anonym napisał:
nojo, 1.6 16v, to byla hrubá neznalost....ale diesly isuzu jsou držáky, kámoš má na combu 1.7D 380tis. a stále ne a ne se rozpadnout...
Ano ano, naprosty souhlas, zavady, ktere popsal recenzent bych potvrdil a pridal mezi typicke zavady alternator (nevhodne umisteny, tudiz co 100tkm repase za 3tkc) a starter. Z mene zavaznych typickych zavad jsou to polamane "kostky" slunecni stinitek(60kc), vankl na radici pace (gumka za kilko), praskajici zarovicky v palubovce, displej radia, zatuhla antena, rezistor vnitrniho vetraku. U zadniho sterace zatuhava oska sterace (mozno doma rozebrat vycistit a opravit). Podvozek je jednoduchy, cepy rizeni vymenite za par kacek, silentbloky a stabilizatory rovnez. Naklady na opravy techto typickych zavad jsou skutecne nizke. Co se tyce rezi je to nepritel a vse jak popsal recenzent. Jizdni vlastnosti jsou slabe, toto NENI zavodni auto! Potvrzuji vsak skvely kufr, perfektni vyhled ven dozadu, vyborny rejd. V porovnani napr. s Octavii I. vyrazne snadnejsi parkovani a couvani. Mam motor Isuzu, prozatim najeto 250tkm a pouze vymenena 1 zhavici svicka. Spotreba oleje ccs 0.4l/10000km. Turbo VODOU chlazene a stale ve vybornem stavu. Nikdy za 5 let co ho vlastnim jsem nezustal stat (doufam, ze ani zitra rano se to nestane :) ) Dlouhodoba spotreba (150tkm) je 4.8 l /100km (80% okrsky, 10% mesto 10% dalnice vetsinou jezdim sam) S timto autem nikdo neoslni, ale pokud potrebujete spolehliveho a levneho "stehovaka", myslim ze toto auto (a motorizace) je trefa do cerneho.