0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai chce porazit Škodovku, nová i30 útočí na pozice Octavie

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 09:52,
Octavie je vnimana jako stredni trida, hlavne kvuli liftbacku, kufru a 2.0TDI. Potom cenove vychazi levneji, nez Passat/Mondeo. Konkurovat ji nizsi stredni i30kou je mimo misu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 09:56, předsudky
Jsem moc zvědav jak nová i30-ka dopadne, zda zvítězí předsudky, nebo spíše pragmatický přístup. Zatím co mám možnost v okolí vidět tak vítězí spíše předsudky.
Jen namátkou co jsem buď sám zaslechl, nebo četl v internetových diskuzích - "Je to zkur...ej korejec", nebo "má to hnusnej korejskej design"
-> Ano vývojové centrum se nachází v samotném centru "koreje". Je v německém Rüsselheimu. Výroba je v česku. Že by zde pracoval ten zvýšený počet korejských dělníků? A design ten dělal korejec úplně ze všech nejkorejcovatější. Je jím Thomas Bürkle. Původně pracoval pro BMW. Další designéři z Bürkleho týmu přišli z Mazdy.
Já teď vyslovím jednu kacířskou myšlenku. Je nová Hyundai i30 vůbec korejským autem? Vlastně ano je. Majitel firmy je tím korejcem. Tak a máme to. To je ten kdo za to vše může...
Na druhou stranu když jsem já sám osobně sednul do fungl nové KIA Ceed v zimě roku 2006, tak mě tedy dojem z interiéru nijak pozitivně neuchvátil. Alespoň ne tolik jak byla KIA chválena motoristickými novináři. Ano palubní deska byla sice z tzv. "měkčeného plastu", ale ....
Osobně jsem spíše zastáncem pragmatizmu - vidět tu "kvalitu" na vlastní oči a potom teprve dělat závěry.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 09:56, RE:
nicco napisał:
Octavie je vnimana jako stredni trida, hlavne kvuli liftbacku, kufru a 2.0TDI. Potom cenove vychazi levneji, nez Passat/Mondeo. Konkurovat ji nizsi stredni i30kou je mimo misu.
a jak je vnímána Octavia s přívěsným vozíkem a s rakví na střeše? Jako zástupce vyšší střední?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 10:29, Běh na dlouhou trať
aneb poměr nákladů na marketing vůči počtu prodaných aut.
Nejnižší poměr má Dacia (na 1 prodaný vůz něco kolem 3.700 Kč). Škoda je na tom (i přes velký počet prodaných aut) o něco hůře (tuším 12 tis Kč/vůz). Hjundé (nebo jak se to vyslovuje - ani v reklamách v tom nemají jasno) dominuje s (tuším) 47 tis Kč na prodaný vůz! Vysvětleních může být několik:
Jsme konzervativní (zabednění).
Jsme reklaměodolní
Reklamní kampaň je špatně vedená
To auto za to nestojí
Kombinace více faktorů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 11:13, RE: Běh na dlouhou trať
Pepe napisał:
aneb poměr nákladů na marketing vůči počtu prodaných aut.
Nejnižší poměr má Dacia (na 1 prodaný vůz něco kolem 3.700 Kč). Škoda je na tom (i přes velký počet prodaných aut) o něco hůře (tuším 12 tis Kč/vůz). Hjundé (nebo jak se to vyslovuje - ani v reklamách v tom nemají jasno) dominuje s (tuším) 47 tis Kč na prodaný vůz! Vysvětleních může být několik:
Jsme konzervativní (zabednění).
Jsme reklaměodolní
Reklamní kampaň je špatně vedená
To auto za to nestojí
Kombinace více faktorů
V reklamě (originální zvuková stopa) mají výslovnost Hyundai správnou, jen v "počeštěné" verzi je název komolen (asi proto, že většina stále neumí anglicky).
Osobně bych viděl "neúspěch" jejich reklamy právě v předsudcích a ty se odstraňují dlouho. Nicméně na příkladu koncernu je vidět, že dlouhodobá mediální masáž má výsledky....takže bych to v horizontu několika let nepodceňoval.
