0
powrót
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Galant se čtyřválcem nebo šestiválcem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 14:12, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
lexus napisał:
jo a ještě něco, galanty fakt nejsou moc drahý, muj stál asi 200tis ale je to 2001 v plné výbavě krom kůže. Co se mi na galantu líbí že je to hezký auto a hlavně v tý záplavě fobií, koktavií, "folksvágnů", bavoráků potkám za týden tak dva možná tři galanty ( Brno) i těch mých oblíbených lexusů snad jezdí víc:)))
Přesně, v té záplavě ochcávek a pasátů, jsou tato auta neokoukaná. Stejně tak jak např. H. Accord apod.
Se zájmem si přečetl poradnu, zvláště zkušenosti zde v diskuzi. Ale asi nebudu daleko od pravdy když si myslím, že Galant je takový pohodlný kočár a že se nemůže vyrovnat vynikajícím jízdním vlastnostem podvozku H- Accord nebo Primeře. (pokud srovnávám produkci japonců).
Co??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 14:15, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
lexus.rx napisał:
no svuj názor na odborníka p. Šikla jsem tu již několikrát vjádřil, tazatel se opět dozvěděl technické udaje o autě, o spolehlivosti p. Šikl opět neřekl nic, to že 2,5 litr žere víc a jede líp než 2 litr je asi jasný, na to se nemusel věnovat celý odstavec, to že se musí měnit rozvody je taky jasný každýmu. Nicméně pane Šikl shodou okolností jsem majitelem 2,5V6 z roku 2001, tak VAše obecné údaje doplním. Se spotřebou to není tak hrozné, vzhledem k tomu že 6ti válec je mimořádně pružný a motor n...
Dobrá recenze, je vidět, že máte Galanta rád.Ale podívejte se na přední nápravu, ta není McPherson ani náhodou. Jedná se o lichoběžníkovou nápravu, u které se při vytáčení kol do rejdu neotáčí tlumič s vinutou pružinou, takže řízení pracuje bez nepříjemných rázů a zcela plynule podobně jako na BMW nebo Mercedesu. Zvláštností této nápravy jsou dvě samostatná spodní rameno. jedno je rovné (je toto přední) a druhé tzv laterální je ve tvaru bumerangu.Zde se také kolo neotáčí na jednom spodním čepu, ale na dvou (každé rameno má jeden), čímž se při vytáčení kol do rejdu mění osa rejdu. to má za následek jeho zvětšování při vytočení kola do rejdu a naopak jeho téměř nulovou hodnotu jsou-li kola rovně. Při jízdě rovně je žádoucí, aby byl poloměr rejdu v ideálním případě 0, což lze málo kdy splnit, tak aspon co nejblíže 0. Naopak jsou-li kola v rejdu, tak jenutné, aby byl poloměr co nejdále od nuly (kladný u zadního náhonu, záporný u většiny předokolek). To sabilizuje jízdu v zatáčce a díky tomu se pneumatika dotýká co největší plochou. Jde o tzv. nápravu s proměnným poloměrem rejdu (je to výmysl firmy BMW rterá tyto nápravy používá od 1. generace řady 7 z r 1977, dnes to mají také všechny Mercedesy).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 15:18, RE: hydroštely
Petr - TipCars.com napisał:
5W40 je ideální olej přes zimní období, zkuste přes léto 10W40
nesmysl - vždy používejte jen takový olej který je doporučený výrobcem....tazkže pokud býrobce říká 10W40 tak pouze to
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 15:25, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
dada napisał:
Přesně, v té záplavě ochcávek a pasátů, jsou tato auta neokoukaná. Stejně tak jak např. H. Accord apod.
Se zájmem si přečetl poradnu, zvláště zkušenosti zde v diskuzi. Ale asi nebudu daleko od pravdy když si myslím, že Galant je takový pohodlný kočár a že se nemůže vyrovnat vynikajícím jízdním vlastnostem podvozku H- Accord nebo Primeře. (pokud srovnávám produkci japonců).
Co??
to je pravda, v extrému se s Accordem či primerou srovnávat nedá, je to vážně spíše pohodlný kočár, já mam kratší sportovní pružiny, takže mi to po městě trošku víc drncá ale v sedí to výborně - nicméně Honda a nissan jsou lepší, to není jen o tlumičích či pružinách ale taky o řízení a celkovým nastavením podvozku, jinak nový accord 2,4 bude moje další auto - dělám si na něj zálusk - ojetý ve výborném stavu se dá koupit za cca 400...........jinak McPhersony tam vážně nejsou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 15:33, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
lexus napisał:
to je pravda, v extrému se s Accordem či primerou srovnávat nedá, je to vážně spíše pohodlný kočár, já mam kratší sportovní pružiny, takže mi to po městě trošku víc drncá ale v sedí to výborně - nicméně Honda a nissan jsou lepší, to není jen o tlumičích či pružinách ale taky o řízení a celkovým nastavením podvozku, jinak nový accord 2,4 bude moje další auto - dělám si na něj zálusk - ojetý ve výborném stavu se dá koupit za cca 400...........jinak McPhersony tam vážně nejsou
Myslel jsem si to.
