anonym napisał:
Já jen říkám vlastní poznatky. Rozhodně se nemíním s někým přít o cokoli. První mondea byla v naší dílně opravdu častým klientem, druhá už méně, ale i tak se mně prostě zdálo, že tam jezdí častěji, než jiná auta. Ono je to celkem jednoduché, malá dílna, jsme jen dva, a klientelu máme v podstatě +- stejnou, takže vím, co které auto jak vydrží. Je možné, že zrovna majitelé trefili na extra blbé vzorky, to se taky stane. Pamatuju se, že ještě když jsem mechošil ve státní mototechně, nebo jak sm se ...
Je to pravda. Jako druhe auto máme felicii. Neprodali jsme ji tak trochu z piety po dedkovi a taky proto, ze prodat 8 let stare auto, co ma najeto 15.000km je blbost (za 80.000.- nova auto nekoupite). Dneska mame najeto asi 50.000.- a teprve ted se chystam menit desticky i pneu. JInak nic, kazdy rok olej a filtr, kazde dva roky brzdovka a chladici kapalina. Jel jsem asi ve 20 jinech felinach, tenkrat to mel kazdej, kazda firma, i dnes to hodne lidi pouziva (firmy to levne odprodavaji, treba za 15.000.- rok 1998....) takze se svezu v hodne kouskách. Musím říci, že zhruba polovicka tech aut byla hlucna, vibroval cely vnitrek....a druha polovicka vc. te me byla do 100km/h uplne vklidu. Kamaradovi klekla pri 25.000km (v zaruce noca prevodovka i spojka)....No a ja v 50.000km fakt nic..posledni 2 roky stoji venku (v garazi je korab silnic E46 325i :o))..nerezne, jezdi kazdy den, studeny start, 3,5km..a z prace dalsi 3,5 studene jizdy...BMW bylo servisovano uz 2x (jednou za 5.000.-, podruhe z 7.000.- - neznackovy servis, ale i tak) Takze mi nikdo netvrdte, ze to, nebo to auto je poruchova sracka. Zalezi jak vyjede z linky, jak se o nej clovek stara. samozrejme - jsou auta nachylnejsi a mene nachylna, ale nehodnotim nic podle statistik.