Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
vmika napisał:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní?
protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz.
A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k
No to je přesně won
)) Pro srovnání, kde by skončil
https://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc
V žádné reklamě na auta řady X neavizovali jejich terénní schopnosti. Mch. srovnej šířku pneumatik X5 a outbacku...
A wo tomhle to právě je. X5 má stavbu zvenčí podobnou jako například Toyota LC (pomineme fakt, že LC má rám a je to pravoěrný off road.-) X5 je taky vysoká, taky vypadá arogantně, rozměrově podobná. Řada hloupých majitelů si myslí, že X5, když má 4x4 a někdy i víc, dokáže nemožné. Zato skromný majitel CRV přijede, projede a odjede. Tupý majitel X5 jen čumí a shání traktor
A říká si a lamentuje: jak je to možný, když tady projel s nějakým nonejm japonským krámem a JÁ se slovutným BMW neprojedu??? Wo tomhle píšu, Kapito? Prostě auto k nepoužití. Neforemná arogantní škatule, co jen nafukuje tváře a není ani na silnici, ani do terénu. Je to jen taková drahá póza, takový pozlátko a křičítko do světa - bacha, te´d jede X5, sedněte na prdel. Hahahaha....Ale v Praze se uživí, tam jo
Problém je v tom, že ani majitelé LC s nimi nejezdí do terénu. Už dávno ne. Myslivci a lesáci na offroady za 1.5 M nemají a používají Dustera nebo Nivu.
Nikoho jsem neviděl se s X5 cpát do lesa, krom toho, do lesa se s autem krom jiného ani nesmí.
Skromný majitel CRV a nafoukaný majitel X5, z Prahy. Takhle to teda je:)
Mimochodem, taková Q7 není do terénu vůbec, ale když se zvedne světlá výška pomocí pneu podvozku, vyjede toho docela dost... To je hlavním limit X5ky, výška.
A kdybys mluvil o arogantním autě jako je X6, tak to beru, ale ta X5ka se tady v mém okolí chápe jako poměrně nekonfliktní vůz, pro mámy a táty od rodin, nikoho moc nepopouzí, ta doba už je dávno pryč:)