0
powrót
 

diskuze k tématu: Porsche Cayenne turbo

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 21:46, Spotřeba oleje
Zdravím všechny závistivce, ekology, pochlebovače a taky pisatele, pokud ho baví to tady všechno číst. V české kotlině se holt nevyplácí mít něco víc než ostatní. A ještě se tím chlubit
V tomhle autě mě svezl kamarád, který ho vlastní a mám z toho zážitek do teď!!
Jen by mě zajímalo, proč takový moderní motor žere tolik oleje?
Jak je to možné? To jako teče výfukem? To přece není možný. To musí jezdit na garančku každých 5.000 km a týdně dolívat olej jak blbec.
Díky za odpověď!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 22:04, A co Goracle ?
Ještě , že to nečte guru All Gor. Te by nás nepochválil.
( samozřejmě si dělám legraci, určitě jezdí s ještě větším žroutem o CO2 jenom plácá).
Jinak velice zajímavý článek. Jen jsem rád, že nemám takové tužby jako pisatel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 22:16, RE: Prosba
Šakal napisał:
Auto je to zvláštní, nijak mne neuráží ale spíš bych sáhnul po jeho menších brášcích. pokud bych na to měl To, že s ním majitel jezdí jako hovado je věc jiná, ale na druhou stranu spousta těch, co se tady rozčilují, ždímá ze svého slabého auta taky maximum, ale nepřizná si to. Všichni jezdí podle předpisů, ale na silnici to moc nevidím. Proč si lidi kupují silná auta? Aby jezdili 90? Pokud jedu někde, kde je víc pruhů a objeví se za mnou silnější, nebo rychleji jedoucí auto, tak se mu ...
SAKALE pozor, opet jsi reagoval na anonyma, tvrdil jsi ze anonymy nikdy nectes ... trochu tomu chybi logika
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 22:21,
Myslím, že je třeba ohodnotit, že si dal majitel s práci s recenzí a zvědav jsem si ji přečet.
Fotky mají logo TipCars.com ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 22:34,
no s moji Brerou se klidim jakmile te vidim v zrcatku, uznavam ze vsichni na prvni pohled poznaji ze na tebe ani jako clovek proste nemam, hodne stesti hrdino
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 22:41, Šakal
Na anonymi zásadně nereaguji a hlavně umím zatraceně dobře parkovat. to si pište.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 23:19, ha ha
anonym napisał:
OÁNOVÉ,většina toho povídání je vlastně o závisti.Makejte a prokažte,že jste šikovní a budete mět třeba na takové auto.Když to pan kolega potřebuje,tak co kolem toho mluvit.Já na to mám,ale raději si platím kočího,myslím si,že mozkové závity mám na něco jiného,než nádenicky kroutit pátým kolem.
) ..no to je tady zas pěknej sajrajt...... boban si koupil káru ..no a co?
aspoň se podělil o zkušenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.10.2007 23:28, edward
no vymenil jsem ho za Lexus RX 400 a podle mne Cayenne na Lexus zatim nema.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 07:48, RE: Prosba
anonym napisał:
díky, opět se bavím ty strupe (moje chyba,špatně jsem to vyjádřil-soudím řidiče od projevu jejich jízdy-ne podle toho,jestli mají kníra ty bukvo) a věř,že kreténa poznám už z dálky
hlavně po ránu před zrcadlem, že jo ty chudáčku, co ti každej ubližuje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 08:30, levý pruh na dálnici
Toto je vzkaz pro všechny, co si svižnou jízdou (rozuměj nad 130km/h) uzurpujou levý pruh. Všichni víme, v jakém stavu české dálnice jsou, hlavně pravý pruh. Navrhuji výměnu - já si v klidu pojedu povolenou rychlostí v tom levém a vy si naklepávejte svoje zadky v tom pravém, když vás to porušování předpisů tak baví. Co vy na to, majitelé rychle jedoucích (nikoliv silnějších) aut? Jinak patřím k obdivovatelům silných aut jako je Porsche Cayenne a obdiv není to samé co závist, to jen pro rejpaly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 08:36, design?
