Libor Novak napisał:
Dobry den,
Legend KA9 mam 3roky. Nakup na 98tis, dnes ma 245tiskm.
Predelano na plyn. Zavady - cidlo ABS a praskly svod vyfuku.
Mensi zavady - horni predni ramena (obe neoreginal 1250CZK/kus a vydrzi 70tis km), obe spojovacky na rizeni a jeden spodni cep predni.
Lehke klepani ventilu okamzite odstraneno prisadou do oleje na uvolneni zdvihatek. Jinak nic, jen oleje, remeny a kotouce. Dilu se da sehnat pomerne hodne a i docela levne. Vsechny mechanicky a elektricky veci v aute fungujou bez proble...
Zdravím Vás, no ja som mal Hondu Legend KA7, r.v.1993, motor C32A2, čiže 3,2 V6. Mal som ju asi len dva a pól roka. Dôvod predaja, potreboval som ešte nejaké koruny na dodávku a poviem to tak, bola to osudová chyba, že som ju predal. Za ten čas bol problém s manžetou na homokineťáku, ten chudák chodil bez vazelíny asi dva týždne, kým som si toho všimol a čuduj sa svete, po vyčistení a daní novej graf. vazelíny a samozrejme manžety, ten kĺb to vydržal. Žiadny náznak klepania, proste nič. Ono len škoda, že manžeta vyšla skoro 2000Sk a Honda ju zháňala dva týždne, takže auto stálo. Ďalej horné ramená s čapmi už končili, tak som ich dal na repas, cena komplet za obidve strany cca 1000Sk. A čo sa týka hrdze, tak zadné lemy inak nič. Inak ak by chcel niekto vedieť, hlavný problém je v tej debilnej gume, ktorá je narazená na falci lemu od výroby, takže tú som strhol hneď po kúpe dole, falc ošetril a hotovo. Dva roky nič a potom to začalo trošku zase hrdzavieť na zadnom konci lemu, kto si myslí, že je to solou, tak sa pletie. Tesnenie pod zadným svetlom bolo už za ten čas v háji a voda sa proste popod svetlo po takej výstuhe dostávala vnútrom kufra presne na ten roh falcu. Inak motor, prevodovka bezchybná. Ukážte mi niektorú V6 -ku, ktorá má tak perfektný chod, ako táto. To povie aj hociktorý mechanik, ktorý toto auto pozná, že tak perfektne vyvážený chod motora len tak neuvidíte. A sviečky? Predpísané tam boli tuším nejaké irídiové NGK (1kus/ 1000Sk), tak som tam buchol najdrahšie Brisky spolu 6 kusov za nejakých 580Sk a hotovo a nezdalo sa mi, že by sa to nejako motoru nepáčilo. A to pohodlie? Poviem to tak, človek ktorý auto kupoval povedal, že už niekedy tento Legend mal, nechal sa ukecať dobrou cenou a auto predal, potom mal nejaké BMW aj nejakého Medveďa, ale ani v jednom sa necítil tak dobre, ako v tej Honde, tak čakal kým nenájde nejaký inzerát opäť na ňu, aby si ju mohol zase kúpiť. Ale naozaj je to skôr vhodné ako druhé auto do rodiny, hlavne na výlety cez víkend, dennodenne by som na nej do práce chodiť nechcel, samozrejme kvôli spotrebe na krátke trate. Na dlhšie trate to nie je vôbec žiaden extrém, v pohode chodíte okolo 10l/100km a za ten luxus to je prijateľná spotreba.