0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybrat Mazdu CX-7 nebo Ford S-Max?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, vše o spotřebě, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 07:20, rozšíření výběru
Na Vašem místě bych rozšířil výběr o Zafiru OPC. Určitě stojí minimálně za zvážení.
Přeji hodně štěstí při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 07:45, NIC :(
Tak jsem se toho moc nedozvedel, treba porovnani motoru, jejich jizdnich pojev na silnici atd.....vykon a zrychleni si prectu v letaku, ale nejake pocity jak to jezdi, zrychluje, trosku vice se rozepsat o rozdilu v prostoru u obou aut atd.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 08:50, RE: NIC :(
mufik.martin napisał:
Tak jsem se toho moc nedozvedel, treba porovnani motoru, jejich jizdnich pojev na silnici atd.....vykon a zrychleni si prectu v letaku, ale nejake pocity jak to jezdi, zrychluje, trosku vice se rozepsat o rozdilu v prostoru u obou aut atd.....
souhlas. pan Sikl tomu clanku moc nedal.

btw co zkusenosti s LPG u techto aut/ motoru? pri udavanem najezdu/ spotrebe a dnesnich cenach pohonnych hmot je navratnost investice cca 18 mesicu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 09:56, RE: NIC :(
mufik.martin napisał:
Tak jsem se toho moc nedozvedel, treba porovnani motoru, jejich jizdnich pojev na silnici atd.....vykon a zrychleni si prectu v letaku, ale nejake pocity jak to jezdi, zrychluje, trosku vice se rozepsat o rozdilu v prostoru u obou aut atd.....
Na základě zkušeností a zhruba týdenní ježdění s každým z vozu mě za srdce chytla více CX-7. Ona se totiž chová jako kupé, které sedí výše než je běžné. Svou robusnost skvěle při jízdě skvěle maskuje (což o většině současných SUV nelze říct). Řídí se s lehkostí, přesností a kam ji pošlete tam prostě jeden. V případě vyšší nájezdové rychlosti do zatáčky se nestane nic zákeřného (CX-7 neopouští daný směr po přídi ven ani přetáčivým smykem). Chová se přísně neutrálně a je překvapivě řiditelná plynem. S tím souvisí také brzdy, které musím pochválit, což u Mazdy nebývá vždy zvykem. I po několikátém brzdění na letištní ploše odváděly svou práci velmi dobře. Reakce na povely řidiče je v dnešní době nevídaná . To samé platí i o řízení. V době přeposilovaných a nekomunikativních posilovačů řízení Mazda vyniká komunikativností.
Vyšší stavba karoserie zvládá bravurně i boční vítr ..
Co mi vadilo byl vyšší hluk od kol, samozřejmě vyšší spotřeba se kterou je však při pořízení takto zaměřeného vozu nutné počítat a vytkl bych ještě snad absenci trojbliku, umístění tlačítka vyhřívání sedadel a zadní sedadla ve kterých posádka klouže (nejsou tvarovaná). V běžných rychlostech je Mazda velmi rychlým vozem, který sbírá body překvapivě i na zatáčkovité trati. Pokud se však vydáte do Německa na dálnici a budete si chtít užít rychlé jízdy, počítejte s tím, že ve vysokých rychlostech motor CX-7 překvapí omezenou pružností a chutí zrychlovat. Přece jen hmotnost blížící se dvou tunám se nezapře. Někomu může také vadit, že SUVéčko v podobě CX-7 se hodí spíše silnici. Zkoušet CX-7 Vás díky tvrději naladěnému podvozku velmi brzy omrzí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 09:56, RE: NIC :(
mufik.martin napisał:
Tak jsem se toho moc nedozvedel, treba porovnani motoru, jejich jizdnich pojev na silnici atd.....vykon a zrychleni si prectu v letaku, ale nejake pocity jak to jezdi, zrychluje, trosku vice se rozepsat o rozdilu v prostoru u obou aut atd.....
Na základě zkušeností a zhruba týdenní ježdění s každým z vozu mě za srdce chytla více CX-7. Ona se totiž chová jako kupé, které sedí výše než je běžné. Svou robusnost skvěle při jízdě skvěle maskuje (což o většině současných SUV nelze říct). Řídí se s lehkostí, přesností a kam ji pošlete tam prostě jeden. V případě vyšší nájezdové rychlosti do zatáčky se nestane nic zákeřného (CX-7 neopouští daný směr po přídi ven ani přetáčivým smykem). Chová se přísně neutrálně a je překvapivě řiditelná plynem. S tím souvisí také brzdy, které musím pochválit, což u Mazdy nebývá vždy zvykem. I po několikátém brzdění na letištní ploše odváděly svou práci velmi dobře. Reakce na povely řidiče je v dnešní době nevídaná . To samé platí i o řízení. V době přeposilovaných a nekomunikativních posilovačů řízení Mazda vyniká komunikativností.
Vyšší stavba karoserie zvládá bravurně i boční vítr ..
