0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai - zkušenosti po 30 tis. km a roce provozu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 14:48, RE: 7,2 litru
Vendys napisał:
Vám vyšla spotřeba 7,2 litru a jste zklamán??? Akolik byste chtěl od takové krabice s mrtvolou o objemu 1,6??? Fakt nevím, někteří si myslí (nebo prostě podlehli reklamním trikům), že budou jezdit s čímkoliv za 5 na 100. A to LPG, to mě taky dostalo...
no me by predevsim zajimalo,ze se s panem vubec v servisu bavi,kdyz si tam namontoval LPG jakesi kvality a kdovijak stare a rozesrane. To snad zavani ztratou zaruky na motor ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 15:00, RE: Komplex z O2?
A4 napisał:
to typek: prostě nemáš rád škodovky, no. Neboj, tady to už všichni pochopili, tak tady furt nefňukej, jak jsou ty škodovky hrozný. Už to je trochu otravný, číst to furt dokola. Kontrolní otázka: co máš doma v garáži?
Z čeho soudíš, že nemám rád Škodovky? Škodovka jako předmět neživý ve mě pramálo dokáže vyvolávat nějaké pocity. Spíše než nemám rád škodovky bych použil "nemám rád zbožšťovaní a kult", který se kolem tohoto vozu vytvořil. Já se snažím být pouhopohou protiváhou a otvíračem očí, což se vzhledem ke stupni fanatismu zastánců O2 snad ani nedá. Já osobně bych takto kázat o svém jakémkoli autě nebo motorce nedokázal (Škodovku jsem vlastnil 7 let a to fabii první generace, kterou rozhodně považuji za zdařilejší, než současnou generaci) protože nic není dokonalé, jen se o to s rozdílnými úspěchy snaží (ani bentley, aston apod. nejsou dokonalé vozy, přinejmenším cenou ) Moje vozy? Opel Zafira 1.8 16V, Škoda Favorit silverline GLX (plná palba s mlhofkama blaupunktem na kazety) v plánu Honda Civic VTEC (doplněk k volnočasovému a koníčkovému Favoritovi) nebo AR selespeed. Dále vlastním nějaké veterány, které jsou ryze české (slovenské) (jawu pérák zbrojovka brno 1949 a manet 90 dvoupíst 1948) a mají za sebou nákladnou renovaci a jsou ve stavu, ve kterém se nenalézá většina samohybů v CZ . Čili, tři čtvrtiny mých pohybovadel je českých a jedno dokonce nese vavříny ve znaku. Prostě nemám rád škodovku a čechy a mám komplexi/y.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 18:36, Tak se mi to ráno přeci jen nezdálo:-)
Než jsem odjel do práce, naspal jsem příspěvek, který jsem ve zmatku neodeslal a pak nahradil novým, krátkým.
Teď mám trochu času a mohu tedy sdělit svůj názor na věc:

Napřed uvedu, že je mi 50 let, mám najteo zhruba 1,3mil. km a vlastním cirka 16. auto. Z toho bylo 5 aut služebních. Měl jsem voty z provenience české (2xŠ120,2xOI 81kW TDI Combi 1998 a 2001, 1x SUperb 2,5V6 2004), pak francouzské (P306,406,605,807 a krátce asi 3 měsíce P407SW 2006 1,6HDI, německé (Ford Puma 1,7 92kW, F Siearr 2,0 a krátce F Focus 1,9 TDDI)) a nyní mám dva vozy japonské (originál, ne japonce vyrobené někde v buši) Mazda 3MPS 2008 a Subaru Legacy 2,0R 2006. Když pominu krátká zastavení u aut firemních kolegů (Passaty neumím ani spočítat, BMW 325 v řadě E46, Audi A6 3,0TDI a Volvo S60 2,4D5), tak mohu říct, že mám celkem objektivní poled na uata běžných tříd.

Krátce se vyjádřím ke kvalitě Oktávie v modelové řadě I tedy mé vozy 2001 a 1998. Rozdíl tam byl. Kupodivu ve prospěch té z r. 1998. Lépe udělalná, poctivěji. Po 216tkm, když se prodávala, neexistiovalo nikde žádné klepání či vrzání. Ta novější byla opět výborná, ale občas vrznul závěs bezp. pásů či plasty před spolujezdcem. Jinak dnes má najteo kolem 150tkm. Nikdy jsem neměnil nějaké váhy, turba či jiné věci. Nikdy se nestalo, že bych někam nedojel či odněkud neodjel kvůli poruše. Vlastně ano, jednou, asi 15km před domem mi začala svítiti kontrolka žhavení - zavolán servis, vyměněno relé za pětikilo a za půl hodiny se jelo dál. Takže za sumasumárum 380tkm na dvou Oktávkách jednoznačně tvrdím, že auto je více než spolehlivé, úspornéa hlavně, pro běžné lidi výbornou volbou. Superb - 150tkm - bez závad, dokonce s nejhorším v hostorii motorem V6 a tiptronicem. Nikdy nic.