Neni to osklive auto? takovy design se nekomu libi??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 09:24, krásný auto
Ahoj, to auto ti ze srdce přeju, je krásný, silný a bezpečný, nejvíc mě dostala ta palubka obšitá kůží, to je prostě paráda. Taky mám děcka, taky řeším do čeho je nacpu a zatím to vyhrála INFINITI FX35ka, už se mi veze na lodi . Myslím že každý zodpovědný a soudný člověk by měl při koupi auta zohlednit nejen spotřebu ale i aktivní a pasivní bezpečnost, na co je mi auto které jezdí za pět litrů když mě při předjíždění autobusu smete protijedoucí kamión jen díky tomu že ten slabej motor netáhne? to bohužel většině nedochází. užij si ho, jen pozor kde parkuješ, česká závist je bezbřehá a rýhy od klíčů na dveřích lepších aut jí jen dokazují. u nás v ´´maloměstě´´ má jeden šikovnej kluk taky Cayenne Turbo, k tomu ještě F 599 a S-kládu, nezávidím mu, jsem mu vděčnej že takový auta jezdí kolem mě, že si je můžu prohlídnout, že slyším ten krásnej zvuk při rozjezdu.... ale to asi většina nepochopí. Tomáš
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 09:43, RE: krásný auto
anonym napisał:
Ahoj, to auto ti ze srdce přeju, je krásný, silný a bezpečný, nejvíc mě dostala ta palubka obšitá kůží, to je prostě paráda. Taky mám děcka, taky řeším do čeho je nacpu a zatím to vyhrála INFINITI FX35ka, už se mi veze na lodi . Myslím že každý zodpovědný a soudný člověk by měl při koupi auta zohlednit nejen spotřebu ale i aktivní a pasivní bezpečnost, na co je mi auto které jezdí za pět litrů když mě při předjíždění autobusu smete protijedoucí kamión jen díky tomu že ten slabej motor netáhn...
Mentalitu lidí, kteří způsobují škrábance na plechu, nechápu. Domnívám se, že jsou většinou posilněni alkoholem a přijde jim to, jako děsná zábava, stejně jako proběhnout se někomu po autě (tchánovi). Vadí mi, že jsme první v konzumaci piva, nemám ožralce fakt rád, nehledě k tomu, že kolikrát nebojí ani usednout za volant.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 10:06, RE: anti-eko
anonym napisał:
tak ti nevim, ale mam golfa 4 s 1,6 coz je nejakych 102 koni nebo kolik, myslim ze ten motor se s oktavkou stejnej nebo hodne podobnej a aby si s tim jel za 7 tak se to desne vlece to musis uznat. ja se za to nestydim a jezdim sviznejc a v klidu ti reknu ze kdyz se dostanu na dalnici pod 10 tak je to dobry a to pritom jeste auto nezenu ale jedu plynule nejakejch 140. proto moje dalsi volba i vzhledem ke spotrebe a technice je sestivalec bmw 328i nebo 330i. protoze co mam zkusenosti tak s 328i se...
Ale ja jezdim taky svizne, to ani nejde jinak, po dalnici tachometrovych 140-150 na okreskach do 120 max jak to dovoli, ve meste dodrzuji striktne 50-55, vic ne a opravdu v prumeru ty oktavky maji 7 litru. Nemluvim o jednom aute, ale o 3, ve kterych jsem jel. Jen jedna je horsi tam to je kolem 8, ale s tim jezdi blazni co po noci stani vyjizdi z firmy na vytocenou 1 do 5 000 otacek, tak tam se neni cemu divit, ze ten motor uz vic bere....Rad bych ukazal, ale moznost neni, samotneho me ta spotreba ale prekvapila .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 10:09, RE: Mohu te ujistit, ze kecas...
anonym napisał:
Nejsilnejsi u nas prodavany SAAB 9-5 2,3ts Aero, udela stovku za 6,9s dle udaju vyrobce.
Porsche Cayenee Turbo za 5,1 sekundy. Taktez podle vyrobce.
Z toho vychazi ,ze o autech nemas paru, jezdis Fabii a nehorazne kecas.
)
údaj o zrychlení 0-100 není jednoznačný, uvědom si, že v případě jízdy po dálnici hraje roli spíš tzv. pružnost neboli dynamika vozidel, a na vlastní kůži jsem vyzkoušel, že velké a přes 2 t těžké SUV na nadupaný sedan s turbem jendoduše v tomto ohledu nemá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 10:51, RE: Spotřeba oleje
anonym napisał:
Zdravím všechny závistivce, ekology, pochlebovače a taky pisatele, pokud ho baví to tady všechno číst. V české kotlině se holt nevyplácí mít něco víc než ostatní. A ještě se tím chlubit
V tomhle autě mě svezl kamarád, který ho vlastní a mám z toho zážitek do teď!!
