0
powrót
 

diskuze k tématu: Martin Jahn - Dno krize je na dohled. Pak se Svět aut Změní

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.10.2009 01:33, RE: jen loby kdo z koho
Fénix56 napisał:
Já mám auto přesně 20 leté a nedávmno jsem si přikoupil 18 leté Jsem prostě fanda a obě jsou celkově v dobrém stavu. Žádná Jahnův návrh nebo pobídka pár desítek tisíc mě nepřinutí si koupit nějakou modernu. Protože ty malé jsou pouze komerční papířáky na 3 sezóny a ty velké jsou zas za x mega a jsou technicky hodně složité. Takže šrotovné je jen ekonomické loby co si zařidili výrobci nových aut. Příště můžem žavést televizovné, když se spojí jiné odbory můžeme mít mlékovné. S ekologií to...
Taky jsem měl 19 leté auto. Ke koupi novějšího mě nepřimělo nic jiného než prohlédnutí pár videí crash testů z www.euroncap.com. Zvlášť když vozím děti, tak nechci po lehké bouračce zbytečně v autě uhořet s celou rodinou. Taky nechci zbytečně přijít o nohy při nárazu v 70 km/h. Stará auta nebyla bezpečná ani v době kdy byla nová. Natož po 19 letech kdy jsou už shnilá skrz na skrz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.10.2009 13:33, RE: Odpovědi
Hybee napisał:
Každá Š1000/100/105/120 nebo Favorit který zmizí z povrchu zemského je OBROVSKÁ úleva pro nás všechny....ve Světě motorů porovnávali emise u 25 leté Š120 a moderním autem s katalyzátorem (myslím že něco jako EURO3) a výsledek byl, že JEDNA Š120 vypouští z výfuku tolik škodlivin jako 10 000 (ano DESET TISÍC) auto s katalyzátorem!!!!! Já když vidím tyhle vraky na silnici tak se mi otevírá kudla v kapse!!!!
To je právě ono. Takto vedená ekologická politika tento stav nezmění. V prvé řadě jde o vyložené házení klacků pod nohy v podobě eko daně podle emisní normy, kdy by se trh s těm nejstaršími auty přirozeně omlazoval sám, ale takhle vlastně úplně zamrzl. A šrotovné je nesmyslné úplně, o tom už je nahoře zmínka.
Údaj o porovnání jednoho auta s 10000 jinými bych takto, jak je napsaný zpochybnil. Chybí mi rozpoložkované škodliviny (CO, HC, NOx, SOx, prach).
Že jsou stará auta všem tak trnem v oku. Stará auta jsou většinou na silnici, když tam nutně musí. Zavedu řeč jinam. Za chvíli začne zima, tak by mě zajímalo, čím topí všichni "ekologové", kterým starý vůz na silnici dělá zle. V posledních letech se v zimě na vesnici nedá vůbec větrat, jak se pálí oblíbené Bursíkovy brikety.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.10.2009 14:42, RE: Odpovědi
David V napisał:
To je právě ono. Takto vedená ekologická politika tento stav nezmění. V prvé řadě jde o vyložené házení klacků pod nohy v podobě eko daně podle emisní normy, kdy by se trh s těm nejstaršími auty přirozeně omlazoval sám, ale takhle vlastně úplně zamrzl. A šrotovné je nesmyslné úplně, o tom už je nahoře zmínka.
Údaj o porovnání jednoho auta s 10000 jinými bych takto, jak je napsaný zpochybnil. Chybí mi rozpoložkované škodliviny (CO, HC, NOx, SOx, prach).
Že jsou stará auta všem tak trnem v oku. S...
