0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai - zkušenosti po 30 tis. km a roce provozu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 10:54, RE: kvalita Nissanů
hroch32 napisał:
Nissany dlouho platily za jedny z nejkvalitnějších automobilů. Porce, které jsou schopné zvládnout stará Micra, Almera nebo Primera, jsou pro mnohé jiné automobily zcela mimo jejich možnosti. Obávám se ale, že spojení s Renaultem jim na kvalitě rozhodně nepřidalo :( Držím Vám tedy palce, abyste si všechnu smůlu vybrali v záruce, a pak si už jen užívali japonskou kvalitu.

Včera jsem zrovna měnil bezpečnostní pás u naší Micry (2000) a lebedil jsem si, že auto ze segmentu "nákupní taška" v sociáln...
No, známí Micru měli. Kupovaná cca 1998, nevím úplně přesně, jako nová. A po několika desítkách tisích, žádný zázrak, co se týče poruchovosti. Byli z toho zklamaní a jak mohli a našetřili na větší, tak se Hnissanu zbavili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 10:58, patologická kritika oktávek
pokud se to auto tak skvěle prodává, a to nejen v ČR, je zřejmě cena objektivně OK. Je potřeba si uvědomit, že oktavka je pozicovaná na trhu jako ideální služební auto, právě svojí komplexností a širokým využitím i pro rodinu. Jezdím oktávkami přes deset let, slovo "porucha" opravdu neznám - jo jednou se mi zbláznily blinkry, oprava za pětikilo.
Cenu oktávek kritizují ti, co na ní prostě nemají nebo ti, co nepochopili její tržní segmentaci.
Navíc tvrdit zároveň, že se mi nelíbí a je to drahé, je už opravdu úchylné. U aut, která se mi nelíbí, cenu vůbec nesleduji - nezajímá mě ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:01, RE: kvalita Nissanů, vliv Renaultu
MHr napisał:
Zajímá mě vliv Renaultu na kvalitu Nissanů a zřejmě je značný. Recenzentem popisované závady jsou téměř shodné s těmi, které se projevují na našem služebním Renaultu. Takové to 100x nic umořilo vola. Tady něco chrastí, rozvrzalo se sedadlo a přestalo vyhřívat, palubka zase nesvítí, sem tam si zabliká nějaká kontrolka a i přehrávání softwaru jsme za ty 2 a půl roku poznali...
Pak bych se ještě zastavil u diskuze o ceně např. Oktávky, tohoto Nissanu a Renaultu. Zatímco Renault je mezi srovnatelným...
Pravda s těmi cenami. Kolega s Meganem, trošku větší předepsaná prohlídka: rozvody, svíčky a nějaké drobnosti k tomu (olej..). Žádné speciality a nic mimořádného. 23.000 Kč.
Ale byli natolik ohleduplní, žýýe než mu řekli co to bude stát, tak mu řekli, ať se radši posadí. Měl to zapotřebí. Oproti tomu třeba Honda, Subaru, jsou levné značky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:09, RE: bez předmětu
typek napisał:
Tak tohle by mě docela zajímalo. Osobně si myslím, že polemizovat jde o detailech, které sice tvoří celek, ale o O1 i O2 vznikl celek naprosto průměrný a ničím nezajímavý, ani nikterak jinak než průměrně spolehlivý (Dle TÜV a jiných)ale je to zbytečné, protože vyloženě katastrofální modely neexistují (každá automobilka má nějaký pranýř a tradiční slabinu - váhy vzduchu, elektroniku...). Stejně jako s jinak průměrným Nissanem tak i průměrnou škodovkou můžete vyžrat takovej kousek, že se i logu zn...
"O1 i O2 vznikl celek naprosto průměrný a ničím nezajímavý, ani nikterak jinak než průměrně spolehlivý"

Takže konstruktéři přesně splnili zadání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:16, RE: komplex z oktavky
mikes napisał:
Spatny kus se da chytit skoro i kazdeho vyrobce, trochu zvlastni je ale reakce ze kdyz mel problem s Passatem, tak je proste VW naveky spatne a uz nikdy nebrat (fakt by me zajimalo co to byl za typ, kolik mel najeto a jaky mechanicky problem podvozku s tim mel?!). Zato kdyz koupi nepovedeny kus od japonce, tak nerika ze Nissan uz nikdy ale auto porad chvali, tomu rikam vyvazeny pohled na vec.

Co me ale fakt pobavilo bylo odborne zhodnoceni "Octavia efekt" na zadnich sedadlech - prostor pro hlav...
Octavia efekt zná každý, kdo v ní vzadu seděl. Nechápu, co na tom chceš okecat...
