anonym napisał:
Jóó, "efko", jak mu říkám asi nejen já, to byl brus! Já měl červenou 1,8i GT, stáří 5 let, hýčkal jsem si jí přes 7 let a velmi nerad se s ní loučil. Najel jsem na ní 70 000 km a během provozu se chovala ryze japonsky, tudíž spolehlivě. Nějaký neduh se ale i tak našel, já jsem ovšem objevil pouze dva. Tím prvním byl zmiňovaný homokinetický kloub, který jsem byl nucen měnit pár týdnů po zakoupení a při prodeji se již znovu ozýval. Druhou a poslední výtku bych měl k brzdám. Nevím, jak ostatní, ale...
Mrkačka byla moje první auto, nic jinýho jsem nechtěl.
Měl jsem ji 3 roky a na to jakej ode mě dostávala nášup byla naprosto v pohodě. bez poruchy. A jen jezdila a jezdila - a to už jsem byl pátej majitel, ti přede mnou se o ni zrovna dvakrát nejlíp nestarali podle stavu, a přesto mě nikdy to auto nezklamalo (a klapající hydroštosy vem čert, tim trpěly všechny Mazdinky - každý vůz má něco). Na správnejch gumách to auto sedí dobře (ne na základních 175/70 R13 !!! ). Ve svojí době mělo skutečně dobrej podvozek.
Rád na tahle auta vzpomínám, bylo mi těžko když jsem ji prodával. Kluk co ji kupoval po mě s ní najezdil cca 4000 km během dvou měsíců a ok. Dál už nevim jak se jí daří.
Zůstal jsem však věrný značce a v garáži už nic jinýho než Mazdu nechci. Jsem autoelektrikář ne žádnej chvástal co nemá o autech ani páru a jen v anonymitě dělá chytrýho.
Všem co nemají na nový auto a zkrátka potřebují jezdit v něčem, co za to alespoň stojí a ne ve Favoritu či Golfu atd. tohle auto doporučuji. Má totiž svojí duši a kus originality.
Děkuji