Pavlik napisał:
Je pravda, že škodovka snížila ceny - to ale udělali všichni prodejci aut. Když se podívám na výbavu jakékoli octavie "za slušné prachy" a na výbavu i30 - je celkem jasno. Prodávat auto v nižší střední třídě v holobytu za stejnou cenu jako dobře vybavenou konkurenci s mnohem lepšími zárukami a "bonusovými" podmínkami je umění - škodovce se dá jen gratulovat k jejich marketingovému a reklamnímu oddělení, protože to jsou opravdu machři.
No právě, že mě už ten rozdíl ceny/výbavy Oktávky (ne Tour) a i30 (kvůli kufru i30 CW) nepřijde tak velký: Co v autě potřebuju: klimu, centrál dálkový, el. okna (aspoň přední), pár vaků a ABS...
Motory 1.2 TSI vs. 1.4 jsou vákonově podobné, ten v Hyundai je jednodušší ale zase nebídne výkon jen ve vysokých otáčkách. 1.2 TSI jak jsme se dozvěděli trpí problémy, ale pro běžnou jízdu bude příjemnější.
Obě auta se dají sehnat bez vyjednávání za + - 300 000.
Můžu porovnat i 1.4 TSI, které se teď s požadovanou výbavou dá sehnat pod 350 000 (ne skladovka).
Nechci vyzdvihovat ani jedno auto, páč bych si ani jedno z nich dobrovolně nekoupil, ale jen jsem chtěl upozornit, že doba se mění a škodovka musela zareagovat na konkurenci, a myslím, že se jí to daří.
Hyundai nabízí delší záruku, u škody je za ni třeba připlatit (což nechápu).
PS. oktávka si bude držet líp cenu a taky se snadněji prodá