Však samotný výrobce uznal za nutné, alespoň změnit sedadla při faceliftu s ohledem na vybrání v nich, aby bylo alespoň nějaké místo pro kolena. A ještě si vzpomínám, jak odvážnější novináři v době uvedení O 1 porovnávali s Felicií, aby konstatovali, že ve Felicii je vzadu výrazně více místa. Nejen pro kolena, ale i nad hlavou.
Holt slpývavá karosérie je elegantní, ale nepraktická.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:18, RE: patologická kritika oktávek
milkom napisał:
pokud se to auto tak skvěle prodává, a to nejen v ČR, je zřejmě cena objektivně OK. Je potřeba si uvědomit, že oktavka je pozicovaná na trhu jako ideální služební auto, právě svojí komplexností a širokým využitím i pro rodinu. Jezdím oktávkami přes deset let, slovo "porucha" opravdu neznám - jo jednou se mi zbláznily blinkry, oprava za pětikilo.
Cenu oktávek kritizují ti, co na ní prostě nemají nebo ti, co nepochopili její tržní segmentaci.
Navíc tvrdit zároveň, že se mi nelíbí a je to drahé, je...
Takže vlastně znáte jen cenu oktávek a ta je OK? Co je to ideální služební auto? Já myslel že to, do kterého nekupuju benzín a neservisuji ho na vlastní náklady? Cenu Oktávek nekritizují jen ti, co na ni nemají ani ti co nepochopili její tržní segmentaci (to je co, jako?) on ji hodnotí především trh a ten říká, že prodeje O2 na CZ trhu klesá (o čem to asi tak vypovídá?) na jiných trzích (D, A,F...) je stabilní až klesající, nové trhy přibývají (CH, I, RUS..), proto O2 opticky prodejně nestrádá. Český trh podle mého skromného názoru říká O2 to co nechce slyšet = srdcem ano, cenou ne. Opět znovu připomínám, že si nemyslím, že by O2 bylo špatným vozem, podle mého názoru je vozem přeceňovaným.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:20, RE: bez předmětu
xf napisał:
"O1 i O2 vznikl celek naprosto průměrný a ničím nezajímavý, ani nikterak jinak než průměrně spolehlivý"

Takže konstruktéři přesně splnili zadání.
Přesně tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:27, RE: komplex z oktavky
xf napisał:
Octavia efekt zná každý, kdo v ní vzadu seděl. Nechápu, co na tom chceš okecat...
Však samotný výrobce uznal za nutné, alespoň změnit sedadla při faceliftu s ohledem na vybrání v nich, aby bylo alespoň nějaké místo pro kolena. A ještě si vzpomínám, jak odvážnější novináři v době uvedení O 1 porovnávali s Felicií, aby konstatovali, že ve Felicii je vzadu výrazně více místa. Nejen pro kolena, ale i nad hlavou.
Holt slpývavá karosérie je elegantní, ale nepraktická.
Dalsi ktery sedel tak akorat pred 10 lety v O1. Mame rok 2009 a Octavii 2. Zjisti si fakta a pak teprve komentuj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:34, RE: komplex z oktavky
xf napisał:
Octavia efekt zná každý, kdo v ní vzadu seděl. Nechápu, co na tom chceš okecat...
Však samotný výrobce uznal za nutné, alespoň změnit sedadla při faceliftu s ohledem na vybrání v nich, aby bylo alespoň nějaké místo pro kolena. A ještě si vzpomínám, jak odvážnější novináři v době uvedení O 1 porovnávali s Felicií, aby konstatovali, že ve Felicii je vzadu výrazně více místa. Nejen pro kolena, ale i nad hlavou.
Holt slpývavá karosérie je elegantní, ale nepraktická.
Před měsícem jsem byl v Madridu (hokna) a pohybovali jsme se po městě taxíky (složení madridských taxíků= 60%-O1,30%-Superb1,5% O2 a zbytek seaty). Kromě temperamentu madridských taxikářů mě silně zaujala pozice, ve kterých jsem sedával v O1. Jediná poloha která byla myslitelná, byla od dveří do středu auta zešikma. Jediný kdo nevystupoval s komickým kyselým xichtem byli japonští turisté. Superb ušel, jen bylo cítit, jak se celá kastle kroutí v zatáčkách. O2 - problém zadních sedaček částečně odstraněn, přibyl problém nový. Nevím, jestli si někdo všiml, ale v O2 sedíte jako na dětském kakáči - kolena vysoko a od sebe a tělo svisle až skoro dopředu, skoro mi to připomínalo prenatální (pro dospělého velmi nepříjemnou) polohu. Jako konkurenci beru třeba Astru H a tam k žádným podobným efektům nedochází (tam mě serou jiné drobnosti). Závěr: říkejte tomu klidně komplex (jak je libo) ale to auto je vzadu nedořešené a pohodlí zadních cestujících je vyměněno za pár litrů v kufru. Někoho to možná rajcuje, ale já z toho mám ty Vaše komplexi/y z oktávky. Jsem vinen...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:38, RE: komplex z oktavky
mikes napisał:
Dalsi ktery sedel tak akorat pred 10 lety v O1. Mame rok 2009 a Octavii 2. Zjisti si fakta a pak teprve komentuj.
