0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima J30

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 11:25, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
Je jasné že vůbec nevíš co to je renault clio spor takže:motor 2,0 132kw -179koní, zrychlení 7,1 a maximál je 222km/h. je vidět ,že jsi asi nikdy nejel ostrým malým autem,jelikož nevíš co plácáš.
nj,je spis videt ze ty ne,jen tady hloupe placas udaje z letaku od prodejce,ja jedno takovy mam,na sto asi 8 sekund,maximalka kolem 210,vaha 900 kilo....vim jak se to auto chova ve vysokych rychlostech,to si ale musis zazit na vlastni kuzi abys to pochopil frajere
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 11:41,
wow, konecne recenzia na citanie...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 11:47, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
nj,je spis videt ze ty ne,jen tady hloupe placas udaje z letaku od prodejce,ja jedno takovy mam,na sto asi 8 sekund,maximalka kolem 210,vaha 900 kilo....vim jak se to auto chova ve vysokych rychlostech,to si ale musis zazit na vlastni kuzi abys to pochopil frajere
JISTĚ ŽE OFICIÁLNÍ ÚDAJE,KDYBYCH TADY NAPSAL TACHOMETROVÉ TAK BUDOU VŠICHNI ŘVÁT,ŽE TO NENÍ MOŽNÝ,JO A 800 KG NENÍ 1110 KG A MIMOCHODEM SI MŮŽEŠ PŘEČÍST MOJI RECENZI NA MODEL PŘED FACELIFTEM AŤ SE TAKÉ NĚCO DOZVÍŠ O AUTECH http://www.renaultclub.cz/renault_clio_sport_2,0_16v.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 12:02, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
JISTĚ ŽE OFICIÁLNÍ ÚDAJE,KDYBYCH TADY NAPSAL TACHOMETROVÉ TAK BUDOU VŠICHNI ŘVÁT,ŽE TO NENÍ MOŽNÝ,JO A 800 KG NENÍ 1110 KG A MIMOCHODEM SI MŮŽEŠ PŘEČÍST MOJI RECENZI NA MODEL PŘED FACELIFTEM AŤ SE TAKÉ NĚCO DOZVÍŠ O AUTECH http://www.renaultclub.cz/renault_clio_sport_2,0_16v.html
nj,radsi budu placat nesmysly o tom,jaky casy jezdi nejlepsi tovarni jezdci misto toho,abych si priznal realitu ze ;) jinak kdyz si chci precist neco o kvalitnich autech,zabrousim nejlepe do nemecka do Bavorska nebo do Ingolstadtu,rozhodne ne k patetickym trapakum do francie,nechces se treba pochlubit temi uzasnymi 1.8 8v 66kw a dalsimi? Tohle je podle tebe vrchol techniky,kdyz tva dream automobilka zaostava technologicky za konkurenci nejmene o 10 let?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 12:07, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
nj,radsi budu placat nesmysly o tom,jaky casy jezdi nejlepsi tovarni jezdci misto toho,abych si priznal realitu ze ;) jinak kdyz si chci precist neco o kvalitnich autech,zabrousim nejlepe do nemecka do Bavorska nebo do Ingolstadtu,rozhodne ne k patetickym trapakum do francie,nechces se treba pochlubit temi uzasnymi 1.8 8v 66kw a dalsimi? Tohle je podle tebe vrchol techniky,kdyz tva dream automobilka zaostava technologicky za konkurenci nejmene o 10 let?
CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHA! MYSLÍM ŽE TECHNOLOGICKY ZASPAL VW, ALE HLAVNĚ TY. I PASSATY UŽ PROBLEMOVÁ PŘELOMOVÁ HLINÍKOVÁ RAMENA NEMAJÍ, JELIKOŽ ŽIVOTNOST OD 20 000 DO 80 000 TISÍC KM ZA NÁKLADY 30 - 60 TISÍC BYLA SICE ZÁVRATNÁ, ALE NAŠLI SE I MĚKTEŘÍ ŠKAROHLÍDOVÉ,KTERÝM SE TO NELÍBILO :o)))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 12:08, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHA! MYSLÍM ŽE TECHNOLOGICKY ZASPAL VW, ALE HLAVNĚ TY. I PASSATY UŽ PROBLEMOVÁ PŘELOMOVÁ HLINÍKOVÁ RAMENA NEMAJÍ, JELIKOŽ ŽIVOTNOST OD 20 000 DO 80 000 TISÍC KM ZA NÁKLADY 30 - 60 TISÍC BYLA SICE ZÁVRATNÁ, ALE NAŠLI SE I MĚKTEŘÍ ŠKAROHLÍDOVÉ,KTERÝM SE TO NELÍBILO :o)))))
Jinak bmw je i pro mě jiná liga
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 12:30, RE: Aj ja musim pochvaliť
anonym napisał:
CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHA! MYSLÍM ŽE TECHNOLOGICKY ZASPAL VW, ALE HLAVNĚ TY. I PASSATY UŽ PROBLEMOVÁ PŘELOMOVÁ HLINÍKOVÁ RAMENA NEMAJÍ, JELIKOŽ ŽIVOTNOST OD 20 000 DO 80 000 TISÍC KM ZA NÁKLADY 30 - 60 TISÍC BYLA SICE ZÁVRATNÁ, ALE NAŠLI SE I MĚKTEŘÍ ŠKAROHLÍDOVÉ,KTERÝM SE TO NELÍBILO :o)))))
no v ingolstadtu se sice dela audi,ale to nevadi,treba se priste trefis ;) hlinikovy ramena me nepali,pac je nemam ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 18:24, HMMMMMAD
SORRY ALE SEM FAKT VYPATLANEJ ČURÁK ŽE MUSÍM NAPODOBOVAT JINÝ.HOLT SEM STUPIDNÍ PRIMITIV,KETREJ SE CHOVÁ JAK ŠKOLÁK S UŘÍZLÝMA KOULEMA......ZDAR JO A DEKTR1 JE NEJLEPŠÍ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 19:25, RE: Souhlas
Wolf napisał:
S recenzí mohu do posledního písmenka souhlasit. Mám naprosto stejnou zkušenost s tím samým modelem akorát rok výroby 1992 a bez LPG a kůže. Na 3 litrový motor fantastická spotřeba - průměr 9 litrů...
Jinak stejné závady (stahování oken , palubka).
Ahoj, uvítám výměnu zkušeností přes mail josefzizka@post.cz. Zajímalo by mne, jak jsi řešil tu palubku?? Díky Pepa
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 19:31, RE: Nevim co napsat do předmětu
Bestdrifter napisał:
Hele takhle, recenze dobrá, japonský káry, espešli Nissani výborný (mám Primeru P11), ale jezdit s takhle starym verklem (ještě jednou řikám, že to jsou kvalitní káry, ale nakroucený skoro půl mega je už trochen moc) přes 200km/h je prostě normální hazard s tvym, ale hlavně s životy jiných. Osobně když jsi to tak v poklidu jedu po dálnici 160 a v zrzátku vidim nějakýho podobnýho magora v podobnym střepu, jak se mu to vlní, tak okamžitě brzdim, uhybám, prostě jdu mu z cesty, protože nemam jistotu...
Ahoj. dovolím si Ti odpovědět : Pokud jsem si troufl s vozem na rychlost 200 km/h a více, bylo to po zralém zhodnocení stavu vozu. Motor má sice téměř půl Mega, jinak ale všechny podvozkové díly(čepy, klouby atd,), tlumiče, brzdy apod. jsem dával nové po koupi, a nevidím tedy důvod, proč bych s autem nemohl jet 200...Samozřejmě mám nesjeté gumy Kléber Dynaxer HP 2 s indexem V - do 240... Nepovažuji se tedy za "magora ve starém střepu", viděl jsem mnoho aut sice rokem výroby novějších, ale v dezolátním stavu-typicky Audi A8 rok 1994-2000 s nalítanými 300 a více tkm, kterou mladý týpek sežene někde za 200000 Kč, ale pak nezvládá opravy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 19:34, Všem, kteří chválí recenzi
Díky za pochvalná slova, snažil jsem se recenzi napsat pokud možno objektivně a také jsem s ní strávil cca.2,5 hodiny času))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 19:38, RE: davy
anonym napisał:
Přidávám se a chválím. Skvěle napsaná recenze. Tohle bych dohromady nikdy nedal. Co se týče auta není to můj vkus ale od toho se dělá tolik aut, aby si každý vybral to co se mu líbí. Autor krásně rozepsal veškeré investice po dobu užívaní. Pokud jsem dobře počítal, tak to bylo 79tis. a to jsem tam nenašel pneumatiky. To mě osobně příjde na pouhých 50tis, najetých km dost. To bych viděl na největší slabinu auta. Jinak se těším na další autorovu recenzi, třeba na to firemní auto co používá.
