0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 206 - jaký motor zvolit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 19:41, RE: Mr.Attitude
anonym napisał:
Souhlasí s mnoha,206 je nejhezčí ,,sračka,, na trhu.V této cenové relaci bych volil radči tu Fiestu,ale také se zapomnělo na Polo.Případně bych volil Alfu 147 co říkáte,v 1,6 i se dá kolem 160000kč sehnat.Zdar
Alfa 147 je krasne auto, ale jen do te doby, nez se podivate na crash test. Kamar o ni uvazoval. 3 hvezdicky nejsou jeste tak spatne, ale za cleni naraz dostala jen 3 body, to je hodne bidne nemyslite? Kdyz vsechna auta typu Fabia, Punto 2, Corsa C atd maji 4 hvezicky ale za celni naraz maji minimalne 10 - 11 bodu. Sice Afa je asi o tridu vyse ale, preci jen 3 body za celni naraz jsou dost malo a video take dost odstrasujici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 19:49, RE: Fiesta
anonym napisał:
S ohledem na výběr bych se taky přikláněl spíše opustit francouzské vody a zabrousit spíše k Fordu. Fiesta je o něco prostornější, má bezpochyby lepší podvozek a s motorem 1,25 16V Zetec SE je spojena takřka nezničitelnost fordových benzínových agregátů se spolehlivou elektronikou a moderní technikou. Navíc s ohledem na v ČR stávající neochvějný i když nepochopitelný systém německo - francie a pak zbytek je cena ojetých Fordů velmi výhodná právě pro zájemce o koupi ojetých vozů. Spolehlivost je...
Nezničitelnost Fordových agregátů je do značné míry kompenzována dost tragickou protikorozní ochrannou. Nedávno mne zrovna taková fiesta překvapila tím, jak takto mladé auto může být rezaté, i když u Mondea je to obecně známá realita.. A sehnat slušnou fiestu ghia je dost problém. Šel bych do Peugeota 1,1. Aspoň si manželka nebude stěžovat na výběr...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 20:15, P206
Ve firme jsme meli dve sluzebni P206 1,4hdi. Ta mladsi, kterou jsem ja zazil s cca 50tkm, jela pekne. Dynamika i maximalka temer shodna s peuegeoty s motorem 1,9TD. Ta starsi P206 mela za sebou cca 150tkm vetsinou v plnem obsazeni a na plny plyn. Motor,prevodovka,spojka i podvozek byly v posledni kreci a kratce po 150tkm auto dojezdilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 20:20, RE: Kamil
anonym napisał:
Dobrý den,
možná zvážit i variantu Toyota Corolla 2002 v 2.0 nafta (trváte-li na naftě), má to pěknou výbavu 2-4x airbag, elektrika okna, ABS a hlavně kvalitu. U nás na trhu najdete i ve velmi dobrém stavu cca 100 000 - 150 000 km. Není to špatná volba a hlavně rok 2002 přišlo omlazení a tím se značně snižuje cena staršího modelu. Náhradní díly jsou cenově velmi přijatelné a všude dostupné. Zjískáte za rozumné peníze velmi přijatelnou protihodnotu. Zvažte. Jinak jsem už 6 rokem spokojený uživat...
Prave, ovsem blondina si vybira auta podle barvy, ale jinak, Peugeot 206 mimo pro nekoho pritazlivyho vzhledu nema zadne vyhody. Jezdil jsem s 406kou, a byl to muj nejhorsi kauf. Toyota Yaris nebo Corolla, nebo treba Mazda 2-... Kdyby moje draha polovicka trvala na Peugeoutu, no, to bych se asi radeji rozvedl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.01.2008 10:02, RE: předváděčky
anonym napisał:
Docela pěkný postřeh o předváděcími auty, pracuji jako prodejce nových vozů Seat a vím jedno, v žádném případě bych si převáděčku nekoupil. Auta dostávají opravdu zabrat ani se nestihnou správně zajet, každý jim dává do těla a nejen u nás.
Mam předvaděčku seat inca za 5let najeto přes100tis žadný problém .Sleva dělala170 000kč bez dph
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.01.2008 10:49, RE: Mr.Attitude
anonym napisał:
206 je podrůměrné vozidlo, které se prodávalo dobře jen díky designu, na který letěly odbarvené blondýnky a metrosexuálové. Ojeté francouzské auto a navíc ještě 206 k tomu koupí jen pošuk. Řazení je u NOVÉ 206(a dokonce i 207) horší jak ve Felicii se 150 k na tachometru, spolehlivost průměrná až podprůměrná, sedačky, jak když člověk sedne do h....., Radši si připlaťte a kupte Fabii, prostornější, větší kufr, lepší sedačky, řazení o 500 světelných let dál, spolehlivost rovněž znatelně lepší, 1.4 ...
hmm, takže jestli to chápu správně - blodníny (odbarvené) + metrosexuálové jezdí v 206, homosexuálové nejspíš Yarisem, a správný chlap jedině Fábii (správný chlap ve verzi podnikatel/manager samozřejmě Oktávkou)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.01.2008 15:17, RE: Mr.Attitude
anonym napisał:
hmm, takže jestli to chápu správně - blodníny (odbarvené) + metrosexuálové jezdí v 206, homosexuálové nejspíš Yarisem, a správný chlap jedině Fábii (správný chlap ve verzi podnikatel/manager samozřejmě Oktávkou)
Tuto cesku posadnutost zranim 206ky som nikdy dost dobre nechapal. To auto neni zazrak ani pruser a pred Fabiou by som ho kedykolvek uprednostnil znova (ako prve auto). Je zaujimave ze vsade inde okrem ceskeho prostredia ma ferovejsie komentare, holt proti gustu... vybavenost a dizajn proti holobytu v podani fabie so zdoraznovanymi - pretoze dobre skrytymi tzv. jazdnymi vlastnostami...no, je to asi aj trochu o minimalnej estetike a style... a trochu o teutonskom ponati marketingovej propagandy

Pre autora clanku: Pred casom tu bol jeden dlhsi clanok v ktorom bola 206ka v ramci porovnania viacerych malych aut a to co v nom je vcelku dobre sedi.

Velmi strucne zhrnute: spolahlivost slusna (nie japonska ale na europske auto ani ziadny pruser ako sa to tu niektori snazia prezentovat), interier malo kvalitny co do materialov ale dizajnovo slusny (doteraz si pamatam ten udes ked som raz nastupil do fabie), niektore technicke detaily vyriesene az prilis lacino a nebudia doveru ale ani sa zatial nepos*ali, motor spolahlivy, spotreba o dost vyssia nez udavana (benzin 1.4, v meste okolo 9 litrov), slusna i zakladna vybava (to je prave dost prijemny rozdiel oproti teutonskej filozofii), skusny tah i jazdne vlastnosti napodiv vo vyssich rychlostiach zabavne (pozor - udajne na limite su to svine). Auto nie je pre cloveka nad +-180 cm.

206kam podla mna hodne pokazil reputaciu ten motor 1.1 ktorym sa profiloval ako nakupne vozitko. Rozhodne aspon 1.4 benzin/1.9 diesel - vacsie motory sa uz bohuzial nerobia, inac by som spatne isiel do 1.6.

Suma sumarum: vobec nie zle ako alternativa pre dvoch, pre zaciatocnika alebo ako prve auto. Ak by som vsak planoval rodinu asi by som principialne opustil male auta.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.