Navíc mám možnost v rodině porovnávat ix20 s roomsterem - zatím se ix20 jeví výrazně lépe, především při využívání starší částí populace (lépe se nastupuje), servis je stejně drahý, spotřeba stejná (ale 1,2HTP 53kw versus 1,4i 66kw), kufr stejný, zárukou a ostaními "bonusy" vede hyundai.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 11:15, RE:
nicco napisał:
Octavie je vnimana jako stredni trida, hlavne kvuli liftbacku, kufru a 2.0TDI. Potom cenove vychazi levneji, nez Passat/Mondeo. Konkurovat ji nizsi stredni i30kou je mimo misu.
Já myslel, že česká modla konkuruje MB S klasse a BMW řady 7.......to je vlastně doména superbu )))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 12:22, zákazníci
Nedávno když vyšly první snímky nové i30-ky jsem zaslechl od kolegy názor, že jako no dobrý no, a vevnitř vypadá dokonce dost dobře, ALE nemůžeš přece přijet za zákazníkem "fhjůndaji". (jen pro info nyní jezdíme k zákazníkům v Octavii II FL 1.2TSi ....)
Jak to vnímáte vy? Vás by to jako urazilo, kdyby za váma zákazník/klient/dodavatel přijel v Hyundai?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 12:39, RE: zákazníci
free78 napisał:
Nedávno když vyšly první snímky nové i30-ky jsem zaslechl od kolegy názor, že jako no dobrý no, a vevnitř vypadá dokonce dost dobře, ALE nemůžeš přece přijet za zákazníkem "fhjůndaji". (jen pro info nyní jezdíme k zákazníkům v Octavii II FL 1.2TSi ....)
Jak to vnímáte vy? Vás by to jako urazilo, kdyby za váma zákazník/klient/dodavatel přijel v Hyundai?
Divný dotaz. Mně vždycky spíše zajímalo, co dotyčný může nabídnout a co umí, ale jakým přijel autem, nad tím jsem nepřemýšlel. Nicméně já asi mluvím o jiné sortě "podnikatelů" než jsou třeba finanční poradci. Kdyby přijel v BMW 635d, tak bych si poradit nenechal
Ad Kia a Hyundai. Pokud udělají Sonátu v 5-ti dvéřovým provedení se šestiválcem, nemám s ní problém. Myslím, že spousta lidí má v těchto ohledech skutečně zastydlou pubertu, stejně jako odpor k automatu už je klišé, aniž by někdo zkoumal, zda je použití manuálu výhodné za všech okolností. Já byl v Asii a Austrálii, a v těch zácpách by se bez automatu museli brzo zbláznit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 13:59, RE: zákazníci
free78 napisał:
Nedávno když vyšly první snímky nové i30-ky jsem zaslechl od kolegy názor, že jako no dobrý no, a vevnitř vypadá dokonce dost dobře, ALE nemůžeš přece přijet za zákazníkem "fhjůndaji". (jen pro info nyní jezdíme k zákazníkům v Octavii II FL 1.2TSi ....)
Jak to vnímáte vy? Vás by to jako urazilo, kdyby za váma zákazník/klient/dodavatel přijel v Hyundai?
No jestli si někdo myslí,že když dojede k zákazníkovi v embéčku tak se mu bude někdo klanět, tak je na omylu!!!!! Je to v obobnosti člověka a ne v čím dojel. Chápeš!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 14:27, RE: předsudky
free78 napisał:
Jsem moc zvědav jak nová i30-ka dopadne, zda zvítězí předsudky, nebo spíše pragmatický přístup. Zatím co mám možnost v okolí vidět tak vítězí spíše předsudky.
Jen namátkou co jsem buď sám zaslechl, nebo četl v internetových diskuzích - "Je to zkur...ej korejec", nebo "má to hnusnej korejskej design"
-> Ano vývojové centrum se nachází v samotném centru "koreje". Je v německém Rüsselheimu. Výroba je v česku. Že by zde pracoval ten zvýšený počet korejských dělníků? A design ten dělal korejec úpln...
