0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C 2.0 CVT M6

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 06:26, odpověď
Tak to je teda fakt hódně kvalitní odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 07:26, RE: odpověď
Alda napisał:
Tak to je teda fakt hódně kvalitní odpověď.
Souhlas akorát o té poctivosti zahraničních bazarů mám jiné mínění. Je to spíš v lepší legislativě a vymahatelnosti práva
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 07:47, pane Vaculík
Osobně nemám o prodejcích ojetin valné mínění, dokonce mne více méně přesvědčili, že funglovka je lepší, ale ospravedlňovat a snad i navádět zde jakobykupujícího ke zjevné lži mi připadá jako podobné svinstvo. Jsem skálopevně přesvědčen, že férové jednání se vyplácí, a že podobní spekulanti na své jednání sami jednou dojedou. Čili věty se smyslem: Oni lžou, tak lži také. by nemusely být takto prezentovány a to zrovna na TipCars, kde si spousta kupujících vybírá a sbírá informace. Prostě návod ke lži je svinstvo, ať lžeme komukoli az jakéhokoli důvodu, neboť se sami stáváme lháři.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 07:54, RE: pane Vaculík
edmund napisał:
Osobně nemám o prodejcích ojetin valné mínění, dokonce mne více méně přesvědčili, že funglovka je lepší, ale ospravedlňovat a snad i navádět zde jakobykupujícího ke zjevné lži mi připadá jako podobné svinstvo. Jsem skálopevně přesvědčen, že férové jednání se vyplácí, a že podobní spekulanti na své jednání sami jednou dojedou. Čili věty se smyslem: Oni lžou, tak lži také. by nemusely být takto prezentovány a to zrovna na TipCars, kde si spousta kupujících vybírá a sbírá informace. Prostě návod ke...
Abych jen nekritizoval: Samozřejmě naopak považuji Vaše znalosti za příkladné ( i když mohu mít výtky k zaujatosti na koncern ).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 08:01, RE: pane Vaculík-lhari??
edmund napisał:
Osobně nemám o prodejcích ojetin valné mínění, dokonce mne více méně přesvědčili, že funglovka je lepší, ale ospravedlňovat a snad i navádět zde jakobykupujícího ke zjevné lži mi připadá jako podobné svinstvo. Jsem skálopevně přesvědčen, že férové jednání se vyplácí, a že podobní spekulanti na své jednání sami jednou dojedou. Čili věty se smyslem: Oni lžou, tak lži také. by nemusely být takto prezentovány a to zrovna na TipCars, kde si spousta kupujících vybírá a sbírá informace. Prostě návod ke...
...tak at to necha puvodni majitel opravit sam a pak prodava! - nebo si myslite ,ze Vam nejaky "sidilidi bazarista" prizna skrytou vadu a zpetne z nej dostanete penize za opravu prevodovky??? - --- dle mne je ta odpoved v poradku - zakaznik by si nemel nechat libit takoveto chovani
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 08:05, RE: pane Vaculík-lhari??
anonym napisał:
...tak at to necha puvodni majitel opravit sam a pak prodava! - nebo si myslite ,ze Vam nejaky "sidilidi bazarista" prizna skrytou vadu a zpetne z nej dostanete penize za opravu prevodovky??? - --- dle mne je ta odpoved v poradku - zakaznik by si nemel nechat libit takoveto chovani
nemusí kupovat. Prostě lež v obchodě považuji za špatnou ať je z jakékoli strany a hotovo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 08:24, RE: odpověď
anonym napisał:
Souhlas akorát o té poctivosti zahraničních bazarů mám jiné mínění. Je to spíš v lepší legislativě a vymahatelnosti práva
Ale prdlajz, prostě v tom Německu si ti lidi daleko víc kupujou nový auta a na ty bazary z vysoka kašlou a pokud si koupí ojetinu, tak s vyplněnou serviskou.

Zatímco u nás kdejakej trouba musí mít velký auto - co natom, že poviné ručení a výměna oleje sežere jeho jeden měsíční plat a nejdejbože, aby se na tom něco posralo. Přeci si za ty těžce naspořené peníze nekoupí na lízing tříválkovou Fabii nebo něco podobného.