Takže spolehlivost hodnotím výtečně. Dále - ukažte mi oktávku, která je po 10letech shnilá. Nenajdete, že? A nebo horko těžko 3x zbořenou jebku. Zato japončíci, tam koroze chroustá nahlas. POdívám se na své Subaru se 70tkm zespod, tak takhle nevypadá ani ta první Okta, co jsem měl.
Dáel, zkuste se podívat na kvalitu laku na O a na všch japoncích, neznám Lexus, ten nehodnotím. proti Škodovkám je to nebe a dudy. Slabé vrstvy a nízká odolnostm dost tím vyniká Mazda, konkretně. Dostupnost a ceny ND, no cement, jak říkal Zeman. Oktu opraví kdejakej Honza z Horní Dolní, což se u auta pro rodinné ježdění očekává, protože většina majitelů aut nižší střední třídy neche dát horentní sumy za hodinu práce v servisu. Např. Volvo .1000 bez DPH Olomouc. A tak mohl jít dál a dál.

Takže vážení "znalci" Škodovek, trochu se zamylsete nad tím, než něco plácnete. Je to v praxi kapánek jinak. A kdyby nebylo, pak si nedovedu vysvětlit, přoč Š zastupuje většinu vozů na trhu, když je tu tolik " moderní" konkurence, jak někdo výše naspal. Zkuse mi to vysvětlit a nebertte jen argument zastaralých druhohorních TDIček.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 19:21, RE: Tak se mi to ráno přeci jen nezdálo:-)
Zdeny60 napisał:
Než jsem odjel do práce, naspal jsem příspěvek, který jsem ve zmatku neodeslal a pak nahradil novým, krátkým.
Teď mám trochu času a mohu tedy sdělit svůj názor na věc:

Napřed uvedu, že je mi 50 let, mám najteo zhruba 1,3mil. km a vlastním cirka 16. auto. Z toho bylo 5 aut služebních. Měl jsem voty z provenience české (2xŠ120,2xOI 81kW TDI Combi 1998 a 2001, 1x SUperb 2,5V6 2004), pak francouzské (P306,406,605,807 a krátce asi 3 měsíce P407SW 2006 1,6HDI, německé (Ford Puma 1,7 92kW, F Siearr 2...
"A kdyby nebylo, pak si nedovedu vysvětlit, přoč Š zastupuje většinu vozů na trhu, když je tu tolik " moderní" konkurence, jak někdo výše naspal."-nevím přesně jak jste to myslel, ale zeptám se- kdy a v které třídě se škodovka stala nejprodávanějším vozem Evropy? Nebo jak jste myslel-zastupuje většinu vozů na trhu.
A taky mě zajímá když tak chválíte tu škodovku, proč máte ted doma dva japonské vozy? Neni snad logické, že s čím jsem spokojen, užívám dál? A ještě si říkám-je Vám 50 let, řidičák máte tedy předpokládám 32 let. Ale vozy co jste vyjmenoval až na pár vyjímek se vyrábějí cca 10 let. To vypadá jak když jste strávil 20 let v 120cách, pak zkusil nějaký starý kusy a pak vás příjemně překvapila nová Octávka-to pak ale nevypadá na nezaujatý pohled...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 19:41, Kazdemu po zasluze
Mam Octavia II r.v. 2007, 4x4, 1.9 Tdi - najeto toho casu cca 30.000 km, koupeno jako nove. Servis jsem zatim navstivil jednou - vymena oleju, filtru apod. Vrzani, lupani zadne odnikud. Letos Italie 4200 km - auto slape jako hodinky. Spolehlive zvlada i ponekud drsne chovani mych ratolesti. Zatim si na nedostatek mista vzadu nikdo nestezoval. U skodovek si cenim ze mohu si vybirat z cele skaly servisu a nejsem odkazany na jeden v sirokem okoli - ackoliv zatim jsem pro toto nove auto servis shanet nemusel. Pokud bych vsak pri tomto najezdu mel podobne problemy jak popisuje autor, takove auto by slo okamzite z domu - proste by mi to vadilo. Auto s najezdem do 60 tis. povazuji za dobre zajete a nema se tam co kazit. Pokud ano pak je zrejme fancouz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 20:10, RE: Tak se mi to ráno přeci jen nezdálo:-)
TOM napisał:
"A kdyby nebylo, pak si nedovedu vysvětlit, přoč Š zastupuje většinu vozů na trhu, když je tu tolik " moderní" konkurence, jak někdo výše naspal."-nevím přesně jak jste to myslel, ale zeptám se- kdy a v které třídě se škodovka stala nejprodávanějším vozem Evropy? Nebo jak jste myslel-zastupuje většinu vozů na trhu.
