0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima A32

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 14:49, RE: Celkový dojem
A4 napisał:
Tak si přečti třeba nějakou recenzi na passata nebo audi. O levnejch plastech tam nenajdeš ani Ň. A ukaž mi nissana, který má lepší zpracování interiéru než třeba passat, audi nebo superb. Žádnej takovej není.
Pokusim se byt objektivni: mame doma hnisana i ochcavku a svagr ma pasaka - vsechna auta jsou z roku 99, a vsechna maji interier na zbliti. Rozdil je jen v tom, ze japonec drzi jak pri koupi, zatimco ochcavka i pasak vrzou jak krava. A to maji vsichni nalitany okolo 170.000. Protoze s obema svyma autama jezdim do autorizovanych servisu, tak si vsimam i novinek. Hadat se, jestli ma z novych modelu hezci palubku Nissan, Audi nebo VW muze jen zakomplexovanej pitomec, protoze fakt je, ze vsechny tyhle novy modely maji interier krasny. Vyjimku tvori snad jen nove Skodovky - na prvni pohled pekne, na druhy lacine a trapne...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 15:23, RE: Celkový dojem
A4 napisał:
Tak si přečti třeba nějakou recenzi na passata nebo audi. O levnejch plastech tam nenajdeš ani Ň. A ukaž mi nissana, který má lepší zpracování interiéru než třeba passat, audi nebo superb. Žádnej takovej není.
Co čekat od člověka, kterej má nick A4. No comment.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 15:28, RE: Škodovkári sa rozjeli naplno
Kolega zo Slovenska napisał:
Už tu poniektorý začali hanobiť Slovakov a Slovensko, len preto že nesúhlasia s mojim názorom. Tak to su argumenty. Zase sa potvrdilo aky ľudia kupujú Škodovky. Také argumenty ako: že Octavia Tdi je úspornejšia ako Maxima a že sú drahé náhradne diely. To sú somariny. Veď Maxima sa s Octavou nedá porovnávať, veď to je jasné že ma vyšie provozné náklady keď to je 3.0. Čo ste na hlavu?? Alebo toto je tiež dobre, že Renault vytiahol Nissan, lebo by zanikol. Povedzte mi, ktoré automobilky sa nezdružu...
Máš recht!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 15:35, RE: Celkový dojem
bestdrifter napisał:
Co čekat od člověka, kterej má nick A4. No comment.
A co čekat od člověka, kterej má nick bestdrifter???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 15:40, RE: Celkový dojem
petr napisał:
Tak to promiň, ale přístrojovka nový primery mě vůbec, ale vůbec nepřipadá jako povedená (spíš nějaký pokus o něco), já uznávám klasiku. Ale je to přesně jak říkáš a říkám i já, je to o vkusu.
Co se levnejch plastů týče, tak plácáš bohužel ty, protože ani to nejmenší a nejlevnější auto od škodovky (Fabia) nemá levnej tvrdej plast. Stav se někdy ve škodovce a sedni si třeba do Fabie a uvidíš. Klidně se s tebou budu hádat.
Pro pana Petra: Praveze jsem v Superbu sedel, zvazoval jsem jeho koupi. Ale prave ta palubovka, po 3 letech hnusny ohmatany madlo dveri (ne spinave, ale rozdrbane) a jine levne dily z oktavky me od toho fakt odradily. Navic to bylo auto 4x! drazsi nez ta Maxima. A ten plast! Mozna bys nam mel vysvetlit podle ceho hodnotis kvalitni potah palubovky. U Maximy pri zatlaceni prstem do palubovky je to jako kdyz tlacis do molitanu. U superbu si zlomis nehet. O drnceni pri zaklepani ani nemluvim...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 15:53, RE: Celkový dojem
bestdrifter napisał:
Co čekat od člověka, kterej má nick A4. No comment.
No fakt je, že když jsem někdy potkal debila, tak se nakonec většinou ukázalo, že má Audi - vyholený hlavy, pozlacený řetízky, tepláky a auta se čtyřma análníma dírama ve znaku jdou zkrátka k sobě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 16:31, RE: Celkový dojem
anonym napisał:
No fakt je, že když jsem někdy potkal debila, tak se nakonec většinou ukázalo, že má Audi - vyholený hlavy, pozlacený řetízky, tepláky a auta se čtyřma análníma dírama ve znaku jdou zkrátka k sobě.
To já, když někde vidím debila, tak se ani neumí podepsat - viz ten ANONYM nademnou. A pro Vás, milý ANONYME, nezáviďte tak viditelně majitelům Audi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 17:20, RE: Celkový dojem
A4 napisał:
A co čekat od člověka, kterej má nick bestdrifter???
