Piątek 27.01.2006 11:50,
coupé do 100000
Honda CRX 3.generace (1993-cca1998) je určitě dobrá volba, její problem, což by mně osobně vadilo je, že je pouze 2 místná, přeci jen v Callibře a Fiatu Coupé lze nouzově přepravit i 4 osoby.Z toho vyplívá i nulová variabilita zavazadlového prostoru, takže například lyže dovnitř nenaložíte.U CRX pozor hlavně na verze dovezené z USA, kde byly seriově vybavovány elektrohydraulickým otevíráním a zavíráním střešního panelu.Tento systém může mít po letech omezenou spolehlivost, nehledě na to, že některé CRX, hlavně z počátku výroby měly údajně problémy s těsněním střechy.Osobně bych volil asi Mazdu MX3, která je též spolehlivá, jen občas, zejména u V6 trpí vyšší spotřebou oleje.kterou může v menší míře trpět i čtyřválec, jež se k nám však oficiálně nedovážel.MX3 je určitě lepší od roku 1994, kdy prodělala modernizaci v rámci níž dostala oba předmí airbagy, zcela jinou přístrojovou desku a motor 1,6 16v se zvýšeným výkonem z 65kW na 78kW, jedná se o motor nové řady se dvěma vačkovými hřídeli( dříve jeden), MX3 se vyznačuje čitelnými jízdními vlastnostmi, přesným řízením, avšak jak už to bývá, také tvrdým podvozkem, který nepohltí krátké nerovnosti, jichž na českých silnicích není málo.Z důvodu toho trpí její sportovní podvozek, u kterého odchází táhla příčných stabilizátorů.Také uložení ramen zadní nápravy, jež je zde víceprvková označená TTL trpí.Další problém je cena karosářských dílů, která je opravdu velmi vysoká a druhovýroba má pouze omezený sortiment.
reagować