0
powrót
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W124 500E/E500

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 15:57, RE: Kecy
saul napisał:
ne ne ne, opravdu nejhůř se chovají řidiči octavek 1.9 TDI, fakt je to tak...
Teda ja jezdim hodne, ale tohle mi ani neprijde. Samozrejme oktavek jezdi tolik, ze mizernych ridicu v nich najdeme hromady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 16:35, RE: Kecy
anonym napisał:
Teda ja jezdim hodne, ale tohle mi ani neprijde. Samozrejme oktavek jezdi tolik, ze mizernych ridicu v nich najdeme hromady.
No to ma taky neco do sebe, ze kdyz je nejvic octavii, tak vnich jezdi i nejvice blbu, hlavne kolikrat jde tata a koupi synovi auto, a koupi mu skodovku, protoze je to ceske, uz nevidi ze to je VW a vyhoda ceskeho auta je pouze v servisu v kazde vesnici, takze ti mladi kolikrat ty octavie i dostavaji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 18:39, Recenze
Děkuji za super recenzi, už jsem si nemyslel, že se jí tohle auto dočká. E a jeho varinty jsou podle mě poslední poctivý Mercedesy. Dlouho jsem po 124 toužil a nakonec jsem koupil sice taky MB ale třidy C z roku 99. Nemůžu si vůbec u toho auta na nic postěžovat a jezdím s ním denně. Ta podobnost je sice ve srovnání s E někde jinde,ale je to furt MB a hodně mě baví. Vochcálisti to na mě taky zkouší ale maj smůůůůlu, hošaní....těšil bych se na recenzi i právě třídy C do roku 2000, jelikož není u nác moc rozšířené a podle mě hodně nedoceněné auto.

Snoopy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 19:50, RE: Recenze
Snoopy napisał:
Děkuji za super recenzi, už jsem si nemyslel, že se jí tohle auto dočká. E a jeho varinty jsou podle mě poslední poctivý Mercedesy. Dlouho jsem po 124 toužil a nakonec jsem koupil sice taky MB ale třidy C z roku 99. Nemůžu si vůbec u toho auta na nic postěžovat a jezdím s ním denně. Ta podobnost je sice ve srovnání s E někde jinde,ale je to furt MB a hodně mě baví. Vochcálisti to na mě taky zkouší ale maj smůůůůlu, hošaní....těšil bych se na recenzi i právě třídy C do roku 2000, jelikož není u n...
to snoopy: pane ty jsi fakt jantar viď... věř tomu, že mam octavii( aby jsi rozuměl vochcávku) u který uvidíš jen prdel s tím svým MB zázrakem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 21:59, RE: Recenze
hote napisał:
to snoopy: pane ty jsi fakt jantar viď... věř tomu, že mam octavii( aby jsi rozuměl vochcávku) u který uvidíš jen prdel s tím svým MB zázrakem..
Jéééžiš pánové, kašlete na to hádání. Todle nemá žádnou úroveň, dyť jste jak malý kluci. Myslel jsem, že jsem se dostal k diskuzi profíků, který dovedou objektivně zhodnotit auto a ne mezi patru vejtahů (ale neházim vás všechny do jednoho pytle).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.03.2007 22:30, RE: Recenze, pro hote neboli teplého clapce
hote napisał:
to snoopy: pane ty jsi fakt jantar viď... věř tomu, že mam octavii( aby jsi rozuměl vochcávku) u který uvidíš jen prdel s tím svým MB zázrakem..
Chlapče, ty seš úplně mimo. Zaonanuj si a bude líp, uvidíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 03:20, RE: O emocích for DAVID
Martin napisał:
A kolik nemeckých áut má kombinaci spalovacího motoru 5,0 l V8 +elektromotoru s nejvyšším výkonem ústrojí 330 kW a kombinovanú spotrebu len 9,5 l/100 km. HMM? koľko? Hovorí ti niečo Lexus 600h. Inak v každom porovnaní s nemeckými autamy osbstáli nové Lexusy veľmi dobre. Samozrejme že donedávna boli nemecké autá na vrchole techniky, veď aj mali oproti japoncom naskok minimálne 40 rokov, pretože japonci sa začali venovať automobilizmu až po 2svetevej vojne. Tento náskok však v dnešnej dobe vymazal...
hybrid nemci nemaji i kdyz ho vymysleli, protoze nebyl zajem. audi uz v 1994 vyrabel seriove hybid (audi duo) jen prodal 60 kusu. Spotreba hybridu je vyssi jak u dieselu, baterky zaplni cely kufr, vyhody zatim nikde nevidim, jen je to moderni vystrelek.
japonci uz vyrabeji (kopiruji) auta od 1910, naskok zatim nikde nevidim, airbagy, diesely, abs, esp, boardcomputry, hybrid atd..vsechno zkopirovali z evropy a usa. Zatim jsem nenasel zadneho konkurenta porsche, M5, M3, AMG, maybach, bentley, ferrari atd...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 09:41, RE: RS6
Prokop napisał:
Chtel bych videt tenhle kus oceli vedle Audi RS6. Zrychleni 0-100 za 4.7 a neni to peti-litr, nybrz 4.2. Takze neni treba mit BMW M5 nebo neco takoveho!!! Jo holt panove z Ingolstadtu umi.