No rozhodně se nepodepisuju jako tipové označení německých vozidel ty joudo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 17:59, design
Kolik prosím vás japonských aut má pěkný design podle odborníků!?
Podle odborných hodnocení nejlepší design Italové, pak Francouzi a Němci a na konec Japonec :o).
A TO JE NEODISKUTOVATELNÉ. A DPYLE NAUČ SE ČÍST NIKDO NEŘEKL 323F ZA 200 000! A MLUVIL JSEM O NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDĚ!
NEMÁM ZATÍM RODINU A OPRAVDU NEPOTŘEBUJU LOĎ S TŘÍLITREM. NA CO TAKY. TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU TÉMA DESIGN. NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA OKOLO ROKU 2000.
MAZDA - NIC MOC
TOYOTA - FUJ
NISAN - NIC MOC
HONDA - AUTOBUS
GOLF - PĚKNEJ
OKTÁVKA - PĚKNÁ
A3 - NÁDHERA
BMW COMPACT - NÁDHERA
A3 OD ROKU 1996 A COMPACT 1994 A INTERIÉR STO A JEDNA A TO PODLE ODBORNÍKŮ A NÉ PODLE MĚ.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 18:37, RE: design pre dizajnéra Aleša
Aleš napisał:
Kolik prosím vás japonských aut má pěkný design podle odborníků!?
Podle odborných hodnocení nejlepší design Italové, pak Francouzi a Němci a na konec Japonec :o).
A TO JE NEODISKUTOVATELNÉ. A DPYLE NAUČ SE ČÍST NIKDO NEŘEKL 323F ZA 200 000! A MLUVIL JSEM O NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDĚ!
NEMÁM ZATÍM RODINU A OPRAVDU NEPOTŘEBUJU LOĎ S TŘÍLITREM. NA CO TAKY. TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU TÉMA DESIGN. NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA OKOLO ROKU 2000.
MAZDA - NIC MOC
TOYOTA - FUJ
NISAN - NIC MOC
HONDA - AUTOBUS
GOLF - PĚKNEJ
OKTÁVKA ...
Tak viac nezmyslov na jednej kope som dlho nevidel. Ako môžeš hodnotit dizajn (vraj podˇľa odborníkov Ten odborník si bol asi ty!) keď to je vec VKUSU a ten máme každý iný. Vidno že si nič lepšie vymyslieť nemohol, lebo "náhodou" všetky japonské autá su tu ako si písal nic moc alebo fuj. A "náhodou tvoj obľúbený koncern VW má samé -pěknej. Každému sa páči niečo iné. Mne sa Octáva a ani žiadna Škodovka nepáči. ale uznám že Taliani vedia robiť dizajnovo krásne autá. S tým súhlasím. Mne sa japonské autá páčia, avšak mne ide hlavne o ich techniku, ktorá je na najvyššej úrovni a je aj velˇmi spoľahlivá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 20:38, RE: Celkový dojem
Aleš napisał:
Řeší se tu ojetiny doyle ne nová autu mazdu 6 nebo 3 beru všema deseti ale kolem roku 2000 mazda 323 hnusná, honda civic ještě hnusnější (autobus fakt nechci), nisan almera vypadá jak sluníčko sedmitečné, a dising toyoty coroly - raději nekomentovat!
Po vzhledové stránce dream team ošklivých kačátek!
ALE POZOR NIC SE MI NELÍBÍ VÍC NEŽ NOVÝ CIVIC A TO VŠEMI SMĚRY BRAL BYCH HO V JAKÉKOLIV VERZI I DIESEL I BENZÍN VŠEMAM DESETI.
Tady se ale vede většinou debata nad auty okolo 200 000 nebo i méně. J...
No, co třeba Accord 2000? Ten se ti taky nelíbí? btw. Nový Civic je opravdu super, ale spoustě lidí se taky hnusí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 20:47, RE: design
Aleš napisał:
Kolik prosím vás japonských aut má pěkný design podle odborníků!?
Podle odborných hodnocení nejlepší design Italové, pak Francouzi a Němci a na konec Japonec :o).
A TO JE NEODISKUTOVATELNÉ. A DPYLE NAUČ SE ČÍST NIKDO NEŘEKL 323F ZA 200 000! A MLUVIL JSEM O NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDĚ!
NEMÁM ZATÍM RODINU A OPRAVDU NEPOTŘEBUJU LOĎ S TŘÍLITREM. NA CO TAKY. TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU TÉMA DESIGN. NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA OKOLO ROKU 2000.
MAZDA - NIC MOC
TOYOTA - FUJ
NISAN - NIC MOC
HONDA - AUTOBUS
GOLF - PĚKNEJ
OKTÁVKA ...