Nechce se mi to teď hledat, ale myslím, že nějaký test byl loni, nebo předloni a nebyla to 120, ale favorit s najetými 270 tis. km s motorem těsně před smrtí, ony škodliviny bylo NOx (násobky to byly, ale 10 tis? ), jinak prošel v ostatních emisích s odřenými slechy (NE EU emisemi, ale platnými v době výroby). Ale o tom to není. Já úplně vidím dva důchodce z podkrkonošské chaloupky, kteří se svou 120 LS najedou 2000 km za rok jednou dvakrát za měsíc na nákupy, jak si jsou koupit novou fabii 1,2 ejčtýpý, protože proto (šrotovný, fuj emise atd.). Napadne sníh a děda bude vejrat, jak nevyjede kopec k chaloupce, zjistí, že ten krám musí servisovat za těžký doochodcovský háky v autorizované zlodějské zelenošedé boudě a jediné čím si polepšil, bude radost páně Jahna a státu, který si umaže miliontinu za desetinnou čárkou v průměrném věku plechovek v CZ. Bába s dědkem budou šetřit každou korunu, budou místo kvalitních potravin, na které měli předtím, cpát do žaludku sojovoemulgátorové náhražky potravin a chcípnou dřív na alzhajmra a rakovinu žaludku. Dědek, místo dříví z lesa, na které již nemá prachy, bude topit vším, co najde při ruce (petkama, botama, lejstrama ze škofinu , mechem a vším, co najde v kontejneru na tříděný odpad s nápisem plasty) a přispěje tím opětovně ekologii. Ano děti, tím že si dědek s bábou koupili nový ekologický vůz si výrazně polepšili v kvalitě života protože mají mnohem méně peněz a nechávají radostný odkaz budoucím generacím, jak všechno jde když se .... to nařídí a ustanoví. Cililink, a emisním povolenkám je začátek, rozumu je konec. Příští pohádka bude, jak sedlák v kupované šunce kousek masa našel a nahlásil to sprasovatelskému průmyslu a státnímu dozorubuzeru, aby se to už nestalo a šunka zase dále chutnala jak rozmočené noviny...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.10.2009 00:42, RE: Odpovědi
typek napisał:
Nechce se mi to teď hledat, ale myslím, že nějaký test byl loni, nebo předloni a nebyla to 120, ale favorit s najetými 270 tis. km s motorem těsně před smrtí, ony škodliviny bylo NOx (násobky to byly, ale 10 tis? ), jinak prošel v ostatních emisích s odřenými slechy (NE EU emisemi, ale platnými v době výroby). Ale o tom to není. Já úplně vidím dva důchodce z podkrkonošské chaloupky, kteří se svou 120 LS najedou 2000 km za rok jednou dvakrát za měsíc na nákupy, jak si jsou koupit novou fabii 1,2...
Ten test byl ve Světě motorů tak půl roku/rok nazpátek (četl jsem to u strejdy, tak to nevím přesně)...opravdu šlo o Š105 nebo Š120 (to vyjde nastejno) a opravdu to v souhrnu vycházelo že jedna škodovka škodí jako zhruba 10000 tisíc aut s katalyzátorem....když jedu za nějakou škůdkou tak mi jde do kabiny takovej smrad...to se nedá vydržet....ani mi tak nejde o nějakýho dědečka s babičkou...ale stodvácy kolujou po vesnicích, kdy si to kupujou děcka s čerstvým řidičákem a chtěj jezdit...tak za čtyči oči koupěj škůdku...ty auta jsou prostě nesmrtelný...ty tu budou jezdit i za dalších 20 let...kurňa!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.10.2009 01:17, RE: Odpovědi
Hybee napisał:
Ten test byl ve Světě motorů tak půl roku/rok nazpátek (četl jsem to u strejdy, tak to nevím přesně)...opravdu šlo o Š105 nebo Š120 (to vyjde nastejno) a opravdu to v souhrnu vycházelo že jedna škodovka škodí jako zhruba 10000 tisíc aut s katalyzátorem....když jedu za nějakou škůdkou tak mi jde do kabiny takovej smrad...to se nedá vydržet....ani mi tak nejde o nějakýho dědečka s babičkou...ale stodvácy kolujou po vesnicích, kdy si to kupujou děcka s čerstvým řidičákem a chtěj jezdit...tak za čty...
Asi před rokem jsem jel přes jednu východočeskou vesnici a na korbě náklaďáku s nápisem eko likvidace aut, se spokojeně vezly 2 škůdky typu 120 bez SPZtek. Pomalu ale jistě přeci jen ubývají
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.10.2009 11:49, RE: Odpovědi
Hybee napisał:
Ten test byl ve Světě motorů tak půl roku/rok nazpátek (četl jsem to u strejdy, tak to nevím přesně)...opravdu šlo o Š105 nebo Š120 (to vyjde nastejno) a opravdu to v souhrnu vycházelo že jedna škodovka škodí jako zhruba 10000 tisíc aut s katalyzátorem....když jedu za nějakou škůdkou tak mi jde do kabiny takovej smrad...to se nedá vydržet....ani mi tak nejde o nějakýho dědečka s babičkou...ale stodvácy kolujou po vesnicích, kdy si to kupujou děcka s čerstvým řidičákem a chtěj jezdit...tak za čty...
No právě, většinou děcka s čerstvým řidičákem dají zbědovanému autu poslední ránu. Můj o rok starší kamarád kdysi takto na starým Moskviči zadřel motor. Ty auta nesmrtelný nejsou, například uvařit 120-ku zas až tak problém nebyl.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.