0
powrót
 

diskuze k tématu: Lada 2103

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.12.2005 20:32, RE: ach jo
anonym napisał:
JO A JEŠTĚ NĚCO, taky jste tu někdo psal, že když jezdím jen s TDi, tak nemám možnost srovnávat...no...možná jsem to tedy napsal nepřesně...Takže v SOUČASNÉ době jezdím výhradně s vozy TDi a to hlavně z důvodu úspornosti... jinak věřte, že benzínových vozů mi rukama prošlo dost a dost od škodovek, přes feldy, oktávky 1.6 a 1,8T, přes Mitsubishi galant 2,5 V6 24v až po Dodge Grandcaravan 3,8i.
Takže věřte, že srovnávat mohu a když mám stesk po benzínu, svezu se manželky Astrou1.4 16v(90koní) a m...
Aha tak pokud ti jde o uspornost tak doporucuji lpg. Uspornost je lepsi oproti TDi. Navic pokud zvolis dobry motor tak si uzijes vice nez s TDi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.12.2005 05:28, RE: ach jo
Radek napisał:
Aha tak pokud ti jde o uspornost tak doporucuji lpg. Uspornost je lepsi oproti TDi. Navic pokud zvolis dobry motor tak si uzijes vice nez s TDi.
jo, tak to máš možná pravdu, ale pouze v tom případě, pokud by se třeba jednalo o vůz, kde stojí za to, nechat si nacpat "bombu" do kufru a tím výrazně omezit přepravní možnosti, ale jak říkám plyn v passatu 2,8 může být zajímavou alternativou, i když stále je pro mě atraktivnější v tomto srovnání 2,5 TDi s čipem , 180koni pod kapotou a spotřebou okolo 7 litrů...ale je to věcí názoru :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 25.12.2005 12:24, RE: ach jo
anonym napisał:
jo, tak to máš možná pravdu, ale pouze v tom případě, pokud by se třeba jednalo o vůz, kde stojí za to, nechat si nacpat "bombu" do kufru a tím výrazně omezit přepravní možnosti, ale jak říkám plyn v passatu 2,8 může být zajímavou alternativou, i když stále je pro mě atraktivnější v tomto srovnání 2,5 TDi s čipem , 180koni pod kapotou a spotřebou okolo 7 litrů...ale je to věcí názoru :o)
Z tvojho VW koncernu na ktorý nedáš dopustiť mi je riadne zle. Tie ich TDi boli dobre ale v roku 1993 ked vysiel 66 KW a 1995 85 KW. Teraz sa zmohli na čo? Na obyčajný upravený 2.0 TDi ktoryý je hlučný ako TDi z roku 1993 a ma len 103 KW. Čo povieš napr. na Toyotu Avensis s novým 2.2D-4D s 130 KW a ak by si naražal na objem tak VW 2.5Tdi ma len okolo 120KW myslím. Nehovotiac o tom že ten diesel od Toyoty je aj zatial najekologickejší. No čo myslíš ty by si vatlačil strýca s žiguli starou 20 rokou a napr. ja v Avensise teba HMM s novym autom s VW Group HMM? AQ na profesionálnych vodičov mám podobný názor ako pan majitel žiguly. Ste neohľaduplný a myslíte si že ste majstri sveta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.12.2005 14:49, RE: ach jo
anonym napisał:
Z tvojho VW koncernu na ktorý nedáš dopustiť mi je riadne zle. Tie ich TDi boli dobre ale v roku 1993 ked vysiel 66 KW a 1995 85 KW. Teraz sa zmohli na čo? Na obyčajný upravený 2.0 TDi ktoryý je hlučný ako TDi z roku 1993 a ma len 103 KW. Čo povieš napr. na Toyotu Avensis s novým 2.2D-4D s 130 KW a ak by si naražal na objem tak VW 2.5Tdi ma len okolo 120KW myslím. Nehovotiac o tom že ten diesel od Toyoty je aj zatial najekologickejší. No čo myslíš ty by si vatlačil strýca s žiguli starou 20 roko...
Je to tak nejak. Problem je v tom ze lide jsou navyknuti na TDi z te doby kdy zacinaly a byly na spicce. Dnes uz tomu tak neni. Staci postavit vedle sebe TDi a treba HDi. Predevsim co se tyce kultivovanosti chodu dostane TDi na prdel. A uz vubec nemluvim treba o CDi. To potom TDi pripomina skutecne spis traktor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.12.2005 17:54, RE: ach jo
Radek napisał:
Je to tak nejak. Problem je v tom ze lide jsou navyknuti na TDi z te doby kdy zacinaly a byly na spicce. Dnes uz tomu tak neni. Staci postavit vedle sebe TDi a treba HDi. Predevsim co se tyce kultivovanosti chodu dostane TDi na prdel. A uz vubec nemluvim treba o CDi. To potom TDi pripomina skutecne spis traktor.
