ijon napisał:
Pravda, šéf si toho tepla také užil, ani nečekal, že ho bude tolik... Jinak požár byl skutečně způsoben originálně zamontovaným přídavným topením, jak potvrdil expert. Nemusím samozřejmě dodávat, že tento závěr automobilka odmítla. Ono je vždy jednodušší prohlásit, že za to může suchá tráva. I vzhledem k tomu, že po požáru nezůstala žádná tráva zelená v okruhu minimálně dvaceti metrů.
Nu, jeho nové auto už nemá nezávislé topení.
... a do nového vozu si topení objednám (tedy pokud "zvítězí" předvybraná C5 2.7 HDi) - ono to přeci jen chvíli trvá, než diesel "zatopí" a já "zmuzlina" ... já ochladím sklenici i uprostřed léta.
Ano, "hádky/bitvy" kdy jeden "znalec" praví "jasně vlevo" a druhý "jednoznačně vpravo" znám ... to je "radost". Věřím, že to chyba v konstrukci topení, nebo spíše jeho špatná montáž mohla způsobit, tak je to ale (málem) u všech výrobků co používáme a to by člověk nemohl používat ni varnou konvici či pračku.
PS: Jedu se na pár dní "oteplit" tak zatím "pěknou jízdu" a já doporučuji přídavného (nezávislého) topení ve voze se NEbát a klidně si ho pořídit (a používat), alespoň v Citroën C5 to NEbýt problém
PPS: Místo kroužků šípy, to je "řešení"! Ušetříte, pohodlněji jezdíte, tišší kultivovanější diesly máte a ještě vám auto nevyhoří ... no nekupte to ,-)
Pěkný den (vlastně něco přes týden)