Co mi vadilo byl vyšší hluk od kol, samozřejmě vyšší spotřeba se kterou je však při pořízení takto zaměřeného vozu nutné počítat a vytkl bych ještě snad absenci trojbliku, umístění tlačítka vyhřívání sedadel a zadní sedadla ve kterých posádka klouže (nejsou tvarovaná). V běžných rychlostech je Mazda velmi rychlým vozem, který sbírá body překvapivě i na zatáčkovité trati. Pokud se však vydáte do Německa na dálnici a budete si chtít užít rychlé jízdy, počítejte s tím, že ve vysokých rychlostech motor CX-7 překvapí omezenou pružností a chutí zrychlovat. Přece jen hmotnost blížící se dvou tunám se nezapře. Někomu může také vadit, že SUVéčko v podobě CX-7 se hodí spíše silnici. Zkoušet CX-7 Vás díky tvrději naladěnému podvozku velmi brzy omrzí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 10:36, Já bych volila ...
... JEDNOZNAČNĚ Mazdu CX-7!
Kamarád vloni tento "problém" řešil a právě TAK ho "vyřešil" a krom nepatrně vyšší spotřeby si pořídil NEuvěřitelně "univerzální" auto - JEDNOZNAČNĚ (všem kdo mpv/van/malý autobus s FANTASTICKÝM jízdím projevem hledají JEDNOZNAČNĚ doporučuji (Mazdu CX-7 alespoň "zvážit/vyzkoušet")!
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 11:18, RE: NIC :(
Petr - TipCars.com napisał:
Na základě zkušeností a zhruba týdenní ježdění s každým z vozu mě za srdce chytla více CX-7. Ona se totiž chová jako kupé, které sedí výše než je běžné. Svou robusnost skvěle při jízdě skvěle maskuje (což o většině současných SUV nelze říct). Řídí se s lehkostí, přesností a kam ji pošlete tam prostě jeden. V případě vyšší nájezdové rychlosti do zatáčky se nestane nic zákeřného (CX-7 neopouští daný směr po přídi ven ani přetáčivým smykem). Chová se přísně neutrálně a je překvapivě řiditelná plyne...
CX-7 jde podle mě tak trochu proti proudu. Je to SUV, a přitom tak nevypadá. Přitom móda velí vypadat jako SUV, i když nejsem SUV. Za to patří Mazdě dík, že nabízí vůz, který zvládne v terénu víc, než na co vypadá.
Ale mnoho lidí si ji podle mě právě proto nekoupí. Raději to bude Octavia Scout, protože vypadá víc offroudově ;( Nebo pokusy typu Captiva... A CX-7 má navíc moc pěkný zvuk. Alespoň mým uším lahodí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 11:22, RE: rozšíření výběru
Valnoha napisał:
Na Vašem místě bych rozšířil výběr o Zafiru OPC. Určitě stojí minimálně za zvážení.
Přeji hodně štěstí při výběru
Nic proti Zafiře, aje je to trochu menší auto, než Mazda a Ford a navíc je trochu problém s jejich dostupností.Po republice jich jezdí pár kusů,leda se vydat do Německa..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 11:26, CX-7
pokud to auto budete využívat k tomu, k čemu je primárně určeno - no prostě tomu budete dávat, tak počítejte se spotřebou 15-16 l, pod 13 se nedostanete ani když pojedete eco-rallye. Na moje.auto.cz je maník, který s tím autem umí jezdit za 8 l benzínu - jeho recept zní - řadit při 1500 otáčkách. Dobrou chuť
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 12:11, Moc nerozumim zadani ...
Prece ty auta jsou o necem jinem. V uvodu se pise o rodine, prakticnosti atd. Zkuste nechat manzelku dovat kocarek do auta s nakladaci hranou 70 cm vysoko. Tady neni pochyb o S-Maxu. Jediny problem je v tom, ze bud posouvaci podlahu, nebo 7 sedadel (treti nouzova a zabudovana rada nelze v kombinaci s podlahou). Takze moje odpoved (byt jsem dle diskuse v mensine) je jednoznacne S-Max. ALe jinak rozumim, ze Mazda je dynamictejsi, hezci a srdcovejsi zalezitost pro tatku ridice. Pak doporucuji ale spise 2. vuz, mensi a sportovnejsi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 12:13, RE: rozšíření výběru
thomas napisał:
Nic proti Zafiře, aje je to trochu menší auto, než Mazda a Ford a navíc je trochu problém s jejich dostupností.Po republice jich jezdí pár kusů,leda se vydat do Německa..
Me spsi prijde za mejitel bude kupovat asi nove auto nebo predvadecku, takze mozna i ta Zafira OPC by se sehnat dala....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 12:24, RE: NIC :(
Petr - TipCars.com napisał:
Na základě zkušeností a zhruba týdenní ježdění s každým z vozu mě za srdce chytla více CX-7. Ona se totiž chová jako kupé, které sedí výše než je běžné. Svou robusnost skvěle při jízdě skvěle maskuje (což o většině současných SUV nelze říct). Řídí se s lehkostí, přesností a kam ji pošlete tam prostě jeden. V případě vyšší nájezdové rychlosti do zatáčky se nestane nic zákeřného (CX-7 neopouští daný směr po přídi ven ani přetáčivým smykem). Chová se přísně neutrálně a je překvapivě řiditelná plyne...
