0
powrót
 

diskuze k tématu: Oprava vstřikovačů u Fordu Mondeo TDCi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.03.2007 19:07, Favo
Ľudia, kúpte si favorita s LPGčkom a máte postarané..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.03.2007 21:07, RE: Co vybrat?
bruno napisał:
to je holý nesmysl-stačí se podívat tady na nabídku aut a stejný ročník je vždy levnější v benzínu než TDCi(o starém TDDi se bavit nebudu)které jsou nejdražší motorizace.a navíc podle mě ideální motor 2.0 107kw si myslím že je nejlepší volbou pro toto mondeo
Bruno nevim na jake bazary nebo nabidky jsi se dival, ale pokud jde o mondeo tak TDCI 2004 v nejvykonesji verz 2,0 96kw je levnejsi a je jich mraky ve strovnani 2004 benzinu, nehlede na to, ze benziny jsou temer jen 1,8, a 2,0 je velmi malo. Podivej se na tipcars, dej vydledat vsechna mondea kombi 2004 a mladsi pouze s benzinem, je tam jen 1x 2,0, ostatni jsou 1,8 a ceny jdou okamzite pres 300 tis, ale TDCI 85a 96kw tech je tam mraky, a i ta silnejsi verze se da sehnat bez problemu do 300 tis. Ver mi, uvazoval jsem o 2,0 benzin, ale kdyz jsem videl ceny 2,0 a 2,0 TDCI 96 kw, tak jsem naklonen nafte. Ale jestli oprava vstriku a cerpadla pujde pres 40 tis jak psal nekdo vyse, tak to opravdu zlata octavia TDI s 81kw. PD uz na tom neni tak slavne, ale 81kw verze je spolehlivy motor, skoda ze TDCI je na tom tak spatne, ale asi to stejne risknu, snad u 3 roky stareho auta se serviskou jezdeneho na zapade a najeteho okolo 100 tis nepotka tak vazna zavada vstrikvoacu a cerpadla, hlavne kdyz jde uz o faceliftovanou verzi s odolnejsim cerpadlem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.03.2007 21:11, Redakce????
Mam dotaz na redakci, pokud bych TDCI tankvoal pouze u Shell, OMW a Benzina tak nemusim pridavat zadna mazaci aditiva? Apokud treba Agip, Esso atd tak doporucujete pridavat mazaci aditiva? Ma vyznam pri tankvoani v OMW, Shell a Benzina vynzam jeste pridavat aditiva nebo uz je to zbytecne? Je opravdu mondeo od faceliftu 3/2003 stejne spolehlive jako vsechny ostatny commonraily (HDI, JTD atd), vyjma tedy dieselu japonskych, ktere jsou na tom lepe? Nedo doporucujete trosku pritlacit na penezenku a koupit mazdu 6 v nafte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.03.2007 21:57, RE: Co vybrat?
Šakal napisał:
Zdar, máte někdo zkušenost s motrorem 1,8 DURATEC ? Docela by mě zajímala zejména prožnost a halvně spotřeba beznzínu.
nedavno jsem koupil duratec 2.0 a jezdim prumerne za 8l, predchozi majitel jezdil za 10, asi proto ze s tim jezdil vetsinou kratke pojizdky po meste
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.03.2007 18:31, RE: Redakce????
mufik.martin napisał:
Mam dotaz na redakci, pokud bych TDCI tankvoal pouze u Shell, OMW a Benzina tak nemusim pridavat zadna mazaci aditiva? Apokud treba Agip, Esso atd tak doporucujete pridavat mazaci aditiva? Ma vyznam pri tankvoani v OMW, Shell a Benzina vynzam jeste pridavat aditiva nebo uz je to zbytecne? Je opravdu mondeo od faceliftu 3/2003 stejne spolehlive jako vsechny ostatny commonraily (HDI, JTD atd), vyjma tedy dieselu japonskych, ktere jsou na tom lepe? Nedo doporucujete trosku pritlacit na penezenku a ...
Adtiva pridavej, jenom kdyz tankujes mezi 9-13hod pred jarnim slunovratem. Jinak nemusis. Nejspolehlivejsi motory maji zeleny Mondea vyrobena v Koline, samozrejme po omlazovaci kure (stribrna maska, ctveraty mlhovky a novy stredovy panel), ALE!- nesmi mit radio SONY!!! protoze tem se ty vstriky serou nejvic. Kdyz si na to das bacha a koupis zapadacky model po fejsliftu bez Sony tak muzes jezdit do aleluja. Vstriky neodejdou ani kdybys tankoval repkovou naftu v JZD. Garantovano laboratoar garnyje v Parizi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.03.2007 01:19, RE: Co vybrat? Petrovi.
petr napisał:
a čím by pane františku tak jezdit??třeba fobií HTP??ta samozřejmě žádné závady nemá?Největší sranda je ze škodovkáři!!Tuhle jeden takovej zblblej chudák má fobii r.v.2004 a když jsem se ho ptal zda ten jeho skvost má ABS tak ani nevěděl co to je!!!Protože tito sráči to prostě ani v tomto roce nemají ve výbavě!!Jak říkám simply NEVER!!!
Vy neumíte ani psát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.03.2007 07:50, dotaz na redakci
Dobrý den, mám dotaz, tyto závady o kterých jste psali výše platí pro všechn yTDCI nebo jen pro ty vyrobené před 3/2003?Všude v poradných i v časopise Auto Diesel pan Vaculík píše, že od modernizace (faceliftu) 3/2003 je TDCI stejně poruchové, jako jakýkoli jiný commonrail (vyjma japonců, ty jsou na tom lépe). Je to tedy pravda? Mám se při výběru mondea TDCI po faceliftu bát sáhnout po naftě a vzít raději commonrail od konkurence (HDI) nebo si nepomůžu a riziko je absolutně stejné? Všude se mluví o problémec TDCI, ale nikde se nemluví o problémech třeba HDI, JTD atd, nebo se mluví jen zřídka. Jak to tedy je s TDCI po faceliftu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.03.2007 08:21, RE: dotaz na redakci
mufik.martin napisał:
Dobrý den, mám dotaz, tyto závady o kterých jste psali výše platí pro všechn yTDCI nebo jen pro ty vyrobené před 3/2003?Všude v poradných i v časopise Auto Diesel pan Vaculík píše, že od modernizace (faceliftu) 3/2003 je TDCI stejně poruchové, jako jakýkoli jiný commonrail (vyjma japonců, ty jsou na tom lépe). Je to tedy pravda? Mám se při výběru mondea TDCI po faceliftu bát sáhnout po naftě a vzít raději commonrail od konkurence (HDI) nebo si nepomůžu a riziko je absolutně stejné? Všude se mluv...
Možno trochu mimo, ale má niekto z vás skúsenosť koľko by mali vydržať vstrekovače v benzínovom motore povedzme 1,6.? A prípadne čo má vplyv na ich deštrukciu (kvalita benzínu, štýl jazdy...)?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.03.2007 14:04, RE: Co vybrat?
Anonym napisał:
Prosmvás, technologie tzv. přímého vstřiku benzínu (GDI, FSI, ...atd) nemá žádnou souvislost s proměnným časovýním ventilů.

