Rover623 napisał:
Jak píše autor,Legend je trochu problém,protože díly opravdu nejsou a když prominu neschopnost servisů v ČR opravovat automatické převodovky japonských vozů obecně,tak chybějí i zkušenosti s opravami.Bohužel Legend trpí také na to,že do něj Honda nacpala to nejmodernější co v té době měla k dispozici.Vyhnul bych se také vozům které mají palubní počítač (možná,že v ČR ani nejsou),hlavně proto,že displej PP je jednotka LCD s podsvícením která časem zatmavne natolik,že je nečitelná (sada na repas n...
Zdravím diskutující i Mariho Oborníka
Tenhle legend jsem měl možnost kousek řídit (byla to už verze po modernizaci s inteligentním volantem), když jsme jej fotili do časopisu AutoOjetiny, mimochodem k jako vždy skvělému článku Marka Oborníka. Dle mých informací tento vůz palubní počítač kupodivu nikdy neměl (stejně jako předchozí generace). S těmi převodovkami je to pravda. To poznáte tak, že sednete do legendu, a když řazení škube, ruce pryč od něj. Bohužel Honda používá vlastní specifickou samočinnou převovku (více o ní v časopise Autodiesel 16 v článku o Accordu od Ládi Čermáka), takže je možné, že specializované servisy na samočinné převovoky s ní mohou mít problém. Jinak Legend je na jízdu úžasný. Originální koncepce s motorem za přední nápravou a pohonem přední nápravy přináší ovoce v podobě dobrého vyvážení, jež si může dovolit používat vláčnější odpružení. Je zajímavé, že ač předchozí generace měla koncepci stejnou, měla odpružení údajně dost tuhé. přeju šťastnou volbu. Legend je fakt pecka. Tomáš Dusil