Tomi napisał:
ale konkrétně to co píšete nejen áčka přece dávají!Právní původ je garantován,závady jsou napsány ve smlouvě,akorát si toho všimnete až po zaplacení,zhodnotit auto???
kdyby měli prodejci aut dělat vše pro budoucího majitele tak by nemohli v podstatě koupit skoro nic!
Onen úžasný bazár, který jste zmínil, dával certifikát kvality i na naprosto prohnilou škodárnu 120. Ono nějaký CERTIFIKÁT totiž vůbec NIC NEZNAMENÁ! K čemu certifikáty od bazaru? Bohatě stačí, když SROZUMITELNĚ A BEZ KLIČEK dají podepsat KUPNÍ SMLOUVU se SKUTEČNÝM ZHODNOCENÍM STAVU VOZU+tato smlouva dle obchodního zákoníku! Nic víc není třeba! Jenže bazarymísto toho stáčejí, maskují, navoní, místo kupní smlouvy podají zprostředkovatelskou smlouvu, co se tváří jakko kupní apod.
Bohužel smůla je, ž si to tady lidi nechají líbit. Dokud lidi nekompromisně tyto "služby" nezačnou odmítat, situace se nezlepší. Koupě auta alespoň pro mě zamená vyhledání zkušeností s mnou vybraným vozem na netu, vyhledání nejčastějších závad, cenových relací. Až mám nějakou představu, návštěva bazaru. Něco nesedí nebo smrdí - okamžitě jdu dál. Pokud nepředloží všechny doklady o vozu vč. servisní knihy nebo původního techničáku z ciziny, jdu dál. Nechám si zhodnotit slovně stav vozu - řekne nebouraný - vidím nesedící spáry -> bazar u mě končí, neboť lže nebo neví, co prodává. Bohužel to chce hledat, hledat, hledat a zase hledat. A dávat si pozor na vše. Prověřit hlavně i to, co bazar garantuje. Až je vůz vybraný, dle ceny se rozhodnout o prověření vozu specializovanou firmou, popř. návštěva orig. servisu. Toto by podle mě měla být pro každého standartní procedura při výběru vozu. Jinak proti bazarzmrdům nemá člověk šanci. Ani tak samozřejmě není vyhráno.
Bazary jsou totiž mrchy nenažrané. Oškubávají hned dvakrát. Nejdříve toho, kdo vůz prodává. Vždyť pane prodáváte starou kraksnu, už to má 200tisíc... Po vykoupení vozu nastoupí bazartechnik, stočí, naleští a hned je voňafka s pouhými 120 tisíci. A pak oškubou právě toho, kdo kupuje.