duch napisał:
Astra G by již měla mít plně pozinkovanou karoserii - pokud se nepletu, tak jako prvni Opel vubec. Máme v rodině jednu 1.6 16V z r. 1999 a krom jednoho zadního lemu se koroze neobjevila zatím nikde. Tento zadní lem byl ale poškozený a opravený již před koupí.
Ano Géčková Astra již má plný pozink a osobně bych byl teda pro Astru G 1.8 16V v jen a pouze výkonové verzi 92kw, spotřeba běžně kolem 7-7,5l/100km a výkonová rezerva je skvělá. Navíc 1.8 16V mají již promněnlivé sání, což znamená, že odspodu jsou docela živé. Doporučuji modely 2003+, což byly poslední modely vyráběné v D ještě v plném provozu a ne jako pozdější modely Classic z Polska, což už jsou trochu "ošulené" verze. Za mě 1.8 16V 92kw z roku 2003+.
Rozvody jsou sice řemen, ale tento typ má interval 90.000km.
Hodně štěstí při výběru.
PS: kolega níže píše o Focusu I gen., v jízdních vlastnostech je určitě o něco lepší než Géčko, ale jen kvůli totálně hnusnému interiéru bych si jej nekoupil. Každou jízdu to mít před očima...Už jen ta myšlenka mě od Focusu odrazuje...fuj