0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P10

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 00:56, mercedes
Lidi prodejte svá sedmičková bmw A8 a S classe nyní přijíždí špičkový nisan primera, co při sportovní jízdě žere 5,5 litrů. A jak taková sportovní jízda s atmosferickým dieselem vypadá?Aha už vím s otevřenými dveřmi a jedná se o adrenalinový sport! Tak to pak jo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 08:00, RE: mercedes
anonym napisał:
Lidi prodejte svá sedmičková bmw A8 a S classe nyní přijíždí špičkový nisan primera, co při sportovní jízdě žere 5,5 litrů. A jak taková sportovní jízda s atmosferickým dieselem vypadá?Aha už vím s otevřenými dveřmi a jedná se o adrenalinový sport! Tak to pak jo.
Myslím, že neumíte pořádně číst. V článku nestojí "sportovní" ale "sportovnější jízdě", myšleno svižnější. Kvůli sportovní jízdě mám druhou Primeru GT a přeto její potenciál na našich přeplněných cestách a všudy přítomným radarovým hlídkám nemohu plně využít. Nejsem zamindrákovaná, abych se musela předvádět jako někteří majitelé předražených vozů made in Germany a spol, ale pokud Vám něco říkají předpisy a rychlostní limity, tak nechápu proč tady shazujete něco v čem jste zřejmě nikdy nejel. Jsem zvědavá k čemu Vám budou ty nadupané káry až bude aktuální bodový systém? Nikomu Primeru nevnucuji, je to jen můj názor, stejně jako bych si nekoupila pro mne nevzhledné a mnohdy nespolehlivé vozy z evropské produkce. Ať se Vám to líbí nebo ne, Němci už nejsou, co bývali. Takže si je klidně kupte a užívejte si je. Dieselové motory v Primerách řady P10-P11C jsou ve srovnání s dnešními TDi , HDi a pod. už zastaralé a bývají v recenzích terčem kritiky (zejména TD vyráběný společně s modelovou řadou P11 a P11c), ale kvalita motorů u první generace P10 vyráběných přímo v Japonsku je vynikající. Kamarád se stejným vozem má najeto skoro 800.000km bez problému či GO. Mnohé moderní TD nevydrží ani polovinu. Motor v mém voze je jemně upraven a akcelerace z 0 na100 km/h za cca12s je srovnatelná s dnes běžně prodávanými vozy a průměrná spotřeba 5l/100km je při dnešních cenách pohonných hmot stále "in".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 09:05, RE: mercedes
autorka napisał:
Myslím, že neumíte pořádně číst. V článku nestojí "sportovní" ale "sportovnější jízdě", myšleno svižnější. Kvůli sportovní jízdě mám druhou Primeru GT a přeto její potenciál na našich přeplněných cestách a všudy přítomným radarovým hlídkám nemohu plně využít. Nejsem zamindrákovaná, abych se musela předvádět jako někteří majitelé předražených vozů made in Germany a spol, ale pokud Vám něco říkají předpisy a rychlostní limity, tak nechápu proč tady shazujete něco v čem jste zřejmě nikdy nejel. Jse...
Dobrý den, upřímně, ta spotřeba se mi zdá taky až moc úžasná na tento typ motoru s poměrně malým výkonem v tak těžkém autě, ale neříkám, že to není možné, s japonským dieselem mám zkušenosti jen s Hondou Civic r.v 1997 2,0 iTD a pokud jsem chtěl jet jen trochu svižněji, tak jsem rozhodně průměr 5l. neměl. jenže otázka je kdo jak čemu říká sportovní jízda. Jinak jezdím s TDi a zase....v zimě se moc pod 5,5 nedostanu(podotýkám jezdím denně delší trasy) takže nevím. Spíš by mě zajímalo, jakým způsobem u vaší primery měříte spotřebu ? A jak máte "lehce" upravený motor ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 11:45, RE: mercedes
autorka napisał:
Myslím, že neumíte pořádně číst. V článku nestojí "sportovní" ale "sportovnější jízdě", myšleno svižnější. Kvůli sportovní jízdě mám druhou Primeru GT a přeto její potenciál na našich přeplněných cestách a všudy přítomným radarovým hlídkám nemohu plně využít. Nejsem zamindrákovaná, abych se musela předvádět jako někteří majitelé předražených vozů made in Germany a spol, ale pokud Vám něco říkají předpisy a rychlostní limity, tak nechápu proč tady shazujete něco v čem jste zřejmě nikdy nejel. Jse...
