0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord - nová a úsporná

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:56, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň napisał:
Úniky ve veřejné správě se tématicky hodí spíš do jiného diskusního fóra...pracujete ve státní správě nebo samosprávě? Ze státních podniků používá nekoncernová (tu a tam ještě opel či ford) auta jen pošta. Je divné, že by někdo prosadil Citroeny.
Bohužel u nás se prosadily.Ve stejné době je nakoupila i KB.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:06, Test nové C5
Petr - TipCars.com napisał:
Dobrý den,
mohla byste mi napsat, co Vám v Subaru umřelo za motor, popř. co bylo příčinou? Díky moc.

Jinak brzy se zde dočkáte testu nové C5.
Díky, na test nové C5 se těším (a jsem zvědava), jen doufám, že jste nešli "masovou cestou" a nebude to verze se zřejmě nejrozšířenější 2.0 HDi, ale "ta pravá" s 2.2 HDi Biturbo (která v onom německém srovnávání opravdu zvítězila, což vy ale asi víte lépe než já).
Pěkný den Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:18, Kylie NENÍ chlap!
anonym napisał:
by me zajimalo jestli Kylie je chlap, pac ma pravdu hodne casto :) ale na druhou stranu objem 2,4 a ta spotreba tu samou nebo podobnou ma BMW 3,0 benzin :)
Tatínek mi sice odmala říkal, že jsem "chlapo-baba", ale doufám, že na vzhledu se to příliš neodrazilo a pokud se zítra mrknete na
http://www.flickr.com/photos/30576410@N08/
najdete tam pár fotek Brumly a Brumly a ...
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:20, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym napisał:
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila př...
Tak ja osobne myslim, ze pravdu maji vsichni! Ono totiz to, ze Kylie napise, ze jeji zkusenosti odpovidaji statistice, pouze znamena, ze si koupila prumerny C5. Pak zakonite musi nekdo mit NAD prumerny C5, a nekdo PODprumerny C5. Stredni hodnota poruchovosti je dana systematickou casti, rozptyl pak nahodnou casti.
Jde jen o to, ze ten rozptyl je podle me u francouzu hodne velky (rozumej kvalitativne nestabilni vyroba). Jde jen o MUJ nazor na vec. Pokud si totiz projdete ruzna fora a diskuse, je mnoho lidi s francouzi (obecne) hodne nestastnych. Na druhou stranu jsou i velmi spokojeni uzivatele. U koncernu VW je kvalitativne stabilnejsi vyroba, tudiz mensi pravdepodobnost, ze narazite na zmetek (muj nazor).

P.S. to Kylie - to byl duvod, proc jsem psal frantikovi bych se vyhnul. Muzete si rikat, ze to jsou hospodske kecy, ale na kazdem sprochu pravdy trochu (problemem zde je setrvacnost povesti - napr. chrochta TDI motory - vzor dieselu vyrabejiciho naftu)
rohYpnol
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:36, RE: Natural 95?
anonym napisał:
Není náhodou předepsaným palivem pro V-TEC motory Hondy natural 98?

Opravdu se dá standardně jezdit na natural 95 nebo je to nouzové řešení a doporučen je nat. 98?
Nevíte někdo jak to je?
Honda často u svojich motorů udává rozsah předepsaného paliva 91-98 octanů. Ale co kdyby jsi se podíval na stránky Hondy. Tam to nepíšou?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:39, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň napisał:
Ve porovnání s mým 1,9 TDi 66 KW to žere opravdu hodně. Jinak výborné auto i motor.
No v porovnání s tvým TDI to asi fakt žere o něco více, ale doufám, že jsi tento příspěvek trochu myslel jako vtip. Vím, že 66 kW verze tédéíčka je fakt úsporná, ale koukni jaký má výkon a jaký má výkon Accord s motorem 2.4. O 110 koní více, které taky potřebují nějak nakrmit. No pokud bychom si dlouhodobou spotřebu rozpočítali hezky na jednotlivé koníky, tak dostaneme celkem zajímavá čísla. Ty máš dlouhodobou spotřebu 4,67l/100km s 90 koňma - to dělá asi 51,9 ml paliva na jednoho "koně". A teď Accord: 8,3l/100km s 200 koňma... to máme 41,5 ml paliva na jednoho "koně" výkonu. Takže kdybych to spočítal a bral tyto výpočty takhle hrubě, tak vzhledem k výkonu vychází lépe se spotřebou Accord s 2,4 motorem.
