0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Clio Storia

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 12:07, RE: Renaulty obecně
kuko napisał:
a můžeš nám tady taky poskytnout nějakou statistiku toho cpaní peněz do servisu Renaultu a necpaní do Fabie? Mně se tedy nezdá že by se mechanici v servisu Škody celej den jenom válely a nevěděli do čeho píchnout....
Mám přímé srovnání stejně starých aut - Fabie a Clia z roku 2004. Fabií jezdí tchán, který takto nahradil škodárnu 125, Cliem má matka. Tchán s Fabií jezdí úplně stejně jal se škodárnou, to zn. max 70 km/hod a na spotřebu. O auto se nadprůměrně stará.
Matka s Cliem trajdá výhradně krátké pojížďky po městě, občas to protáhne někde dál. Když se zakecá, je schopná jet v 90 km/hod na trojku, protože se soustředí na kecy a ne na to, že motor točí 5000 otáček. O auto není staráno vůbec, možná se tak jednou ročně umyje. Dokonce už má měněný i olej...
U Fabie už odešla cívka (jelo to na dva válce), kosti na přední nápravě, akumulátor, navinovač bezpečnostního pásu (a to se tchán poutá vyjímečně, zato v Cliu vás to pípák přinutí), neustále mění žárovky.
U Clia došla voda v ostřikovačích a vypadl kryt kolem vnitřní dveřní kliky. To je vše. Jinak je vše původní, nikde nic nemlátí a nehlučí. A to je ježděno stále se studeným motorem a po těch nejhorších městských cestách.
Michal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 12:51, recenze jak z praku
Krásné čtení. Po 8mi měsících je opravdu potřeba říct světu, že to "moje" je nejlepší:)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 12:58, recenze a diskuse
K tématu : nechápu, proč se autor v úvodu svého článku obává kritiky v diskusi - 21 000 km je slušný nájezd na to, aby člověk o autě dokázal něco napsat...a kritiky v diskusi se stejně dočká tak jako tak...)
A mimo téma : kam zmizela diskuse k tématu " Jak legalizovat ukradenou ojetinu ?" - že by všemocný Velký bratr cenzor zasáhl ? Pokud ano, mohl jen odmazat vulgarity, ne likvidovat celou diskusi...nechcete to přehodnotit, páni redaktoři ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 13:08, RE: recenze a diskuse
stowaway napisał:
K tématu : nechápu, proč se autor v úvodu svého článku obává kritiky v diskusi - 21 000 km je slušný nájezd na to, aby člověk o autě dokázal něco napsat...a kritiky v diskusi se stejně dočká tak jako tak...)
A mimo téma : kam zmizela diskuse k tématu " Jak legalizovat ukradenou ojetinu ?" - že by všemocný Velký bratr cenzor zasáhl ? Pokud ano, mohl jen odmazat vulgarity, ne likvidovat celou diskusi...nechcete to přehodnotit, páni redaktoři ?
Víš co, taky mě to zarazilo, ale na druhou stranu se tam řešil jen pravopis a nadávky. Pravopis se vyřešil a implementoval do článku a na nadávky stejně nikdo rozumnej není zvědavej, takže zrovna této diskuze mi není líto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 13:21, RE: recenze a diskuse
David V napisał:
Víš co, taky mě to zarazilo, ale na druhou stranu se tam řešil jen pravopis a nadávky. Pravopis se vyřešil a implementoval do článku a na nadávky stejně nikdo rozumnej není zvědavej, takže zrovna této diskuze mi není líto.
Ano, já vím a souhlasím - že budou odmazány vulgarity, jsem očekával a spíš mě udivilo, že tam byly tak dlouho...ale odstranit celou diskusi mi přijde jako zbytečně razantní krok - taky bych to mohl chápat jako snahu autora článku smazat stopy po svých gramatických úletech ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 13:40, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Rozdíl je jenom v tom že užíváš vyšší přidanou hodnotu v určitém časovém úseku. A právě ten čas ztracenej v popelnici nelze nijak dostat zpět.
To je věc úhlu pohledu.
