anonym napisał:
Vážená,můj zaměstnavatel koupil C5 2,2HDI na své pobočky,tj. 6ks a několik C5 na centrálu v Praze.Bylo to šlápnutí vedle.Na všech autech se vyskytovaly závady.U nás na pob. únik kapaliny z hydraoliky,zkrat na kabeláži,popelník se nedal zavřít,nefunkční přepínání blinkrů-komplet výměna ,elektronika si žila svým životem,na jiné pob. výměna řídicí jednotky-motor ztrácel výkon.Všude problémy s elektronikou.Po pětiletém provozu všechny prodány.Firma vystřídala hodně aut od omeg B,oktávek,superb až p...
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila přesně stejně jako za "etalon" považovaný Volkswagen Passat).
Rozhodně nikomu "neblbnu hlavu" to co jsem napsala je pravda a "nebajkařím" ani spolehlivosti ani o spotřebě (což jsem doložila i fotografií po více jak 2000 km a při krátkodobé od posledního tankování bývá spotřeba i výrazně menší - u C5 V6 3.0 spotřebu nejvíce ovlivní "poskakování" po městě).
Zkuste si uvědomit, že naopak VY a vaše zkušenosti se zcela vymykají průměru a statistikám. Vím že před cca čtvrtstoletím byly vozy Citroën nadpůrměrně poruchové, ale poslední ročníky Xantie (její konstrukce a motory jsou s C5 do jisté míry shodné) si stály ve statistikách spolehlivosti dokonce velmi dobře, a C5 rozhodně mezi totální katastrofy (jak se snažíte naznačit) nepatří!
Mimochodem koupě 6ks výrazně nadprůměrného motoru (2x vítěz Engine of the Year) jako služebního vozu je VELMI neobvyklá i v mnohem bohatší státech než je česko
v které firmě pracujete? Mohu říci, že v této oblasti mám jistou praxi nejen já, ale i lidé v mém okolí a TAKTO štědrou firmu nikdo z nás nezná! Vyjádření: "na všech autech se vyskytovaly závady" je již dost úsměvné, věta: "únik kapaliny z hydrauliky" je už jen důkaz, že si vymýšlíte. U C5 totiž výrobce (právě proto aby zastavil "šíření, takovýchto vámi předváděných, poplašných zpráv") dává záruku na prvních 5 let a prvních 200 000 km provozu (možná by jste si měl pořídit kontakt v Citroënu ČR - takovýto "masový" problém zde NENÍ zaznamenán - vy jezdíte na servis do zahraničí?). Pokud se vám vůz C5 nelíbí, klidně to napište, na tom není nic špatného, ale takhle hloupě si vymýšlet...
Kylie