Jinak Vaculíkovými komplexem na téma Passat B5/A6 se už dobře bavím a myslím, že zdaleka nejsem sám. Podotýkám, že žádné takové auto nemám ani si ho nijak netoužím koupit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 08:49, RE: odpověď
Alda napisał:
Tak to je teda fakt hódně kvalitní odpověď.
Souhlas, hódně kvalitní odpověď. Bohužel opět degradovaná těmi už obehranými narážkami na koncernová auta a jejich problémy. Jak p. Vaculík na začátku článku podotknul, na tipcars už téměř každý ví, že nemá rád koncern a je až fanatickým obdivovatelem nissanu. Mohl by ale už konečně pochopit, že existují i takoví lidé, kterým nissan nic neříká, a radši si koupí třeba A6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 09:19, RE: odpověď
A4 napisał:
Souhlas, hódně kvalitní odpověď. Bohužel opět degradovaná těmi už obehranými narážkami na koncernová auta a jejich problémy. Jak p. Vaculík na začátku článku podotknul, na tipcars už téměř každý ví, že nemá rád koncern a je až fanatickým obdivovatelem nissanu. Mohl by ale už konečně pochopit, že existují i takoví lidé, kterým nissan nic neříká, a radši si koupí třeba A6.
Na Nissanu Primera P11 se nemůžou ty vyjmenované věci porouchat, protože je prostě (na rozdíl od Passatu a spol.) NEMÁ a v tom je ta hlavní pointa. Což je výhoda u kupce, který musí mít za každou cenu velké a vybavené auto (aby pak klimatizaci nezapínal, prozože to pak moc žere...) a finančně se hroutí , když se sejde výměna pneu, zadního dílu vejfuku a nutnost navšívit STK.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 09:46, Sleva
Me by zajimalo, kdyz reknu bazaristovi, ze chci slevu 40 tis jestli me ji da, a jeste podekuje, ze to koupim. Videl bych to spsie tak, ze me posle do p.... a proda to dalsimu zajemci, ktery si teto zavady nevsimne. Jinak 7 tis za opravu me neprijde za tak prehnana castka. Je to proste ojetina tak nepocitejte. ze koupite auto za X tisic a nedate nic do servisu. Proste si kupte auto za X tis + 20 tis na opravy a servis. Kazdy si mysli, ze vymeni jen olej, rozvody, nekdy brzdy a ma pokoj. Ale jednou je to ojetina, tak si nechte rezervu. Nemuzete chtit od bazaroveho auta dokonalost. Auta ze zapady jsou na tom o dost lepe, ale ani ty k nam neprijedou vzdy ve 100% stavu, i tam je nekdy potreba neco opravit hned po koupi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 09:51, RE: odpověď
anonym napisał:
Ale prdlajz, prostě v tom Německu si ti lidi daleko víc kupujou nový auta a na ty bazary z vysoka kašlou a pokud si koupí ojetinu, tak s vyplněnou serviskou.

Zatímco u nás kdejakej trouba musí mít velký auto - co natom, že poviné ručení a výměna oleje sežere jeho jeden měsíční plat a nejdejbože, aby se na tom něco posralo. Přeci si za ty těžce naspořené peníze nekoupí na lízing tříválkovou Fabii nebo něco podobného.