OPĚT jsme se dostali někam jinam, takže znovu připomenu původní téma debaty...jistý pán (stačí si POŘÁDNĚ PŘEČÍST DISKUZI VÝŠE) se tady pustil do vychvalování starýho ruskýho žigulíka, s tím že oproti dnešním vozům, které jsou podle něj po dvou letech v hajz... je to neskutečnej držák. PŘIPOMÍNÁM TEDY, že já nejsem ten, kdo začal srovnávat nesrovnatelné....Přihodil jsem jen mé zkušenosti s vozy TDi, na které skutečně nedám dopustit, ale vše ostatní je spíše věcí toho, jak komu který vůz vyhovuje, nebo ne, ale přesto si neodpustím pár čísel..."kolegovi" ze Slovenska se dělá zle z koncernu VW a začal tady vychvalovat nový motor Avensise 2.2D-4D, s tím že 2,5TDi od VW má jen 120kw. Mě je teď momentálně zle z neznalostí pána, který je zamilovaný do Toyoty. Takže pár čísel....Píšeš tady, že 2,2D-4D má 130KW a že od VW se mu rovná jen 2,5TDi se 120 KW, to je tvoje PRVNÍ CHYBA. Pro PASSATA je v současné době k dispozici, jak říkáš "obyčejný" motor 2.0TDI DPF 125KW(170k), DRUHÁ tvoje CHYBA je odsouzení výkonu 2,5TDI na "pouhých" 120KW. Ano, tento motor je samozřejmě k dispozici, ale nějak si milý kolego ze Slovenska pozapoměl napsat, že k dispozici je i 2,5 TDi s výkonem 132KW(179PS).
Vůbec nepochybuji o tom, že nový motor od Avensise si najde svoje příznivce, nicméně jak sám říkáš, je to novinka a tento motor ještě neprokázal co vydrží-ostatně na oficiálních stránkách Toyoty se s ním ani nechlubí (www.toyota.cz) .Co se týče nabídky dieselových motorů, tak myslím, že chabou nabídkou Toyoty se ani nebudeme zabývat že... Širokou paletu tebou nenáviděných TDi od 1,4 až po 5,0 V10 zná každý...
Na kolegu, který tu vychvaluje HDi proti TDi myslím není potřeba reagovat. Někdy si to pane dejte s totožným motorem od TDi na rozjezd a poznáte sám velkou výkonovou zaostalost motorů HDi. Jel jste někdy s motorem 2,2 Hdi ? Já ano, v Peugeotu 407, pak jsem sedl do passatu Tdi a upřímně, nedá se to srovnat...
Je ale podle mě věcí každého, kterému dieselovému motoru přijde na chuť.. Ano, možná má HDi kultivovanější chod, tak fajn, příště ho koupím manželce....Ale já chci jezdit svižně a hodně km, proto chci naftový motor, který má mohutný zátah od spoda a celkově výkon a výdrž, proto volím TDi a proti těmto motorům mě nepřesvědčí ani to, že jsou za studena hlučnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.12.2005 18:32, RE: ach jo
anonym napisał:
OPĚT jsme se dostali někam jinam, takže znovu připomenu původní téma debaty...jistý pán (stačí si POŘÁDNĚ PŘEČÍST DISKUZI VÝŠE) se tady pustil do vychvalování starýho ruskýho žigulíka, s tím že oproti dnešním vozům, které jsou podle něj po dvou letech v hajz... je to neskutečnej držák. PŘIPOMÍNÁM TEDY, že já nejsem ten, kdo začal srovnávat nesrovnatelné....Přihodil jsem jen mé zkušenosti s vozy TDi, na které skutečně nedám dopustit, ale vše ostatní je spíše věcí toho, jak komu který vůz vyhovuje...
HA HA HA vedel som že ste zarytý Wolkswagenista. Ja nehovorím že VW je zlé auto ale neznášam keď niekto ako vy NEPRIPUSTÍ že by mohlo niečo lepšie isť ako VW. A ináč vôbec nesom milovník Toyoty ani ju nemám ani som nikdy nemal. Ja som mal možnosť tiež (nie ste jediný na svete kto jazdil s TDi) zviesť sa na Suprebe s 1.9 Tdi PD 96 KW. Ano nehovorím išlo to pekne ale nie lepšie ako napr. Nissan Primera 2,2 Dci, Citroen C5 2.2 Hdi, Ford Mondeo 2.0 Tdci. Napríklad v takom Citroene narozdiel od Skody nepočuť motor dnu v aute vôbec. Váš Passatik na tom nebude určite oveľa lepšie. A to radšej nebudem hovoriť o zaostalosti náprav Passata ktorý a to je všeobecne známe pláve na ceste a v zakrutách treba riadne ubrať plyn. Sory (nebudeš tomu veriť) ale mal som Nissana Primeru 2.0 P10 2.0 85KW r.v 1992 a tá mala už v roku pozor! 1992 (vyrabajú ju od r 1990) nápravu MULT-LINK a ta je oveľa modernejšia ako v Passate. Raz som jedného passata s ňou obehoval v tiahlej zákrute a neveril vlastným očiam ako ho taka ,,stará šunka mohla obehnúť. A išiel riadne rýchlo (140-160) na rovinach sme išli vyrovnane ale v zákrutach nemal šancu. Proste náprava Passata stojí za hov.... A je aj riadne nespoľahlivá. Každý ma svoju pravdu. Ja niesom orientovaný ani na jednu značku kúpil by som aj VW aj Opel mozno Korejcom neverím. Ale načo preplácať VW keď za také isté alebo nižšie ceny sú na trhu iné autá ktoré v pohode položia VW do smútku a to jak výkonom tak aj spoľahlivosťou.