Jen by mě zajímalo, proč takový moderní motor žere tolik oleje?
Jak je to možné? To jako teče výfukem? To přece není možný. To musí jezdit na garančku každých 5.000 km a týdně dolívat olej jak blbec.
Díky za odpověď!
garančku to má v 60,000km a k té spotřebě oleje...prostě některé moderní motory,hlavně s vysokým výkonem ho prostě žerou,no.Jinak pod autem je samozřejmě sucho,ta skvrna od oleje je z mého starého Passatu,kdy mi praskla vana.Tommy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 10:55, RE: krásný auto
anonym napisał:
Ahoj, to auto ti ze srdce přeju, je krásný, silný a bezpečný, nejvíc mě dostala ta palubka obšitá kůží, to je prostě paráda. Taky mám děcka, taky řeším do čeho je nacpu a zatím to vyhrála INFINITI FX35ka, už se mi veze na lodi . Myslím že každý zodpovědný a soudný člověk by měl při koupi auta zohlednit nejen spotřebu ale i aktivní a pasivní bezpečnost, na co je mi auto které jezdí za pět litrů když mě při předjíždění autobusu smete protijedoucí kamión jen díky tomu že ten slabej motor netáhn...
Díky,je to jedna z mála slušných odpovědí.Jinak pokud bych se měl vyjádřit k bezpečnosti..bezpečnost u nás přece vůbec není otázkou rychlosti,ale především ohleduplnosti a předvídavosti.Toto by měla policie zdůrazňovat a ne stát s radarem někde na třicítce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 12:24, RE: cena benzinu
anonym napisał:
Cena produktu v tržním prostředí je funkcí poptávky a nabídky. Nabídka je jasně daná tím, kolik barelů OPEC vytěží. Poptávka se odvíjí od spotřeby, takže čím vyšší spotřeba, tím vyšší cena.
I když - ve srovnání s tím, co zhltá nákladní doprava, je v podstatě jedno, čím soukromníci jezdí.
OPEC vytezi tolik, kolik vytezit chce, aby cenu udrzel na mire kterou uzna za vhodnou. Bohuzel diky tomuto kartelu zde trzni prostredi prakticky neexistuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 13:54, Alex
..hezké auto. Ale pochybuji, že takové auto jde "šulit" a jezdit jako stařík...proto bych si ho nikdy nekoupil, jelikož každý druhý den tankovat plnou a každý měsíc jezdit do servisu pro nový olej bych opravdu nechtěl. Jedná se samozřejmě o peníze, ale i také o čas. Pokud by se takové auto prodávalo s D motorem, které už automobilky umí a jsou kvalitní a výkonově na špici, tak proti tomuto autu nic a jen do toho. I když auto s objeme 4,5 l si dneska může koupit akorát jantar.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.10.2007 15:26, RE: Alex
anonym napisał:
..hezké auto. Ale pochybuji, že takové auto jde "šulit" a jezdit jako stařík...proto bych si ho nikdy nekoupil, jelikož každý druhý den tankovat plnou a každý měsíc jezdit do servisu pro nový olej bych opravdu nechtěl. Jedná se samozřejmě o peníze, ale i také o čas. Pokud by se takové auto prodávalo s D motorem, které už automobilky umí a jsou kvalitní a výkonově na špici, tak proti tomuto autu nic a jen do toho. I když auto s objeme 4,5 l si dneska může koupit akorát jantar.
Proč jantar? Naopak, já osobně už pár let kupuju jen šestiválcový benzíny a jsem spokojenej, nehraju na spotřebu, možná kdybych najezdil ročně víc než 20-30 tisíc jako dosud tak o něčem šetrnějším uvažuju ale takhle ani náhodou. Teď mám japonskej třiapůllitr a jezdím za 10-11litrů, vím že ten motor přežije auto, nastartuju i při -30ti a neklekne jen proto že majitel benzínky měl pocit že má malej rabat a říznul to nějakým sajrajtem...Jestli máš za ´´jantary´´ lidi kteří kupují auta s velkým obsahem tak jsi asi krátkozrakej závistivej majitel Fábie 1.2HTP nebo podobnýho nesmyslu...Každopádně tobě a podobnejm šulinům děkuju, tyhle auta se dají koupit lehce jetá za rozumný peníze, a to jen díky dementalitě tohoto národa. Tom
reagować
  1 ... 6 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.