anonym napisał:
LOL
Má to 2 dveře, tak je to atraktivní? :))
dveře to má 3, takže by to vlastně ani nemělo být coupé, ale hatchback, ale jsou i jiní výrobci, co o třídvěřovém autu říkaj, že je to kupé. Ano, na závodění to auto není. Nemá olejový chladič, nemá tlakoměr oleje na přístrojové desce (ale to není sám) a podvozek by také mohl být tužší. Brzdy taky potřebovaly zvýšit účinek. Co ale nechápu je to, jak tu někdo může napsat, že tomu ujede většina vozového parku... Jedno Coupé mám, a to v motorizaci 2,0 102kW. Když člověk umí řadit (což asi většina lidí neumí), tak ujedu hodně vozům na silnici, zejména těm hrdým majitelům ochcávek a passatů a jedno, jestli maj na prdeli napsaný TDI nebo 20V. Do zatáček totiž koncernové vozy jsou díky své vlečné nápravě na zadku trochu mimo mísu. Tady vámi haněný korejec má totiž víceprvkovou nápravu a sedí tak daleko lépe. Ano, motor není v dané třídě nejvýkonnější a 102kW má dnes kde co. Ale není to přecpaný všemi možnými krámy, takže to moc neváží a dynamika je dobrá. Na dvojku to jede kilo, takže z křižovatky ujedete každýmu TDI s neprůhledným černým mrakem za sebou Netvrdím, že to auto je sporťák. Ano, jak tu někdo psal, je to víceméně Lantra se třemi dveřmi, ale za úvahu stojí, hlavně za ty peníze...Pokud nový majitel nekoupí slepovanou bouračku s motorem, kterému nebylo přáno pravidelné výměny kvalitního oleje, pak to auto jezdí a slouží hodně dlouho bez závad...