Tomi napisał:
musím to napsat ikdyž už se těším na kritiku na mě.
Proč majitel,případně jiní dávají vinu AAA?oni to auto koupí,vě většině případů ví,že mají paštiku,navíc stočenou a zamaskouvanou.
Ale rozhodně ty závady nemaskují áčka.Lidi proberte se,podívejte se kolik aut denně tak koupí a prodají,fakt není čas maskovat auta.
To je práce minulého majitel,TEN JEDINÝ VĚDĚL JAKÝ JE STAV AUTA.Ten to auto "načasoval",aby vydrželo právě aspoň 1000km.
Bežná praxe.
Je to spíš národní sport nadávat na ně,protože nás...
jj, v Cechach je spousta sikovnych automechaniku a o tom to taky je. Jeden znamy mi pred lety, ze se s Ackama "dobre spolupracuje". Jak to presne myslel si muzu uz jen domyslet. Mozna tak, ze: dam tam auto svareny ze 2 kusu a oni ho vykoupi za fer cenu.
No jednou jsem se tam sel podivat a to co tam prodejce predvadel bylo desny. K Mondeu mi dal servisku z Forda Galaxy. 626ku si spletl s Mazdou 6 (musel se jit podivat dozadu co to je vlastne za auto). A Primeru P12 (ten poruchovy sunt), u ktere otevrel dvere dalkacem asi na paty pokus prirovnal, ze je to to vlastne samy jako Mazda 6. Naprosty zoufalec k politovani... Hlavne ze zakazniky po bazaru vozi v golfovem vozitku, to fakt udela dojem...
Osobne uz bych sel jen do auta bud noveho nebo ojeteho, ale jen od autorizovaneho dealera, ktery ho celou dobu servisoval. Ale i tak neni jistota jestli auto predchozi majitel neboural a neopravil u klempire nekde v Horni Dolni. Vyznam servisky bych proto neprecenoval. Z te se clovek dozvi jen to ze auto jezdilo na vymeny oleje. Zaznamy o bourackach se do servisky nepisou, pisou se tam jen garancky.