jent napisał:
ty hvězdo podle toho jak píšeš budeš přinejmenším ředitel zeměkoule, tu recenzi sem napsal samozřejmě subjektivně podle toho jak mi auto slouží a mám omegy rád ale přesto je nevychvaluju maj svoje vady ale i výhody, jestli nejste schopný ustát nároz někoho jinýho tak to nečtěte, moje auto má ted najeto přes 200 tis sem čtvrtej majitel takže je dost možný že má i o mnoho víc než co ukazuje takže prasklá hlava není nic neobvyklého, všichni co tomu trochu rozumí ti řeknou že tydle ne příliš poveden...
Zdravim, přesně tak, tahle 2,5 TD je asi nejhorší motor na praskání hlav(už jsem to psal tady jinde), důvod jsem tam taky napsal, tak si to ty neznalci aut tady můžou přečíst a ještě být rádi, že jim tady zadarmo prezentuju svoje poznatky a znalosti : -)), jinde mi za to platí
))).Jinak tenhle motor má oproti BMW snížený výkon a to z cca 145 ks na cca 130 ks, ale u Omegy je průběh točivého momentu mnohem lepší (lépe táhne z nízkých otáček), BMW se musí vytáčet, takže by to mělo být u Omegy s hlavou lepší, než u BMW.Motor vyžaduje velmi šetrné zacházení a to každý asi neumí, někdy je těžké, kvůli okolnostem provozu toto dodržet.