PS: pozrite si motory roku 2005 a VW TDi tam fakt nevidim narozdiel od napr Hondy 2.2 CDTi alebo Fiat-GM Diesel 1,3 Multijet a ospravedlnujem sa za to ze som zabudol na 2.0 TDi 125 KW a 2.5 Tdi 132 KW. Aj tak je to v prvom prípade menej ako u Toyoty (130KW) a v druhom len o 2 KW viac a ten objem! A nezabúdajte aj na ekológiu tam na Toyotu zatial nemá žiadny diesel TO JE FAKT) . Inak Česko je super. Rád tam chodim. Závidim vám hlavne tie ceny a výber áut. Slovensko je v tomto smere riadne zaostalé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.12.2005 20:28, RE: ach jo
kolega zo Slovenska napisał:
HA HA HA vedel som že ste zarytý Wolkswagenista. Ja nehovorím že VW je zlé auto ale neznášam keď niekto ako vy NEPRIPUSTÍ že by mohlo niečo lepšie isť ako VW. A ináč vôbec nesom milovník Toyoty ani ju nemám ani som nikdy nemal. Ja som mal možnosť tiež (nie ste jediný na svete kto jazdil s TDi) zviesť sa na Suprebe s 1.9 Tdi PD 96 KW. Ano nehovorím išlo to pekne ale nie lepšie ako napr. Nissan Primera 2,2 Dci, Citroen C5 2.2 Hdi, Ford Mondeo 2.0 Tdci. Napríklad v takom Citroene narozdiel od Skod...
:o)))) objevil jste dávno objevené....už týden tady píšu, že jsem jak vy říkáta Volkswagenista, takže sem rád, že vám to docvaklo :o))))) Ale pozor, nikdy jsem tady neříkal, že není lepší auto než VW. Píšu tady jen své názory a zkušenosti s těmito vozy. A srovnání jsem měl myslím příkladné, jak jsem psal jezdil jsem s peugeotem 407 2,2 HDi(identický motor je v C5) a prostě tento motor ať chcete nebo ne(a klidně se u toho uvztekejte) na VW TDi nemá..dále ke kritice nápravy - ano, ale předčasné opotřebení se týkalo výhradně modelu Passat B5, u modelu B6 se už tyto nešvary nevyskytovaly....dále mi uniká srovnání jízdních vlastností menší Primery a velkého Passatu... srovnáváte auta odlišných kategorií...K Mondeu TDci...jezdil jsem s ním 3 týdny (rv2001, 115 PS, combi) jako s náhradním vozem. A opět musím tvrdit, že po celkové stránce je VW 85 KW lepší volbou...krom toho, ukažte mi Mondeo TDci, se kterým se při svižnější jízdě dá jet pod 8l nafty.... Ano jede dobře, ale absolutně jsem u Mondea postrádal výhodu nafty...žere jako benzín...

No a na závěr čísla, to bych nebyl já :o))) Ano 2,0TDi 125 KW má o 5 kw méně než Toyota 2,2D. Ale také je to "jen" dvoulitr, tak nechápu o čem tady pořád píšete:o))
Ale jak říkám, je to věcí názoru a každý motor a vůz si najde své příznivce. Myslím, že jsem díky mému povolání vyzkoušel již docela dost vozů a prostě zatím mě žádný motor , ač třeba tišší než TDi nepřesvědčil o tom, že je lepší volbou než Tdi. To je můj názor a zkušenost. To ale neznamená, že nejsou lepší motory.... Někdy se svezte v BMW 320D poslední řady.. :o))))) Zdravím na Slovensko...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 08:33, RE: ach jo
Zdenek napisał:
Boze ty jsi zaostalej
Jezdi si v tom ruskem sráči (Italové asi moc dobře věděli proč jim to dávaj) a víš co, odstěhuj se na Ukrajinu at nepotkáváš Oktávky a zajezdíš si v zácpach v podobných vonavých kárach jako máš ty.Zde s tímhle smradlavim a nebezpečnym sráčem nemáš co dělat, kéž bych se zakázal provoz vozů bez katalyzátoru Mimochodem nemáš doma schovanou rudou knížku?
Haníš Octavie, ale zřejmě si v tom nikdy nejel.Nechci se tě dotknout, ale zřejmě na ní ani na jiný vůz koncernu n...
Klidně si na lady nadávej, nikdo tě nenutí abys v tom jezdil. Je to svobodná volba nás, kteří tyto vozy máme a jsme s nima maximálně spokojeni. Tvoje metody, kdy bys někoho posílal na Ukrajinu (dřív na Sibiř, že!) a to i ono zakazoval zavání něčím, co už je naštěstí pryč...
