rojack napisał:
Několikrát zmíněná myšlenka - Škodu nikdy - v této recenzi je pro mě nepochopitelná. Tak pánovi jde zřejmě o audo bez závad, do kterého se jenom lije benzín. Mám několikátou O1, O2 a neznám závady. Jo sorry - vadná hadice a tím doplnění klimatizace. Nedovedu si představit ten opruz, že při mých cestách na jih Itálie tam budu řešit nepojízdné auto (třeba QQ). Takže mnoho štěstí s kouzelným a neodolatelným zmetkem QQ a malá rada - zkuste toho Scouta. Možná budete překvapen.
Ač je jasné, že nejsilnější zastoupení v CZ jsou majitelé škodovek vždycky mě překvapí ta urputnost. Někomu se na škodovce něco nelíbí (její průměrnost, cena, dizajn ...) tak vyletí jako papíroví čerti. A pak to začne: frantíci maj prd elektroniku furt se kazí, japonci nemaj měkčený plasty, italové se serou, ale pašík a oktávka, to je terno. Vlastně člověk vždycky dospěje k nevyhnutelnému závěru: Oktávka a pašík v off módu kvůli závadě prostě neexistuje a pět ze čtyř řidičů doporučuje oktávku 2 (ta je totiž vychytanější než O1, ta stála za hovno - tedy než přišla nová generace O2, tak byla nejlepší na světě...) Každý čech přece musí vědět, že O2 ve skautu za 700 klacků je jediná možná odpověď na otázku: jaké si koupit auto. I ve světě motorů to říkali - pětilitrová PETka s chlastem se vejde do dveří, pazourama se dá rejdit po palubce, protože je měkká jak nahřátej hokejovej puk a do kufru se vejde komplet paleta zlevněnejch opavia oplatek z kauflandu (bez palety, volně sypané). A motory? Pumpe-düse-krawal do každé rodiny a kuuuuuurevsky líná a rozežraná 1.6 jako základ za 400 táců, to je něco, co Franta nemůže srdcem neuposlechnout....Protože tohle není jen tak nějaká plechofka jako ostatní auta, to je naše Škodovka s typickým a ryze českým sloganem Simply clever.... Ano, už jsem se přiznal, jsem skutečně jedinej, kdo tady má komplexi/y z tohoto vozu, protože si mohu koupit za plat jen dvě až tři skauty ročně, což mi nedá spát, dokud nekoupím celou roční produkci tohoto zázraku....