sintom napisał:
Tak ještě se vrátím k Fronteře, Podvozek naprosto skvělej a popravdě nemá na něm co odejít. Má klasický rám, v zádu pružiny vepředu torzky a klasický tlumiče. Pokud nehučí zadní dif (i to se dá primitivne opravit) nic neodchází. Převodovka klasika, rozvodovka s redukcí mechanická primitivní, připojení předku primitivní, kolečko na kolečko. Takže toho bych se fakt nebál. Toho že je to stodola ano souhlas. Taky je to teréní auto a né břichoplaz. Interier a výbava dostačující, tedy Tempomat, počítač, výhřev sedaček, klima, elektrická skla, centrál na dálku alarm, nevím kdo by chtěl víc od auta za 100tis. Jestli chce někdo auto slonu v zrcátku, děšťový senzor a vestavěnou navigaci.. proč ne, ale asi si připlatí a zase zvedne možnost poruch. To jestli je auto hezké nebo ne je o vkusu, mě se líbí, jak zvenčí tak uvnitř. a opět co by jste chtěli za 100 tis ??? Pokud se přesuneme úplně do základní dimenze SUV a auto s 4x4, Tak i Octavie vyjede dost, ale nemožnost uzavření pohonu předek zadek, je nahouby, přiřazení prostě není spolehlivý. A navíc nízká světlá výška. A to nezmiňuju Mazdu Tribute, Hondu CRV, Ford Maverick, Hjundééé Santafe, kde v prvních verzích (tedy kolem těch 100tis) bylo přiřazení zadku za pomocí viskospojky, tedy naprosto nespolehlivý a neučiný systém kničemu) Tedy pokud vybírám auto za 100 a nechci auto velký (Fronteru) Je tu pak malý výběr, jediné co mě tak napadá je je Nisan Xtrail to by byla dobrá volba, ovšem zase problém málo a drahých dílů. Torssen (mezinápravový diferenciál s uzávěrkou u pasátů super, ale zase je to auto nízké a těžké, tedy vyšší spotřeba a nízká světlá výška A opět, nelze manuálně uzavřít, tedy zase trochu nespolehlivé. Tedy můj závěr: Malé spolehlivé SUV s inteligentním pohonem Xtrail, Menší Offroad (plnohodnotný) Frontera Klasický auto se 4x4 Octavia Scout A nic ztoho v automatu
Frontera je tak svělé auto, že jste měl už 4. Docela spotřeba
. Já tedy osobně, když jsem s autem spokojen, tak ho využívám co nejdéle. Ale proč ne...