Tak to brzdi, nazývat auta z evropské produkce za nespolehlivé a nevzhkedné? To trochu přeháníš! Pokud já vím, tak třeba německá auta jsou pořád hezká pěknou řádku let a prodávají se hodně dlouho, kdežto japonci musí každé 4 roky ven s něčím novým, protože se hned okoukají. Mě osobně japonská auta vůbec nic neříkají, dokonce mám alergii na ty jejich gumové harmoniky okolo řadící páky. Je to samozřejmě každýho názor, někomu se líbí němec, někomu japonec. Každý ať si vybere co hrdlo ráčí. Neber to jako že ti něco vnucuju, ale jako můj názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 12:10, RE: mercedes
autorka napisał:
Myslím, že neumíte pořádně číst. V článku nestojí "sportovní" ale "sportovnější jízdě", myšleno svižnější. Kvůli sportovní jízdě mám druhou Primeru GT a přeto její potenciál na našich přeplněných cestách a všudy přítomným radarovým hlídkám nemohu plně využít. Nejsem zamindrákovaná, abych se musela předvádět jako někteří majitelé předražených vozů made in Germany a spol, ale pokud Vám něco říkají předpisy a rychlostní limity, tak nechápu proč tady shazujete něco v čem jste zřejmě nikdy nejel. Jse...
Já se pánové zastávám autorky. Z její recenze jsem pochopil, že nechce vyzdvihovat k vrcholu vzhled automobilu a ani tolik sportovní vlastnosti (toto auto nikdy každopádně jako sportovní vyráběno nebylo ), ale jde ji především o názor k automobilu, který je i po tak dlouhé době užívání spolehlivý a v podstatě stále na provoz nenáročný. Myslím si, že její recenze se může řadit mezi ty lepší. Doufám, že Vaše názory nejsou ovlivněny z post jeskyním obdobím, kdy ženy o autech, dle mužů, nemohly nic znát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 12:22, RE: mercedes
Honza napisał:
Dobrý den, upřímně, ta spotřeba se mi zdá taky až moc úžasná na tento typ motoru s poměrně malým výkonem v tak těžkém autě, ale neříkám, že to není možné, s japonským dieselem mám zkušenosti jen s Hondou Civic r.v 1997 2,0 iTD a pokud jsem chtěl jet jen trochu svižněji, tak jsem rozhodně průměr 5l. neměl. jenže otázka je kdo jak čemu říká sportovní jízda. Jinak jezdím s TDi a zase....v zimě se moc pod 5,5 nedostanu(podotýkám jezdím denně delší trasy) takže nevím. Spíš by mě zajímalo, jakým způso...
Ta spotřeba 5l/100km je dlouhodobý průměr, který počítám poměrem počtu litrů v nádrži k najetým kilometrům. To, že je tak nízká je jedním z důvodů, proč jsme to auto kupovali a stále ho máme. Je zvláštní, jak se na podobných diskusích najdou vždy lidé, kteří nedokážou pochopit, že někdo může jezdit s takovou spotřebou. Pokud pojedu bez brždění stále 75km/h tak se dostanu na necelé čtyři litry. Jestliže pojedu stylem brzda-plyn, tak pojedu za 6L. Věřte, nebo ne , ale na plnou nádrž 60l najedu cca1200km. Ono taky dost záleží, co člověk tomu autu dopřeje. S kvalitní naftou, špičkovými oleji v motoru a převodovce a lépe propustným vzduchovým filtrem může spotřeba dost klesnout, o čemž jsem se sama přesvědčila u obou aut, se kterými jezdím. Gétéčko taky původně spotřebovalo skoro o 1l benzínu víc než teď. Pokud bych do nádrže nalila nekvalitní benzín, pak bych se dostala na zcela jinou hodnotu.Takže to má něco do sebe. Co se týče těch lehkých úprav na motoru, jedná se o sportovní vzduchový filtr a seřízení palivového čerpadla. Zásluhu na zlepšení chodu motoru a převodovky mají samozřejmě kvalitní oleje. Konstrukce auta je odlehčena.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 12:42, RE: mercedes
Hicks napisał:
Já se pánové zastávám autorky. Z její recenze jsem pochopil, že nechce vyzdvihovat k vrcholu vzhled automobilu a ani tolik sportovní vlastnosti (toto auto nikdy každopádně jako sportovní vyráběno nebylo ), ale jde ji především o názor k automobilu, který je i po tak dlouhé době užívání spolehlivý a v podstatě stále na provoz nenáročný. Myslím si, že její recenze se může řadit mezi ty lepší. Doufám, že Vaše názory nejsou ovlivněny z post jeskyním obdobím, kdy ženy o autech, dle mužů, nemohly nic znát.