Já myslel pane Šikle, že vaše srdce bije pro Subaru a že tedy nejlepší SUV do 1 milionu Kč pro vás bude Forester a ne Mazda CX-7?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 12:40, CX7
Chcete klasiku,berte Forda,je to klasické auto které je praktické,ale opravdu jen o trochu víc než Mazda a je to prostě konfekce.Naproti tomu je Mazda CX7 tak dobrá,že ji vlastně nelze někam zaškatulkovat,CX7 je jedno z těch mála aut které potřebují vlastní kategorii.Nepředpokládám,že by někdo zkoušel taková auta opravdu naostro v terénu,SUV už nám totiž mnohokrát dokázala,že pokud do terénu zajedou,tak ven se dostanou leda tak s pomocí traktoru,takže to,že má Mazda tvrdší podvozek rozhodně nepovažuji za handicap
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 12:47, Milý salix(i)!
salix napisał:
Já myslel pane Šikle, že vaše srdce bije pro Subaru a že tedy nejlepší SUV do 1 milionu Kč pro vás bude Forester a ne Mazda CX-7?
TAKhle "rozdělovat" svoji "oblibu" JEN dle ZNAČEK je přeci "bubost"...
Já TAKÉ mám MOC ráda Subaru, ale ZROVNA tak bych napsala, že TOTO SUV od Mazda je VELMi povedené...
NENí to o "značkách", ale o KONKRÉTNíCH modelech a konkrétních motorech ... a KONKRÉTNĚ Mazda CX-7 je prostě POVEDENÁ.
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 13:09, RE: rozšíření výběru
thomas napisał:
Nic proti Zafiře, aje je to trochu menší auto, než Mazda a Ford a navíc je trochu problém s jejich dostupností.Po republice jich jezdí pár kusů,leda se vydat do Německa..
Že jich je málo je pravda, nicméně žádný exot to není, aby se nedala servisovat.
Jinak myslím že vnitřním prostorem může CX 7 celkem konkurovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 13:29, RE: rozšíření výběru
Valnoha napisał:
Že jich je málo je pravda, nicméně žádný exot to není, aby se nedala servisovat.
Jinak myslím že vnitřním prostorem může CX 7 celkem konkurovat.
prostorem se Zafira CX7 asi určitě vyrovná,variabilitou i předčí,ale je otázka jestli někdo, kdo hledá tak hezké auto jako CX 7 bude chtít koukat na Zafiru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 13:31, RE: NIC :(
salix napisał:
Já myslel pane Šikle, že vaše srdce bije pro Subaru a že tedy nejlepší SUV do 1 milionu Kč pro vás bude Forester a ne Mazda CX-7?
Máte pravdu, Subaru mám velmi rád. Tazatel však neměl požadavek na čtyřkolku či zdolávání náročnějšího terénu. Rozhodoval se mezi dvěmi vozy, navíc jedním MPV, proto mě ani nenapadlo Forestera doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 13:45, RE: rozšíření výběru
Tomi napisał:
prostorem se Zafira CX7 asi určitě vyrovná,variabilitou i předčí,ale je otázka jestli někdo, kdo hledá tak hezké auto jako CX 7 bude chtít koukat na Zafiru.
Samozřejmě je to individuální. Mě osobně OPC v modré metalíze přijde hezčí (nejsem žádný fanda Opelu) než oba kandidáti dohromady.
Jinému se však líbit nemusí..............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 13:52, RE: rozšíření výběru
Tomi napisał:
prostorem se Zafira CX7 asi určitě vyrovná,variabilitou i předčí,ale je otázka jestli někdo, kdo hledá tak hezké auto jako CX 7 bude chtít koukat na Zafiru.
V neposlední řadě Zafira OPC stojí momentálně 819tKč oproti Smaxu který je k mání v akci s touto motorizací za 963tKč
Pokud tedy tazatel přemýšlí o nových vozech. To z dotazu není zřetelné bohužel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 14:52, A co takhle nějaké normální auto?
Kylie napisał:
... JEDNOZNAČNĚ Mazdu CX-7!
Kamarád vloni tento "problém" řešil a právě TAK ho "vyřešil" a krom nepatrně vyšší spotřeby si pořídil NEuvěřitelně "univerzální" auto - JEDNOZNAČNĚ (všem kdo mpv/van/malý autobus s FANTASTICKÝM jízdím projevem hledají JEDNOZNAČNĚ doporučuji (Mazdu CX-7 alespoň "zvážit/vyzkoušet")!
Pěkný den
To by nebylo řešení?
Třeba Legacy spec.B?
Nebylo by roztomilé?
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.