anonym napisał:
Nejlepší čtyřválcový motor je 1,9tdi ve stříbrné Octávce s křídlem a chromovanejma laufama. Hýk hýk oslíku dneska si to projel
Aúúúúú, beéééé, aúúúú... . To nepřežijúúú... . Nicměně mě omlouvá to, že jsem zde byl kolem 7.00. Můj hemz stihli smazat.
Bylo to něco ve smyslu "Lidi, neseďte u komplu a jeďte na dovču. PS: Nejlepší je stejně 1,9TDi, protože nesežere ani litr benzínu."
No když už jsem tu, mě velice mile překvapila 1,4 T-Jet od Fiatu s 120 koníky. Známej si to pořídil a je s tím sranda. Výborná akcelerace, reálná spotřeba kolem 7,5 při hodně dynamické jízdě v Linei (neříkám sportovní, protože to je něco úplně jiného) Moje Epica, dvoulitr, šestivál má těch koníků kolem 140, ale nestíhá, protože jsem těžší, mám delší převody a bez turba netáhnu pěkně octávkářsky vodcpodu. A Lacík se 120 koníky se bez turba už vůbec nechytá. A což teprve ta verze se 150 koníky v Bravíčku sport, to musí být dráždilo na octávkáře... . Jó fiat, ten motory umí!
Iááá
Osel
PS: Razím na houby, bo chčije a chčije... .