0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 10:14, RE: Dotaz
Pavlína napisał:
Zajímal by mne Váš názor na Nissan Almera Tino a zkušenosti s Nissanem Primerou od r.v. 2002
Jde vidět kdo je trubka. Nevíš a neznáš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 11:17, RE: Moc pěkné
BigDig napisał:
Auto jak vidno pěkně udrčujete - z motoru by se dalo jíst! No a ten modrý nástřik některých částí je vkusný. Jinak kola se mi nelíbí - ale to je jedno, některé socky s oktávkama nemají ani na ty poklice, jinak je dobře, že kryjí šrouby, na druhou stranu ale brání chlazení brzdových kotoučů. Jinak já měl Primeru P10 2.0SLX a teď mám P11 2.0TD tak vím o čem píšete. Jinak v mém případě přechod přinesl znatelné zhoršení brzd - nafta má vzadu bubny. Středový sloupek se mi zdá u P11 ve spodní části ši...
Ta výbava u P11 se docela zlepšila, taky se mi líbí některá nová udělátka a funkce. Vůz má dokonce i automatický dojezd všech oken s dálkovým ovládánám zavírání(u verzí prodávaných v ČR jsem se s tím nesetkala) , původní majitel tam přidal vylepšený palubní počítač, upravil i některé prvky v interiéru a v autě je pro mne hodně praktická parkovací kamera s LCD displejem. Motor jsem si vizuálně upravila sama a jak jsem už psala, sportovní filtr a svíčky tomu ještě přidaly a zlepšily akcelaraci. P11 se mi dost líbí, ale více jsem přilnula k té staré P10. Přeji Vám taky mnoho šťastných kilometrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 11:31, RE: Dotaz
Pavlína napisał:
Zajímal by mne Váš názor na Nissan Almera Tino a zkušenosti s Nissanem Primerou od r.v. 2002
Pro Pavlínu:
S Nissanem Almera Tino nemám žádné zkušenosti, ale s Primerou P12 poslední generace jsem už jezdila. Je to technicky hodně vyspělé auto se spoustou elektroniky a špičkou výbavou u vyšších verzí. Benzínový 2.0 motor se příliš nezměnil (pokud vůbec), ale s rostoucí hmotností aut už není jeho výkon, co býval. Jízdní vlastnosti mě dost zklamaly, přední náprava doznala změn a naladění podvozku mi přišlo měkčí, v zatáčkách se více naklání a nedá se s ní tak dovádět, jako třeba s vozy první generace Primery. Dost atypické je uspořádání palubovky a interiéru, ale je to možná o zvyku. Sedadla mi nepřišla už tak pohodlná. Pár lidí mělo už problémy s elektronikou. Design všech tří karosářských variant je zajímavý, mně se třeba ale více líbí prodložená verze kombi. Ve statistikách spolehlivosti se drží celkem vysoko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 15:40, Super auto, ktoré je však nedocenené.
autorka napisał:
Pro Pavlínu:
S Nissanem Almera Tino nemám žádné zkušenosti, ale s Primerou P12 poslední generace jsem už jezdila. Je to technicky hodně vyspělé auto se spoustou elektroniky a špičkou výbavou u vyšších verzí. Benzínový 2.0 motor se příliš nezměnil (pokud vůbec), ale s rostoucí hmotností aut už není jeho výkon, co býval. Jízdní vlastnosti mě dost zklamaly, přední náprava doznala změn a naladění podvozku mi přišlo měkčí, v zatáčkách se více naklání a nedá se s ní tak dovádět, jako třeba s vozy prvn...
Primera P12 je krasne auto, ak by som na ňu mal okamžite by som si ju kúpil. Nemyslím si že je horšia ako predchádazajúce. Skôr bude určite lepšia. A jej design je super, hlavne pre takých ako som ja, ktorý sa chcú odlíšiť od ostatných tuctoviek ako su Octavia, Fabia, Passat...
Mám bohaté skúsenosti s Primerou P10 aj W10 a ten jej podvozok je fakt spička. Keď zoberim do úvahy že sa začala vyrábať už v roku 1990, tak je to až neskutočné( ktoré auto v tom roku tejto kategorie malo viacprvkové zavesenia????!!!). K tomu + veľmi dobre výbavy a spoľahlivosť taktiež na vysokej úrovni. Vlastnosť každého japonského auta. Ani nemci naň nemajú. Myslíte si co chcete, ale je to tak. Octavia 2, Passat by s ňou mali čo robiť a nakoniec by ju aj tak nedostali. A o kolko sú novšie!. Hlavne ak má 2.0 85Kw 0-100Km/h 9.8s a o GT 110Kw ani nehovorím. Tichý motor, ktorý vydrží veľmi veľmi veľa. Raz sa ma v jednej diskusii pokúšali presvedčiť, že Fabia má lepšie jazdné vlastnosti ako Primera. Len som sa s chuti zasmial )). Nebojte sa japoncov ja som tiež neveril kým som neskúsil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 15:54, RE: Krkovicka
anonym napisał:
GT s tím uchvatným dřevem na palubovce? 110 kW a tachometr jen do 220 km/h? Tygří potahy podtrhují to "GT".