Jednou jsem zažil na D1 kalamitu, z Prahy do Brna jsem ve svý 30 let starý ladě jel 16 hodin, auto celou dobu výborně topilo a bez problému mě dovezlo až domů, cestou jsem míjel poměrně dost odstavenej ochcávek (že by jen došlo palivo?), ale lada tam odstavená nebyla ani jedna!!!
Píšeš, že až poznám trochu modernější auta, tak změním názor, ale poté, co jsem několikrát přesednul z fóbie zpátky do lady jsem byl spokojenej, protože při sešlápnutí plynu auto zrychlovalo a když jsem chtěl skutečně intenzivně brzdit, tak jsem se nemusel zapírat o volat. Pro objektivitu musím napsat, že šlo o 1,2 HTP (chrochtající TDI jede i brzdí dobře)....
Nejen v ochcávkách, ale i v lepších autech už jsem lecos najezdil, jsou pohodlnější, bezpečnější, ekologičtější a snad jen debil by to mohl popřít, ale 30 let žádný z nich prostě nevydrží... Pokud se potřebuju dostat z bodu A do bodu B a nepotřebuju se předvádět před sousedy, že mám zase nový auto, tak mě stejnou službu za daleko menší náklady udělá i moje stará lada.... Jen tak mimochodem, ročně s ní najezdím přes 30 tisíc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 09:15, RE: ach jo
nsu napisał:
Klidně si na lady nadávej, nikdo tě nenutí abys v tom jezdil. Je to svobodná volba nás, kteří tyto vozy máme a jsme s nima maximálně spokojeni. Tvoje metody, kdy bys někoho posílal na Ukrajinu (dřív na Sibiř, že!) a to i ono zakazoval zavání něčím, co už je naštěstí pryč...
Jednou jsem zažil na D1 kalamitu, z Prahy do Brna jsem ve svý 30 let starý ladě jel 16 hodin, auto celou dobu výborně topilo a bez problému mě dovezlo až domů, cestou jsem míjel poměrně dost odstavenej ochcávek (že by jen do...
TO SNAD NENÍ MOŽNÝ !!!?? Ty už si asi zapoměl, co si tady ve svém prvním příspěvku psal ??? psal si tady slátaniny, že 2 roky starý auta z dnešní doby jsou na odpis, tím si taky rozpoutal tuhle diskuzi ty pako(omlouvám se , nechci urážet, ale teď mi tak připadáš) !!!! Předpokládám , že ani sám nevěříš svojí pohádce o odstavených oktávkách na dálnici a tvém žigulu, který je hrdě míjel. ty možná jo, ale já rozhodně ne. nebo možná říkáš oktávka stodvacítkám, protože tě také předjíždějí ??? nevím, nevím... myslím, že jo tohle zbytečná diskuze, pro tebe je 30 let starej vergl málem polobohem a nikdo ti nevysvětlí, že i v tehdejší době byly lepší auta... Ale vychvalovat takovýhle auto v dnešní době je opravdu né úsměvné, ale spíš k pláči. v zimě se stou svojí nádherou bez pytle cementu nerozjedeš, pod 10 litrů ti to žere možná z kopce a chlape !!! nepřeju ti aby si v tom svojem zázraku naboural, jak říkáš třeba do "ochcávky" . A zakázal bych to taky, je to nebezpečný a smradlavý auto, bohužel v dnešní době ekonomika motoristů nedovoluje jezdit ve větší míře modernějšími auty. Proto našim silnicím i nadále podle statistik vévodí Š120 a podobný krámy (bez urážky škodovek) jako je ta tvoje Ruská královna..
JEN TAK MIMOCHODEM... píšeš, že je 30 let stará a ročně s ní najedeš přes 30 tisíc....Ať počítám, jak počítám má tedy najeto 900 000 km !!! Tak tomu už snad ani sám nevěříš............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 10:54, RE: ach jo
anonym napisał:
OPĚT jsme se dostali někam jinam, takže znovu připomenu původní téma debaty...jistý pán (stačí si POŘÁDNĚ PŘEČÍST DISKUZI VÝŠE) se tady pustil do vychvalování starýho ruskýho žigulíka, s tím že oproti dnešním vozům, které jsou podle něj po dvou letech v hajz... je to neskutečnej držák. PŘIPOMÍNÁM TEDY, že já nejsem ten, kdo začal srovnávat nesrovnatelné....Přihodil jsem jen mé zkušenosti s vozy TDi, na které skutečně nedám dopustit, ale vše ostatní je spíše věcí toho, jak komu který vůz vyhovuje...
