S těmi "bioodpady" naprosto souhlasím! To je "geniální", ale i tak bych vodík (v budoucnu) nezatracovala (není ten pravý příklad, ale napadlo vás před pár lety kdy mobilní kufr stál 100.000 kč ...stejné to bude s výrobou vodíku, jen to bude trochu delší etapa.-)
Já jsem "horší" výsledek u passat nečekala (ono to ani o moc "hůře" nešlo, že).
Citroën C5 2.2 HDi byl jeden z prvních modelů který ten filtr měl a (jak to tak bývá) výrobky zpočátku "čehokoliv" (první videorekordéry z počátku 80tých let, takový Grundig 380 - to číslo už si nejsem jistá - také vydržely NÁSOBNĚ více, než modely "jen" o necelých deset let "modernější") jsou vždy
lépe precizněji kvalitněji vyrobené (ostatně - to také není "ideální" příklad, "Rudlíka Muroně" TDi 66 kW vydrží déle a bude méně poruchové, než poslední generace 1.9 či nové 2.0 TDi).
Pěkný den a já zatím hlasuji pro benzín - myslím že je v reálu nejlepší, pak přechodné období biopaliv bioodpadů apod., budoucnost ČISTOTA a vodík