Děkuji za Váš názor a zastání, i když jsem jen žena, hodně se auta a techniku obecně zajímám. Proto jsem se odhodlala napsat tuto recenzi. Každý má právo mít svůj vlastní názor, takže nechci vnucovat zastáncům evropských značek, že japonci jsou lepší. Mně se prostě japonská auta líbí a mám ráda změny faceliftu, pokud jsou vkusně řešeny (třeba Mazda 6), to mi třeba u německých vozů chybí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 12:43, RE: mercedes
autorka napisał:
Ta spotřeba 5l/100km je dlouhodobý průměr, který počítám poměrem počtu litrů v nádrži k najetým kilometrům. To, že je tak nízká je jedním z důvodů, proč jsme to auto kupovali a stále ho máme. Je zvláštní, jak se na podobných diskusích najdou vždy lidé, kteří nedokážou pochopit, že někdo může jezdit s takovou spotřebou. Pokud pojedu bez brždění stále 75km/h tak se dostanu na necelé čtyři litry. Jestliže pojedu stylem brzda-plyn, tak pojedu za 6L. Věřte, nebo ne , ale na plnou nádrž 60l najedu cca...
Ale jo, já Vám to neberu. Do svojeho auta používám výhradně jedny z nejlepších olejů, ač nemusím, měním je po 10000km a pod, takže auto nijak nezanedbávám a přesto, že jezdím svižněji - POZOR ne stylem brzda plyn , tak se mi prostě nezdají vaše údaje o spotřebě, když se svižnější jízdou s TDi pohybuju teď v zimě okolo 5,8(dle palubního PC). Proto, když tady píšete, že pojedete se starým slabým atmosférickým dieselem od Nissanu( prosím berte to bez urážky) stylem brzda plyn, tak nebude spotřeba větší než 6l ....to je podle mě nepravděpodobný... věřte, že stylem brzda plyn se i u vašeho nissana vyšplhá spotřeba klidně k 8 litrům.... dobrým a velmi osvědčeným způsobem, jak změřit spotřebu, když nemáte palubní pc je natankovat plnou nádrž po první cvaknutí pistole, ujet 100km a opět dotankovat po první cvaknutí pistole (nejlépe u stejného stojanu jako na začátku měření). rozdíl by měl bez větších odchylek být vaší aktuální spotřebou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 13:07, RE: mercedes
anonym napisał:
Ale jo, já Vám to neberu. Do svojeho auta používám výhradně jedny z nejlepších olejů, ač nemusím, měním je po 10000km a pod, takže auto nijak nezanedbávám a přesto, že jezdím svižněji - POZOR ne stylem brzda plyn , tak se mi prostě nezdají vaše údaje o spotřebě, když se svižnější jízdou s TDi pohybuju teď v zimě okolo 5,8(dle palubního PC). Proto, když tady píšete, že pojedete se starým slabým atmosférickým dieselem od Nissanu( prosím berte to bez urážky) stylem brzda plyn, tak nebude spotřeba ...
To by ste si mohli zmerať tu spotrebu aj vy tak ako píšete. Palubný počítač zvykne mať odchýlku aj 1L. Tá spotreba u Primery je ale fakt dosť nereálna, aj keď Nissan mám veľmi v obľube hlavne Primeru. Od roku 1993 tam Primera už tie gumové "harmoniky" nemala. Nahradilla ju koža tak ako vo vašich obľúbených nemeckých autách. A prístrojovka vyzerá naživo veľmi dobre a kvalitne. Na to že auto vzniklo v roku 1990 je veľmi dobre tvarovaná podľa mňa. Ja uznávam hlavne jazdné vlastnosti tohoto Nissanu (aj Almera ma super), ktoré su fakt bezchybné a vyrovnajú sa dnešným autám (Octavia II, Golf V) verte či ne (má viacprvkové zavesenie MULT-LINK). Velˇmi dobré sú hlavne benzínové motory 2.0 16V (85Kw neskôr 92Kw). S týmto motorom Primera zrychly z 0-100 Km/h za 9.8 s (Údaje výrobcu) a pojede 200 KM/h. A dá sa s ňou v pohode jazdiť do 11 L v MESTE. Fabia 1.4 skro 10L(spotreby uvádzam v MESTE pozor!), a dynamika sa s ňou nedá porovnávať. Primere ZDAR!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 13:38, spotřeba
Vidím že se tady točí debata kvůli spotřebě. Co vás na tom tak vytáčí? Závídíte autorce že má tak staré a přitom úsporné auto. Proč by ta spotřeba nemohla být reálná. Já taky jezdím s dvoulitrem benzínem za 8 litrů a kolega z práce se stejným autem a motorizací za 11.A to jezdíme podobným stylem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 13:41, RE: mercedes
anonym napisał:
Ale jo, já Vám to neberu. Do svojeho auta používám výhradně jedny z nejlepších olejů, ač nemusím, měním je po 10000km a pod, takže auto nijak nezanedbávám a přesto, že jezdím svižněji - POZOR ne stylem brzda plyn , tak se mi prostě nezdají vaše údaje o spotřebě, když se svižnější jízdou s TDi pohybuju teď v zimě okolo 5,8(dle palubního PC). Proto, když tady píšete, že pojedete se starým slabým atmosférickým dieselem od Nissanu( prosím berte to bez urážky) stylem brzda plyn, tak nebude spotřeba ...