To je GT jelikož motor s označením SR20DE je poznat na první pohled, asi to moc neznáš, když to zpochybnuješ.Asi ta žena ví, co má za auto, ne?, jinak recenze opravdu skvělá, a řekl bych profesionálně napsaná, je vidět, že se autorka v autech určitě vyzná, na rozdíl od některých, co se občas píší.... Tahle Primera je můj oblíbený vůz(mám jich ještě asi 50 )) a sám bych si ji také chtěl koupit, nebo Almeru GTI, ta má stejný motor, jen výkon trochu nižší a to 108 kW, řídil jsem ji a je to úplně skvělý, hlavně podvozek, ale i motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 16:02, RE: Dotaz
autorka napisał:
Pro Pavlínu:
S Nissanem Almera Tino nemám žádné zkušenosti, ale s Primerou P12 poslední generace jsem už jezdila. Je to technicky hodně vyspělé auto se spoustou elektroniky a špičkou výbavou u vyšších verzí. Benzínový 2.0 motor se příliš nezměnil (pokud vůbec), ale s rostoucí hmotností aut už není jeho výkon, co býval. Jízdní vlastnosti mě dost zklamaly, přední náprava doznala změn a naladění podvozku mi přišlo měkčí, v zatáčkách se více naklání a nedá se s ní tak dovádět, jako třeba s vozy prvn...
Jen to lehce poopravím, motor v Primeře P12, což je ta poslední generace má bohužel motory úplně nové a to jak 1,8 tak 2,0i. škoda, protože oproti starším, který je ve Vašem voze jsou údajně v nízkých otáčkách málo pružné a musí se více vytáčet. Svoje zde hraje zřejmě norma Euro4, kterou musí plnit (starší plní Euro3). Společné mají třeba pohon rozvodů beúdržbovým řetězem, což dle mého názoru nejlepší řešení, Jinak o P12 píšete taktéž znale.což je super.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 17:48,
Ale s těma poklicema si řekl blbost prostě,poklice jsou na kole který už samo zakrývá brzdy.....ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 18:24, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napisał:
Primera P12 je krasne auto, ak by som na ňu mal okamžite by som si ju kúpil. Nemyslím si že je horšia ako predchádazajúce. Skôr bude určite lepšia. A jej design je super, hlavne pre takých ako som ja, ktorý sa chcú odlíšiť od ostatných tuctoviek ako su Octavia, Fabia, Passat...
Mám bohaté skúsenosti s Primerou P10 aj W10 a ten jej podvozok je fakt spička. Keď zoberim do úvahy že sa začala vyrábať už v roku 1990, tak je to až neskutočné( ktoré auto v tom roku tejto kategorie malo viacprvkové zav...
Já se teď s chutí směju tobě, kolego zo slovenska!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 18:44, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
anonym napisał:
Já se teď s chutí směju tobě, kolego zo slovenska!
Neblábol ale diskutuj hňupe!!!! A ešte k tomu anonym. Zase niejaky urazený Škodovkár (určite máš ten posratý malý prd Fabiu že??? alebo Octáviu tú ma už tiež každý.... ) Argumentuj!!! Diskutuj!!! v prospech svojho tátoša. Ukáž že vieš viac ako ja. No čakám. Dúfam že nebudem musieť dlho.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 19:05, RE: Krkovicka
anonym napisał:
GT s tím uchvatným dřevem na palubovce? 110 kW a tachometr jen do 220 km/h? Tygří potahy podtrhují to "GT".
Pěkné a udržované autíčko, až na ty potahy.... to je hruuuuuza!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 20:12, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napisał:
Neblábol ale diskutuj hňupe!!!! A ešte k tomu anonym. Zase niejaky urazený Škodovkár (určite máš ten posratý malý prd Fabiu že??? alebo Octáviu tú ma už tiež každý.... ) Argumentuj!!! Diskutuj!!! v prospech svojho tátoša. Ukáž že vieš viac ako ja. No čakám. Dúfam že nebudem musieť dlho.)
jdi do prdele zkurvenej cobole co sem vubec lezes to nemate svoje stranky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 21:12, RE: Krkovicka
anonym napisał:
Pěkné a udržované autíčko, až na ty potahy.... to je hruuuuuza!!!!