Ale samozřejmě jsem si vědom, že je potřeba brát v úvahu další faktory. 8,3l by si to určitě nevzalo, kdyby se z toho neustále mačkalo těch 200 koní, ale zároveň ani ty bys neměl takovou spotřebu při využívání maximálního výkonu. Pak je tu ještě sice ještě trochu horší tak v nízkých otáčkách, ale tak hrozné to určitě vzhledem ke spotřebě nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:07, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym napisał:
Bohužel u nás se prosadily.Ve stejné době je nakoupila i KB.
oprava neprosadily!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:13, RE: Nejsem až tak prudérní...
anonym napisał:
....ale děkuji. Hondu mám ráda a Accord také (s tímhle posledním jsem ještě nejela), ale nedávno jsem to pod článek o "Accord: diesel nebo benzín?" psala, že zaskočená jsem. Tedy přepis velkého testu (kombajn se mi moc nelíbí) naftových kombi z německého auto ZEITUNG, kde se střetly Honda Accord 2.2 i-DTCE, Renault Laguna GT 2.0 dCi, Ford Mondeo 2.2 TDCi a Citroën C5 HDi 170 Biturbo (t.j. také objem 2.2). Test působí opravdu precizně a důvěryhodně (český Svět motorů to nepřip...
Jen popichujte, já se nedám... Když to není kombi, tak to není auto . Ale nově bude možnost odpočtu DPH bez mříže i u limuzín, takže jeden důvod ubude. Protože 19% u 2,2 HDi Biturbo v adekvátní výbavě nebude zrovna málo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:14, RE: Spotřeba u 2,4 vítku
Muroň napisał:
Nemám octávku, ani hlíny, ani křídlo...
Tak to nemůžeš závodit, to dá rozum
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:23, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym napisał:
Pracuji ve státní firmě a ten únik byl na naší pobočce.Škoda,že je to zde veřejné,dal bych Vám klidně kontakt na sebe i na vedoucího autoprovozu.Kdybychom C5 něměli,tak zde ani nepíšu příspevěk,protože bych s tímto autem neměl žádnou zkušenost.Nejsem proti C5 zaujatý,ale u nás se neosvědčily jako služební vozidla.
Možná nejsou ta auta nespolehlivá, jen nejsou blbuvzdorná. Dost často se problém nachází mezi sedačkou a volantem. No, zatím máme v C5 najeto jen 15 tkm, uvidíme...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:25, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym napisał:
Děkuji za rytíře mého Brumlu ochraňujícího, ale on si opravdu asi jen vymýšlí!
PS: A ano k Brumlovi se chovám láskyplně, to nepopírám
Kylie
Jenom dotaz. Proč se KAŽDÁ diskuze do které dáma přispěje strhne ve frašku o gayích a Citroenu C5????? Tohle je diskuze o Hondě Accord 2,4. Stejně se výsledku nedoberete, neboť Kylie z názoru neustoupí a ten kdo má s C5 špatnou zkušenost se k ní prostě nechová dobře. Kylie je žena s vlastním názorem schopná tvrdit, že Citroen Xsara VTS je "sporťák", no nevím jak vám, ale mě tohle docela stačí a do dalších debat ohledně Citroenu se pouštět nehodlám. Dále pak argumentace statistikou jako je TÜV je značně zavádějící, neboť nelze do stejného pytle házet různé druhy závad (př. "spolehlivé" Porsche 911, nevím kolik znáte 911 se 300 a více tis. najetých km, ale já pár takhle ojetých Favoritů, Felicií a Lanosů viděl, tzn. nejde o počet závad, ale o schpnost dopředného pohybu).
K té Hondě, já ji považuji za asi nejlepší auto ve své kategorii. Jedná se o auto s dobrými předpoklady k dlouhověkosti a používá zajímavé technologie kde ovšem narozdí od jiných výrobců Hondě věřím, že jsou řádně vyzkoušené (viz počet svolávacích akcí u Peugeotu 307). Asi se shodneme, že podobný motor přímou konkurenci nemá a nejspíš ani v budoucnu mít nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 18:40, RE: WOW!
anonym napisał:
Přesně tak, mám rád Hondu protože jde jiným směrem než ostatní automobilky.
Většina japonských aut jde jiným směrem, Japonci jsou prostě TOP! A u nového accordu to zřejmě platí dvojnásob. Pomalu si začínám hodně moc vyčítat, že jsem si koupil dieslové auto (samozřejmě taky japonce)...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 19:08, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym napisał:
Tak ja osobne myslim, ze pravdu maji vsichni! Ono totiz to, ze Kylie napise, ze jeji zkusenosti odpovidaji statistice, pouze znamena, ze si koupila prumerny C5. Pak zakonite musi nekdo mit NAD prumerny C5, a nekdo PODprumerny C5. Stredni hodnota poruchovosti je dana systematickou casti, rozptyl pak nahodnou casti.
Jde jen o to, ze ten rozptyl je podle me u francouzu hodne velky (rozumej kvalitativne nestabilni vyroba). Jde jen o MUJ nazor na vec. Pokud si totiz projdete ruzna fora a diskuse, je ...
