0
powrót
 

diskuze k tématu: Frontera dti nebo Jeep Grand Cherokee lpg?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, americká vozidla, typ vozidla, osobní
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 26.05.2013 09:34, RE: 4x4
d.a.m. napisał:
Reno napisał:
Rover623 napisał:
Asi bych to trochu rozložil, Fronteru nelze doporučit díky tomu, že její spolehlivost je značně diskutabilní a díly poměrně drahé. Některé motory (jako zde již zmíněný dvoulitr) jsou sice spolehlivé ale rozhodně jim nesekunduje odolný podvozek, jeho životnost je dost proměnlivá a jízdně to auto také není nic moc a uvnitř to dle mého vypadá děsně (zlaté Aro).Jeep na plyn je sice hezká volba, ale ve většině případů je to dovoz z USA s automatem a právě u té převodovky může být problém. Lidé co to umí v ČR opravit se dají spočítat na prstech jedné ruky, levné to nebude a u tak starého auta je riziko vady převodovky poměrně značné. Jinak je to auto poměrně bezproblémové.Navrhovaná Octavie s haldexem je naprosto mimo mísu, to auto je katastrofa. Zadní kola se připojují až po prokluzu předních, ale tak blbě, že se to auto dřív zahrabe a pak už ani připojení zadní nápravy nepomůže. Mám s tím zkušenosti, na rozbláceném kopci se auto prostě zahráblo a šel se hledat traktor.Pokud hodláte jezdit hlavně po silnicích a opravdu je nutné vyjet jen mizernou cestu k domu, je pojízdná stodola k ničemu. Vysoké servisní náklady, jízdní vlastnosti, diskomfort při jízdě kdy fouká vítr, pneumatiky stojí přibližně 4x tolik co na osobák. V takovém případě bych doporučil spíš buď malé 4x4, něco jako Daihatsu Terios nebo něco s permanentním náhonem 4x4, tedy Subaru Outback, Legacy nebo ten Forester
Na blátě nebo mokré trávě se zahrabe i X5ka ale není to pohonem 4x4, ale pneumatikama. Nevěřím tomu, že oktávka s haldexem nevyjede zasněžený kopec. Krom toho jsem psal, B5 passat měl Torsen.
Zahrabat X5 není žádné umění, neboť X5 pro použití v blátě, nebo mokré trávě prostě není Oktávka s Haldexem je na tom naprosto stejně a obě auta řadím do kategorie "za hodně peněz žádná muzika".Baví mě tyhle řeči odborníků přes terén, když za slovem "terén" si představujete pět cm sněhu v Papírenské ulici


jasně vole, odborník


reagować
ewing1
ilość wystąpień46
data registracji29.05.2009
Poniedziałek 27.05.2013 09:30, Suburban
A co takhle Chevrolet Suburban?
reagować
sintom
ilość wystąpień3
data registracji24.10.2006
Środa 29.05.2013 16:09, RE: No....
Pepe napisał:
sintom napisał:
Tak ještě se vrátím k Fronteře, Podvozek naprosto skvělej a popravdě nemá na něm co odejít. Má klasický rám, v zádu pružiny vepředu torzky a klasický tlumiče. Pokud nehučí zadní dif (i to se dá primitivne opravit) nic neodchází. Převodovka klasika, rozvodovka s redukcí mechanická primitivní, připojení předku primitivní, kolečko na kolečko. Takže toho bych se fakt nebál. Toho že je to stodola ano souhlas. Taky je to teréní auto a né břichoplaz. Interier a výbava dostačující, tedy Tempomat, počítač, výhřev sedaček, klima, elektrická skla, centrál na dálku alarm, nevím kdo by chtěl víc od auta za 100tis. Jestli chce někdo auto slonu v zrcátku, děšťový senzor a vestavěnou navigaci.. proč ne, ale asi si připlatí a zase zvedne možnost poruch. To jestli je auto hezké nebo ne je o vkusu, mě se líbí, jak zvenčí tak uvnitř. a opět co by jste chtěli za 100 tis ??? Pokud se přesuneme úplně do základní dimenze SUV a auto s 4x4, Tak i Octavie vyjede dost, ale nemožnost uzavření pohonu předek zadek, je nahouby, přiřazení prostě není spolehlivý. A navíc nízká světlá výška. A to nezmiňuju Mazdu Tribute, Hondu CRV, Ford Maverick, Hjundééé Santafe, kde v prvních verzích (tedy kolem těch 100tis) bylo přiřazení zadku za pomocí viskospojky, tedy naprosto nespolehlivý a neučiný systém kničemu) Tedy pokud vybírám auto za 100 a nechci auto velký (Fronteru) Je tu pak malý výběr, jediné co mě tak napadá je je Nisan Xtrail to by byla dobrá volba, ovšem zase problém málo a drahých dílů. Torssen (mezinápravový diferenciál s uzávěrkou u pasátů super, ale zase je to auto nízké a těžké, tedy vyšší spotřeba a nízká světlá výška A opět, nelze manuálně uzavřít, tedy zase trochu nespolehlivé. Tedy můj závěr: Malé spolehlivé SUV s inteligentním pohonem Xtrail, Menší Offroad (plnohodnotný) Frontera Klasický auto se 4x4 Octavia Scout A nic ztoho v automatu
Frontera je tak svělé auto, že jste měl už 4. Docela spotřeba . Já tedy osobně, když jsem s autem spokojen, tak ho využívám co nejdéle. Ale proč ne...


To je úplně jednoduchý Frontera se vyráběla od roku 91 nevím nevím, ale mám radši auta novější, je to zcela logické, že jsem je obměňoval a právě proto, že jsem byl nad míru spokojenej, tak jsem volil pořád to samé auto:

1. 1994 2,4 A
2. 1997 2,2i A Facelift
3. 2000 2,2i B
4 2004 2,2 DTL B Facelift

Pokračoval bych dál, ale Frontera skončila. (tedy spíš Isuzu Rodeo a díky němu i ona)
Antara není teréní auto, je to plečka takže nebylo kam dále s Oplem pokračovat. Poslední jsem prodal minulý rok, jinak měl každou cca ty 3 roky auta kupuju a prodávám taky aby netratila moc cenu. nekoupím auto za mega abych za něj dostal po 10ti letech 10tis.
reagować
otakar.deylFB
ilość wystąpień3
data registracji13.12.2012
Wtorek 17.12.2013 11:47, Co Terracan?
Hyundai terracan je robustní spolehlivé auto vhodné konstrukcí i do těžšího terénu. Měl jsem 3 roky novější typ, nechal jsem si za cca 300,-/slovy třista/ přidat uzávěru mezinápravového diferenciálu- ona tam totiž je, nedávají jen spínač ? proč?? Slušně jezdí i na silnici- záleží na pneu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.