A taky mě zajímá když tak chválíte tu škodovku, proč máte ted doma dva japonské vozy? Neni snad logické, že s čím jsem spokojen, užívám dál? A ještě si říkám-je Vám 50 let, řidičák má...
Ano, je to tka. Mladá léta jsem jezdil dokonce v Moskviči 408, pokud víte, o co se jedná. Zapomněl jsem ještě uvést Š Favorit 136L.Ono je to tak. průměrný český člověk spíše dá na průměrný český výrobek. Můžete-li, tak si o tom přečtěte pár pojednání, jak a co kupuje český člověk, je toho napsáno všude dost. O tom, že Škoda je nejprodávanější u nás (to jsem myslel), víme. Má to taky své kořeny právě ve větě předchozí. Já jsem žil se škodovkami hezkých pár stovek tisíců kilometrů a nemohu na ně nadávat ani v nejmenším, protože to, k čemu bylyl vyrobeny a k jaké kategorii se hlásí, tak to splnily vžy na výbornou. A novu říkám, v daném segmentu aut NST (platí pro všechny Oktávky) si vedou více než dobře a to jak (hlaně) spolehlivostí, tak jízdími výkony a vlastnostmi a potažmo i cenou servisu, která sice neptří mez nejlevnější co do hodinových sazeb, ale tím, že servis je dostupný všude a tudíž, pokud chci něco udělat, nemusím si brát dovolenou, jako když jedu se Subaru 100km do nejbližšího servisu.
K vašemu dotazu, proč nyní jezdím dvěma japonskými vozy, ohu naspat jen to, že život je příliš krátký na to, abych něco jiného nemohl zkusit. A jestli Vás to potěší, tak mám k oběma japoncm výhrady, jež jsem u Škodovek neměl. Nechciu je tu teď popisovat, ale věřte, že jsem při smyslech a tvrdím, že nebýt Subaru vyhlášeno jízdními vlastnostmi, po druhé bych do něj už bešel. A to i přes to, že jízda v našem hornateém terénu mi vždy roztahuje hubu od ucha k uchu, když si s ním hraju v zatáčkách. Ale tím to jaski končí, nebo skoro končí. ANo, málo se krade. Na rozdíl od koncernů (všech). A 3MPS? To není auto na denní užívání, ale pro vybití adrenalinu. Tedy jednou za týden se vařádit a pak klid. O tohle mi šlo, když jsem si ji kupoval. Přes to všechno, že takto silný vůz jsem zatím nikdy neměl, moje další volba bude obdoba Superba - tedy pohodlná limuzína s naftovým agregátem a automatem. Víte jaká? Mně to pomalu uzrává v hlavě, přeci jen už nejsem nejmladší a o své se hlásí i zdraví - takže velmi pravděpopodbně po 2-3 letech usednu-budu li živ-zase do nějaké dejme tomu Audi A6 30,TDI. Ale mnohem pravděpodobněji do Sˇkody SUperb Combi. A vůbec, ale ani trochu, se za to nestydím to napsat. Za život se má zkusit povícero věcí, abych pak mojl dělat závěry. A v tomhle mám celkem už dnes jasno, že to nebude auto na F (Ford, Fiat a Francouz) ani Ital, ale opravdu auto vyrobené v CZ nebo max. v Německu (možná, že to Audi) a případně něco ze stáje Volvo. Takže to je můj pohled na Škodu jako takovou a odpově´d na Váš dotaz, proč nyní japonská auta. Jo a ještě poznámku - jakmile se na uatě objeví koroze, jde ihned pryč. A obávám se, že práve Japonců to přichází celkem záhy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 20:42, Škoda Octavia II, 1,9 TDi
S tímto autem jsem najel 220 tis. km za 2,5 roků. Během této doby jsem jezdil jen na pravidelné servisy po 30 tis km. Za celou dobu jsem jel jen na jeden mimořádný servis (vadné ložisko po 175 tis. km). Toto auto potřebovalo za celou dobu provozu jen naftu, olej a pneumatiky. (Samozřejmě dále vše co je ve standardním servisním intervalu). Průměrná spotřeba nafty se pohybovala okolo 6 litrů nafty na 100 km. (Jezdil jsem dost svižně).