Lze se na to dívat i tak, že mám v autě vázaných 50 tisís na dobu třeba 5 let...
Psal jsem to už v příspěvku výše, když jsem kupoval auto do firmy, tak jsem se právě rozhodoval mezi Thalií a Fabií. Rozdíl srovnatelných motorizací a výbavy byl více než 50 tisíc, tak jsem koupil to levnější a prachy investoval do vybavení firmy...
Prostě ať si každý koupí co mu vyhovuje více :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 16:39, RE: nové je nové
anonym napisał:
Nové je nové, tos udělal dobře. Clio jsme měli několik let, koupené nové, a do cca nějakých 70-80 tis. v poho., no apak jedno ložisko, druhé ložisko, zanedlouho těsnění pod hlavou, pak klima, pak zámky, centrál atd. atd a pořád dokola. Rencka bych už nikdy nechtěl. Jak najedeš 70 tis., tak se toho zbav a kup německé nebo japonské auto.
Bože můj takový plky si snad ušetři - co já jsem si vyslechl když jsem si kupoval Citroena a nyní ho mám pátým rokem (120 000) a ŽÁDNÁ závada....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 16:41, RE: nové je nové
anonym napisał:
Bože můj takový plky si snad ušetři - co já jsem si vyslechl když jsem si kupoval Citroena a nyní ho mám pátým rokem (120 000) a ŽÁDNÁ závada....
jo zapomněl jsem - měnil jsem poslední díl výfuku - prorezl svině...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 16:44, Renault
Rozhodne se neda Clio srovnavat s Fabii v jizdnich vlastnostech. To je fabie o dve tridy vis nez Renault. Co se tyce spolehlivosti, tak investice do Renaultu je ta nejhorsi kterou jsem kdy mel. Napr. treri rok provozu prasklo pero tlumicu, cidlo pedalu plynu a vubec cela predni naprava byla neuveritelne narocna na udrzbu. Tzn. ze se urcite vyplati koupit auto ojete, na ktere je napr. trileta zaruka... Investice do Renaultu clio po dvou letech byly min. 12000 rocne za zbytecne opravy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 17:23, RE: Renaulty obecně
anonym napisał:
Renaulty jsou shity, cpeš do toho prachy za opravy, to u fábky nehrozí.
zajímavé co takhle výměna spojky u fabie po ujetejch 100 000? je to holý fakt, ale také z toho nedelam ze vsechny fabie jsou krapy,..... prsote se stane (mimochodem oprava asi 30 000)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 22:11, RE: Renault
anonym napisał:
Rozhodne se neda Clio srovnavat s Fabii v jizdnich vlastnostech. To je fabie o dve tridy vis nez Renault. Co se tyce spolehlivosti, tak investice do Renaultu je ta nejhorsi kterou jsem kdy mel. Napr. treri rok provozu prasklo pero tlumicu, cidlo pedalu plynu a vubec cela predni naprava byla neuveritelne narocna na udrzbu. Tzn. ze se urcite vyplati koupit auto ojete, na ktere je napr. trileta zaruka... Investice do Renaultu clio po dvou letech byly min. 12000 rocne za zbytecne opravy.
Lepsi podvozek ? V zatackach ano. Ale prejedes mravence a cvaknou ti o sebe zuby. Pokud jedes 100 a vice km v kuse, je clio oproti fabii mnohem pohodlnejsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 23:10, Souhas s recenzí
Dobrý večer.
Především zdravim autora recenze.Vlastním stejný vůz, v té samé výbavě, motorizaci, ale kromě ABS. Vůz byl koupen v 06/2006 a u vybavení ICE nebylo možno ABS ani přikoupit. Clio používám výhradně pro skoro denní jízdu po městě a na kratší vzdálenosti (20km).Na delší jízdy používám r. Megane 1,4 16V (r.v.2000). Nejsem zatvrzelý zastánce táto značky, ale pro bývalého zaměstnance znač. servisu Renault je vlastnění těchto vozů (aspoň v mém případě) výhoda.
