0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 206 - jaký motor zvolit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 00:17, Velký výběr
206 by jsem koupil s 1,4Hdi, možná by jsem dal přednost C3 s tímto motorem, která bude maličko dražší, ale není tak okoukaná jako 206. Dobrý diesel je taky 1,3CTDi v Corse. V benzínu by jsem zase šel do Clia s 1,2 16V nebo do Fiatu Punto 1,2 16V. Jinak si myslím, že ani jedno z těchto aut nějak výrazně přečnívá konkurenci a určitě by jsem se rozhodl podle konkrétního stavu a výbavy....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 00:48, a co další?
A co třeba Micra s motorem 1.5D když chcete diesel, popřípadě jeji benzin 1.0 16V, nebo saxo/106 take s motorem 1.5D, pak je tu ještě spolehlivy Yaris. Peugeot 206 je sice hezky, ale dulezita je ta spolehlivost a trvanlivost auta. Je to muj nazor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 07:55, RE: a co další?
anonym napisał:
A co třeba Micra s motorem 1.5D když chcete diesel, popřípadě jeji benzin 1.0 16V, nebo saxo/106 take s motorem 1.5D, pak je tu ještě spolehlivy Yaris. Peugeot 206 je sice hezky, ale dulezita je ta spolehlivost a trvanlivost auta. Je to muj nazor.
Mno, jak Micra, tak Saxo/106, o Yarisu ani nemluvě, jsou velikostně o třídu níž. Ale je pravda, že se Saxem 1,5D ze lze na 5l/100km dostat v pohodě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 08:20, tragický výběr
Ojetej francouz to je teda kauf, no hlavně že se jí bude líbit barva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 09:29, RE: Velký výběr
Falco napisał:
206 by jsem koupil s 1,4Hdi, možná by jsem dal přednost C3 s tímto motorem, která bude maličko dražší, ale není tak okoukaná jako 206. Dobrý diesel je taky 1,3CTDi v Corse. V benzínu by jsem zase šel do Clia s 1,2 16V nebo do Fiatu Punto 1,2 16V. Jinak si myslím, že ani jedno z těchto aut nějak výrazně přečnívá konkurenci a určitě by jsem se rozhodl podle konkrétního stavu a výbavy....
Ja bych se osobne priklonil bud ke Corse C nebo Punto II. s motory 1.3JTD/CDTI. Jsou o neco novejsi, oba nabizeji 4 hvezdicky narazovych testu a jsou pomerne spolehlive s dostupnymi dily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 09:51, a co řídící jednotka?
U naši firmy provozujeme pět vozů P206 zakoupených v roce 2005. V průběhu let jsme pro poruchu na elektroinstalaci byli nuceni u všech vyměnit řídící jednotku. U dvou vozů jsme se už nevešli do záruky. Oprava včetně práce za 7500Kč. Kamarádovi bych určitě koupi tohoto vozu nedoporučil!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 09:54,
Podíval bych se raději po corse, peugeota ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 09:58, kk
proc je tam ta fiesta?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 10:08, Fiesta
U fordu fiesta predchozi generace bych preci jen doporucil se trosku pozastavit. Ano, obecne se da rici, ze pod uhlednejsim zevnejskem skryva techniku z roku 89, ale pod jeji kapotou se objevil napr. velice zajimavy motor Zetec 1,25 16V s vykonem 55 kW (75 k) a pokud sezenete kousek v dobre vybave (idealne samozrejme Ghia s el. okny, klimatizaci a dalsimi, dnes jiz obvyklymi, doplnky), bude se jednat pro zvoleny P206 prinejmensim o rovnocenneho konkurenta se spotrebou cca 6-8 l/100 km podle stylu jizdy. Navic podle meho ziskate o malinko lepsi spolehlivost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 10:43, RE: Fiesta
anonym napisał:
U fordu fiesta predchozi generace bych preci jen doporucil se trosku pozastavit. Ano, obecne se da rici, ze pod uhlednejsim zevnejskem skryva techniku z roku 89, ale pod jeji kapotou se objevil napr. velice zajimavy motor Zetec 1,25 16V s vykonem 55 kW (75 k) a pokud sezenete kousek v dobre vybave (idealne samozrejme Ghia s el. okny, klimatizaci a dalsimi, dnes jiz obvyklymi, doplnky), bude se jednat pro zvoleny P206 prinejmensim o rovnocenneho konkurenta se spotrebou cca 6-8 l/100 km podle styl...