Jinak Vaculíkovými komplexem na téma Passat B5/A6 se už dobře bavím a myslím,...
Pro anonyma: To, ze si radsi kazdy koupi vetsi auto je fakt, ale ze by vetsi auto znamenalo drazsi dily? To urcite ne. Povinne ruceni nema take s veliksoti auta tolik spolecneho. Napriklad takova fabia 1.4 MPI zaplatite stejnou pojistku jako treba za Vectru 1.8 nebo mondeo 1.8. Spis rozdil vidim ve spotrebe, ktera je ale tak vetsinou max o 1L vyssi, coz je akceptovatelne. Jinak jestli mate pocit, ze vymena oleje u vetsiho auta je drazsi tak to vas asi taky vyvedu z omylu. Vetsinou mate 4 litry oleje a je jedno jestli to lijete do Punta nebo Octavie, pokud mate spravny olej. Takze cena oleje pro vetsi auto neni drazsi. Takze nevim, z ceho panuje vase rozhorceni nad tim, ze si nekdo koupi treba Vectru 1.8 za stejne penize jako Fabii 1.4 MPI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 10:05, RE: pane Vaculík-lhari??
edmund napisał:
nemusí kupovat. Prostě lež v obchodě považuji za špatnou ať je z jakékoli strany a hotovo.
Je vidět, že máš o obchodu jako takovém hodně naivní představy. V případě obchodu s ojetinami to nebudu ani komentovat. Když si uvědomím, co bych za ušetřených 33 tKč mohl koupit třeba svým dětem, tak taky mít zábrany nebudu. Myslím, že tenhle pohled pochopí převážná většina z vás...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 10:14, RE: pane Vaculík-lhari??
Pepe napisał:
Je vidět, že máš o obchodu jako takovém hodně naivní představy. V případě obchodu s ojetinami to nebudu ani komentovat. Když si uvědomím, co bych za ušetřených 33 tKč mohl koupit třeba svým dětem, tak taky mít zábrany nebudu. Myslím, že tenhle pohled pochopí převážná většina z vás...
Živím se obchodem, zprostředkováním a logistikou a jsem poměrně úspěšný. A právě solidnosta neoblbování partnerů mne postupně ( sice velmi pomalu ), dostalo na docela slušnou pozici. proto také říkám, že být poctivý se vyplatí a nepoctivost je jen důkazem neschopnosti dosáhnout úspěchu poctivě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 10:20, RE: odpověď
mufik.martin napisał:
Pro anonyma: To, ze si radsi kazdy koupi vetsi auto je fakt, ale ze by vetsi auto znamenalo drazsi dily? To urcite ne. Povinne ruceni nema take s veliksoti auta tolik spolecneho. Napriklad takova fabia 1.4 MPI zaplatite stejnou pojistku jako treba za Vectru 1.8 nebo mondeo 1.8. Spis rozdil vidim ve spotrebe, ktera je ale tak vetsinou max o 1L vyssi, coz je akceptovatelne. Jinak jestli mate pocit, ze vymena oleje u vetsiho auta je drazsi tak to vas asi taky vyvedu z omylu. Vetsinou mate 4 litry o...
Rozdíl ve spotřebě 1l?? No pokusím se o propočet. Kdo najede sám ( čili velké nepotřebuje ) 50 000 km. To je 500 x 1litr. Tudíž 500 x nějakých 29Kč. Vychází mi 14500 Kč. Což je mnohdy měsíční plat. Ještě ti to vychází tak skvěle???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 10:30, RE: odpověď
edmund napisał:
Rozdíl ve spotřebě 1l?? No pokusím se o propočet. Kdo najede sám ( čili velké nepotřebuje ) 50 000 km. To je 500 x 1litr. Tudíž 500 x nějakých 29Kč. Vychází mi 14500 Kč. Což je mnohdy měsíční plat. Ještě ti to vychází tak skvěle???
Jasne Edmunde, ale kolik z nas najede 50 tis rocne? A pokud nekdo najede orpavdu 50 tis rocne, myslis, ze si koupi Fabii nebo Punto? Tam slo spsie o to, ze vetsi auto, neznamena vetsi investice. Jediny rozdil mezi malym a velkym autem vidim ve spotrebe, ktera se lisi tak o litr, dle typu auta. Ale jinak nahradni dily, olej, vyfuk, poruchovost nevidim jinou nez u mensiho auta. Samozrejmne zalezi taky na znacce. A pokud ma nekdo plat 15 tis mesicne a najede 50 tis rocne, tak to asi neplati ze sveho, protoze by mu nic nezbylo ze? Takze kdo najede 50 tis km a ma palt 15 tis rocne, tak benzin ma sluzebni. Protoze 50 rocne, znamena cca 4200 mesicne, to pri spotreba 8 litru je cca 15 tis kc mesicne za benzin, takze to asi ze sveho platit nemuze, ze?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 10:37, RE: pane Vaculík-lhari??
edmund napisał:
nemusí kupovat. Prostě lež v obchodě považuji za špatnou ať je z jakékoli strany a hotovo.
nesouhlasim - jaka lez? pokud jdu zamerne kupovat vozidlo, ktere ma zjevnou vadu prevodovky, musim vzdy pocitat s nejhorsi veriantou - vymenou celeho dilu a pozaduji adekvatni slevu. Nevim proc bych mel zpytovat svedomi? Jak muzete "na place" poznat, ze oprava bude spocivat ve vymenene servomotorku za 7tis? nejvetsi prohresek proti etickemu chovani, ktere je nakonec i za hranou zakona je rozhodne na strane prodavajiciho/autobazaru pokud se mi tuto zavadu snazi skryt.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 11:16, A6,Passat
Hospodské kecy o etalonu kvality A6/Passat...Já nevím,co na tom je a není pravdy.Přijde mi,že kdyby to byly takový šunty,tak by to nechválili třeba mechanici...Auto jezdíme opravovat do servisu k jednomu mechanikovi a ten nedá na audi dopustit....Vedle nás bydlí soused,který je sice strašný K...t,ale přivydělává si (zřejmě na černo) servisem...čím myslíte že jezdí?? 2x A6,2,5tdi, 2xBora Tdi a Rav4...Že by to ti lidé nepoznali,že to jsou šunty?proč sami nejezdí v nissanech??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 11:40, RE: odpověď
mufik.martin napisał:
Pro anonyma: To, ze si radsi kazdy koupi vetsi auto je fakt, ale ze by vetsi auto znamenalo drazsi dily? To urcite ne. Povinne ruceni nema take s veliksoti auta tolik spolecneho. Napriklad takova fabia 1.4 MPI zaplatite stejnou pojistku jako treba za Vectru 1.8 nebo mondeo 1.8. Spis rozdil vidim ve spotrebe, ktera je ale tak vetsinou max o 1L vyssi, coz je akceptovatelne. Jinak jestli mate pocit, ze vymena oleje u vetsiho auta je drazsi tak to vas asi taky vyvedu z omylu. Vetsinou mate 4 litry o...
Podívejte, já mám jak malé, tak i středně velké auto (obojí kupované jako nové) , takže mám o provozních nákladech docela ponětí. A ty vychází logicky lépe pro ten menší vůz, který je kolikrát i praktičtejší z hlediska parkování a tak podobně.