Hmm tak jezdime asi kazdy s jinymi TDi Mam moznost srovnat zcela srovnatelne - TDi 81kw (octavia) a HDi 80kw (406). Jizda se vubec neda srovnat. 406 ma naj. 200000, octavia jen asi polovinu. Nejen vykon, ale celkove svezeni je vyrazne lepsi v 406, presto ze ma najeto vyrazne vic. A uz vubec nemluvim treba o DCi, ktere jsem vyuzival jako sluzebni - 88kw 6 speed. Ale to uz je trochu jinde. Ja nemam potrebu nikoho presvedcovat. Mam dostatek znamych, kteri uz se tesi jak se zbavi vychvalovanych passatu s TDi. Pokud chcete jezdit svizne, potom mi neni jasne jak to chcete udelat s TDi. Asi mame kazdy jine predstavy o svizne jizde...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 11:18, RE: ach jo
anonym napisał:
OPĚT jsme se dostali někam jinam, takže znovu připomenu původní téma debaty...jistý pán (stačí si POŘÁDNĚ PŘEČÍST DISKUZI VÝŠE) se tady pustil do vychvalování starýho ruskýho žigulíka, s tím že oproti dnešním vozům, které jsou podle něj po dvou letech v hajz... je to neskutečnej držák. PŘIPOMÍNÁM TEDY, že já nejsem ten, kdo začal srovnávat nesrovnatelné....Přihodil jsem jen mé zkušenosti s vozy TDi, na které skutečně nedám dopustit, ale vše ostatní je spíše věcí toho, jak komu který vůz vyhovuje...
Jeste jsem zapomnel par cisel kdyz je mate tak rad. 1,9 JTD 110kw, 2,4JTD 147kw. Ktery srovnatelny TDi se tomuto alespon blizi? Mohu podobne pokracovat treba CDTi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 12:23, RE: ach jo
Radek napisał:
Jeste jsem zapomnel par cisel kdyz je mate tak rad. 1,9 JTD 110kw, 2,4JTD 147kw. Ktery srovnatelny TDi se tomuto alespon blizi? Mohu podobne pokracovat treba CDTi...
ani se mě nechce číst ten souupis vychvalování koncernpičí ale nejsou to jediný auta na světe s kterýma se dá vyjet na silnicu.Jezdím taky asi 8tisíc km měsíčně služebně s WCaddy SDI rv 2001 ale nenatchlo mě ani nejmenším.Palubovka alaŠ120 sedadla asi tak favorit 89 dokonce valí 160 takže pokrok z w 1,6d taky žadnej na to že je to 1,9 a předjíždění taky zajímavý je to tak na rozvoz rohlíků po městě a nebo pro ty vaše důchodce co odhodili žigula a vstoupili na púdu W.Asi by aji litovali koupit něco jako POLO GOLF sdi i pohodlím i tím co by viděli když by se usadili na ty vaše supr sedadla z Wkoncernu.Podotýkám že doma nemám ani ŽIGULAa samozřejmě ani Wpiču.MÁM auto 94 1,6 benzin a z koncernu moje příští auto až budu kupovat novější zaručeně nebude.Předražený nic neříkající tuctový zboží nechám těm fandům HITLERA .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 14:08, RE: ach jo
kuza napisał:
ani se mě nechce číst ten souupis vychvalování koncernpičí ale nejsou to jediný auta na světe s kterýma se dá vyjet na silnicu.Jezdím taky asi 8tisíc km měsíčně služebně s WCaddy SDI rv 2001 ale nenatchlo mě ani nejmenším.Palubovka alaŠ120 sedadla asi tak favorit 89 dokonce valí 160 takže pokrok z w 1,6d taky žadnej na to že je to 1,9 a předjíždění taky zajímavý je to tak na rozvoz rohlíků po městě a nebo pro ty vaše důchodce co odhodili žigula a vstoupili na púdu W.Asi by aji litovali koupit n...
TAKŽE OPĚT TA ČÍSLA, ne že bych je měl nějak rád, ale s "neználky" to jinak nejde....Chcete alespoň "trochu" srovnatelný motory k 1,9 JTD 110KW a 2,4 JTD 150 KW ? Co třeba 2,0 TDi DPF 125KW ? Dále
2,5 TDi 132KW, případně 3,0 V6 TDi 177 KW, ale ten má již větší obsah, nicméně o 600ccm, ale také má o 27KW víc, proto ho dávám do srovnání...S novým motorem 2,4 JTD jsem nejel a myslím, že ani vy ne(pokud ano, podělte se s námi o jízdní dojmy) protože je to absolutní novinka. Proto zatím nikdo moc nedokáže říci, zda se tento motor osvědčí, nebo ne, jakou spotřebu bude vykazovat třeba po 200tis. km a pod. Nicméně musím uznat, že papírový výkon 2,4 JTD je chválihodný.
s motorem HDi 80 Kw jsem nejel, ale jak jsem psal výše, testoval jsem 407 HDi 2,2 a Passat s motorem 96 KW opravdu jede líp, vše ale záleží na konkrétních vozech...přesto mě svým výkonem nepřesvědčila ani 306 se "slabším" HDi, které "slabá" oktávka ujede s přehledem.