Honda je Honda !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 15:47, RE: hydroštely
lexus napisał:
nesmysl - vždy používejte jen takový olej který je doporučený výrobcem....tazkže pokud býrobce říká 10W40 tak pouze to
Do mý Mazdy (323F BA 2.0 V6) výrobce doporučuje olej API SG s viskózními čísly SAE 5W-30 nebo 10W-30. Motor má najeto cca 120 tisíc km a celou dobu se do něj leje Castrol 5W-30 nebo 0w-30 a hydroštely si ani necvrliknou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 16:27, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
lexus napisał:
to je pravda, v extrému se s Accordem či primerou srovnávat nedá, je to vážně spíše pohodlný kočár, já mam kratší sportovní pružiny, takže mi to po městě trošku víc drncá ale v sedí to výborně - nicméně Honda a nissan jsou lepší, to není jen o tlumičích či pružinách ale taky o řízení a celkovým nastavením podvozku, jinak nový accord 2,4 bude moje další auto - dělám si na něj zálusk - ojetý ve výborném stavu se dá koupit za cca 400...........jinak McPhersony tam vážně nejsou
To lexus: nemate nekde fotku vaseho galanta? o snizovani jsem cetl na britskem foru, je tam tez doporucovano, pry o dost zlepsi stabilitu atd..
Jinak na accorda jsem taky koukal, ale neni tak hezky (v moji cenove relaci)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 16:28, RE: hydroštely
Kybergreg napisał:
Do mý Mazdy (323F BA 2.0 V6) výrobce doporučuje olej API SG s viskózními čísly SAE 5W-30 nebo 10W-30. Motor má najeto cca 120 tisíc km a celou dobu se do něj leje Castrol 5W-30 nebo 0w-30 a hydroštely si ani necvrliknou.
120000 km je zajetý motor. Až bude mít 250 000 km, tak jsem zvědav.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 17:04, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
jan r napisał:
To lexus: nemate nekde fotku vaseho galanta? o snizovani jsem cetl na britskem foru, je tam tez doporucovano, pry o dost zlepsi stabilitu atd..
Jinak na accorda jsem taky koukal, ale neni tak hezky (v moji cenove relaci)
fotku nemám, snížený je to asi o 4cm, chtěl bych to ale vyměnit za klasický pružiny, jezdím na chalupu kousek po polní cestě a občas drhnu o spodek. Taky to drncání.....já mám raději pohodlí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 17:10, RE: hydroštely
Kybergreg napisał:
Do mý Mazdy (323F BA 2.0 V6) výrobce doporučuje olej API SG s viskózními čísly SAE 5W-30 nebo 10W-30. Motor má najeto cca 120 tisíc km a celou dobu se do něj leje Castrol 5W-30 nebo 0w-30 a hydroštely si ani necvrliknou.
je potřeba dávat olej který je předepsaný API znamená kvalitu oleje dnes se už používá API SL - samozřejmě je nutno dodržet viskozitu - na značce oleje vůbec nezzáleží pač všechny oleje jsou stejný - např. 10W40 je stejný základový olej - stejný přísady - Pokud se koupí Castrol tak to znamená že CAstrol pouze smíchal ten stejný základový olej a přísady přísady jako třeba texaco, valvoline či jakejkoli jinej výrobce - akorát je na krabici nálepka Castrol a platí se značka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.08.2006 22:44, RE: hydroštely
lexus napisał:
je potřeba dávat olej který je předepsaný API znamená kvalitu oleje dnes se už používá API SL - samozřejmě je nutno dodržet viskozitu - na značce oleje vůbec nezzáleží pač všechny oleje jsou stejný - např. 10W40 je stejný základový olej - stejný přísady - Pokud se koupí Castrol tak to znamená že CAstrol pouze smíchal ten stejný základový olej a přísady přísady jako třeba texaco, valvoline či jakejkoli jinej výrobce - akorát je na krabici nálepka Castrol a platí se značka