Nad ničím se nijak nerozčiluju, akorát jsme vylovil svůj soukromý názor (to snad můžu, ne ?) bych ve finační situaci těch lidí volil spíš menší novější ojetinu a nebo malé nové auto, které taky díky své novotě člověku vydrží logiky déle a má i celkově menší provozní náklady, u nového vozu i záruky.

Pak jsou tady jiní s jinými zájmy, kteří píšou všelijaké komerční články.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 11:48, As bazarnici
To že jsou bazarnici povětšinou lháři co přetáčejí tachometry a vymýšlejí pohadky o autech, ví snad už každý. Sám mám kámoše co dělal u jednoho velkého nejmenovaného karetního autobazaru, takže vím o čem mluvím. No a to že jsou češi srabi kteří si nechají kalet na hlavu ví taky každý, takže proto tento obchod pokvete dál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 12:02, RE: odpověď
anonym napisał:
Podívejte, já mám jak malé, tak i středně velké auto (obojí kupované jako nové) , takže mám o provozních nákladech docela ponětí. A ty vychází logicky lépe pro ten menší vůz, který je kolikrát i praktičtejší z hlediska parkování a tak podobně.

Nad ničím se nijak nerozčiluju, akorát jsme vylovil svůj soukromý názor (to snad můžu, ne ?) bych ve finační situaci těch lidí volil spíš menší novější ojetinu a nebo malé nové auto, které taky díky své novotě člověku vydrží logiky déle a má i celkově men...
Naklady nejsou zavisle az tak na velikosti vozu jako na tom o jake konkretni vozy se jedna. Napriklad na Ford Mondeo jsou levnejsi nahradni dily nez na maly Renault Megane a jsou i mene potrebne. Co se tyce spotreby tak tam je to take otazka, protoze zalezi na stylu jizdy. Pokud jezdite hodne dalnice, tak male auto s nedostatecnym motorem bude klidne brat o litr i vice nez nejaky dvoulitr, protoze motor uz pobezi mimo sve komfortni pasmo nemluve o faktu, ze to neprospiva jeho zivotnosti.
Co se tyce tech novych aut, tak problem je s tim ze kvalita vozu soustavne klesa a dnesni nove auta maji bezne problemy hned po uvedeni do provozu a tudiz si moc nepomuzete. Zaruka je sice pekna vec, ale to ze nemate s cim jezdit vam nevyresi.
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.