anonym napisał:
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila př...
Tak ja osobne myslim, ze pravdu maji vsichni! Ono totiz to, ze Kylie napise, ze jeji zkusenosti odpovidaji statistice, pouze znamena, ze si koupila prumerny C5. Pak zakonite musi nekdo mit NAD prumerny C5, a nekdo PODprumerny C5. Stredni hodnota poruchovosti je dana systematickou casti, rozptyl pak nahodnou casti.
Jde jen o to, ze ten rozptyl je podle me u francouzu hodne velky (rozumej kvalitativne nestabilni vyroba). Jde jen o MUJ nazor na vec. Pokud si totiz projdete ruzna fora a diskuse, je mnoho lidi s francouzi (obecne) hodne nestastnych. Na druhou stranu jsou i velmi spokojeni uzivatele. U koncernu VW je kvalitativne stabilnejsi vyroba, tudiz mensi pravdepodobnost, ze narazite na zmetek (muj nazor).
P.S. to Kylie - to byl duvod, proc jsem psal frantikovi bych se vyhnul. Muzete si rikat, ze to jsou hospodske kecy, ale na kazdem sprochu pravdy trochu (problemem zde je setrvacnost povesti - napr. chrochta TDI motory - vzor dieselu vyrabejiciho naftu)
rohYpnol