anonym napisał:
Jinak pochvala autorovi,chtel bych se ho zeptat,pkud mysli,ze limuziny jsou vetsinou olitane,ktera se mu pri prochazeni bazaru zdala vzhledem k veku jako nejlepsi koupe? jde mi hlavne o nemecka auta,zminovana A8,A6,bmw5......... kdyz uz,co by z toho koupil?
Ahoj, obecně vzato pokud už bych šel do limuzíny, tak ne v bazaru, ale od konkrétní osoby či firmy.
Bazaristé si velmi často dováží bouračky, které nekvalitně opraví, a prodávají. Zejména např.u Audi A8 s ASF hliníkovou kastlí je to tragédie, jelikož na její opravu musí být speciální stroje, a to obvykle bazary a dovozci nemají. Viděl jsem na vlastní oči A8 složenou ze třech bouraných-humus. Jinak limuzíny nejvyšších tříd , konkrétně Audi A8, BMW 7, Mercedes S jsou obvykle kupovány nové firmou, tzn.mají po 3-4 letech najeto kolem 300000 km, firma se jich po ukončení leasingu zbaví, a závady ráda nechá k řešení dalším majitelům. Koupě takového auta je krokem do finančního hrobu.
Pokud už tedy toužíš po limuzíně, asi bych hledal mezi Japonci, kteří jsou u nás velmi nedoceněni., navíc si je obvykle kupují srdcaři, kteří si jich více hledí. Kromě toho se téměř nedovážejí jako bourané. V nejvyšší třídě bych šel po Lexusu LS 400-470 od prvního majitele, se serviskou, která alespoň na pohled je reálná, tzn.počítej proběh minimálně 60000 km ročně. Koupeno v ČR. Nabízí-li ti někdo auto této třídy staré 6 let s udávanými 120000 km, je to obvykle pitomost, neboť tato auta se nekupují, aby najela 20000 km ročně
) Záleží na konkrétním kuse..Pokud ale nevyděláváš 50000,- měsíčně, na nejvyšší třídu raději zapomeň. Zkus spíše Toyotu Camry, Hondu Legend, či Nissan Maxima z vyšší střední třídy. Z uvedené trojice se mně osobně nejvíce líbí Legend, je nejdelší, nejméně tuctový a s nejsilnějším motorem 3,5 l 151 kW. Maxima má 142-147 kW dle generace, a Camry 138 kW.
Před případnou koupí ale určitě důkladně zkontroluj stav auta. Pod 200000,- Kč však solidní limuzínu nekoupíš, a přes 200000,- se vyplatí se podívat na mobile.de, skopčáci se o auta více starají
)
Howgh