Milouš1 napisał:
S článkem mohu jen souhlasit. Mám vlastní čerpačku LPG a v rocve 2011 jsem potřeboval nové auto, které lze předělat na LPG. Volil jsem mezi Hondou CRV a Toyotou RAV4.. oba modely josu skvělou volbou, i když jsem nakonec zvolil Toyotu, a to kvůli blízkosti servisu. Po 5t.km jsem ji předělal na LPG a dnes má 105 t.km a jen jezdí... nic jiného.. žádné poruchy, s LPG také OK.. kolega má Hondu CRV jako pisatel článku a má s ní nejto okolo 300 t.km na LPG a také jen jezdí. U těchto dvou modelů je jen potřeba dávat pozor na podfuk ventilových sedel, které jsou u těchto modelů z měkčích materiálů a časem se vypálí, což znamená investici, ale lze to předejít domazáváním flaschlube... oběcně mají japonci lépe udělané motory než německá provience.. z vlastní zkušenosti vím.
Já taky nepoužívat cizí termity, pokud je neumět suterénně