anonym napisał:
Já znám jeden případ kdy člověk u OII TDi RS problém měl, ovšem 90% stráveného času času popojížděl v zácpách kdesi na Smíchově. Víceméně aby si zdůvodnil správnost koupě auta - tramvají by to bylo kolikrát rychlejší.
A jinak mám pocit, že se recenze mění pomaličku ve frašku - autu se po 100 tisících rozpadne přední náprava, vyhodíme desetitisíce (zřejmě v Tipcarsru hošani berou 100 á měs, že je to netrápí) a jsme v pohodě, ha ha ha.
Mazday 6 jsem v souvislosti s nápravou napsal 100 000 km, ale ta vydrží mnohem více. Jinak Vás můžu ujistit, že "hošani" na Tipcarsu žádných 100 á měc, neberou. Nevím co toje za údaj, ten jste vyčetl někde na statistickém úřadě, nebo kde?
)). Jinak znova opakuji, to že někomu filtr pevných částic funguje neznamená, že je to z hlediska peněz dobrá volba. Pmatuju doby, kdy se u peugeotů a citro!ënů měnily tyto filtry za více než 20 000 korun a to po ujetí klidně 70 000 km. Siuce dnes již vydrží více a stojí nějkaých 7000, ale i tak je to komplikace. Ano ono opravdu záleží na jízdním stylu, ale já budu pořád tvrdit, že motory TDI vybaneny systémem čerpadlo tryska mají pro regeneraci mnohem obtížnější podmínky, než Common Rail, což pramení ze samotné podstaty těchto systémů. Jestli trochu víte o čem je řeč, tak se nad tím zamyslete a dojdete k tomtu také. S pozdravem Tomáš Dusil.