anonym napisał:
co přesednou z favorita (šicí stroj) do lepšího auta a jsou z toho naprosto hotoví. Nemyslím to jako kritiku, spíš se nad tím zasměju. To nadšení jak drží stopu atd. je opravdu úsměvné. Neví nevím, kdyby přesednul třeba do BMW E46 nebo Primery GT, to by se z těch jízdních vlastností asi slušně řečeno pomočil. Ale jak jsem psal, nemyslím to špatně, taky jsem kdysi dávno přesedl z mé Škody 100 do Escorta XR3 a málem jsem se udělal, pak následovala velká řada aut, no a teď mám Civica 1,8 vti a nestěžuji si.
Opravdu nevim, co je usmevneho, na tom, ze je majitel nadseny z thoho, jak jeho Fko drzi stopu. V pripade, ze ma podvozek v poradku, obouva dobre pnuematiky a jede po dobrem povrchu, tak 323ka sedi opravdu jako pribita. Mej jsem moznost jezdit dva roky s tou samou motorizaci a mohu to jen potvrdit.
Po tom, co jdem ji prenechal otci, jsem si poridil druhou mrkacku, tentokrat 323f GT. GTcko je vice ladeno do sportovna, jak motoricky, tak podvozkove, s tim, ze si uchovava uzitne vlastnosti standartniho modelu.
Jednina vec, ktera me trapila na obou vozech, byla koroze vyfuku a praskani zarovek v hlavnich svetlech, jinak vse OK.
Na Fko budu vzdy vzpominav v dobrem.