FOR KUZA : Tvoje vyjadřovací schopnosti a vulgarismy pouze svědčí o tom, že 94 nemáš jen rok výroby auta, ale taky IQ a to jsem ti možná hodně přidal... je snad jasný, že 1,9SDi ani nemůže mít sportovní charakteristiku, tak vůbec nevím, co to tady z tvýho mozečku vylezlo za blábol, že tě ten motor v Caddy neoslovil... co by si tak chtěl dávat do pick-upu, kterej má bejt především úspornej ? V10 Tdi z Touaregu ??? Jezdi si svojí úžasnou 1,6 z roku 94 (proč ses nepochlubil značkou a tipem ? ) a TDi kritizuj, až budeš o autech něco vědět a až jich pár vyzkoušíš .

UŽ JSEM TO TU PSAL NĚKOLIKRÁT přesto to napíšu klidně znova :o))) neříkám, že není lepší motor než TDi od VW ... mě ale prostě vyhovuje nejvíc( a nejsem sám - stačí se podívat kolik TDi u nás jezdí), jak výkonem, tak spotřebou, spolehlivostí a v neposlední řadě životností...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 18:10, RE: ach jo
anonym napisał:
TAKŽE OPĚT TA ČÍSLA, ne že bych je měl nějak rád, ale s "neználky" to jinak nejde....Chcete alespoň "trochu" srovnatelný motory k 1,9 JTD 110KW a 2,4 JTD 150 KW ? Co třeba 2,0 TDi DPF 125KW ? Dále
2,5 TDi 132KW, případně 3,0 V6 TDi 177 KW, ale ten má již větší obsah, nicméně o 600ccm, ale také má o 27KW víc, proto ho dávám do srovnání...S novým motorem 2,4 JTD jsem nejel a myslím, že ani vy ne(pokud ano, podělte se s námi o jízdní dojmy) protože je to absolutní novinka. Proto zatím nikdo moc...
Jak jste sam napsal 3,0 uz moc srovnatelny neni. Navic to uz jsme trochu mimo. Kolik 3,0 TDi u nas jezdi? Asi moc ne. A proti 3,0 TDi uz nic extra nemam. Soused jej ma v audi a6 a vnejsi hlucnost je o poznani lepsi nez mensi TDi. Srovnatelny je ten 2,5 TDi a ten zaostava. Priznam se ze 2,0 TDi DPF neznam. Dlouho se nedela tzn. ze pro nej plati to same co jste psal o tech JTD - tzn. nejsou vyzkousene, spotreba, spolehlivost atd. S 2,4 JTD jsem nejel. CHtel jsem Vam nadhodit oblibene cisla, aby jste videl ze jsou vykonove srovnatelne (resp. vykonnejsi nez TDi - 132kw vs 147kw) motory a vyrazne kultivovanejsi nez TDi. Nicmene mam pocit, ze Vami zminovany 2,5 132kw se dava jen do audi allroad. Nevim o tom ze by se daval do nejakeho VW. Mozna se pletu. A k tomu ze u nas jezdi hodne TDi. To je pravda. To je prave to co resim. Nemuzu prijit na to proc tomu tak je. Stejne tak u nas jezdi hodne fabii (take nevim proc). Jedine vysvetleni co mne napada je ze lide jsou zvykli z drivejsi doby, kdy TDi byly skutecne na spicce a nemely konkurenci. To uz dnes ale nastesti neplati. Na zaver jsem rad ze uznate alespon ze TDi neni nejlepsi motor (i kdyz z Vaseho projevu mam pocit ze nic jineho neuznavate). To uz by bylo hodne odvazne. Co se tyce vykonu jsem napsal jasna cisla i pro neznalky. A jeste k tomu 3,0 TDi kdyz uz jste ho zminil. Samozrejme se da take najit odpovidajici vykonejsi ekvivalent (BMW 535 200kw), ale asi to nema cenu. Jestli se mohu zeptat, do jakeho modelu se dava 3,0 TDi 177kw?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 18:57, RE: ach jo
Radek napisał:
Jak jste sam napsal 3,0 uz moc srovnatelny neni. Navic to uz jsme trochu mimo. Kolik 3,0 TDi u nas jezdi? Asi moc ne. A proti 3,0 TDi uz nic extra nemam. Soused jej ma v audi a6 a vnejsi hlucnost je o poznani lepsi nez mensi TDi. Srovnatelny je ten 2,5 TDi a ten zaostava. Priznam se ze 2,0 TDi DPF neznam. Dlouho se nedela tzn. ze pro nej plati to same co jste psal o tech JTD - tzn. nejsou vyzkousene, spotreba, spolehlivost atd. S 2,4 JTD jsem nejel. CHtel jsem Vam nadhodit oblibene cisla, aby js...
