mufik.martin napisał:
Tak jsem se toho moc nedozvedel, treba porovnani motoru, jejich jizdnich pojev na silnici atd.....vykon a zrychleni si prectu v letaku, ale nejake pocity jak to jezdi, zrychluje, trosku vice se rozepsat o rozdilu v prostoru u obou aut atd.....
Na základě zkušeností a zhruba týdenní ježdění s každým z vozu mě za srdce chytla více CX-7. Ona se totiž chová jako kupé, které sedí výše než je běžné. Svou robusnost skvěle při jízdě skvěle maskuje (což o většině současných SUV nelze říct). Řídí se s lehkostí, přesností a kam ji pošlete tam prostě jeden. V případě vyšší nájezdové rychlosti do zatáčky se nestane nic zákeřného (CX-7 neopouští daný směr po přídi ven ani přetáčivým smykem). Chová se přísně neutrálně a je překvapivě řiditelná plynem. S tím souvisí také brzdy, které musím pochválit, což u Mazdy nebývá vždy zvykem. I po několikátém brzdění na letištní ploše odváděly svou práci velmi dobře. Reakce na povely řidiče je v dnešní době nevídaná . To samé platí i o řízení. V době přeposilovaných a nekomunikativních posilovačů řízení Mazda vyniká komunikativností.
Vyšší stavba karoserie zvládá bravurně i boční vítr ..
Co mi vadilo byl vyšší hluk od kol, samozřejmě vyšší spotřeba se kterou je však při pořízení takto zaměřeného vozu nutné počítat a vytkl bych ještě snad absenci trojbliku, umístění tlačítka vyhřívání sedadel a zadní sedadla ve kterých posádka klouže (nejsou tvarovaná). V běžných rychlostech je Mazda velmi rychlým vozem, který sbírá body překvapivě i na zatáčkovité trati. Pokud se však vydáte do Německa na dálnici a budete si chtít užít rychlé jízdy, počítejte s tím, že ve vysokých rychlostech motor CX-7 překvapí omezenou pružností a chutí zrychlovat. Přece jen hmotnost blížící se dvou tunám se nezapře. Někomu může také vadit, že SUVéčko v podobě CX-7 se hodí spíše silnici. Zkoušet CX-7 Vás díky tvrději naladěnému podvozku velmi brzy omrzí.