anonym napisał:
A ešte myslím že auto ktoré už dávno presluhuje nemá cenu riešiť, v takej Primere P11c 103kw z roku 2000, to je zvezení ale mudrc tvojho typu by to aj tak musel niečo najsť.
) Neexistuje veľa aut za tu cenu v takej vybave ktoré poskytnu take vyborne zvezenie.
Netvrdím, že jsem odborník na Nissany, zejména Primeru. Její kvality ohledně trvanlivosti a jízdních vlastností se ke mně donesly, stejně jako zmiňovaná bolest praskajících poloos, která uznávám, je spíše běžnější pro 2.0 ltr provedení a u 1.6 tak běžná není. A jak říkám, neznám nikoho jiného, komu by praskla poloosa ne jiném autě. To, že jsem se tím dotkl nepříjemně Tvého "svatého grálu" je Tvůj problém, ne můj. Jen jsem prostě uvedl bolavé místo, na které je potřeba dát pozor, což možná někdo, kdo o Primeře uvažoval, může ocenit.
Nikdy nebylo mým krédem tady na TipCarsu se snažit potápět auta. Nejhorší jsou totiž přispěvatelé, jimž nějaká "modla" zatemní mysl a podrážděně reagují na pravdivé a objektivní příspěvky. A kdyby Tě zajímalo, v čem jezdím já, abys mohl schladit svoje ego, tak je to 13 let stará Vectra A. Ano ten rezavý nespolehlivý krám, a div se slouží mi dobře, i když sem tam závadu měla, ale nikdy ne tak fatální, že by se nerozjela nebo nedojela.