Pepe napisał:
sintom napisał:
Tak ještě se vrátím k Fronteře, Podvozek naprosto skvělej a popravdě nemá na něm co odejít. Má klasický rám, v zádu pružiny vepředu torzky a klasický tlumiče. Pokud nehučí zadní dif (i to se dá primitivne opravit) nic neodchází. Převodovka klasika, rozvodovka s redukcí mechanická primitivní, připojení předku primitivní, kolečko na kolečko. Takže toho bych se fakt nebál. Toho že je to stodola ano souhlas. Taky je to teréní auto a né břichoplaz. Interier a výbava dostačující, tedy Tempomat, počítač, výhřev sedaček, klima, elektrická skla, centrál na dálku alarm, nevím kdo by chtěl víc od auta za 100tis. Jestli chce někdo auto slonu v zrcátku, děšťový senzor a vestavěnou navigaci.. proč ne, ale asi si připlatí a zase zvedne možnost poruch. To jestli je auto hezké nebo ne je o vkusu, mě se líbí, jak zvenčí tak uvnitř. a opět co by jste chtěli za 100 tis ??? Pokud se přesuneme úplně do základní dimenze SUV a auto s 4x4, Tak i Octavie vyjede dost, ale nemožnost uzavření pohonu předek zadek, je nahouby, přiřazení prostě není spolehlivý. A navíc nízká světlá výška. A to nezmiňuju Mazdu Tribute, Hondu CRV, Ford Maverick, Hjundééé Santafe, kde v prvních verzích (tedy kolem těch 100tis) bylo přiřazení zadku za pomocí viskospojky, tedy naprosto nespolehlivý a neučiný systém kničemu) Tedy pokud vybírám auto za 100 a nechci auto velký (Fronteru) Je tu pak malý výběr, jediné co mě tak napadá je je Nisan Xtrail to by byla dobrá volba, ovšem zase problém málo a drahých dílů. Torssen (mezinápravový diferenciál s uzávěrkou u pasátů super, ale zase je to auto nízké a těžké, tedy vyšší spotřeba a nízká světlá výška A opět, nelze manuálně uzavřít, tedy zase trochu nespolehlivé. Tedy můj závěr: Malé spolehlivé SUV s inteligentním pohonem Xtrail, Menší Offroad (plnohodnotný) Frontera Klasický auto se 4x4 Octavia Scout A nic ztoho v automatu
Frontera je tak svělé auto, že jste měl už 4. Docela spotřeba
. Já tedy osobně, když jsem s autem spokojen, tak ho využívám co nejdéle. Ale proč ne...
To je úplně jednoduchý Frontera se vyráběla od roku 91 nevím nevím, ale mám radši auta novější, je to zcela logické, že jsem je obměňoval a právě proto, že jsem byl nad míru spokojenej, tak jsem volil pořád to samé auto:
1. 1994 2,4 A
2. 1997 2,2i A Facelift
3. 2000 2,2i B
4 2004 2,2 DTL B Facelift
Pokračoval bych dál, ale Frontera skončila. (tedy spíš Isuzu Rodeo a díky němu i ona)
Antara není teréní auto, je to plečka takže nebylo kam dále s Oplem pokračovat. Poslední jsem prodal minulý rok, jinak měl každou cca ty 3 roky auta kupuju a prodávám taky aby netratila moc cenu. nekoupím auto za mega abych za něj dostal po 10ti letech 10tis.