anonym napisał:
Pánové až teď jsem si přečetl vaše reakce na můj článek a s politováním musím konstatovat, že už sem žádnou recenzi na další svoje auto psát nebudu. Ano, auto mělo při koupi opravdu tolik najetých KM, protože vím od koho jsem to kupoval, žádný inzerát z Annonce ani dovoz do bazaru. Jestli spojka a tlumiče a čepy na ty najeté km vydržely málo nebo hodně je asi otázka toho, kde to auto jezdilo a vaše debilní poznámky a trom, že je výkon auta dostačující nebo malý atd atd. No jednoduše, polovina z ...
Važený pane,ocenuji vaši snahu napsat recenzi,všechna čest,ale zkuste být více oběktivní.Když jsem ji četl ,tak jsem jsi říkal,naco se vlastně vyrábějí nové vozy,když mémé špičkové Nisany,Hondy a další japonce ve věku 10let a více.Ale musím podotknout,že viz článek servis(ob jeden výše)vlastně vystihuje povahu vozu z východu jako vozidel spíše soukromých.Bude na trhu jistě méně těch vyšlehaných firemních,než těch ze západu(renault,opel,audi,vw),nebo škodovek....Jinak osobně chápu majitele jakéhokoli vozu,že na ten svůj nedá dopustit a myslím,že je dobře ,že si dnes můžeme vybírat,jaký vůz si chceme koupit a neřešíme úplatek vedoucímu v Mototechně... Mně osobně zůstalo jedno vozidlo,které jsem kupoval jako nové a po nějaké době,když mnělo najeto tak asi 80tkm jsem jezdil v novějším stejném modelu,pak zpátky senul do své "novky"a konstatoval hrozný stav podvozku,který mi do té doby připadal jako Top...Tak vozidlo putovalo do servisu a pak po investici asi 20tis(čepy,tlumiče,silentbloky,kosti stab.,ložiska,to vše na přední a zadní nápravě-mám nezávislé zavěšení) jsem získal zpět ten pocit novějšího vozu(tedy aspon od podvozku),ale muselo se vyměnit vše co se hýbe na nápravách...hold jezdim po diravých cestách(
))