To co tady popisuje, tak jsem si původně myslel, že popisujete závady u Vašeho Nissanu po 290 tis. km, tj. že jste se spletl o jeden řád. Ale dočet jsem článek až do konce a nabyl jsem dojmu, že tomu tak není. A tak nyní nevím nad čím tak jásáte. S úctou M.S.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 20:45,
Njn to je tak když si někdo myslí, že dneska je všechno super atd. - hold Renault převlečenej za Nissan je furt ze 3/4 Renault....výrobní procesy a jejich standardy se nedají jen zveličit dříve výbornou značkou Nissan. Ještě že Toyota, Mazda a Honda jsou furt JAPONCI !!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 20:57, RE: komplex z oktavky
rudastraka napisał:
jeste mel napsat ze ten passat byl z poloviny devadestach let a mel najeto 400tis.
i kdyz - samozrejme - na tahometru necelych 100tis
tohle jsou typicky komplexy
Vždycky se musím pousmát, když tady čtu hesla: komplexy z oktávie, kdyby na ni dosáhl...., doma má tak 120ku a podobné slinty. Kdo má trochu zkušeností a svezl se s vícero auty, tak ví o čem je tady řeč. Když si někdo koupí nové auto v ceně kolem 450-500000,-Kč, tak asi nemá komplex z oktávie, to za prvé. Za druhé, kdo se svezl s O1 i O2, tak uzná, že oproti konkurenci jsou oba modely žebřiňáky a za třetí za peníze, co bych dal do Octávie prostě dostanu auto lépe vybavené, to je prostě vše. Můžete se tady vztekat, můžete se tady urážet, ale to je tak vše, co proti tomu můžete dělat Jinak nemám nic proti patriotismu ke značce VW, byť u některých jde až o fanatické zbožňování (A4) Ale nic ve zlým, každý jsme nějaký ,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 20:57, Kvalita Nissanu, je tatam...
Zdravím
Doby, kdy byly automobily Nissan takřka nesmrtelné a dovedly překonat stovky tisíc km bez vážné závady, jsou nenávratně pryč. Vina je ve spojení s Renaultem a jak vidno, Nissan má zřejmě malé slovo (zkrátka pánem domů je Raneult) a nedovede si uhlídat, respektive udržet kvalitu v dnešní době, kdy každý šetří kde se dá a atomobilky odfláknou co se dá... Je mi z dnešního automobilového průmyslu na blití, ani se nedivím, že jsou automobilky ve srabu a měli by se zamyslet nad svou cenovou politikou, protože jak vidno, dneší vozy svojí kvalitou rozhodně nestojí ani za polovinu své ceny...!
Mějte se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 21:09, RE: No nevím,
A4 napisał:
u auto závad jako much, ale hlavně že se za ním lidi rádi otočí, to by mě fakt taky hřálo na srdci, to je hrozně důležitý....
:o)) tak tak...si asi koupim Barkase, lidi se budou kurva otáčet :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 23:53, RE: Tak se mi to ráno přeci jen nezdálo:-)
Zdeny60 napisał:
Ano, je to tka. Mladá léta jsem jezdil dokonce v Moskviči 408, pokud víte, o co se jedná. Zapomněl jsem ještě uvést Š Favorit 136L.Ono je to tak. průměrný český člověk spíše dá na průměrný český výrobek. Můžete-li, tak si o tom přečtěte pár pojednání, jak a co kupuje český člověk, je toho napsáno všude dost. O tom, že Škoda je nejprodávanější u nás (to jsem myslel), víme. Má to taky své kořeny právě ve větě předchozí. Já jsem žil se škodovkami hezkých pár stovek tisíců kilometrů a nemohu na ně n...
