anonym napisał:
hmm, takže jestli to chápu správně - blodníny (odbarvené) + metrosexuálové jezdí v 206, homosexuálové nejspíš Yarisem, a správný chlap jedině Fábii (správný chlap ve verzi podnikatel/manager samozřejmě Oktávkou)
Tuto cesku posadnutost zranim 206ky som nikdy dost dobre nechapal. To auto neni zazrak ani pruser a pred Fabiou by som ho kedykolvek uprednostnil znova (ako prve auto). Je zaujimave ze vsade inde okrem ceskeho prostredia ma ferovejsie komentare, holt proti gustu... vybavenost a dizajn proti holobytu v podani fabie so zdoraznovanymi - pretoze dobre skrytymi tzv. jazdnymi vlastnostami...no, je to asi aj trochu o minimalnej estetike a style... a trochu o teutonskom ponati marketingovej propagandy
Pre autora clanku: Pred casom tu bol jeden dlhsi clanok v ktorom bola 206ka v ramci porovnania viacerych malych aut a to co v nom je vcelku dobre sedi.
Velmi strucne zhrnute: spolahlivost slusna (nie japonska ale na europske auto ani ziadny pruser ako sa to tu niektori snazia prezentovat), interier malo kvalitny co do materialov ale dizajnovo slusny (doteraz si pamatam ten udes ked som raz nastupil do fabie), niektore technicke detaily vyriesene az prilis lacino a nebudia doveru ale ani sa zatial nepos*ali, motor spolahlivy, spotreba o dost vyssia nez udavana (benzin 1.4, v meste okolo 9 litrov), slusna i zakladna vybava (to je prave dost prijemny rozdiel oproti teutonskej filozofii), skusny tah i jazdne vlastnosti napodiv vo vyssich rychlostiach zabavne (pozor - udajne na limite su to svine). Auto nie je pre cloveka nad +-180 cm.
206kam podla mna hodne pokazil reputaciu ten motor 1.1 ktorym sa profiloval ako nakupne vozitko. Rozhodne aspon 1.4 benzin/1.9 diesel - vacsie motory sa uz bohuzial nerobia, inac by som spatne isiel do 1.6.
Suma sumarum: vobec nie zle ako alternativa pre dvoch, pre zaciatocnika alebo ako prve auto. Ak by som vsak planoval rodinu asi by som principialne opustil male auta.