Kylie napisał:
To že se koncern GM ohledně Vectra "vzdal" otcovských práv, nechce o ní slyšet a "big" rozdíl mezi ní a novou Insignia všude inzeruje, myslím, povede k dalšímu propadu cen staré vectry.
Ona se Insignia zřejmě opravdu povedla a Vectra ... no její pověst není příliš "gut". Pro zájemce o koupi z toho vyplývá momentálně velmi dobrá cena, která se (jistojistě) ještě vylepší a docela "big" propad bych očekávala v bazarech!
To je sice možné, ale zas takový průser to nebyl. Vám snad nemusím vysvětlovat, že marketing jakékoli automobilky nepřipustí, aby se neudělal propastný rozdíl mezi novým a starým modelem, ať již je skutečnost jakákoli
(viz. starý nový Superb, felicia-favorit a milión jiných)
Kamarád dostal služební VECTRU fkombajnu fbenzínu 1.8 (103kW) najel s ní za 7!!!! měsíců 98 000 km a tvrdil trochu něco jiného, než se dočítám na tento vůz ve fórech (většinou od lidí, kteří v tom neseděli, nebo najeli pár km).
V této porci kilometrů za tak krátký čas mu chyběl, světe div se, jen tempomat. Jako přesvědčený HONDISTA (modří i červení vědí) dokonce velmi chválil motor. Dále chválil ergonomii a posez a vůbec variabilitu a interiér. VECTRA dle jeho slov se jen dizajnově minula s evropským okem, jinak je to auto naprosto na úrovni své doby, v některých aspektech jej spíše převyšuje. Výtky jsou snad jen k chronické nedotáčivosti (vina velkého rozvoru a samozřejmě konstrukci) ale to je běžné. Za 98 000 km neměl na voze jedinou se standardním provozem spojenou závadu (jen oleje, garančky a přední mřížka vozu - liška přes cestu) Jeho závěr zněl, že kdyby nefasoval služební auta a neměl doma pro radost ACCORDA, tak VECTRU bere všema deseti. Úsmevné na tom celém je, že dělá v automotive a OPEL pro něj bylo před VECTROU sprostou nadávkou. Proto bych negeneralizoval a chlubil bych se opravdu jen zkušeností a ne informacemi z dalekého doslechu a nebo nedejbože macešskými prohlášeními automobilek, které v rámci PR nového modelu udělají z předchozí generace dřevěný trakař