S ohledem na výběr bych se taky přikláněl spíše opustit francouzské vody a zabrousit spíše k Fordu. Fiesta je o něco prostornější, má bezpochyby lepší podvozek a s motorem 1,25 16V Zetec SE je spojena takřka nezničitelnost fordových benzínových agregátů se spolehlivou elektronikou a moderní technikou. Navíc s ohledem na v ČR stávající neochvějný i když nepochopitelný systém německo - francie a pak zbytek je cena ojetých Fordů velmi výhodná právě pro zájemce o koupi ojetých vozů. Spolehlivost je bezproblémová a náhradní díly i servis levný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 10:53, RE: tragický výběr
anonym napisał:
Ojetej francouz to je teda kauf, no hlavně že se jí bude líbit barva.
Osobně si myslím, že když se někomu (manželce) 206 líbí, není žádný důvod si ji nekoupit. Doporučuji, chcete-li se vyhnout různým závadám elektroniky, tak volte 206 vyrobenou do roku 2001. V něm totiž byla původní ortodoxní elektrická síť nahrazena multiplexní, která tak jako jinde ani zde vždy nefunguje tak jak má. Právě sdruženým přepínač pod volantem, takzvaný COMM2000 přišel se zavedením multiplexu, neboť jeho součástí je počítač, jež se sítí komunikuje. Jeho výměna dnes vyjde asi na 9000 korun, což není nijak málo. Klepající ojniční ložiska jsou naštěstí pouze akustického charkteru. Nevýhodou 206 je zmíněná špatná pozice za volantem, což však lidem, kteří nikdy v ničem jiném nejeli možná ani nepřijde. Naopak mechanická odolnost tohot malého lva je celkem dobrá. Nějaké selhávání rozvodů, či zadírající se motory tady takřka nehrozí. Nejlepší volbou je dle mého názoru osvědčená 1,4, která už hezky jede, je úsporná a hlavně velmi spolehlivá. Pouze trpí na drobné úniky oleje z převodovky, kteréí se však objevovaly už u překvpivě mladých vozů. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 11:47, dlabas
Já mám Clio 1.5 dCi / 48kW / 160Nm, r.v. 05/2003. Najeto poctivě 108tis km. Žádná vetší závada se nekonala. Auto jezdí do 5-litrů. Přítelkyně si koupila před půl rokem jetou Fiestu 1.4TDCi (tedy 1.4 HDI). S oběma auty spokojenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 11:54, RE: tragický výběr
anonym napisał:
Ojetej francouz to je teda kauf, no hlavně že se jí bude líbit barva.
taky bych raději bral "nebouranou" Fabku s 3x stočeným tachometrem za cenu frantíka o 2 třídy výš... A pak bych si k ní dokoupil volant, protože ten asi taky není v základní výbavě vozu. A vybral bych si bílou barvu, nebo raději modrou?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 12:35, Peugeot 206 1.1 benzín
anonym napisał:
U naši firmy provozujeme pět vozů P206 zakoupených v roce 2005. V průběhu let jsme pro poruchu na elektroinstalaci byli nuceni u všech vyměnit řídící jednotku. U dvou vozů jsme se už nevešli do záruky. Oprava včetně práce za 7500Kč. Kamarádovi bych určitě koupi tohoto vozu nedoporučil!