Ježiši to je argumentace... Velký písmena a fakta nikde. FUJ
Pochop, že design je čistě subjektivní věc a neodvolávej se na odborníky. Ale s prvenstvím Italského designu nejde nesouhlasit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 20:49, RE: design pre dizajnéra Aleša
Kolega zo Slovenska napisał:
Tak viac nezmyslov na jednej kope som dlho nevidel. Ako môžeš hodnotit dizajn (vraj podˇľa odborníkov Ten odborník si bol asi ty!) keď to je vec VKUSU a ten máme každý iný. Vidno že si nič lepšie vymyslieť nemohol, lebo "náhodou" všetky japonské autá su tu ako si písal nic moc alebo fuj. A "náhodou tvoj obľúbený koncern VW má samé -pěknej. Každému sa páči niečo iné. Mne sa Octáva a ani žiadna Škodovka nepáči. ale uznám že Taliani vedia robiť dizajnovo krásne autá. S tým súhlasím. Mne sa japonské...
Obvykle s tvými názory moc nesouhlasím, ale dneska máme stejný názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 21:50, vybava
to David Liska: 6 airbagov? 8 repro? nie je to nahodou 4 airbagy a 6 repro?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 22:22, KOLEGO KOLEGO
Kolega zo Slovenska napisał:
Tak viac nezmyslov na jednej kope som dlho nevidel. Ako môžeš hodnotit dizajn (vraj podˇľa odborníkov Ten odborník si bol asi ty!) keď to je vec VKUSU a ten máme každý iný. Vidno že si nič lepšie vymyslieť nemohol, lebo "náhodou" všetky japonské autá su tu ako si písal nic moc alebo fuj. A "náhodou tvoj obľúbený koncern VW má samé -pěknej. Každému sa páči niečo iné. Mne sa Octáva a ani žiadna Škodovka nepáči. ale uznám že Taliani vedia robiť dizajnovo krásne autá. S tým súhlasím. Mne sa japonské...
čemu na větě né podle mě jsi nerozuměl, fanoušek VW rozhodně nejsem a ani jsem nikdy VW nevlastnil. Ale můžete se kdekoliv dočíst že VW má výborné interiéry co do kvality a že audi v tomhle nemá konkurenci.
A vezmeme-li A4 verzus jiná vozidla, nejenom japonci kvalita zpracování interiéru i vzhled je na tom lépe. A pro kolegu nejsem ani fanoušek audi.
Dokonce jsem měl primeru GT 110KW 1998 a byl jsem velmi spokojen. Nic to ale nemění na tom co si mislím o vzhledu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 22:42, RE: KOLEGO KOLEGO
Aleš napisał:
čemu na větě né podle mě jsi nerozuměl, fanoušek VW rozhodně nejsem a ani jsem nikdy VW nevlastnil. Ale můžete se kdekoliv dočíst že VW má výborné interiéry co do kvality a že audi v tomhle nemá konkurenci.
A vezmeme-li A4 verzus jiná vozidla, nejenom japonci kvalita zpracování interiéru i vzhled je na tom lépe. A pro kolegu nejsem ani fanoušek audi.
Dokonce jsem měl primeru GT 110KW 1998 a byl jsem velmi spokojen. Nic to ale nemění na tom co si mislím o vzhledu.
myslím samozřejmě s tvrdým :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 23:08, RE: Škodovkári sa rozjeli naplno
Kolega zo Slovenska napisał:
Už tu poniektorý začali hanobiť Slovakov a Slovensko, len preto že nesúhlasia s mojim názorom. Tak to su argumenty. Zase sa potvrdilo aky ľudia kupujú Škodovky. Také argumenty ako: že Octavia Tdi je úspornejšia ako Maxima a že sú drahé náhradne diely. To sú somariny. Veď Maxima sa s Octavou nedá porovnávať, veď to je jasné že ma vyšie provozné náklady keď to je 3.0. Čo ste na hlavu?? Alebo toto je tiež dobre, že Renault vytiahol Nissan, lebo by zanikol. Povedzte mi, ktoré automobilky sa nezdružu...