Kvalitu už"korejci" prokázali. Např. Kia CEED dopadla velmi dobře v dlouhodobých testech v Autobildu a Autodieselu, mnohem lépe než srovnatelné modely VW a Škoda. Přesto si nemyslím, že škodovky doma někdo porazí ještě hoooooodně dlouho. Postavení octavie zůstane neotřesitelné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 15:22, RE: předsudky
donald napisał:
Kvalitu už"korejci" prokázali. Např. Kia CEED dopadla velmi dobře v dlouhodobých testech v Autobildu a Autodieselu, mnohem lépe než srovnatelné modely VW a Škoda. Přesto si nemyslím, že škodovky doma někdo porazí ještě hoooooodně dlouho. Postavení octavie zůstane neotřesitelné.
Hyundaj dnes dělá rozhodně dobrá auta.Bratr vlastní accenta najeto 126 ooo km a na autě mimo brzdových destiček a rozvodů vše původní.Zrovna včera mu přišla domů nabídka na nový I-30 za necelých 260 oookč.Auto v dané nabídce má na dnešní dobu obviklou potřebnou výbavu,motor 1,4 benzín.Jinak bych přál lidem pracujícím v Nošovicích stejné pracovní podmínky a mzdy,jako mají zaměstnanci ve škodě.Po zhlédnutí dokumentu na čt 2 za jakých podmínek lidé v Nošovicích pracují bych auto odtud nekoupil.Jinak škoda octavia 1,6 Fsi v testu autobildu Kiu CEED porazila.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 17:30, RE: předsudky
Fanda napisał:
Hyundaj dnes dělá rozhodně dobrá auta.Bratr vlastní accenta najeto 126 ooo km a na autě mimo brzdových destiček a rozvodů vše původní.Zrovna včera mu přišla domů nabídka na nový I-30 za necelých 260 oookč.Auto v dané nabídce má na dnešní dobu obviklou potřebnou výbavu,motor 1,4 benzín.Jinak bych přál lidem pracujícím v Nošovicích stejné pracovní podmínky a mzdy,jako mají zaměstnanci ve škodě.Po zhlédnutí dokumentu na čt 2 za jakých podmínek lidé v Nošovicích pracují bych auto odtud nekoupil.Jin...
Pokud je 1,4i "obviklá" výbava u aut této třídy, potom raději zůstanu u OII.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 17:32, RE: Běh na dlouhou trať
Pepe napisał:
aneb poměr nákladů na marketing vůči počtu prodaných aut.
Nejnižší poměr má Dacia (na 1 prodaný vůz něco kolem 3.700 Kč). Škoda je na tom (i přes velký počet prodaných aut) o něco hůře (tuším 12 tis Kč/vůz). Hjundé (nebo jak se to vyslovuje - ani v reklamách v tom nemají jasno) dominuje s (tuším) 47 tis Kč na prodaný vůz! Vysvětleních může být několik:
Jsme konzervativní (zabednění).
Jsme reklaměodolní
Reklamní kampaň je špatně vedená
To auto za to nestojí
Kombinace více faktorů
Jsme reklaměodolní vůči asijským automobilovým výrobkům.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 17:36, RE: zákazníci
ludinek napisał:
No jestli si někdo myslí,že když dojede k zákazníkovi v embéčku tak se mu bude někdo klanět, tak je na omylu!!!!! Je to v obobnosti člověka a ne v čím dojel. Chápeš!!!!!!!
Kdybych měl Š1000 MB, tak to s radostí na zákazníka zkusím. Bohužel tento skvost nevlastním.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 18:17, RE: předsudky
rojack napisał:
Pokud je 1,4i "obviklá" výbava u aut této třídy, potom raději zůstanu u OII.
jenže ať děláme co děláme 1.4 je základem i u OII (tour)...
Nevidím důvod proč by nemohl 66kW motor být základní motorizací u nižší střední.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 18:33, RE:
nicco napisał:
Octavie je vnimana jako stredni trida, hlavne kvuli liftbacku, kufru a 2.0TDI. Potom cenove vychazi levneji, nez Passat/Mondeo. Konkurovat ji nizsi stredni i30kou je mimo misu.
