0
powrót
 

diskuze k tématu: Sporťáky za 100.000,- Kč - II.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2006 11:50, coupé do 100000
Honda CRX 3.generace (1993-cca1998) je určitě dobrá volba, její problem, což by mně osobně vadilo je, že je pouze 2 místná, přeci jen v Callibře a Fiatu Coupé lze nouzově přepravit i 4 osoby.Z toho vyplívá i nulová variabilita zavazadlového prostoru, takže například lyže dovnitř nenaložíte.U CRX pozor hlavně na verze dovezené z USA, kde byly seriově vybavovány elektrohydraulickým otevíráním a zavíráním střešního panelu.Tento systém může mít po letech omezenou spolehlivost, nehledě na to, že některé CRX, hlavně z počátku výroby měly údajně problémy s těsněním střechy.Osobně bych volil asi Mazdu MX3, která je též spolehlivá, jen občas, zejména u V6 trpí vyšší spotřebou oleje.kterou může v menší míře trpět i čtyřválec, jež se k nám však oficiálně nedovážel.MX3 je určitě lepší od roku 1994, kdy prodělala modernizaci v rámci níž dostala oba předmí airbagy, zcela jinou přístrojovou desku a motor 1,6 16v se zvýšeným výkonem z 65kW na 78kW, jedná se o motor nové řady se dvěma vačkovými hřídeli( dříve jeden), MX3 se vyznačuje čitelnými jízdními vlastnostmi, přesným řízením, avšak jak už to bývá, také tvrdým podvozkem, který nepohltí krátké nerovnosti, jichž na českých silnicích není málo.Z důvodu toho trpí její sportovní podvozek, u kterého odchází táhla příčných stabilizátorů.Také uložení ramen zadní nápravy, jež je zde víceprvková označená TTL trpí.Další problém je cena karosářských dílů, která je opravdu velmi vysoká a druhovýroba má pouze omezený sortiment.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 00:06, Calibra
Neměla náhodou Calibra "jen" 150 Kw???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 01:13, RE: Calibra
Michal napisał:
Neměla náhodou Calibra "jen" 150 Kw???
jojo vyssi nez 150kw vykon u calibry nenajdem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 08:18, Nissan 200 SX
Nissan 200 SX- to je ta správná volba....spolehlivý, silný, relativně prostorný a za dobrou cenu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 12:34, RE: Nissan 200 SX
Charger napisał:
Nissan 200 SX- to je ta správná volba....spolehlivý, silný, relativně prostorný a za dobrou cenu.
A co si myslíte o Subaru SVX, je to sice stará vykopávka, ale mně se moc líbí. také Mazda MX6 s dvouapůl litrerm by nemusela být špatná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 12:50, Obecně
Pár plků do diskuse:
Calibru jsem měl, s motorem 2.0 8v - nezničitelnej ale fakt né sporťák, 16V červenej - fakt super motor, poté jsem udělal tuning motoru a dostal z něj 207 koní bez turba. Maximální záležitost když přitvrdíte podvozek. Pokud V8m nevadí stáří vozu, po měnší investici do podvozku super auto. 4x4 nebrat.

CRX-Del Sol Je neuvěřitelná motokára, jede jako z praku, jenže pak se podíváte na tachometr a zjistíte, že pocit z rychlé jízdy je jen pocitem, že ve skutečnosti jedete tu zatáčku dost pomalu. Ale o pocitech ježdění je. II generace díky Targa střeše dost přibrala na váze oproti předchozím verzím a 1.6 motor už není pro závodníky... a je to jen pro 2 lidi.

Proč nikoho nenapadlo žádný BMW??? S nějakou 325i, pohonem zadních kol užijete spoustu zábavy a rychlýho poježdění... designově je to sice fakt hodně zastaralý a nikdy se to ani nemělo tvážit jako sporťák, ale oproti jiným se tak chová...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 12:51, RE: Obecně
Paklíč napisał:
Pár plků do diskuse:
Calibru jsem měl, s motorem 2.0 8v - nezničitelnej ale fakt né sporťák, 16V červenej - fakt super motor, poté jsem udělal tuning motoru a dostal z něj 207 koní bez turba. Maximální záležitost když přitvrdíte podvozek. Pokud V8m nevadí stáří vozu, po měnší investici do podvozku super auto. 4x4 nebrat.

