0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak dosáhnout nižší spotřeby u Renaultu Clio 1,2i?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.06.2011 08:06, RE: Malý motor malá spotřeba
Pavlik napisał:
Jestli je podle vás stejné SUV a kombi - nevím co na to říci, snad jen to, že jste v takovém voze nikdy nejel. Na aktivní trávení volného času je SUV mnohem lepší - kolo, paraglide, vybavení na vodu - vše se tam vejde bez složitého skládání, navíc si klidně sjedu až na cílové místo beze strachu že někde nechám nárazník. Podle mého je 5 metrové auto do města nevhodné - nemám problém jej zaparkovat, ale mám problém místo na parkování najít - chápu, že u vás to neřešíte, ve větším městě je to probl...
Mluvil jste o výletech, na které jezdíte s SUV, teď už ho máte zase na převážení kola. Docela by mně zajímalo, do kterého SUV dáte horské kolo bez skládání. Ale to je fuk. Zkuste mi vysvětlit, proč je na dálnici vhodnější dieselové kombi než SUV, v čem je speciální funkce takového auta. Pro mně mezi těmito auty není rozdíl a do velkého kombíku se vejde obvykle víc.
Chlap s koulema nebo petrolhead má auta rád a rád je řídí, a uspokojení z řízení velkého SUV, dieselového kombi nebo Moduse je naprosto stejné - nulové...
Jen tak pro zajímavost by mně zajímaly ty auta konkrétně, klidně se rozepište
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.06.2011 08:10, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napisał:
Mluvil jste o výletech, na které jezdíte s SUV, teď už ho máte zase na převážení kola. Docela by mně zajímalo, do kterého SUV dáte horské kolo bez skládání. Ale to je fuk. Zkuste mi vysvětlit, proč je na dálnici vhodnější dieselové kombi než SUV, v čem je speciální funkce takového auta. Pro mně mezi těmito auty není rozdíl a do velkého kombíku se vejde obvykle víc.
Chlap s koulema nebo petrolhead má auta rád a rád je řídí, a uspokojení z řízení velkého SUV, dieselového kombi nebo Moduse je napro...
A k tomu parkování, většina parkovišť je konstruovaná tak, že tam stojí auta vedle sebe a tam je to naprosto jedno jak je auto dlouhé, a vy máte přece toho Moduse jako nákupní tašku, ne? Moje auto má 4,80 na délku a skutečně se občas stane, že ve městě vidím flek, do kterého bych se nevešel, ale tam by se většinou nevešel ani ten Modus...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.06.2011 10:15, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napisał:
A k tomu parkování, většina parkovišť je konstruovaná tak, že tam stojí auta vedle sebe a tam je to naprosto jedno jak je auto dlouhé, a vy máte přece toho Moduse jako nákupní tašku, ne? Moje auto má 4,80 na délku a skutečně se občas stane, že ve městě vidím flek, do kterého bych se nevešel, ale tam by se většinou nevešel ani ten Modus...
Jen dodám, že ST220 jsem si nepořídil na to abych s nim jezdil do města na nákupy, na to mám služební auto. Pořídil jsem si ho protože mám rád řízení a rád si jej užívám o čemž se v případě dieslového ani maloobjemového benzínového motoru nedá mluvit. ST220 mi poskytlo nejelpší poměr ceny, výkonu a užitnosti v dané třídě, proto nebylo co řešit...
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.