Já bych ty potahy vyměnil za leopardí,ty jsou totiž víc in.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 21:21, pre Dektr1
Dektr1 napisał:
jdi do prdele zkurvenej cobole co sem vubec lezes to nemate svoje stranky?
Ne nemame.Tipcars je super. A internet je verejný. Môžem ísť na akú stránku chcem tak ako ty. A keď už, nato je tu tá diskusia aby sa do nej pridávali príspevky ne?! Myslím že píšem pravdu a do áut sa vyznám viac než dosť (bol by si prekvapený koľko toho o nich viem. značky,modely, technika, jedno či staré alebo nové. Zaujímam sa o autá od malička)) . Ja píšem svoj názor tak ako väčšina z vás. Čítal som tu už riadne kraviny (aj surové nadávky) Fabia 1.4 50 Kw že ide 200 Km/h, že je to priestranné auto a iné podobné....blá blá Svoj názor viem obhájiť, narozdiel od niektorých.. A Primeru nechválim len preto že by som ju mal, ale hlavne že na ten rok (1990) kedy sa začala vyrábať nemala skoro žiadneho schpného konkurenta. A podvozkom, pohodlím a spoľahlivosťou má čo povedať ešte aj dnes. Takže klídek jo bratre Čechu! Nenaparuj sa tu OK (Nič proti Čechom ste v pohode až na niektorých z vás napr. Dektr1 Dúfam že bude finále OH Slovensko -Česko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 21:34, pro kolega ze slovenska
Kolega zo Slovenska napisał:
Ne nemame.Tipcars je super. A internet je verejný. Môžem ísť na akú stránku chcem tak ako ty. A keď už, nato je tu tá diskusia aby sa do nej pridávali príspevky ne?! Myslím že píšem pravdu a do áut sa vyznám viac než dosť (bol by si prekvapený koľko toho o nich viem. značky,modely, technika, jedno či staré alebo nové. Zaujímam sa o autá od malička)) . Ja píšem svoj názor tak ako väčšina z vás. Čítal som tu už riadne kraviny (aj surové nadávky) Fabia 1.4 50 Kw že ide 200 Km/h, že je to priestrann...
myslim ze pisem pravdu.......ty ses asi hodne skromny ze? to sou u vas na slovensku vsichni takovi a taky tak rypou? co to jako znamena ze fabia je posranej malej prd? a pritom napises ze se v autech vyznas-tim to jasne dokazujes protoze fabia je dobry auto ne nejlepsi ale dobry a jen me prosimte neodpalkuj kecy typu ze sem jen dalsi zneuznany se srotem se skodovky- protoze skodovku fakt nemam a ani ji nebranim ze je ceska protoze je spise nemecka nez ceska- a ze ty se v autech fakt fakt vyznas takze vsechno co napises je pravda a tvoje prispevky zde plne urazek vypadaji na to ze si kdysi mel zajem o skodovku ale nejak se ti v autosalonu ukrivdilo a od te doby kecas co kecas
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 07:53, RE: Krkovicka
Roňouch napisał:
Já bych ty potahy vyměnil za leopardí,ty jsou totiž víc in.
No s těmi potahy souhlasím, hodily by se tam jiné, ale zůstaly nám po Mazdě a ty sedačky jsou na delší trasy trochu nepohodlné a taky ty bočnice z kůže jsou v létě nepříjemně horké a v zimě naopak studí, dokud se nerozehřejí sedadla. Potahy máme v obou autech taky proto, že se dají snadno vyprat a chrání se povrch sedadel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 08:00, RE: Dotaz
Tomáš napisał:
Jen to lehce poopravím, motor v Primeře P12, což je ta poslední generace má bohužel motory úplně nové a to jak 1,8 tak 2,0i. škoda, protože oproti starším, který je ve Vašem voze jsou údajně v nízkých otáčkách málo pružné a musí se více vytáčet. Svoje zde hraje zřejmě norma Euro4, kterou musí plnit (starší plní Euro3). Společné mají třeba pohon rozvodů beúdržbovým řetězem, což dle mého názoru nejlepší řešení, Jinak o P12 píšete taktéž znale.což je super.