RS6 je twin-turbo, jak to chces srovnavat s atm. 5,0 ??
4,2 * 1,5 = 6,3 litru atmosfera... ale jinak kvalitni nazor, RS6 je jedno z nejlepsich aut soucasnosti i minulosti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 09:43, RE: O emocích for DAVID
jan z ny napisał:
hybrid nemci nemaji i kdyz ho vymysleli, protoze nebyl zajem. audi uz v 1994 vyrabel seriove hybid (audi duo) jen prodal 60 kusu. Spotreba hybridu je vyssi jak u dieselu, baterky zaplni cely kufr, vyhody zatim nikde nevidim, jen je to moderni vystrelek.
japonci uz vyrabeji (kopiruji) auta od 1910, naskok zatim nikde nevidim, airbagy, diesely, abs, esp, boardcomputry, hybrid atd..vsechno zkopirovali z evropy a usa. Zatim jsem nenasel zadneho konkurenta porsche, M5, M3, AMG, maybach, bentley, ferrari atd...
Přesně tak a nakonec zkopíravali i motorky, někdy v šedesátých létech, kdy československo bylo v té době v tomhle na špici, než to všechno komouši rozprášili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 09:49, RE: O emocích for DAVID
jan z ny napisał:
hybrid nemci nemaji i kdyz ho vymysleli, protoze nebyl zajem. audi uz v 1994 vyrabel seriove hybid (audi duo) jen prodal 60 kusu. Spotreba hybridu je vyssi jak u dieselu, baterky zaplni cely kufr, vyhody zatim nikde nevidim, jen je to moderni vystrelek.
japonci uz vyrabeji (kopiruji) auta od 1910, naskok zatim nikde nevidim, airbagy, diesely, abs, esp, boardcomputry, hybrid atd..vsechno zkopirovali z evropy a usa. Zatim jsem nenasel zadneho konkurenta porsche, M5, M3, AMG, maybach, bentley, ferrari atd...
Když už mluvíme o r. 1910, tak Škodovka patřila už tehdy za Laurina a Klementa ke špičce. Takový Populár z r. 1938 třeba Japonci nedokázali. Naše Aerovky se Sodomkovy dílny byly také špička. První poválečný Populár byl ještě překrásné auto, Felicia kabriolet také ještě našel mnoho obdivovatelů v cizině.
Za socialismu mířila tendence k Tatraplánům pro kafály a Hadraplánům pro lid. Tatra 8 je ale také auto, které představuje trend tehdejší doby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 10:17, dobry clanok a mas recht !
Dobry clanok s nazorom majitela sa stotoznujem.Dobra recenzia.
Sam som mal W126 500 SEC.
To s tym pubertakom a mytami oprdenou Oktáviou je bohuzial kazdodenny ukaz na nasich cestach, kedy sa unifikovane oktavie tlacia na narazniky ostatnich aut dost arogantne mysliac si ze maju kozmicku raketu. Vodici "Oktááávií" - firemny vodici alebo tatomamasynackovia- mi pripadaju ako male batolata ktore skusaju hranice svojich rodicou...Trosku si vsimnite ako ,kto a s cim na cestach jazdi....ale to je ina tema a je to tragedia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 11:07, RE: O emocích
petr napisał:
Nevím co furt ti japonci??vemte si takovou jejich píchu Mitshubishi 300ZX?vždyť ty umírali již před 10.léty a pokazilo se na nich co šlo!!nebo Nissan 300 twin turbo,auto super,ale spolehlivost,bida!!!jedině snad ta Toyota byla dobrá!!!ale až budou tak staré jako BMW 635csi,tak bude provozuschopných pár kousků!!Japonec O.K.,ale tak do 8.let max.,pak se to sere!!!
Nauč se prosím alespoň něco o pravopisu, protože ten Tvůj příspěvek působí dojmem, že ho psal naprostej analfabet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 11:19, RE: dobry clanok a mas recht !
LOobo napisał:
Dobry clanok s nazorom majitela sa stotoznujem.Dobra recenzia.
Sam som mal W126 500 SEC.
To s tym pubertakom a mytami oprdenou Oktáviou je bohuzial kazdodenny ukaz na nasich cestach, kedy sa unifikovane oktavie tlacia na narazniky ostatnich aut dost arogantne mysliac si ze maju kozmicku raketu. Vodici "Oktááávií" - firemny vodici alebo tatomamasynackovia- mi pripadaju ako male batolata ktore skusaju hranice svojich rodicou...Trosku si vsimnite ako ,kto a s cim na cestach jazdi....ale to je ina...
