0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 6 s dieselem - vyplatí se koupit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 18:37, motor Mazdy 6 MZR-CD 100 kW
Každý má nějaký názor, ale ne zkušenost. S motorem jsem najezdil dostatek km a mohu jen říci, že pravdu zjistíte jen samotným provozem. Skutečný výkon změřený na brzdě je 123 kW, což jsem sám nevěřil, ale věřím, že brzda na Jarově nelže. Na německé dálnici se rozjede M6 z roku 2003, 5 rychl.na tachometrových 240 km/h. Nejlépe je to však poznat, jak odkapou všichni na kopci D1 na 5 km dlouhém stoupání na 45 km na Brno. Bez řazení pod kopcem na 5 120 km/h a nahoře 200 km/h. Spotřeba za celou dobu provozu 6,7 l/100 km. Jsem přesvědčen, že na tom není motor vůbec špatně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.05.2008 14:07, RE: Chybí mi tam informace o rozdílu ceny diesel a benzín?
mufik.martin napisał:
Ja mam rad naftaky, tak to v dnesni dobe commonrailu, drazdi nafty jak benzinu vidim spise na nejaky pekny benzinovy motor s LPG. Ve finale jsou naklady nizsi nez na naftaka. Sami ted budem prodavat Toledo a nove auto uz bude jedine benzinove. Zatim jako nahradu vidim Saab 9-5 kombi 2.3t bud slabsi 125kw verzi nebo Aero 169kw podle stavu plus prestavet to na LPG. Podle hrubeho propoctu to mam zpatky za cca 2 - 3 roky a pak uz jen usetrim.
Do toho combi toho asi hodne das kdyz tam bude namontovane LPG....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.08.2008 10:20, Mazda 6 nemá samočinné zapínání světel ?????
Vážně ? Tak nevím, asi mám možná nějaký atyp ale moje šestka z roku 2004 to má.
reagować
Tonda 2,3
ilość wystąpień2
data registracji08.10.2013
Wtorek 08.10.2013 15:27, RE: Jak je to s motorem 2,3l?
anonym napisał:
A4 napisał:
Nemáte někdo zkušenosti s benzínovým motorem 2,3 v tomhle autě? Někde jsem četl, že trpí vysokou spotřebou oleje.
Spotřeba oleje je bohužel jeho asi jediný vážnější problém. Kolik přesně je nevím, záleží na počtu ujetých kilometrů, typu oleje a hlavně zacházení. Určitě to není třeba 1 litr na 1000 km, ale myslím, že s hodnotou 0,3 l na 1000 km nebudu daleko od pravdy. Po stránce svezení je to ale fantastický pohon. Opravdu nadmíru dynamický, který sice zkraje produkce dosti žral, ale již ročníky 2004 jsou v tomto velmi umravněny a lze s nimy jezdit za nějakých 8,5 litru na 100 km. Dynamika motoru je skvostná. Hlučnost je bohužel vyšší. Tomáš Dusil.


"Líbí" se mi, že o M6 2,3i se vyjadřují lidi, kteří toto auto neměli, nemají a jen citují rádoby ( často zakomplexované ) "odborníky" z různých časopisů a publikací , kteří se v autě projedou a pak prezentují své odborné postřehy.

Takže přidám OSOBNÍ ZKUŠENOST s M6 2,3i 122 kw, rok výroby 2003: momentálně mám najeto 188.890 km a mezi výměnama oleje nedolévám ani deci oleje!!!! Od výměny do výměny mám olej pořád na horní rysce!!! A to rozhodně nejezdím lehkou nohou
Podobné řeči, že 2,3i žere neúměrně olej jsou naprosto zcestné Je to odvozeno od toho, jak se kdo o motor stará. Pokud bude majitel h.o.v.a.d.o., tak mu bude žrát olej KAŽDÝ motor!!!
A je úplně jedno, jestli bude mít v autě 1,8 - 2,0 nebo 2,3
Jinak pro eventuelní rýpaly - jsem automechanik a pár motorů už mi pod rukama prošlo.

Tolik objektivní zpráva pro potencionální zájemce o motor 2,3i
Tonda


reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.