Sice je pravda, že označení viskozní třídy např 10W-40 je stejný, ale o kvalitě oleje tohle nijak nerozhoduje, Kvalitní olej musí disponovat hlavně různými přísadami, jímž se obeceně říká antioxidanty a antidisperzanty. Ty jedna spomalují stárnutí oleje a jedna zabranují tvorbě usazenin nejčastěji v podobě karbonu. hlavně díky němu odchází zdvihátka s hydraukickým vymezováním ventilové vůle-hydroštely. určitě na značce oleje záleží a hlavně na ceně, Koupíte olej třídy 10W-40, jeden litr třeba za cca 200 Kč (např Eurooil v síti Autobenexu), ale i třeba za cca 380 kč (např Total Q7000) a taková Selenia, což je originální nápln motorů Alfa Romeo, případně Shell, nebo Castroll vyjdou klidně ještě o 100 až 200 Kč dráže.Zde se neplatí pouze za značku, ale i za kvalitu.Jinak předčasnou smrt způsobuje u hydroštelů hlavně to, když někdo jezdí s olejeovou náplní na spodní rysce měrky. To pak hydroštely cvakají, jelikož jsou bez oleje a jdou na sucho.V tuhle chvíli vůli nijak nevymezují a dlouhodobá jízdy v tomto režimu bude mít za následek podpálení sedla ventilu-ztráta komprese, případně dojde k opotřebení vačky, takže se rozhodí časování(doba oteveření ventilu) na příslušném válci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.08.2006 09:23, RE: hydroštely
Petr - TipCars.com napisał:
5W40 je ideální olej přes zimní období, zkuste přes léto 10W40
Výžený Tipcarsi,
protože se tu pořád operuje kvalitou motorového oleje, 5W-40 apod., zkuste napsat pořádnej článek o tom, jak se vlastně pozná kvalitní olej. Vždyť to není jenom o syntetice. Naopak minerální olej API SL může být mnohem lepší než polo nebo celá syntetika. Navíc syntetické oleje nejsou zcela univerzální. Takže s chutí do toho a podrobně, mnoho motoristů i těch "odborníků" nemá jasno. Díky!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.08.2006 10:24, Oleje
Doporučuju přečíst si na www.oleje.cz v sekci "Zajímavosti" - "Komentáře odborníků" články s názvem "Mazivářské mýty". Tam se o olejích dozvíte vše potřebné. Taky je tam na pravou míru uvedeno mnoho běžných tvrzení o olejích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.08.2006 17:40, RE: Oleje
Kybergreg napisał:
Doporučuju přečíst si na www.oleje.cz v sekci "Zajímavosti" - "Komentáře odborníků" články s názvem "Mazivářské mýty". Tam se o olejích dozvíte vše potřebné. Taky je tam na pravou míru uvedeno mnoho běžných tvrzení o olejích.
Vazeni, pokud byste meli chut vratit se k tematu, tak bych vam jenom chtel rict ze diky neskutecne ochote jednoho cloveka jsem mel moznost se projet v galantu, a i pres par much jsem se do toho auta zamiloval. mel V6tku. ted jenom najit verzi co chci a finance :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.08.2006 16:31, RE: Oleje
jan r napisał:
Vazeni, pokud byste meli chut vratit se k tematu, tak bych vam jenom chtel rict ze diky neskutecne ochote jednoho cloveka jsem mel moznost se projet v galantu, a i pres par much jsem se do toho auta zamiloval. mel V6tku. ted jenom najit verzi co chci a finance :)
chtěl jsem nějaké neokoukané auto a už jsem se rozhodl.ale pouze ve verzi kombi kvůli rodině....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.08.2006 23:13, Pak si jd?te pro radu za "odborníkem"
GDI dieselový motor... to je síla...:o)

Pan odborník by se m?l v Galantu nejd?íve projet, než bude radit... A ne n?kde (ješt? špatn?) opsat n?jaký názar zarputilého majitele 7 let starého Passatu.

M?žu ?íct jediné... za ty peníze je to vynikající, komfortní a spolehlivé auto s nad?asovým designem... Motor ur?it? dvoulitr... jede skv?le a spot?eba taky není nijak ostrašující... S t?mi díly je to ale horší:o/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.02.2007 20:39, RE: -)))odbornik na VW se holt "seknul"
Saša napisał:
Od kolikátého února to bylo s tím dieselem ?)
Já měl 1,8 GLSI z roku 1995 a měnil jsem originál destičky i s kotoučema ve 182 000 km, fakt nekecám. A to se mi asi v půlce jednou zkroutily a musely se stočit. Spotřeba nikdy pod 6 a nikdy přes 10.
Nevím kolik ti je,nevím jesti znáš fyzikální zákony,nevím kolik toho najezdíš denně,ale to co jsi napsal tak to jjsi měl nechat pouze pro sebe,bo třeba i stáří těch Tvých destiček a kotoučů mají po zenitu,myslíš že až ti bude sto let že budeš vypadat jako padesátník,:hloupost.:? a nebo otázka,námět,sorry
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.