Technologie GDI se pokud vím v Evropě moc neosvědčila, kvůli sirnatosti zdejšího benzínu -aspoň to psali na internetu takoví pisálkové jako Vaculík checht.

Jinak Vaculíkovská úvaha o 12000,- a výměně auta je zajímavá, ovšem 12000 na to Mondeo stojí jedny nový gumy (buď letní a nebo zimní) a nikdo kvůli tomu vůz nemění.

Taktéž mě fascinují bebaty o možných závadách v řád...
Já nedávám do souvislosti přímý vstřik a proměnné časování ventilů. Jen jsem mudroval, že slušných motorů za rozumnou cenu moc není. Nejsem na palici, abych si na roční proběh 18000 km kupoval "naftu". Problém GDI je v údržbě, spousta lidí ještě nepochopila, že v autě se olej mění a ne dolejvá. Když někdo napíše, že do GDI leje 15W-40, protože je to už starý motor, tak by mě šlak trefil. Pak brble, že mu klepou ventily a motor stojí za ....
reagować
pegtr
ilość wystąpień2
data registracji18.01.2017
Środa 18.01.2017 19:19, Repase vstřiku delphi
U Sobka ve Frýdku jme nechali zrepasovat 2 vstřiky z toho jeden zrepasovali dobře druhý sice funguje ale ne tak jak by měl a k reklamaci se nějak moc nemají. Auto nejede úplně 100%ně. Tak uvidíme jak dopadne reklamace. Sice uznali že vstřikovač je špatný protože neprošel testem ale ale reklamaci nechtějí uznat. Ještě napíšu jak to dopadne.
reagować
pegtr
ilość wystąpień2
data registracji18.01.2017
Cztwartek 19.01.2017 21:59, TDci
To je pravda, pokud diesel commonrail tak funglovku už bych si nekoupil auto které má najeto 180tkm a víc. Už jsem se vyléčil
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.