Vždy se mi líbí, jak majitelé aut s motory TDI zuří nebo nevěřícně kroutí hlavami, když se jim někdo se starým dieslem vyrovná spotřebou. Já jsem s Fiatem Tipo 1,7D měl taky spotřebu 5 - 5,5l a to jsem se nijak nehlídal. Stačí jet jen pokud možno co nejplynuleji, nepředjíždět když to nemá cenu (v kolonách, když vím že budu po kilometru odbočovat, apod.) a klidně jsem tachometr hnal až na 120km/hod (na okreskách). Autorka článku napsala tady nadprůměrnou recenzi mezi autory z řad veřejnosti a přeji jí, ať jí obě Primery věrně slouží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:09, RE: spotřeba
Jarda napisał:
Vidím že se tady točí debata kvůli spotřebě. Co vás na tom tak vytáčí? Závídíte autorce že má tak staré a přitom úsporné auto. Proč by ta spotřeba nemohla být reálná. Já taky jezdím s dvoulitrem benzínem za 8 litrů a kolega z práce se stejným autem a motorizací za 11.A to jezdíme podobným stylem.
Ježiši, tady zas někdo těžko chápe, že Jardo... Výbec nikdo tady autorce nezávidí tak staré a úsporné auto, opravdu je to možná tvoje vysněná představa.Věřím, že její Nissan umí jet za 5, ale snažím se tady jen reagovat na to, že autorka píše, že s tímto těžkým vozem se stylem brzda plyn nedostane přes 6 litrů. to je prostě kravina a jestli jseš alespoň z části motorista a ne řidič-omylem tak víš, že mám pravdu. Na tvé spotřebě 8l s dvoulitrem nevidím nic světobornýho, takových dvoulitrů je hodně, já jsem takovou průměrku uměl i s 2,5 V6. Ale nikdy bych neříkal, že se s 2,5V6 nedostanu například přes 10 litrů. S takovým motorem se dá jet stylem brzda pklyn okolo 13-14 bez problémů... Jinak velmi zdravím kolegu ze Slovenska (známe se z diskuze o motorech TDi u článku o ladě) :o) samozřejmě, že u každýho auta, který koupím tenhle systém měření spotřeby používám, proto jsem taky psal, že je dobré tankovat při měření u stejné pumpy a stejného stojanu (nastavení stojanů má totiž docela odchylky) .
jinak musím uznat, že recenze autorky na nissana Primeru v celkovém pojetí strčí do kapsy mnoho rádoby recnzí, rádoby expertů motoristů, kteří sem píší....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:15, RE: mercedes
Honza napisał:
Dobrý den, upřímně, ta spotřeba se mi zdá taky až moc úžasná na tento typ motoru s poměrně malým výkonem v tak těžkém autě, ale neříkám, že to není možné, s japonským dieselem mám zkušenosti jen s Hondou Civic r.v 1997 2,0 iTD a pokud jsem chtěl jet jen trochu svižněji, tak jsem rozhodně průměr 5l. neměl. jenže otázka je kdo jak čemu říká sportovní jízda. Jinak jezdím s TDi a zase....v zimě se moc pod 5,5 nedostanu(podotýkám jezdím denně delší trasy) takže nevím. Spíš by mě zajímalo, jakým způso...
Jezdím s hodně ojetou Felicií 1,9D, tankuju u shellu a moje absolutně nejvyšší spotřeba při jízdě nadoraz (brzda/plyn na podlaze) byla 6,8L/100km, o nízkou spotřebu jsem se nikdy nesnažil, ale věřím že 5L by nebyl problém. Jednou jsem natankoval u jiné pumpy a už to nikdy neudělám, rozdíl je dost poznat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:25, RE: spotřeba
Jarda napisał:
Vidím že se tady točí debata kvůli spotřebě. Co vás na tom tak vytáčí? Závídíte autorce že má tak staré a přitom úsporné auto. Proč by ta spotřeba nemohla být reálná. Já taky jezdím s dvoulitrem benzínem za 8 litrů a kolega z práce se stejným autem a motorizací za 11.A to jezdíme podobným stylem.