Tak bacha Ty designére!!! Zrovna karoserie těchto dvou aut (Mazda Xedos a Nissan Primera) byly KOMPLETNĚ navrhnuty v EVROPĚ!!! Mazda v Itálii a Primera v Anglii!!! To proto, aby se to vůbec prodalo! Takže design je sice subjektivní věc, ale musí ho brát v potaz i Ti Tvoji zbožňovaní japonci, aby prodali svá dobrá auta. Jenže německé značky, nabízejí dobrý design, dobré motory, dobré podvozky a dobrou spolehlivost, zkrátka pod úroveň se v žádném parametru nedostanou a navíc se občas blýsknou něčím vyjímečným, třeba zmiňovaným kvalitním TDI-čkem. A pak se najdou samozřejmě takoví debilové a závistivci (což je národní sport, koukám, že již také pronikl k sousedům), kteří si v honbě za lacinou slávou léčí své mindráky, které si zřejmě nestačí zchladit ani v hospodě u piva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.04.2006 00:14, RE: špecialne pre Aleša reagujem na koroziu Micry
Kolega zo Slovenska napisał:
Ja fakt neviem na čo narážaš. Čo mám na to reagovať. Koľko áut som ja videl skorodovaných a tiež som neveril vlastným očiam. Ja neviem. možno tu Micru kúpali v soli. Vysvetli mi napríklad, prečo 2 vedľa seba stojace Felicie takého istého roku výroby, a také isté najazdené kilometre a jedna z nich je shnilá a druhá ne? Videl som aj MB triedy E z roku 1997, ktoré malo zadné lemy skorodované.
No a s tým "zajiícem". Veď to je jasné že Maxima má drahšie nárazníky ako nejaká Octáva už len kvôli tomu...
Teď mě to začalo vrtat hlavou. Ještě jsem neviděl rezavou Oktávku. Zkuste mi o tom něco napsat. Soused má od 97 bílou Oktávku 1,6 v nejlevnější výbavě, stává venku, protože v garáži má Mazdu Xedos. Teď byly "holky" obě venku vedle sebe a hle - Japonka s rezevými podběhy, blatníky a vyšisovaným lakem. Češko-němka naprosto bez poskvrnky. Japonku má na reprezentační setkání a Češko-němku na firemní provoz (vozí v tom vzorky zeleniny apod.) a pro rodinu. Tak fakt nevím...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.04.2006 00:20, RE: vybava
Martin napisał:
to David Liska: 6 airbagov? 8 repro? nie je to nahodou 4 airbagy a 6 repro?
Omlouvam se za mylnou informaci. Airbagy jsou tam opravdu jen ctyri. 8 repro sedi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.04.2006 09:27, RE: design
Aleš napisał:
Kolik prosím vás japonských aut má pěkný design podle odborníků!?
Podle odborných hodnocení nejlepší design Italové, pak Francouzi a Němci a na konec Japonec :o).
A TO JE NEODISKUTOVATELNÉ. A DPYLE NAUČ SE ČÍST NIKDO NEŘEKL 323F ZA 200 000! A MLUVIL JSEM O NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDĚ!
NEMÁM ZATÍM RODINU A OPRAVDU NEPOTŘEBUJU LOĎ S TŘÍLITREM. NA CO TAKY. TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU TÉMA DESIGN. NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA OKOLO ROKU 2000.
MAZDA - NIC MOC
TOYOTA - FUJ
NISAN - NIC MOC
HONDA - AUTOBUS
GOLF - PĚKNEJ
OKTÁVKA ...
Nebudu diskutovat o designu, neshodnem se. Dovolim si ale hodnotit kvalitu nemeckyckych aut, kterou tady vyzdvihujes, na zaklade mych REALNYCH zkusenosti a ne nejakych recenzi v casopisech - v roce 95 jsem mel hnusneho a nepraktickeho Compacta, ktereho jsem bohuzel dostal jako sluzebni auto a byla to funglovka - sral se jak cert, stejne tak i kolegova 325i, na ktere menili motor po 30.000 km - vyrobni vada. Pod predstavou o KVALITE NEMECKYCH PROFIKU jsem si pozdeji koupil Vectru a vetsi HUMUS jsem nezazil. Sotva se jedna vec spravila, odesla jina, nehlede na to, ze auto hnilo jak hruska. Zavady byly snad vseho druhu - od motoru, pres elektriku, klimatizaci az po napravy. Jak jsem psal - doma je i ochcavka (vlastne taky nemec) a JEDINY, co na ni stoji zac je vybornej motor 1.9 Turbo (benzin) a prostor v kombiku. Jinak je to jak rozvrzanej papirovej modylek. O kvalite sousedova "takynemeckeho" Escorta pomlcim - to uz by mi neveril nikdo, pac by to bylo jako uryvek z hrozneho snu nestastneho ridice. Mozna ma nekdo zkusnosti jine, tohle jsou vsak me REALNE zazitky s nemeckymi auty v cene do 1.000.000. Secteno a podtrzeno - nemce stredni tridy bych si uz nikdy nekoupil a kdyz tak jedine Mercedes, na ktery ale stejne nikdy nenasetrim. Howg
reagować
  1 ... 3 4 5 6


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.