Náklady na uvedení vozu do smysluplně provozuschopného stavu skutečně dosáhly částky 60-80000 Kč v prvním roce, bylo to však dáno totální neúdržbou ze strany původního majitele..Jinak pneu nové vyjdou sada na 10-12000 Kč..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.03.2006 22:46, RE: davy
Josef - autor recenze napisał:
Náklady na uvedení vozu do smysluplně provozuschopného stavu skutečně dosáhly částky 60-80000 Kč v prvním roce, bylo to však dáno totální neúdržbou ze strany původního majitele..Jinak pneu nové vyjdou sada na 10-12000 Kč..
Zdravim,fakt moc skvělá recenze.Nissan je moje oblíbená značka, to tady už asi někteří poznaly, ikdyž sám mám francouzkej vůz, který je cca o 10 tříd)), menší než maxima, Ale až budu měnit, tak naskočim bud do primery P10, P11, almery N15, nebo Sunny N14.)).Jinak k tomu, jak se dohadují o tom, jestli je 180 km/h v Cliu bezpečné, tak ve verzi sport, Willyams, nebo staré 16 v určitě jo, je to stejné, jako když ve voze vyšší třídy (Maxima, Omega, A6, Passat, BMW 5 aj) jedete třeba 220-230 km/h a určitě mi dáte za pravdu, že když je vůz v dobrém technickém stavu, bez zjevných závad(vůle v ramenech, sjeté brzd kotouče a destičky apod), tak je to v pohodě. limitem je spíše řidič a okolní provoz.Sám jsem jel takhle rychle ve výše popsaných některých autech a taktéž 180 km/h v Peugeotu 206 GTI a bylo to subjektivně to samé.Dneska nikdo nepustí auto, které by nevyhovovalo bezpečnostním podmínkám při rychlosti, kterou dosahuje v nejvýkonější verzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.03.2006 09:07, RE: davy
Tomáš napisał:
Zdravim,fakt moc skvělá recenze.Nissan je moje oblíbená značka, to tady už asi někteří poznaly, ikdyž sám mám francouzkej vůz, který je cca o 10 tříd)), menší než maxima, Ale až budu měnit, tak naskočim bud do primery P10, P11, almery N15, nebo Sunny N14.)).Jinak k tomu, jak se dohadují o tom, jestli je 180 km/h v Cliu bezpečné, tak ve verzi sport, Willyams, nebo staré 16 v určitě jo, je to stejné, jako když ve voze vyšší třídy (Maxima, Omega, A6, Passat, BMW 5 aj) jedete třeba 220-230 km/...
srovnavat clio s bmw5...... to jsou dva svety,clio je nekam na okresku a bmw je na dalnice,je na vyskoky rychlosti staveny,treba diky vetsimu rozvoru je jizda mnohem jistejsi,jinak k tomu ze by nikdo nepustil auto,ktere by nevyhovovalo bezpecnostnim podminkam pri max rychlosti.... ale pustil,vzpominas kolik lidi se zabilo v TT kvuli tomu,ze melo spatne udelany odpruzeni a aerodynamiku?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.03.2006 12:02,
Jinak pochvala autorovi,chtel bych se ho zeptat,pkud mysli,ze limuziny jsou vetsinou olitane,ktera se mu pri prochazeni bazaru zdala vzhledem k veku jako nejlepsi koupe? jde mi hlavne o nemecka auta,zminovana A8,A6,bmw5......... kdyz uz,co by z toho koupil?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.03.2006 17:59, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jinak pochvala autorovi,chtel bych se ho zeptat,pkud mysli,ze limuziny jsou vetsinou olitane,ktera se mu pri prochazeni bazaru zdala vzhledem k veku jako nejlepsi koupe? jde mi hlavne o nemecka auta,zminovana A8,A6,bmw5......... kdyz uz,co by z toho koupil?
Ahoj, obecně vzato pokud už bych šel do limuzíny, tak ne v bazaru, ale od konkrétní osoby či firmy.
Bazaristé si velmi často dováží bouračky, které nekvalitně opraví, a prodávají. Zejména např.u Audi A8 s ASF hliníkovou kastlí je to tragédie, jelikož na její opravu musí být speciální stroje, a to obvykle bazary a dovozci nemají. Viděl jsem na vlastní oči A8 složenou ze třech bouraných-humus. Jinak limuzíny nejvyšších tříd , konkrétně Audi A8, BMW 7, Mercedes S jsou obvykle kupovány nové firmou, tzn.mají po 3-4 letech najeto kolem 300000 km, firma se jich po ukončení leasingu zbaví, a závady ráda nechá k řešení dalším majitelům. Koupě takového auta je krokem do finančního hrobu.