Pro Jardu.
S tou spoterbou u 2.0 L s vami SÚHLASÍM. Bere to 10-11L v meste (niektorý sa dostanú aj na menej) , čo vôbec nie je až tak veľa. Myslím si že za tu radosť jazdiť s takým motorom, s ktorým je radosť predbiehať a ide krásne za plynom to stojí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:29, RE: mercedes
Fiatoman napisał:
Vždy se mi líbí, jak majitelé aut s motory TDI zuří nebo nevěřícně kroutí hlavami, když se jim někdo se starým dieslem vyrovná spotřebou. Já jsem s Fiatem Tipo 1,7D měl taky spotřebu 5 - 5,5l a to jsem se nijak nehlídal. Stačí jet jen pokud možno co nejplynuleji, nepředjíždět když to nemá cenu (v kolonách, když vím že budu po kilometru odbočovat, apod.) a klidně jsem tachometr hnal až na 120km/hod (na okreskách). Autorka článku napsala tady nadprůměrnou recenzi mezi autory z řad veřejnosti a pře...
Majitelé ochcávek s TDI jsou největší hovada na silnici. To mi nikdo nevymluví. Jezdí stylem brzda plyn a lepí se lidem na zadek. Je pak srandovní dohnat ho někde ve zúžení nebo na semaforu. Hádejte kdo ale jako první "zagumuje" když padá oranžová?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:34, Pro Honzu
honza napisał:
Ježiši, tady zas někdo těžko chápe, že Jardo... Výbec nikdo tady autorce nezávidí tak staré a úsporné auto, opravdu je to možná tvoje vysněná představa.Věřím, že její Nissan umí jet za 5, ale snažím se tady jen reagovat na to, že autorka píše, že s tímto těžkým vozem se stylem brzda plyn nedostane přes 6 litrů. to je prostě kravina a jestli jseš alespoň z části motorista a ne řidič-omylem tak víš, že mám pravdu. Na tvé spotřebě 8l s dvoulitrem nevidím nic světobornýho, takových dvoulitrů je hod...
Aj ja ťa zdravím NAZDAR. Tá diskusia vtedy nemala chybu, mali by sme to zopakovať )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:42, RE: Pro Honzu
Kolega zo Slovenska napisał:
Aj ja ťa zdravím NAZDAR. Tá diskusia vtedy nemala chybu, mali by sme to zopakovať )
Ahoj, to jo, diskuze byla super a vypadá to, že tady se schyluje k něčemu podobnýmu :o))
Pro PEPU: Pepíku, z tebe mluví závist, že ti to na křižovatce nehvízdá .o)))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:46, Autorka nosi trenky (nebo spis slipy?)
Hele Doris jestli se necitis ve sve kuzi a chtel byses opravdu stat zenou (uz bys nebyl jenom virtualni autorka Dorka z Horni Suche, chapes..), tak se doporucuji obratit na kliniku plasticke chirurgie v Mnichove. Loni mi tam prisili klokani vak-fakt sikovni...
S pozdravem Krkovicka-reznik, kupec a sedlak v jedne osobe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 14:54, RE: Autorka nosi trenky (nebo spis slipy?)
Krkovicka napisał:
Hele Doris jestli se necitis ve sve kuzi a chtel byses opravdu stat zenou (uz bys nebyl jenom virtualni autorka Dorka z Horni Suche, chapes..), tak se doporucuji obratit na kliniku plasticke chirurgie v Mnichove. Loni mi tam prisili klokani vak-fakt sikovni...
S pozdravem Krkovicka-reznik, kupec a sedlak v jedne osobe
Počkej vysvětli to .....?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 15:04, Pro Josefa
honza napisał:
Počkej vysvětli to .....?!
hele jožo...já mám oktávku 1,8 TURBO 4x4 - když seš tak chytrej ty pako tak jako jezdim jinak než kluci z oktávkama tdi ??
ty se jen modli, že se můžeš schovávat za anonymitu internetu magore...čím jezdíš ty borče ??

napiš tel a domluvíme se a můžeme naše "zkušenosti" někde konzultovat přímo venku jestli chceš, ale myslím, že máš v kalhotech viď ty kecko
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.