Tak ten 3.0 TDi sa použiva napr. v Audi A4, A6,A8 a mal by sa aj v novom Q7. Ináč má výkon 171 KW a ne 177 KW. A tomu že prečo toľko ľudí kupuje VW a Škodovku tiež nechápem. Myslím si že to bude ich hlúposťou a hlavne neznalosťou. Jeden debil im povedal že je to dobré a spoľahlivé auto lebo vlastnil VW Golf 2 so starým karburatorovým predpotopným motorom na ktorom sa nemalo čo pokaziť. Nehovorím VW patria k lepším a spoľahlivejším autám ale najlepšie zďaleka niesu ako je pan Anonym presvedčený. Poznám ľudí ktorý mali s Tdi a VW zlé skusenosti (váha vzduchu, turbo, spotreba oleja). Keď už ide o spoľahlivosť tak japonci sú na tom omnoho lepšie ( vlastná skúsenosť + viz štatistiky TUV) a dilely na nich drahšie nie sú! Stačí porovnať a zistíte že napr. tlmič výfuku stojí na Octaviu a Primeru skoro rovnako! +- par stovák. A nakoniec aj tak VW so s vojimi TDi nema na konkurenciu a basta. Ja viem že zarytého Volkswagenistu nepresvečim ale kam sa hrabú už len na 1.6 TDCi alebo 1.6 Hdi nehovoriac o nových Opláckych CDTi (Toyotu 2.2 D4-D (130KW) radsej vynechám lebo pán vždy do nej vŕta ,aj keď by jeho Passata ako aj iné spomenuté TD zložila technickou vyspelosťou, výkonom, SPOTREBOU, kultivovanosťou a EKOLOGICKOSŤOU do........) Ináč super debata sa tu začala. Od žigulíka až po najmodernejšie Turbodiesle. Sme dobrýýýýý. A aj vedieme v počte príspevkov!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 20:49, RE: ach jo
Kolega zo Slovenska napisał:
Tak ten 3.0 TDi sa použiva napr. v Audi A4, A6,A8 a mal by sa aj v novom Q7. Ináč má výkon 171 KW a ne 177 KW. A tomu že prečo toľko ľudí kupuje VW a Škodovku tiež nechápem. Myslím si že to bude ich hlúposťou a hlavne neznalosťou. Jeden debil im povedal že je to dobré a spoľahlivé auto lebo vlastnil VW Golf 2 so starým karburatorovým predpotopným motorom na ktorom sa nemalo čo pokaziť. Nehovorím VW patria k lepším a spoľahlivejším autám ale najlepšie zďaleka niesu ako je pan Anonym presvedčený...
K POUŽITÍ 3,0TDi a 2,5 TDi, původně jsem tady na začátku diskuze psal(a byl jsem z toho nevím proč osočován), že jsem zastánce koncernových vozů, tedy ne jen výhradně VW ! 3,0 TDi se dává do audi, ale jak říkám, je to motor koncernu, proto jsem ho uvedl. 2,5 Tdi se dává například do VW Multivan , VW Touareg, VW Phaeton a na přání do Passatu, i když v nabídce není. To že u nás jezdí hodně fábií je do určité míry určitě jistá setrvačnost z doby, kdy měl skoro každý Š120. To, že u nás jezdí hodně TDi je možná také z části setrvačností, ale spíše to bude tím, že zkrátka TDi bylo v době uvedení na trh bestselerem a přesto, že dnes například co se týče hlučnosti za konkurenčnímy vozy zaostává, bestselerem je i nadále. Velký vliv určitě hraje i to, že se dá starší TDi koupit za rozumné peníze což se o nových motorech např JTD, nebo CDTi říct nedá... O Mondeu s TDCi, které se prodává z roku 2001 okolo dvouset tisíc myslím nemá smysl kvůli jeho problémům s čerpadly a vysoké spotřebě psát a o starších francouzských vozech bych pomlčel...Píšete, že máte z mého projevu pocit, že nic jiného než TDi neuznávám, to ne, ale jak jsem psal již před tím, pro mě je podle mých dosavadních zkušeností řidiče z povolání tento motor nejvhodnějším řešením...ZNOVU OPAKUJI PRO MĚ , takže hádavci zase splaskněte...
Jinak můžeme tuhle debatu dotahovat až do takových detailů, že tady začnu vypisovat, že já zase znám lidi, kteří si koupili HDi, nebo TDCi a taky s nimi měly problémy..že kolego zo Slovenska :o))) jinak zdravím :o)) Jinak musím uznat debata dobrá :o)) až na vtipálky kteří se chtějí přidat do diskuze s neznalostmi a nadávkami
PS: omlouvám se za ten anonym...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 21:59, RE: ach jo
Honza napisał:
K POUŽITÍ 3,0TDi a 2,5 TDi, původně jsem tady na začátku diskuze psal(a byl jsem z toho nevím proč osočován), že jsem zastánce koncernových vozů, tedy ne jen výhradně VW ! 3,0 TDi se dává do audi, ale jak říkám, je to motor koncernu, proto jsem ho uvedl. 2,5 Tdi se dává například do VW Multivan , VW Touareg, VW Phaeton a na přání do Passatu, i když v nabídce není. To že u nás jezdí hodně fábií je do určité míry určitě jistá setrvačnost z doby, kdy měl skoro každý Š120. To, že u nás jezdí hodně T...
