Alkantpan napisał:
Superchytra... ten popis zavady je tak strohy, ze se pod nej muze schovat prakticky cokoliv. Od zavady na palivove soustave az po prozrany kabel od kuny. Spise bych uvital, kdyby tu treba autor dotazu dopsal vysledek servisu, pokud uz nejaky provedl.
jen na doplnění, na mém géčku, r.v.1994, podobný problém po cca 3 letech a 30 000 km, tudíž nic vylítaného nebylo, pokles výkonu při akceleraci, až do zhasnutí motoru, chod na 3 válce-opakované diagnostiky v autorizovaném servisu i jinde, výměny svíček, flitrů, rozdělovací lišty zapalování-tu jsem posléze vrátil-chcíplo to hned po vyjetí ze servisu
pak jsem auto svěřil konečně šikovnému technikovi co servisuje většinou BMW a ten během jednoho dne zjistil a opravil příčinu, která mě srala několik let s krátkými přestávkami-prostě "ucpaný katalyzátor"-viděl jsem ho rozdělaný na vlastní oči, po výměně již několik let bez poruchy a na plný výkon (podle něj je tato poruchy pro G 1.4 i 1.6 typická a ví o tom i v servisu Opel, jen mlží a tahyjí z lidí prachy za zbytečné diagnostiky), ovšem je to drahá záležitost, vyplatí se jen o zánovního vozu