K samotnému Cliu.Vůz jsem kupoval jak pro manželku, aby měla čím jezdit, tak především pro jízdu po městě. Cena vozu 242 800,- + dolpňky , zimní pneu s disky - 15 000,-.Volil jsem nový vůz, protože ze zdravotních a časových důvodů nemohu opravovat starší vůz.Clio má najeto něco málo přes 10000 km.Spotřeba se pohybuje do 7litrů, což je způsobeno trvalým použ. v městském provozu. Ovládání vozu, jízdní vlastnosti,motor- vše plně souhlasí s autorem recenze. Jen se mně zdá menší rejd, na který se dá zvyknout.
K interiéru a ovládacím prvkům mám snad jen připomínku k velikosti ovladačů klimatizace a vnitřní cirkulace - dost malé a nízko.Jinak souhlasím s popisem v recenzi.
K závadám:
1)co se týče ukazatele paliva - stejný problém. Po rozsvícení kontrolky rezervy natankuji max. 35 litrů.Výrobce udává objem nádrže 50 l. Zkoušel jsem nádrž vyjet, ale po najetí asi 100km na rezervu ,se špatně těsnícím kanystrem benzínu v kufru (nejsem narkoman) jsem toho nechal a natankoval opět plnou- asi 40 l. Už jsem se objednal do servisu, aby se na to podívali .
2) Další je hlučný vodní čerpadlo.Občas vydá po přídání plynu zvuk, jako kdybych měl v motoru turbo. Bude vyměněno při opravě palivoměru.
3) Poslední je malé cukání při přidání u studeného motoru, projevující se především v zimních měsících. Rovněž bude snad řešeno při objed . opravě.
Jinak je provoz bez problémů. Nemohu porovnávat s jinými vozy , protože jezdím pouze s výše uvedenými.
Jinak velkým problémem tohoto vozu ( i všech značek v této třídě) je , že nebudí žádný respekt řidičů protijedoucích větších a silnějších vozů. Zkrátka :"Jseš malej, já jedu, předjíždím, chcešli žít, tak uhni!" Mám zkušenost především s majeteli vozů audi, škoda.Ty auta samozřejmně nemohou za to , že mezi volantem a sedadlem se nachází inteligentně nesolventní jedinec.

Dalším novým vozem bude zřejmě Megane II (Clasic, nebo Combi), který nahradí již dnes 7 let starého Megana, s kterým sice nejsou žádné problémy , kromě výměny dílů podléhajících opotřebení, ale nový je nový.Jinak jestli se rozhodnu měnit značku , tak Subaru.To je ale trochu někde jinde.
Zdravim všechny slušné řidiče, a přeji mnoho šťastně ujetých kilometrů.
Karel


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 23:32, Rencka už nikdy
Z toho vyplývá že rencky jsou na ...., no však víte na co, mají to přece ve znaku. Rencka po zkušenostech už nikdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.11.2007 23:45, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Dobrý večer.
Především zdravim autora recenze.Vlastním stejný vůz, v té samé výbavě, motorizaci, ale kromě ABS. Vůz byl koupen v 06/2006 a u vybavení ICE nebylo možno ABS ani přikoupit. Clio používám výhradně pro skoro denní jízdu po městě a na kratší vzdálenosti (20km).Na delší jízdy používám r. Megane 1,4 16V (r.v.2000). Nejsem zatvrzelý zastánce táto značky, ale pro bývalého zaměstnance znač. servisu Renault je vlastnění těchto vozů (aspoň v mém případě) výhoda.
K samotnému Cliu.Vůz jsem k...
Nechápu,jak můžete být u tak malého auta spokojeni se spotřebou 6-7 litrů? Můj Yaris po zajetí bere ve městě 4,5 s klimou a na dálnici 5,5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 08:01, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Nechápu,jak můžete být u tak malého auta spokojeni se spotřebou 6-7 litrů? Můj Yaris po zajetí bere ve městě 4,5 s klimou a na dálnici 5,5.