CRX-Del Sol Je neuvěřitelná motokára, jede jako z praku, jenže pak se podíváte na tachometr a zjistíte, že pocit z rychlé jízdy je jen pocitem, že ve skutečnosti jedete tu zatá...
ještě k CRX... ten pocit je danej tím, že sedíte opravdu hodně nízko a že motor se vytáčí rád do hodně vysokejch otáček....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 14:05, RE: Nissan 200 SX
anonym napisał:
A co si myslíte o Subaru SVX, je to sice stará vykopávka, ale mně se moc líbí. také Mazda MX6 s dvouapůl litrerm by nemusela být špatná.
taky si myslím že by mx-6 by nebyla špatná volba...krásné,relativně silné a spolehlivé auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 14:54, Ford Probe 2,5 V6 24v
Pořiď si tohodle krasavce - je za super cenu a v plne palbě - ja osobně mám dva - kamkoliv přijedu zbudim obdiv jako by to bylo auto za třičtvrtě mega a více!Víš co - raději mě navštiv na:
www.streetcars.wz.cz
www.venito.wz.cz
www.fordprobe.cz
nebo www.probe24v.com - všude v galeriich pod nickem THULLO!
Jinak to auto je od hlavy až k patě JAPONEC - konkretně MAZDA (MX6,626,XEDOS 9) - podvozek i motor!Napiš mi na mail a povim ti vice - neprohloupiš!
E-Mail:
ljanata@volny.cz
Mej se
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 19:16, 406 coupé
Kámo, jestli to auto chceš na ,, závodění,, tak bych radši volil maximálně 5-6 roků staré. Calibra se tušim přestala vyrábět v roce 97? Ale samozřejmě nic proti, když do ní vrazíš několik dalších tisíc na oživení technického stavu, abys pak ve 150 - ti neměl strach, že ti upadne kolo, nebo někde necháš nápravu atd. Pak to třeba ještě natuníš, tak máš pěknou káru. Ideální motor 2.0, 16v, ale nebrat čtyřkolku 4x4, tam s tím byly problémy. Do fiatu bych nešel, na ty je všeobecně kritika. Podívej se ještě na peugeot 406 coupé, tam se dělali dvoulitry a třílitry a cena by tam taky mohla byt zajímavá a v úpravě je taky moc pěkný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 21:03, RE: Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo napisał:
Pořiď si tohodle krasavce - je za super cenu a v plne palbě - ja osobně mám dva - kamkoliv přijedu zbudim obdiv jako by to bylo auto za třičtvrtě mega a více!Víš co - raději mě navštiv na:
www.streetcars.wz.cz
www.venito.wz.cz
www.fordprobe.cz
nebo www.probe24v.com - všude v galeriich pod nickem THULLO!
Jinak to auto je od hlavy až k patě JAPONEC - konkretně MAZDA (MX6,626,XEDOS 9) - podvozek i motor!Napiš mi na mail a povim ti vice - neprohloupiš!
E-Mail:
ljanata@volny.cz
Mej se
Nic ptori Mazdě, ale tenhle 6tiválec nemá právě nejlepší pověst.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 21:39, RE: Ford Probe 2,5 V6 24v
Time4Tea napisał:
Nic ptori Mazdě, ale tenhle 6tiválec nemá právě nejlepší pověst.