Tak, nejdřív jsem myslel, že po těch dvou litrech vína nebudu raději nic psát, ale když vidím Váš příspěvek, vypadá jak po čtyřech litrech. Kdyby každý vyráběl auto se stejnou kvalitou jako vy píšete, bude to dost velká bída-tolik jen k přístupu k práci a současné snaze hodnotit práci někoho jiného.S auty mám taky bohatou zkušenost a nemusíte mě zkoušet co je 408 a nebo 412. O kvalitách starých škodovek nehodlám vůbec diskutovat a pokud Vám tenkrát stačily nedivím se tomu nadšení z těch nových.
Nicméně co mě nejvíc vadí je slepé zvšeobecnování z pár kusů. Měl jste tři novodobé škodovky a myslíte, že všichni co nevěří na jejich super vlastnosti a spolehlivost jsou hlupáci? - je to úvaha správným směrem?
Říkáte-škodovka je nejprodávanější na domácím trhu- ptám se-najděte mi stát s tradicí výroby osobních vozů kde není "domácí" automobilka dominantní na trhu. Bude se Vám to hledat dost těžko, takže úspěch škodovky na našem trhu není nijak vyjímečný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 06:33, RE: komplex z oktavky
mastercar napisał:
Vždycky se musím pousmát, když tady čtu hesla: komplexy z oktávie, kdyby na ni dosáhl...., doma má tak 120ku a podobné slinty. Kdo má trochu zkušeností a svezl se s vícero auty, tak ví o čem je tady řeč. Když si někdo koupí nové auto v ceně kolem 450-500000,-Kč, tak asi nemá komplex z oktávie, to za prvé. Za druhé, kdo se svezl s O1 i O2, tak uzná, že oproti konkurenci jsou oba modely žebřiňáky a za třetí za peníze, co bych dal do Octávie prostě dostanu auto lépe vybavené, to je prostě vše. Mů...
to mastercar: pokud narážíš na mě, tak netuším, o jakým fanatickým zbožňování tady mluvíš, já jsem třeba škodovku nikdy neměl, nemám a ani ji nijak nezbožňuju. Jen prostě nerozumím lidem, který mají třeba na O2 takovej "odbornej" názor, že to je žebřiňák apod. ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 06:33, RE: No nevím,
cruise napisał:
:o)) tak tak...si asi koupim Barkase, lidi se budou kurva otáčet :o)
))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 06:42, For TOM:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost vozů domácí značky 2x vyšší než dalšího dovozce (tuším, že to je dnes Ford, nechce se mi to hledat) o něčem taky svědčí. Nezdá se mi, že by to byl jen ten důvod, že Sˇkoda se u nás vyrábí. Ona má opravdu hodně silnou konkurenci a mnoho jiných dovozových značek je podstatně levnějších. A to ve stejné třídě. Tak mi to vysvětlete, proč i přes vyšší ceny vede svojí prodejností? Proč tedy stádo obyčejných lidí radši zaplatí o 100-150tCZK více, než např. za Ceed ze stejné třídy?? Fzrt na to nemohu najít odpověď jinou, mežli že za tím stojí zřejmě asi kvalita, servios a tradice. To tedy jaksi Kie (např.) chybí. ANo, už bude Kia prodáívat na našem trhu 50 let, bude to třeba taky jiné, pokud se to již nebude jmenovat jinak. Viz onen zmíněný Nissan France.

Škoda, že již nejezdí QQ s nájezdy přes 200tkm, pak se mnohé osvětlí, jak si stojí. Fakt je ten, že za mě osobně, než QQ, tak opravdu za stejné prachy 1,8TSFI Combi. O tom není minuty pochyby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 07:49, RE: For TOM:
Zdeny60 napisał:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost ...
Ok, beru. Vy jste se chtěl zastat Škody proti jejím odpůrcům. Já zas chtěl naznačit, podobně jako Týpek, že někdo jí vyzdvihuje naopak až moc. Osobně proti samotnýmu autu toho moc nemám, ale prostě mi taky vadí nadměrné zveličování jejích kvalit.
Úspěch škody na českém trhu je jistě dán jejími kvalitami, kdyby to byl šunt rozhodně se prodávat nebude, ale také zvláštní specifikací našeho trhu danou pokrouceností let minulých, o kterých jste mluvil. Ale pokud se na trh s vozy podíváme globálně-celoevropsky, tak jsou zde vozy, které se prodávají líp a takový globální trh se dá brát jako lepší měřítko než ten malý pokroucený český.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 07:59, RE: For TOM:
Zdeny60 napisał:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost ...