Tohle je opravdu, ale opravdu kvalitní názor. Pěkně vysvětleno z hlediska syntézy statistiky i laických teorií. Souhlasím s tím já (mám státní zkoušku ze statistiky i kvalitativní sociologie), souhlasil by s tím i můj švára, kterému prošly rukama stovky německých (hlavně VW a Opel) i francouzských (a samozřejmě jiných vozů).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 19:21, accord bez servisky
anonym napisał:
Většina japonských aut jde jiným směrem, Japonci jsou prostě TOP! A u nového accordu to zřejmě platí dvojnásob. Pomalu si začínám hodně moc vyčítat, že jsem si koupil dieslové auto (samozřejmě taky japonce)...
já už 2měsíce koukám na Accorda právě s 2,4 a pořád sem se bál spotřeby,proto ho asi nikdo nechce,ale jestli to jezdí za takovou spotřebu tak je to až k neuvěření.Jenže nemá servisku a toho se bojím...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 19:25, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
i napisał:
Jenom dotaz. Proč se KAŽDÁ diskuze do které dáma přispěje strhne ve frašku o gayích a Citroenu C5????? Tohle je diskuze o Hondě Accord 2,4. Stejně se výsledku nedoberete, neboť Kylie z názoru neustoupí a ten kdo má s C5 špatnou zkušenost se k ní prostě nechová dobře. Kylie je žena s vlastním názorem schopná tvrdit, že Citroen Xsara VTS je "sporťák", no nevím jak vám, ale mě tohle docela stačí a do dalších debat ohledně Citroenu se pouštět nehodlám. Dále pak argumentace statistikou jako je TÜV je...
Správně, vraťme se k tématu. Domníváte se, že Honda Accord 2,4 je vhodné auto pro geje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 19:54, RE: Nejsem až tak prudérní...
Pepe napisał:
Jen popichujte, já se nedám... Když to není kombi, tak to není auto . Ale nově bude možnost odpočtu DPH bez mříže i u limuzín, takže jeden důvod ubude. Protože 19% u 2,2 HDi Biturbo v adekvátní výbavě nebude zrovna málo...
Souhlasím, "vynález" mřížky za zadními sedadly je opravdový český úřednický "skvost" který patří k tomu nejpitomějšímu, co jsem slyšela.
Snad by mělo být zveřejněno foto idiota (takováto slova nepoužívám, ale tady ho uvádím naprosto úmyslně), který tento nesmysl vymyslel (a samozřejmě i následujících nadřízených, kteří toto "brutální" omezení které nikomu ničemu neprospělo, každého otrávilo (a praktičnost vozu omezilo) schválili. Pro tyto drobnosti "chválím" současného ministra dopravy (šaška co pěší chůzí po místy nedodělané, místy vlnící se dálnici do Ostravy podniká právě předvolební kampaň - raději nekomentovat) i když jinak je to typický český politik (sobě-sobě-práce-sobě REPEAT). I to málo co pro řidiče dělá, je lepší než dřívější NIC. Je škoda, že po cca desetiletí, kdy ekonomika pěkně "běžela" se nezvládlo postavit více dálnic, trochu menší a trochu komplikovanějším terénem obdařené Rakousko již má stále zhruba dvojnásobek.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 19:54, automat..
Accord je předmětem mýho zájmu.. auto ale chci výhradně s automatem a oni tam nabízejí pouze 5 rychlostí letitej hydrodynamickej.. a to snad pouze k benzínu, k naftě pouze manuál.
Škoda že nenabízejí něco na způsob vynikajícího japonského DSG, 6 nebo nejlépe 7r..
Jinak oproti předchozímu Accordu prakticky žádná změna v motorizaci, pořád stejná nabídka. Změna v interiéru mě ale baví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 22:54, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň napisał:
Copak se gej nemůže bavit o autech?
Myslel jsem Kylie ze rikala ze se jde zeptat manzela, ona je manzelka s sulinem ( transsexual )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.09.2008 07:20, RE: Nejsem až tak prudérní...
anonym napisał:
Souhlasím, "vynález" mřížky za zadními sedadly je opravdový český úřednický "skvost" který patří k tomu nejpitomějšímu, co jsem slyšela.
Snad by mělo být zveřejněno foto idiota (takováto slova nepoužívám, ale tady ho uvádím naprosto úmyslně), který tento nesmysl vymyslel (a samozřejmě i následujících nadřízených, kteří toto "brutální" omezení které nikomu ničemu neprospělo, každého otrávilo (a praktičnost vozu omezilo) schválili. Pro tyto drobnosti "chválím" současného ministra...
Ten idiot musel mít spřízněnou firmu, co "přestavby" vyrábí a montuje. Páč je to šolich jak hovado. Na druhou stranu, dobře se o mříž opírá složený kočárek, věší se na ní plyšáci a dětem nepadá drobná bagáž za krk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.09.2008 08:07, RE: automat..
anonym napisał:
Accord je předmětem mýho zájmu.. auto ale chci výhradně s automatem a oni tam nabízejí pouze 5 rychlostí letitej hydrodynamickej.. a to snad pouze k benzínu, k naftě pouze manuál.
Škoda že nenabízejí něco na způsob vynikajícího japonského DSG, 6 nebo nejlépe 7r..
Jinak oproti předchozímu Accordu prakticky žádná změna v motorizaci, pořád stejná nabídka. Změna v interiéru mě ale baví.
HONDA FOREVER !!!!
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.