Ona se O1 neprodává? Social edišn z druhohor (s příplatkem za třetihorní motory) za cenu moderní konkurence. Do kufru se vejde o dvanáct pterodaktylích vajec víc, než do ferrari testarossa. Kauf devonu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:47, Komplex z O2?
Několikrát zmíněná myšlenka - Škodu nikdy - v této recenzi je pro mě nepochopitelná. Tak pánovi jde zřejmě o audo bez závad, do kterého se jenom lije benzín. Mám několikátou O1, O2 a neznám závady. Jo sorry - vadná hadice a tím doplnění klimatizace. Nedovedu si představit ten opruz, že při mých cestách na jih Itálie tam budu řešit nepojízdné auto (třeba QQ). Takže mnoho štěstí s kouzelným a neodolatelným zmetkem QQ a malá rada - zkuste toho Scouta. Možná budete překvapen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:51, 7,2 litru
Vám vyšla spotřeba 7,2 litru a jste zklamán??? Akolik byste chtěl od takové krabice s mrtvolou o objemu 1,6??? Fakt nevím, někteří si myslí (nebo prostě podlehli reklamním trikům), že budou jezdit s čímkoliv za 5 na 100. A to LPG, to mě taky dostalo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 11:54, RE: komplex z oktavky
typek napisał:
Ona se O1 neprodává? Social edišn z druhohor (s příplatkem za třetihorní motory) za cenu moderní konkurence. Do kufru se vejde o dvanáct pterodaktylích vajec víc, než do ferrari testarossa. Kauf devonu....
Ona se O1 Scout opravdu neprodava, to je novinka, co? :oD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 12:10, RE: komplex z oktavky
typek napisał:
Před měsícem jsem byl v Madridu (hokna) a pohybovali jsme se po městě taxíky (složení madridských taxíků= 60%-O1,30%-Superb1,5% O2 a zbytek seaty). Kromě temperamentu madridských taxikářů mě silně zaujala pozice, ve kterých jsem sedával v O1. Jediná poloha která byla myslitelná, byla od dveří do středu auta zešikma. Jediný kdo nevystupoval s komickým kyselým xichtem byli japonští turisté. Superb ušel, jen bylo cítit, jak se celá kastle kroutí v zatáčkách. O2 - problém zadních sedaček částečně od...
Ono to není nedořešené - vždyť na rozvoru 2,58m to ani vyřešit ku spokojenosti všech nejde... A ty marketingové (tedy spíše PR) tlaky O2 do segmentu střední třídy tomu taky neodpovídají. Vždyť takový rozvor mají auta z kategorie malých. Jinak marketing je to, co ve Š Auto umí precizně - neznám jinou automobilku, která by zkásla zákazníka za lehce nadprůměrné zboží s hodně vysokou přidanou hodnotou, a ten by se byl ještě schopen do krve hádat, jak pořídil v poměru cena/hodnota nejlépe. Ale kvituju s povděkem, že se do O2 konečně dostaly CR motory, papírové hodnoty jsou např u 1,6 TDI CR vynikající. Jelikož jezdím většinou sám, asi by mi to úplně stačilo. Jen mě odrazuje te "korea facelift", ale to může bejt čistě subjektivní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 12:56, RE: komplex z oktavky
mikes napisał:
Ona se O1 Scout opravdu neprodava, to je novinka, co? :oD
Haha, O1 scout pseudočtyřkolka s halabaladexem s upozorněním, že se musí díky zadnímu převisu najíždět do stoupání 12% ze šikma
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 13:17, RE: Komplex z O2?
rojack napisał:
Několikrát zmíněná myšlenka - Škodu nikdy - v této recenzi je pro mě nepochopitelná. Tak pánovi jde zřejmě o audo bez závad, do kterého se jenom lije benzín. Mám několikátou O1, O2 a neznám závady. Jo sorry - vadná hadice a tím doplnění klimatizace. Nedovedu si představit ten opruz, že při mých cestách na jih Itálie tam budu řešit nepojízdné auto (třeba QQ). Takže mnoho štěstí s kouzelným a neodolatelným zmetkem QQ a malá rada - zkuste toho Scouta. Možná budete překvapen.