Jo, a ještě pokud se opravdu díváme globálně, což bychom měli, tak zatracování Kie asi nebude na místě. Jistě víte do jakého koncernu patří a přiznejme si, že těch aut celosvětově prodají sakra dost a mají dobře našlápnuto se dostat mezi nějvětší výrobce vůbec.
Jinak já tedy na Octavie a Superby nahlížím jako na jinak oblečené Bory (Jetty) a Passaty-nic víc nic míň. A můj pohled na VW?-ale jo, ujde a dovedu pochopit lidi co si ho koupí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 08:51, RE: For TOM:
Zdeny60 napisał:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost ...
Možná jste vstával moc brzo, a při cenovém srovnání jste ještě nebyl úplně probrán. Tam je právě ten rozdíl 100.000,-, o tom není vteřinu pochyb. No nic, já mít na výběr mezi Vámi zmiňovanými vozy, tak si taky radši připlatím. Celkově mě nadšení pro módu SUV opustilo - kombi stř. třídy je prostě (pro mě) ideální. Pracovně ovšem šilhám po pick-upech (nejvíc se mi zamlouvá Isuzu D-Max). Ano, Superb mi přijde tak pro pány předpenzijního věku, sebe si v něm neumím představit. Volil bych mezi Avensisem (rozum), Mondeem (cena) a 407, C5 (srdce). Passat mi nejde ani k jednomu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 09:23, RE: For TOM:
Zdeny60 napisał:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost ...
Správná odpověď na otázku prodejnosti O2 v CZ je triválnější: Automatismus
V zahraničí je odpověď tak jak má být: Výkon/cena
Tím, že prodeje Škodě klesají, bude muset AZNP MB řešit tuto otázku i na domácím trhu, neboť její bývalí CZ zákazníci začali vypouštět automatismus a začali řešit rovnici výkon/cena. Tomu nasvědčuje i pokles podílu na trhu za posledních deset let i přes fakt, že z nabídky jednoho modelu v roce 95 jsou čtyři.
Tradice - Jaká? (myslíte ten automatismus?)
Servis - průměrný
kvalita - průměrná až mírně nadprůměrná (rozhodně ne top)
Opět podotýkám, jsou i lidé, kteří přehlédnou cenu a takovým může O2 vyhovovat. Já jsem člověk v ohledu "automobil pro užitek" nesmírně konzerva, takže pokud bych se projel kií a O2 a pokud by užitek a kvalita atd. nepřevážila na stranu O2, tak bych sáhl po kii. Obojí jsem udělal a skutečně cenový rozdíl naprosto nechápu. Záruku kia řeší za mě (7let) kufr je rovný, což je praktičtější než přepravka na vodu v O2 a benzínové motory nejsou tak, ehmmm, zastaralé (diesel a přeplňovaný motor mi nesmí do domu). Plasty neřeším, sedáky a posaz mi přijdou srovnatelné, tak kde je to kilo-kilopade? Ta částka mi vydělá za těch pět let na nové auto a pak budu postupovat stejně. A je mi jedno co to bude za značku, protože jen naiva si může myslet, že je něco ryze Českého, když se polovina dílů doveze z číny a smontuje to dokupy mongolsko, slovensko, ukrajinská čeládka na německých a japonských strojích a doveze vám to švédský, nebo finský tahač a veškeré platby proběhnou typicky českou měnou EURO. Z toho to Češtví čiší
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.09.2009 13:25, Každý sám svého (ne)štěstí strůjce
Osobně si myslím, že doba spolehlivých Nissanů je bohužel již dávno za námi- V rodině 2 Primery. Stará sůouží do roztrhání, novější kus problémový. Podotýkám - obě auta od novoty, s oběma jezdí stejní řidiči ve stejné části naší země...
Uvedené poruchy svědčí o jediném - NEDŮSLEDNÁ kontrola kvality, nedůsledná kontrola dílů od dodavatelů. Jinak řečeno lemplovské zpracování. Nechápu také ono zaujetí oproti Octavii. Konkrétně uvedený Octavia efekt je co? Málo místa na hlavu vzadu??? Tam (v oblasti hlavy) je Octavia prostornější než mnohé vozy stření třídy. Co se prostornosti týká, naopak QQ je nic moc. Místa stačí, ale rozhodně v žádném směru nějaký nadbytek. Pro mě je uvedený článek jen potvrzením mého názoru na Nissan. Japonskou kvalitu poslali na Mars.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.