Měli jsme ho na firmě, 4 x "jel na 3 válce", tak nám ho vymenili v záruce za nový kus - ten dělal to stejné (3 x jel jen na 3 válce), tak jsme se ho zavčas zbavili. Po čase jsme dokoupili 206 1.4 HDi a ten je v pohodě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 15:19, Mr.Attitude
206 je podrůměrné vozidlo, které se prodávalo dobře jen díky designu, na který letěly odbarvené blondýnky a metrosexuálové. Ojeté francouzské auto a navíc ještě 206 k tomu koupí jen pošuk. Řazení je u NOVÉ 206(a dokonce i 207) horší jak ve Felicii se 150 k na tachometru, spolehlivost průměrná až podprůměrná, sedačky, jak když člověk sedne do h....., Radši si připlaťte a kupte Fabii, prostornější, větší kufr, lepší sedačky, řazení o 500 světelných let dál, spolehlivost rovněž znatelně lepší, 1.4 55 kw a není co řešit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 15:56, RE: Mr.Attitude
anonym napisał:
206 je podrůměrné vozidlo, které se prodávalo dobře jen díky designu, na který letěly odbarvené blondýnky a metrosexuálové. Ojeté francouzské auto a navíc ještě 206 k tomu koupí jen pošuk. Řazení je u NOVÉ 206(a dokonce i 207) horší jak ve Felicii se 150 k na tachometru, spolehlivost průměrná až podprůměrná, sedačky, jak když člověk sedne do h....., Radši si připlaťte a kupte Fabii, prostornější, větší kufr, lepší sedačky, řazení o 500 světelných let dál, spolehlivost rovněž znatelně lepší, 1.4 ...
Plný souhlas.Ješte si koupit 1.1 nasr.t na ni křidla a lad výfuk atd,uplná tragédie !!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 16:23, RE: Mr.Attitude
anonym napisał:
Plný souhlas.Ješte si koupit 1.1 nasr.t na ni křidla a lad výfuk atd,uplná tragédie !!!!!
Souhlasí s mnoha,206 je nejhezčí ,,sračka,, na trhu.V této cenové relaci bych volil radči tu Fiestu,ale také se zapomnělo na Polo.Případně bych volil Alfu 147 co říkáte,v 1,6 i se dá kolem 160000kč sehnat.Zdar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 16:47, 206ka
Určitě 206ka není špatná volba.Proto se jí taky prodalo přes 6.000.000 kusů. Pokud se jedná o nebouraný kus nehrozí u ní ani koroze. Motory bych doporučil tři : 1.1i 60koní ,1.4i 75koní nebo 1.4HDi 68koní. Servisní prohlídky u benzínu po 30.000 km stojí cca 2500kč u Peugeotu a 2950,-Kč u HDi po 20.000kč. Rozvody nejsou taky drahá záležitost a mají dlouhou životnost.Benzín 120.000km a diesel 1.4HDi max. 240.000Km. Známe ženy - koukají v první řadě na vzhled vozu a ten je u 206ky opravdu skvělí. Vall
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 16:47, Kamil
Dobrý den,
možná zvážit i variantu Toyota Corolla 2002 v 2.0 nafta (trváte-li na naftě), má to pěknou výbavu 2-4x airbag, elektrika okna, ABS a hlavně kvalitu. U nás na trhu najdete i ve velmi dobrém stavu cca 100 000 - 150 000 km. Není to špatná volba a hlavně rok 2002 přišlo omlazení a tím se značně snižuje cena staršího modelu. Náhradní díly jsou cenově velmi přijatelné a všude dostupné. Zjískáte za rozumné peníze velmi přijatelnou protihodnotu. Zvažte. Jinak jsem už 6 rokem spokojený uživatel Corolla 1.4 benzín 71kw a spotřebou půl město a okrsky 6,5 l/100km. Manželka to umí i za 6,2 holt ženy. Koupený jako nový. Mějtese a šťastnou volbu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 19:06, předváděčky
Docela pěkný postřeh o předváděcími auty, pracuji jako prodejce nových vozů Seat a vím jedno, v žádném případě bych si převáděčku nekoupil. Auta dostávají opravdu zabrat ani se nestihnou správně zajet, každý jim dává do těla a nejen u nás.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.