Pokud už tedy toužíš po limuzíně, asi bych hledal mezi Japonci, kteří jsou u nás velmi nedoceněni., navíc si je obvykle kupují srdcaři, kteří si jich více hledí. Kromě toho se téměř nedovážejí jako bourané. V nejvyšší třídě bych šel po Lexusu LS 400-470 od prvního majitele, se serviskou, která alespoň na pohled je reálná, tzn.počítej proběh minimálně 60000 km ročně. Koupeno v ČR. Nabízí-li ti někdo auto této třídy staré 6 let s udávanými 120000 km, je to obvykle pitomost, neboť tato auta se nekupují, aby najela 20000 km ročně) Záleží na konkrétním kuse..Pokud ale nevyděláváš 50000,- měsíčně, na nejvyšší třídu raději zapomeň. Zkus spíše Toyotu Camry, Hondu Legend, či Nissan Maxima z vyšší střední třídy. Z uvedené trojice se mně osobně nejvíce líbí Legend, je nejdelší, nejméně tuctový a s nejsilnějším motorem 3,5 l 151 kW. Maxima má 142-147 kW dle generace, a Camry 138 kW.
Před případnou koupí ale určitě důkladně zkontroluj stav auta. Pod 200000,- Kč však solidní limuzínu nekoupíš, a přes 200000,- se vyplatí se podívat na mobile.de, skopčáci se o auta více starají)

Howgh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.03.2006 10:55, RE: bez předmětu
Josef - autor recenze napisał:
Ahoj, obecně vzato pokud už bych šel do limuzíny, tak ne v bazaru, ale od konkrétní osoby či firmy.
Bazaristé si velmi často dováží bouračky, které nekvalitně opraví, a prodávají. Zejména např.u Audi A8 s ASF hliníkovou kastlí je to tragédie, jelikož na její opravu musí být speciální stroje, a to obvykle bazary a dovozci nemají. Viděl jsem na vlastní oči A8 složenou ze třech bouraných-humus. Jinak limuzíny nejvyšších tříd , konkrétně Audi A8, BMW 7, Mercedes S jsou obvykle kupovány nové firmou,...
kuwa,tak tim moje vidina S klasse za pul mega pada :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.03.2006 10:57, RE: bez předmětu
Josef - autor recenze napisał:
Ahoj, obecně vzato pokud už bych šel do limuzíny, tak ne v bazaru, ale od konkrétní osoby či firmy.
Bazaristé si velmi často dováží bouračky, které nekvalitně opraví, a prodávají. Zejména např.u Audi A8 s ASF hliníkovou kastlí je to tragédie, jelikož na její opravu musí být speciální stroje, a to obvykle bazary a dovozci nemají. Viděl jsem na vlastní oči A8 složenou ze třech bouraných-humus. Jinak limuzíny nejvyšších tříd , konkrétně Audi A8, BMW 7, Mercedes S jsou obvykle kupovány nové firmou,...
jeste jsem zapomnel,skopcaci se sice o auta / zvlast svoje bmw a spol / staraji,ale taky si to nechaji pekne zaplatit 50k navic oproti ceskemu prumeru neni vyjimkou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.03.2006 18:35, RE: bez předmětu
anonym napisał:
jeste jsem zapomnel,skopcaci se sice o auta / zvlast svoje bmw a spol / staraji,ale taky si to nechaji pekne zaplatit 50k navic oproti ceskemu prumeru neni vyjimkou
Ano, auta v SRN jsou skutečně o 20-200000 dražší, ale také s mnohem průhlednější historií..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.04.2006 21:10, rada
To kolisanie otacok moze byt sposobene lamda sondov,tiez som mal taky problem.Mam japonca ale Mazdu.Staci kupit univerzalnu lamda sondu,dost to pomoze.Dalej to moze byt aj meracom mnozstva vzduchu,ale to by malo auto velku spotrebu.Bolo by po vymene sondy,vymazat chyby v riadiacej jednotke,ak vam to vobec niekto bude vediet vcechach spravit.Tolkoto odomna.Vela stastnych kilometrov.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.