Ač je jasné, že nejsilnější zastoupení v CZ jsou majitelé škodovek vždycky mě překvapí ta urputnost. Někomu se na škodovce něco nelíbí (její průměrnost, cena, dizajn ...) tak vyletí jako papíroví čerti. A pak to začne: frantíci maj prd elektroniku furt se kazí, japonci nemaj měkčený plasty, italové se serou, ale pašík a oktávka, to je terno. Vlastně člověk vždycky dospěje k nevyhnutelnému závěru: Oktávka a pašík v off módu kvůli závadě prostě neexistuje a pět ze čtyř řidičů doporučuje oktávku 2 (ta je totiž vychytanější než O1, ta stála za hovno - tedy než přišla nová generace O2, tak byla nejlepší na světě...) Každý čech přece musí vědět, že O2 ve skautu za 700 klacků je jediná možná odpověď na otázku: jaké si koupit auto. I ve světě motorů to říkali - pětilitrová PETka s chlastem se vejde do dveří, pazourama se dá rejdit po palubce, protože je měkká jak nahřátej hokejovej puk a do kufru se vejde komplet paleta zlevněnejch opavia oplatek z kauflandu (bez palety, volně sypané). A motory? Pumpe-düse-krawal do každé rodiny a kuuuuuurevsky líná a rozežraná 1.6 jako základ za 400 táců, to je něco, co Franta nemůže srdcem neuposlechnout....Protože tohle není jen tak nějaká plechofka jako ostatní auta, to je naše Škodovka s typickým a ryze českým sloganem Simply clever.... Ano, už jsem se přiznal, jsem skutečně jedinej, kdo tady má komplexi/y z tohoto vozu, protože si mohu koupit za plat jen dvě až tři skauty ročně, což mi nedá spát, dokud nekoupím celou roční produkci tohoto zázraku....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 13:42, RE: komplex z oktavky
mikes napisał:
Dalsi ktery sedel tak akorat pred 10 lety v O1. Mame rok 2009 a Octavii 2. Zjisti si fakta a pak teprve komentuj.
Ale jistě. Fakta: O1 se stále prodává. A zatímco O1 byla (je) vůbec nejmenším vozem nižší střední třídy, co se týče místa na zadních sedadlech, tak O2 se zlepšila natolik, že je "jen" podprůměrně velká. Tedy malá, ale už ne nejmenší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 13:55, RE: patologická kritika oktávek
typek napisał:
Takže vlastně znáte jen cenu oktávek a ta je OK? Co je to ideální služební auto? Já myslel že to, do kterého nekupuju benzín a neservisuji ho na vlastní náklady? Cenu Oktávek nekritizují jen ti, co na ni nemají ani ti co nepochopili její tržní segmentaci (to je co, jako?) on ji hodnotí především trh a ten říká, že prodeje O2 na CZ trhu klesá (o čem to asi tak vypovídá?) na jiných trzích (D, A,F...) je stabilní až klesající, nové trhy přibývají (CH, I, RUS..), proto O2 opticky prodejně nestrádá. ...
Ještě něco vypovídá podíl Škodovek na prodeji nových vozů firmám (více než polovina) a člověku z ulice (slabá třetina): zatímco firma může dosáhnout zajímavých cen, člověk z ulice je pro Škodovku hejl k oškubání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 14:27, RE: Komplex z O2?
typek napisał:
Ač je jasné, že nejsilnější zastoupení v CZ jsou majitelé škodovek vždycky mě překvapí ta urputnost. Někomu se na škodovce něco nelíbí (její průměrnost, cena, dizajn ...) tak vyletí jako papíroví čerti. A pak to začne: frantíci maj prd elektroniku furt se kazí, japonci nemaj měkčený plasty, italové se serou, ale pašík a oktávka, to je terno. Vlastně člověk vždycky dospěje k nevyhnutelnému závěru: Oktávka a pašík v off módu kvůli závadě prostě neexistuje a pět ze čtyř řidičů doporučuje oktávku 2 ...
to typek: prostě nemáš rád škodovky, no. Neboj, tady to už všichni pochopili, tak tady furt nefňukej, jak jsou ty škodovky hrozný. Už to je trochu otravný, číst to furt dokola. Kontrolní otázka: co máš doma v garáži?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.09.2009 14:44, RE: Komplex z O2?
A4 napisał:
to typek: prostě nemáš rád škodovky, no. Neboj, tady to už všichni pochopili, tak tady furt nefňukej, jak jsou ty škodovky hrozný. Už to je trochu otravný, číst to furt dokola. Kontrolní otázka: co máš doma v garáži?
Trochu mě znervózňuje, že je to v diskuzi pod Nissanem, ale autor recenze si to trochu zavinil sám. Nicméně, pokud je pravda vše to, co tady týpek napsal, tak si asi udělal velmi dobrý rozbor situace na trhu a možná by to mohlo někomu pomoci místo opovržlivývch, urážlivých a podrážděných reakcí. Takže, pokud si někdo Škodu vybral a ví proč, tak vše co je tady napsáno zná a nemá s tím problém. Máš s těmi informacemi nějaký problém? Je tam něco, co se Tě osobně dotýká?
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.