Ano, to je pravda. Už chybí jen anglická zeleň a Bentley by to mohl zapíchnout. Navíc nebýt Airbusu 380 tak ten kufr zůstane nepřekonatelnej ještě řadu let. Ferrari nemá příplatek za pakety na špatné cesty. Aston Martin nemá v základu ani měkčený plasty, místo toho tam má kůži z chcíplé ovce. Kdyby bůh měl řidičák měl by octavii v dechtu. Halelůjaaah....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 21:59, RE: předsudky
free78 napisał:
jenže ať děláme co děláme 1.4 je základem i u OII (tour)...
Nevidím důvod proč by nemohl 66kW motor být základní motorizací u nižší střední.
1,4 může být obvyklá, ale když je "obviklá" tak už je to na pováženou a ani já bych ji nebral... a o to asi šlo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2012 09:25, RE: zákazníci
ludinek napisał:
No jestli si někdo myslí,že když dojede k zákazníkovi v embéčku tak se mu bude někdo klanět, tak je na omylu!!!!! Je to v obobnosti člověka a ne v čím dojel. Chápeš!!!!!!!
já ano. Nicméně, prošel jsem již více firem a v každé se velmi řešilo jakou značkou budou zaměstnanci jezdit k zákazníkům. Když jsme měli Felice a já navrhoval koupit alespoň Seaty Ibiza, tak to nešlo, protože zákazník prý ví, že jezdíme škodovkama a je na to zvyklý. V konkurenční firmě měli VOLVA. Koupit škodovky (třeba - to je jen příklad) nešlo protože opět "zákazník nás má spojené s tímto vozem". Mnoo a teď jsem v souvislosti s nákupem dalšího vozu pro našeho obchoďáka opět zaslechl stejnou/podobnou námitku - viz. výše. Uvažuju prý příliš pragmaticky a k zákazníkovi nemůžeme přijet "fhjůndai".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2012 21:11, RE: předsudky
free78 napisał:
Jsem moc zvědav jak nová i30-ka dopadne, zda zvítězí předsudky, nebo spíše pragmatický přístup. Zatím co mám možnost v okolí vidět tak vítězí spíše předsudky.
Jen namátkou co jsem buď sám zaslechl, nebo četl v internetových diskuzích - "Je to zkur...ej korejec", nebo "má to hnusnej korejskej design"
-> Ano vývojové centrum se nachází v samotném centru "koreje". Je v německém Rüsselheimu. Výroba je v česku. Že by zde pracoval ten zvýšený počet korejských dělníků? A design ten dělal korejec úpln...
"hnusnej korejskej design" má podle mě i předek O2 po faceliftu. Jestli chtějí korejci vypálit škodě rybník, tak ať udělají i30 jako liftbck a pak se uvidí jestli zvítězí předsudky. Ovšem nutno říct že škoda šla např. u touru s cenou dolů a i normál O2 se dá s 1.2 TSI koupit za celkem slušné prachy....
No jsem zvědav, jak to dopadne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.01.2012 06:27, RE: předsudky
Paul napisał:
"hnusnej korejskej design" má podle mě i předek O2 po faceliftu. Jestli chtějí korejci vypálit škodě rybník, tak ať udělají i30 jako liftbck a pak se uvidí jestli zvítězí předsudky. Ovšem nutno říct že škoda šla např. u touru s cenou dolů a i normál O2 se dá s 1.2 TSI koupit za celkem slušné prachy....
No jsem zvědav, jak to dopadne.
Je pravda, že škodovka snížila ceny - to ale udělali všichni prodejci aut. Když se podívám na výbavu jakékoli octavie "za slušné prachy" a na výbavu i30 - je celkem jasno. Prodávat auto v nižší střední třídě v holobytu za stejnou cenu jako dobře vybavenou konkurenci s mnohem lepšími zárukami a "bonusovými" podmínkami je umění - škodovce se dá jen gratulovat k jejich marketingovému a reklamnímu oddělení, protože to jsou opravdu machři.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.