anonym napisał:
A4 napisał:
Nemáte někdo zkušenosti s benzínovým motorem 2,3 v tomhle autě? Někde jsem četl, že trpí vysokou spotřebou oleje.
Spotřeba oleje je bohužel jeho asi jediný vážnější problém. Kolik přesně je nevím, záleží na počtu ujetých kilometrů, typu oleje a hlavně zacházení. Určitě to není třeba 1 litr na 1000 km, ale myslím, že s hodnotou 0,3 l na 1000 km nebudu daleko od pravdy. Po stránce svezení je to ale fantastický pohon. Opravdu nadmíru dynamický, který sice zkraje produkce dosti žral, ale již ročníky 2004 jsou v tomto velmi umravněny a lze s nimy jezdit za nějakých 8,5 litru na 100 km. Dynamika motoru je skvostná. Hlučnost je bohužel vyšší. Tomáš Dusil.
"Líbí" se mi, že o M6 2,3i se vyjadřují lidi, kteří toto auto neměli, nemají a jen citují rádoby ( často zakomplexované ) "odborníky" z různých časopisů a publikací , kteří se v autě projedou a pak prezentují své odborné postřehy.
Takže přidám OSOBNÍ ZKUŠENOST s M6 2,3i 122 kw, rok výroby 2003: momentálně mám najeto 188.890 km a mezi výměnama oleje nedolévám ani deci oleje!!!! Od výměny do výměny mám olej pořád na horní rysce!!! A to rozhodně nejezdím lehkou nohou
Podobné řeči, že 2,3i žere neúměrně olej jsou naprosto zcestné
Je to odvozeno od toho, jak se kdo o motor stará. Pokud bude majitel h.o.v.a.d.o., tak mu bude žrát olej KAŽDÝ motor!!!
A je úplně jedno, jestli bude mít v autě 1,8 - 2,0 nebo 2,3
Jinak pro eventuelní rýpaly - jsem automechanik a pár motorů už mi pod rukama prošlo.
Tolik objektivní zpráva pro potencionální zájemce o motor 2,3i
Tonda