Nevim jak jste prisel na 3,0 TDi 177kw. Patral jsem po nem. ale nenasel. 171kw jsem nasel, ale podle stranek audi se dava jen do A8. Pro ostatnich modely (A4 a A6) je k dispozici jen 165kw. Vychazim ze stranek audi. Tezko se shodnem. Kazdy mame nejake zname, nejake zkusenosti. Objektivni to samozrejme ani zdaleka neni. Nejrozumnejsi asi je podivat se do statistik TUV. Neni to dokonale, ale nic lepsiho asi neni. Jinak co se tyce profese si jsme asi blizci. Ja jsem akorat z trochu jine oblasti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.12.2005 22:14, RE: ach jo
anonym napisał:
TAKŽE OPĚT TA ČÍSLA, ne že bych je měl nějak rád, ale s "neználky" to jinak nejde....Chcete alespoň "trochu" srovnatelný motory k 1,9 JTD 110KW a 2,4 JTD 150 KW ? Co třeba 2,0 TDi DPF 125KW ? Dále
2,5 TDi 132KW, případně 3,0 V6 TDi 177 KW, ale ten má již větší obsah, nicméně o 600ccm, ale také má o 27KW víc, proto ho dávám do srovnání...S novým motorem 2,4 JTD jsem nejel a myslím, že ani vy ne(pokud ano, podělte se s námi o jízdní dojmy) protože je to absolutní novinka. Proto zatím nikdo moc...
Pane Hitler fando ja neříkam ze SDImá být stíhačka ale ani to tak to nenatchne.Beru to jakou je v roce 2001 W.schopnej namontova například palubovku to je opravdu ubohý.V tdi snad jel každej já taky jede že jo ale stejně si to nepoběžím koupit .Mě na autě neoslní jenom to že je to tdi a je z koncernu.Ten interier v CADDY nemá daleko do LADY.Nechápu proč se u článku o Ladě začne řešit to jak někomu jede suprově jeho GOLF NEBO OCTÁVKA TDI.Končí to stejně a nikam to nevede každej řeší svoje super koncernový auta.Su rád že má človek na výběr a nejezdíme všichni v tom stejným akorát na volantě 4, různý znaky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 08:29, RE: ach jo
kuza napisał:
Pane Hitler fando ja neříkam ze SDImá být stíhačka ale ani to tak to nenatchne.Beru to jakou je v roce 2001 W.schopnej namontova například palubovku to je opravdu ubohý.V tdi snad jel každej já taky jede že jo ale stejně si to nepoběžím koupit .Mě na autě neoslní jenom to že je to tdi a je z koncernu.Ten interier v CADDY nemá daleko do LADY.Nechápu proč se u článku o Ladě začne řešit to jak někomu jede suprově jeho GOLF NEBO OCTÁVKA TDI.Končí to stejně a nikam to nevede každej řeší svoje super...
AHA, tak těch pár KW bylo z mé strany navíc, za to se omlouvám, nehledal jsem to z žádných zdrojů, ale spoléhal se na paměť z recenze těchto motorů :o) jak říkáte, každému vyhovuje něco jiného a proto se v tomhle těžko schodnem, je ale vidět, že jak říkáte máme v oboru blízko, protože se umíte zorientovat a o motorech máte přehled. Můžu se zaptat z jaké oblast jste v kontaktu s auty a motory :o)) ?
FOR KUZA: pane Stalin fando, nebaví mě se s váma hádat o hloupostech naučte se nejdříve číst , pak si přečtěte komplet tuto diskuzi a pak pochopíte, jak došlo z diskuze o ladě až k diskuzi o TDi.
I když vám připadá, že jediný na světě máte zkušenost s Caddynou SDi jen vy, není to pravda. měl jsem jí za služební taky, i když jen krátce, rovněž s SDi jen o rok starší. palubka rozhodně nepřipomíná vaší LOVE žigula a spotřeba 4-5 l nafty na 100km dělá tady z toho vozítka lacinou alternativu pro malé podnikatele a živnostníky. Možná vás teď hluboce raním, ale v současné době se do Caddy dává i TDi se 77KW. Zde je odkaz na stránky, kde se v diskuzích uplatníte možná lépe, než tady
www.webhry.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.12.2005 09:15, RE: ach jo
Honza napisał:
AHA, tak těch pár KW bylo z mé strany navíc, za to se omlouvám, nehledal jsem to z žádných zdrojů, ale spoléhal se na paměť z recenze těchto motorů :o) jak říkáte, každému vyhovuje něco jiného a proto se v tomhle těžko schodnem, je ale vidět, že jak říkáte máme v oboru blízko, protože se umíte zorientovat a o motorech máte přehled. Můžu se zaptat z jaké oblast jste v kontaktu s auty a motory :o)) ?
FOR KUZA: pane Stalin fando, nebaví mě se s váma hádat o hloupostech naučte se nejdříve číst , p...
diskuze byla o Lade tak nevim proc končí u poučování že tdi jede líp než sdi nebo Lada tak si do něho sední a dělej si ty prudký rozjezdy ala tdi když je to podle tebe nejdůležitější na světě
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.