anonym napisał:
Tohle není recenze, ale chlubení se novou hračkou. Autor kašle na limity, ale neumí si ani vyměnit kolo. Líbí se mi rychlý sporťáky, líbí se mi i offroady, ale nesnáším SUV. Je to takovej myšmaš, blbá móda ze zámoří. Cayenne vypadá, jako kdyby jste rozřízli 911 napůl a přilepili k němu podvozek z džípu.
Pánové.jako autor této recenze jsem docela překvapen z toho,kam až jste se ve svých reakcích dostali...politika atd.Takže pár slov na vysvětlenou.Jsem motoristický fanda a toto je motoristický portál,takže se skutečně chlubím svým autem.Nebudu sem přece psát jen proto,abych někoho nebo něco pomlouval.Odpovím na pár reakcí.pisatel o turboefektu zřejmě neví,co to vlastně je.prudké zvýšení výkonu okolo 2000 otáček vinou sepnutí dmychadla.Tu vteřinu,kterou se u Cayenna nic neděje,převodovka řadí o dva,resp.tři stupně dolů.Dále k anglickému tisku.Vládnu slovem i písmem,takže mnou čtené recenze pochází vesměs z originálu.Pokud mne obviňujete z bezohlednosti,tak vězte,že za pětadvacet let,co mám řidičák,jsem neměl ani jednu jedinou nehodu.Pokutu jsem platil naposled před deseti lety za šppatné parkování.Nikdy jsem se nikomu nelepil na zadek,tím spíš,abych si vynucoval uvolnění pruhu,jak to často vidím u služebních Octavií a Passatů.Rychlou jízdu si užívám v případě,že je minimální provoz.Cayenne,i když váží 2,5t,má kratší brzdnou dráhu,než leckteré rádoby sportovní auto.Spotřeba oleje 1l na 1000km je deklarovaná výrobcem.Majiteli Cayenna z r.2003 odpovídám,že já měl TV již orig.od výrobce.Jinak z celkové úrovně vašich reakcí nejsem až tak moc překvapen,čekal jsem,že český člověk dokáže znechutit komukoliv cokoliv.Takže znovu do mě.S pozdravem Tommy.