Dobrý den,
musíte taky rozlišovat v jakém provozu se jezdí. Mám Megane 1.5 dCi, a např. v 5 hodin ráno určitě projedu Prahu se spotřebou kolem 4,5 l, ale v 9 se v kolonách prostojím klidně na 10 l
Jinak spotřeba Yarise 5,5l na dálnici je při jaké rychlosti? Často se vracím domů ze služebky až kolem půlnoci, kdy je dálnice volná a tak jedu stabilně 150km/h (ne tachometrových, ale podle gps) a pak se tak dostávám skoro k 6 litrům.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 08:57, RE: Renaulty obecně
anonym napisał:
Mám přímé srovnání stejně starých aut - Fabie a Clia z roku 2004. Fabií jezdí tchán, který takto nahradil škodárnu 125, Cliem má matka. Tchán s Fabií jezdí úplně stejně jal se škodárnou, to zn. max 70 km/hod a na spotřebu. O auto se nadprůměrně stará.
Matka s Cliem trajdá výhradně krátké pojížďky po městě, občas to protáhne někde dál. Když se zakecá, je schopná jet v 90 km/hod na trojku, protože se soustředí na kecy a ne na to, že motor točí 5000 otáček. O auto není staráno vůbec, možná se tak ...
Pořád jsem přemejšlel co je to za svini která vytváří kolony pomalou jízdou a nutí nás normální řidiče porušovat všechny možný předpisy a hazardovat se životem! Laskavě svýmu tchánovi vysvětli že bezdůvodně pomalá jízda je stejný přestupek jako překročení povolené rychlosti!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 09:14, RE: Renaulty obecně
anonym napisał:
Pořád jsem přemejšlel co je to za svini která vytváří kolony pomalou jízdou a nutí nás normální řidiče porušovat všechny možný předpisy a hazardovat se životem! Laskavě svýmu tchánovi vysvětli že bezdůvodně pomalá jízda je stejný přestupek jako překročení povolené rychlosti!
normalni řidič neporušuje předpisy a předjiždí maximalně traktor, normalni řidič jede 80kou po okresce a stovkou po dalnici, ikdyž třeba ma jako ja Volvo s maximalkou přes 200. Kdyby takhle jezdili všichní, nebylo by tolik mrtvych
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 10:04, RE: Renaulty obecně
anonym napisał:
Pořád jsem přemejšlel co je to za svini která vytváří kolony pomalou jízdou a nutí nás normální řidiče porušovat všechny možný předpisy a hazardovat se životem! Laskavě svýmu tchánovi vysvětli že bezdůvodně pomalá jízda je stejný přestupek jako překročení povolené rychlosti!
No tak stejné to samozřejmě není, ale na palici určitě jo. na druhou stranu ať raději každý jede, jak se cítí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 10:58, RE: Souhas s recenzí
anonym napisał:
Dobrý večer.
Především zdravim autora recenze.Vlastním stejný vůz, v té samé výbavě, motorizaci, ale kromě ABS. Vůz byl koupen v 06/2006 a u vybavení ICE nebylo možno ABS ani přikoupit. Clio používám výhradně pro skoro denní jízdu po městě a na kratší vzdálenosti (20km).Na delší jízdy používám r. Megane 1,4 16V (r.v.2000). Nejsem zatvrzelý zastánce táto značky, ale pro bývalého zaměstnance znač. servisu Renault je vlastnění těchto vozů (aspoň v mém případě) výhoda.
K samotnému Cliu.Vůz jsem k...
"inteligentně nesolventní jedinec" krásné spojení

s tou nádrží to můžu potvrdit i u Megana II - když mi pípne palivoměr, tak do 60l nádrže dostanu tak 45-48l, když ještě ujedu nějakej 100km, tak můžu vzít 50-53l, nejvíc jsem nabral asi 56l

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 11:38, RE: co je to?
anonym napisał:
garanční záruky
to je jistě myšleno, značková asistenční služba, když něco tak jim zavoláte,a oni se postaraj, dle vzdálenosti od bydliště poskytují i náhradní vozidlo nebo ubytování. po dobu záruky je obvykle zdarma.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.