Pro Tomáše: Díky za korekci, ráda se něco přiučím. Nebyla jsem si jista, ale ten benzíňák u P12 měl myslím taky 103KW jako předchozí P11c. Rozvodový řetěz mají benzíňáky už i u P10 a 11, řemeny měly jen diesely, ale nový diesel u P12 má oproti předchozím řetěz. Slyšela jsem že právě kvůli tomu jeho chod není tak hladký, ale zase odpadá problém s výměnou rozvodových řemenů po 90.000km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 15:56, RE: Dotaz
autorka napisał:
Pro Tomáše: Díky za korekci, ráda se něco přiučím. Nebyla jsem si jista, ale ten benzíňák u P12 měl myslím taky 103KW jako předchozí P11c. Rozvodový řetěz mají benzíňáky už i u P10 a 11, řemeny měly jen diesely, ale nový diesel u P12 má oproti předchozím řetěz. Slyšela jsem že právě kvůli tomu jeho chod není tak hladký, ale zase odpadá problém s výměnou rozvodových řemenů po 90.000km.
Pro autorku.No vidíte a ted jsem se zase přiučil já, to že má P12 diesel retěz, to jsem nevěděl.Je to fajn, aspon jsou i tady rozvody bezúdržbové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 16:07, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napisał:
Primera P12 je krasne auto, ak by som na ňu mal okamžite by som si ju kúpil. Nemyslím si že je horšia ako predchádazajúce. Skôr bude určite lepšia. A jej design je super, hlavne pre takých ako som ja, ktorý sa chcú odlíšiť od ostatných tuctoviek ako su Octavia, Fabia, Passat...
Mám bohaté skúsenosti s Primerou P10 aj W10 a ten jej podvozok je fakt spička. Keď zoberim do úvahy že sa začala vyrábať už v roku 1990, tak je to až neskutočné( ktoré auto v tom roku tejto kategorie malo viacprvkové zav...
Je fakt, že Fabia, Octavia a Passat jsou tuctovky a hlavně si o nich tady každý věci neznalý myslí, že jsou to etalony, ale není to pravda.Provozní náklady třeba na Passatu B5 jsou podstatně vyšší, nehledě na cenu některý ch dílů, ty jsou přímo drastické, např přední náprava, která byla u prvních B5 (v roce 2002 byla modifikována) vyřízená už po 80000km stojí ve značkovém servisu s prací 65000,-Kč, U Primery, leč princip a konstrukce přední nápravy je velmi podobná( Passat má obě příčná ramena dělená, primera je má vcelku), není zdaleka tak drahá.a hlavně díky ocelovým ramnům vydrží 2 krát tolik co ta na Passatu, který má též nevýhodu uložení motoru podélně před přední nápravou, což znamená její větší zatížení a taktéž jízdní vlastnosti nejsou žádný zázrak (řídil jsem všechny verze a jednu jsem měl 5 let doma, takže vim o čem mluvim).Tak prosím nezpochybnujte to co nám tady kolega ze Slovenska píše, jelikož se asi také vyzná.Dle mého názoru je Fabia pro automobilový paka, co se potřebují dostat jen z bodu A do B a o autech nic nevědí. Octavia a Passat už je lepší, zejména některé verze (ty s motorem 1,8 Turbo 20 V )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 17:38, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Tomáš napisał:
Je fakt, že Fabia, Octavia a Passat jsou tuctovky a hlavně si o nich tady každý věci neznalý myslí, že jsou to etalony, ale není to pravda.Provozní náklady třeba na Passatu B5 jsou podstatně vyšší, nehledě na cenu některý ch dílů, ty jsou přímo drastické, např přední náprava, která byla u prvních B5 (v roce 2002 byla modifikována) vyřízená už po 80000km stojí ve značkovém servisu s prací 65000,-Kč, U Primery, leč princip a konstrukce přední nápravy je velmi podobná( Passat má obě příčná ramena d...
No nic no, brát ti to nebudeme. Hlavně že si to všechno vyzkoušel, všechno jsi měl doma, všechno kromě nějakýho hnisana je špatný... Smekám před tebou a nisanem, hned si ten zázrak musím sehnat, pak budu zřejmě patřit mezi TOP 10, že?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 17:44, RE: Super auto, ktoré je však nedocenené.
Kolega zo Slovenska napisał:
Neblábol ale diskutuj hňupe!!!! A ešte k tomu anonym. Zase niejaky urazený Škodovkár (určite máš ten posratý malý prd Fabiu že??? alebo Octáviu tú ma už tiež každý.... ) Argumentuj!!! Diskutuj!!! v prospech svojho tátoša. Ukáž že vieš viac ako ja. No čakám. Dúfam že nebudem musieť dlho.)
A ty si pro změna odpust ten posratý malý prd! Padám s otevřenou hubou na zadek před tím hnisanem! Jen se zeptám, cože to vlastně ten nisan vyrábí? Koloběžky, televize nebo kafe? Jéééé pardooon, už to na obrázku vidím, vypadá to trochu jako auto, pardooon.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.