DÍKY PANE VACULÍK ZA PERFEKTNÍ ČLÁNEK A RECENZI, JE TO VÁŽNĚ DOBRÁ PRÁCE I DOBRÉ ČTENÍ...A I PŘIHLOUPLÝCH KIBICŮ SI NIC NEDĚLEJTE, JÁ SÁM VLASTNÍM STARÉ BMW E34 540I A VÍM ŽE S TĚMI ŠAŠKY V NAFTOVÝCH OCTAVIÍCH TO TAK HOLT JE...MĚJTE SE A DÍKY
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 11:25, RE: dobry clanok a mas recht !
MAREK V napisał:
DÍKY PANE VACULÍK ZA PERFEKTNÍ ČLÁNEK A RECENZI, JE TO VÁŽNĚ DOBRÁ PRÁCE I DOBRÉ ČTENÍ...A I PŘIHLOUPLÝCH KIBICŮ SI NIC NEDĚLEJTE, JÁ SÁM VLASTNÍM STARÉ BMW E34 540I A VÍM ŽE S TĚMI ŠAŠKY V NAFTOVÝCH OCTAVIÍCH TO TAK HOLT JE...MĚJTE SE A DÍKY
Ááá, další závodník se starým šrotem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 14:11, RE: dobry clanok a mas recht ! Pro kibic
kibic napisał:
Ááá, další závodník se starým šrotem.
Takové lulínky jako je kibic mám strašně rád. Jezdí v nějaké stovečce a když jede tankovat, tak natankuje za půl sta protože navíc nemá a po večerech onanuje u obrázku E500, kokot ubohej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 17:41, RE: RS6
Prokop napisał:
Chtel bych videt tenhle kus oceli vedle Audi RS6. Zrychleni 0-100 za 4.7 a neni to peti-litr, nybrz 4.2. Takze neni treba mit BMW M5 nebo neco takoveho!!! Jo holt panove z Ingolstadtu umi.
Ale to si neuvedomujes, ze rs6 je biturbo, ze hlupacku. A co teprve EVO IX se 400 PS, 0-100 2,5s a je to jen 2.0. Takze audi je dobra znacka, ale nemuzes to srovnavat s rs6, ktera je o par generaci pred nim, A vlastne proc ti to pisu, je videt, ze autum moc nerozumis, kdyz pises takovy nesmysly...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 19:06, RE: MB proti M5
mufik.martin napisał:
To srovnání s BMW bylo spíše kvůli výkonu. Nevím, ale mylsím si, že BMW M5 je hlavně i novejší, ale jist si nejsem.
on ten BMW je za 15 let už v Pánu, zatím co Mercedes jezdí dále někde v Jižní Evropě nebo Severní Africe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 19:58, RE: Stará dobré časy
anonym napisał:
Příkladný mercedes s tím velkým M, který dá i svým nástupcům naprdel. Jak vzhledem, tak spolehlivostí, prostě vším, nemluvě o kupátku této verze, to úplně žeru.
Články pana Vaculíka jsou vždy pěkně napsané, se svými znalostmi i stylem hodných profesionálního motoristického novináře dokáže hodnocený vůz přiblížit obyčejnému člověku i v případě že na něj vůbec nemá, nebo to není vůbec jeho krevní skupina. Článek o E500 budiž toho jasným příkladem. Hodně z přispěvovatelů se podle reakcí díky tomu dokázalo vžít za volant Mercedesu a pár taky za volant té Octavie. Octavie se mi pořád převaluje v hlavě, je to slušné auto, ve verzi combi a TDi skvelý poměr cena/celková užitnost a navíc je hezké. Nicméně mě nechává chladným a raději, jen pro svůj pocit s prominutím seru na své poměry dost peněz do podobného auta jako E500. Starý, výjkonný a krásný. Tyhle auta prostě provokují. A já se taky někdy nechám unést. Na co tam ty stovky koní mají být? Aby na nás pumpaři zdálky mávali? E500 je titán a tohle byl rázný krok aby se i motoristicky znalá veřejnost dozvěděla něco bližšího. V dobách své výroby byla v německém tisku prakticky neustále testována a recenzována a ona to zrovna náhoda není. Jestli vás díky článku pana Vaculíka tohle 15 leté auto zaujalo, budiž to k Vaší cti .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.03.2007 23:56, BRAVO AUTOROVI
Jde vidět, že autor článku ví, umí a pozná. Velmi pěkně napsané a pravdivé čtení. Nezbývá mi, než snad ve všem souhlasit. Sám Mercedesům celkem rozumím, přesto jsem se opět přiučil. Bravo a poklona autorovi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.03.2007 00:28, Senator 4,0 24V
A co znalci říkají na Opel Senator 4,0 24V z těch let nebo ještě o fous starší. Měl "jenom" 270 koní, ale údajně jezdil ke 300 km/h, protože neměl omezovač. Dle mého názoru je tento Senator a ještě kupé Monza možné s Mercedes porovnávat, to ještě nepropukla u Opelu snaha o šetření za každou cenu.
reagować
  1 ... 5 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.