S tím 6 válcem si musíš vybrat správný objem a MX6 ho správný má. špatný je v 323F, jelikož tam údajně spotřebovával nejvíce ojeje, kdy už klidně po 100000km mohl být značně zalepený kat.nedávno jsem viděl Xedos 6, jež měla asi 170000km a spotřeba oleje také značná, ta je také 2,0l. No a do třetice moje oblíbená MX3 s 1,8 V6, kde to zdaleka tak hrozné s olejem není.Jinak po konstrukční stránce se dle mého soudu jedná o jeden z nejlepších 6 válců 90 tých let.Jelikož se skvělě vytáčí, klidně i do 7500/min, a přitom harmonicky táhne z nízkých otáček a rovněž spotřeba není tak drastická vzhledem k objemu(zejména to platí pro ten 2,5 j) Výše zmíněných parametrů motor dosahuje hlavně díky proměnné délce sacího potrobí VRIS, kdy při nízkých otáčkách je nastavena dlouhá větev t důvodu využití tzv rezonančního plnění a při vysokých ot krátká, jež výrazně zkracuje dobu potřebnou k plnění válců.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 21:41, RE: 406 coupé
Joža napisał:
Kámo, jestli to auto chceš na ,, závodění,, tak bych radši volil maximálně 5-6 roků staré. Calibra se tušim přestala vyrábět v roce 97? Ale samozřejmě nic proti, když do ní vrazíš několik dalších tisíc na oživení technického stavu, abys pak ve 150 - ti neměl strach, že ti upadne kolo, nebo někde necháš nápravu atd. Pak to třeba ještě natuníš, tak máš pěknou káru. Ideální motor 2.0, 16v, ale nebrat čtyřkolku 4x4, tam s tím byly problémy. Do fiatu bych nešel, na ty je všeobecně kritika. Podívej se...
406 coupe je super, ale řekni mi, kde ji mají za cenu do 100000,-kč a já si ji půjdu hned koupit))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 22:05, A co "sportak" kolem 50000 Kc?
Ma nekdo z vas zkusenosti s nekterym z techto vozu: Fiat Uno turbo, Renault 5 turbo, VW Polo G40, Daihatsu Charade GTti? Uvitam i dalsi moznosti, jako jiz zminovana Honda CRX...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 01:10, RE: 406 coupé
Tomáš napisał:
406 coupe je super, ale řekni mi, kde ji mají za cenu do 100000,-kč a já si ji půjdu hned koupit))
No to je problém, jsem se ted podíval na německé stránky a mají to tam jen o něco levnější než u nás, nejlevnější je tam tak okolo 160- 170 tis.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 21:51, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
Martin napisał:
Ma nekdo z vas zkusenosti s nekterym z techto vozu: Fiat Uno turbo, Renault 5 turbo, VW Polo G40, Daihatsu Charade GTti? Uvitam i dalsi moznosti, jako jiz zminovana Honda CRX...
daihatsu super kara,motor 3 valce,1000ccm,turbo,7800ot/min=100PS a nejakych 800kg,mal som uz hociake auta,ale toto ma dostalo,ak nejake bude v slusnom stave okamzite brat.da sa jazdit za 6L/100km a to idete celkom slusnu palbu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 22:55, Sporťáky
No jo, Honda Prelude koukám že opět přišla zkrátka. Ale zase to má výhodu, že jich moc není ( = exkluzivita
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 23:19, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
Martin napisał:
Ma nekdo z vas zkusenosti s nekterym z techto vozu: Fiat Uno turbo, Renault 5 turbo, VW Polo G40, Daihatsu Charade GTti? Uvitam i dalsi moznosti, jako jiz zminovana Honda CRX...
Měl jsem R5 GTturbo a musim říct, že to bylo super autíčko se kterym se daly neskutečně řezat zatáčky!! Spotřeba pořád kolem 10L, ale vzpomínam na něj do dnes, hlavně jak nás potrápil při komplet generálce...:) Nakonec jsme ten chaos podtlaků dali dohromady. Kdo zná, ví své..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 23:21, RE: Nissan 200 SX
Charger napisał:
Nissan 200 SX- to je ta správná volba....spolehlivý, silný, relativně prostorný a za dobrou cenu.
Jinak momentálně mám 200SX S13 dotažené z Německa, krásně zachovalý a málo jetý originál. Jsem maximálně spokojený! Dynamika perfektní, jízdní vlastnosti také a spotřeba jakbysme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2006 00:21, RE: A co "sportak" kolem 50000 Kc?
anonym napisał:
daihatsu super kara,motor 3 valce,1000ccm,turbo,7800ot/min=100PS a nejakych 800kg,mal som uz hociake auta,ale toto ma dostalo,ak nejake bude v slusnom stave okamzite brat.da sa jazdit za 6L/100km a to idete celkom slusnu palbu
Dekuji vam za vase odpovedi. U toho Daihatsu mam si dat vylozene na neco pozor a jak je to s poruchovosti, vydrzi...?
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.