0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Ford Mondeo r.v. 2004?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 15:51, RE: Odbyté
stowaway napisał:
Muroni, můžete napsat město, kde je ten přidřený Cougar ? Ptám se proto, že zrovna tohle sháním, a nerad bych trefil tenhle kousek, pospravený narychlo...Dík

V Praze to je. Ale tenhle zřejmě není na prodej, mimoto je opravený důkladně. Přesto bych ho sháněl třeba v německu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 15:52, RE: Odbyté
stowaway napisał:
A jinak : i v Mondeu byl tenhle motor napříč (2,5 V6 Duratec ) a o něčem takovém jsem nikdy neslyšel...
Ale v Mondeu asi nebyl lehce nakloněný. Zvuk má krásný!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 17:02, RE: Odbyté
Muroň napisał:
Ale v Mondeu asi nebyl lehce nakloněný. Zvuk má krásný!
Děkuji za lokalizaci...umístění motoru v Cougaru a Mondeu je shodné : Cougar je sporťák postavený na platformě Mondea, přední náprava je taky stejná ( možná až na drobnosti ). Ten mechanik s největší pravděpodobností jen tak plácal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 17:03, RE: Elektrika
David V napisał:
Regulátor napětí, pravděpodobně to přebíjí. Nech to změřit.
Určitě bych se Mondea v dieslu nebál,mohu doporučit z vlastní zkušenosti i ze skušeností mých kolegů,co tyto vozy vlastní.Je pravdou,že Tdci motory po roce 2003 jsou již bezproblémové .Mám Mondeo Tdci najeto zhruba 200000km,je to v pohodě - ťuk ťuk.Nedál jsem na názory xx oktavkářů a jsem nadmíru spokojen.Příští auto bude určitě Mondeo a v dieslu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 17:05, RE: Elektrika
mufik.martin napisał:
Nevíte někdo prosím co je špatně, když na neutrál kolísá napětí? osvětlění at vnitřní tak venkovní plus podsvícení displejů problikává. Ne tedy nějak hodně, pokud o tom nevíe, asi si toho nevšimnete, ale vše lehounce pohasíná a hned se zase rosvěcí, přesně jako když poklesne napětí. Dělá to tak v intervalu jedné vteřiny. Je to mondeo 2004 motor 2,0 benzin. Kolik má mít otáček na neutrál? Já mám 750 tak jestli to není tím,že nezvládá pořádně dobíjet? Staci totiž plynem zvášit na 1000 a nic nepoha...
Nejdříve zkontroluj řemen,pak batérii a alternátor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 20:08, RE: Odbyté
stowaway napisał:
Děkuji za lokalizaci...umístění motoru v Cougaru a Mondeu je shodné : Cougar je sporťák postavený na platformě Mondea, přední náprava je taky stejná ( možná až na drobnosti ). Ten mechanik s největší pravděpodobností jen tak plácal...
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 20:32, RE: Odbyté
radim napisał:
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
Jestli máte něco konkrétního, dejte odkaz...dík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 21:35, RE: Odbyté
radim napisał:
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
Jediný problém s mazáním, o kterém u 2,5 V6 vím ( týká se nejen tohohle motoru, ale většiny fordích ), je způsoben tím, že tam vlastníci dávají, co je napadne, a kašlou na předpis výrobce, který nařizuje specifikaci WSS-M2C913-A (WSS-M2C912-A1), tedy ACEA A1/B1. Bohužel jsou na tohle motory trochu přecitlivělé a lití jiného oleje se většinou nevyplatí v podobě přidřené kliky, poškození hydraulických zdvihátek a podobně. Tedy žádná konstrukční vada v podobě " nakloněného " motoru, ale jen a jen lidský faktor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.12.2008 21:47, RE: Odbyté
Muroň napisał:
Sdělím vám takovou zajímavost. Převčírem jsem byl u kluků v servisu nechat si namontovat nové tlumiče. Měli tam přidřenýho Cougara s 2,5 V6 Duratec. A prý proto, že ten motor je v tomhle autě nakloněný, takže i hladina oleje je vlastně nakřivo a když je nižší než u horní hranice měrky, je to nebezpečné a hrozí zadření. Zajímavé, co?
Někde jsem četl a slyšel,že problémy se zadíráním měl spíš motor 3.0 v6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.12.2008 17:59, RE: Odbyté
stowaway napisał:
Jediný problém s mazáním, o kterém u 2,5 V6 vím ( týká se nejen tohohle motoru, ale většiny fordích ), je způsoben tím, že tam vlastníci dávají, co je napadne, a kašlou na předpis výrobce, který nařizuje specifikaci WSS-M2C913-A (WSS-M2C912-A1), tedy ACEA A1/B1. Bohužel jsou na tohle motory trochu přecitlivělé a lití jiného oleje se většinou nevyplatí v podobě přidřené kliky, poškození hydraulických zdvihátek a podobně. Tedy žádná konstrukční vada v podobě " nakloněného " motoru, ale jen a jen lidský faktor.
A jako perličku bych dodal, že Ford prodává oleje pod svou značkou a to dost levně - konkrétně 5litrů 5W30 stojí 903 korun. Na téhle stránce to sice uvádějí jako akci, ale ty cenu jsou tak už nejméně půl roku.

http://www.fordoriginalnidily.cz/akce/motorove-oleje-ford/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.12.2008 18:09, RE: Mondeo 2,0 16V
mufik.martin napisał:
Nemyslel jsem ani tak rezani zatacek, tam nejvetsi problem nevidim, jako spis rozjezdy a brzdeni, preci jen kdyz se clovek potrebuje jen trosku svozneji rozjet aby odbocil v krizovatce (nemyslim sprinty) tak je obcas problem s prenosem sily a koal zacnou hrabat. To same obcas pri brzdeni, brzdy to ma skvele, prirovanl bych je k Puntu II. co jsem mel, ale sirsi gumy na brzdnou drahu by se taky urcite vyplatili, ale asi je to hlavne tim, ze tam mam zimaky :(
Tak to vidím na kombinaci dvou věcí. Větší průměr disku ještě neznamená automaticky širší kola, i na 17" disky jsou pneumatiky s šířkou 205 mm jako na 16", jen mají jiné profilové číslo (nižší bočnici).
Větší průměr disku a tím pádem nižší bočnice gumy sníží žvejkání kol při rychlém průjezdu zatáčkou a vozidlo bude v zatáčce jistější. Vzhledem k tomu, že přilnavost se neokecá, tak se hranice smyku nezmění. Na rozjezd a brždění nebude mít výška bočnice výraznější vliv, sníží se ale komfort.
Širší guma se může projevit lepší brzdnou dráhou a lepším rozjezdem, ale jen za dobrých podmínek (suchý asfalt), na mokru nebo sněhu to je naopak výrazně horší. Taky se tím zvýší spotřeba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.12.2008 19:28, RE: Odbyté
Koloss napisał:
Ačkoli s doporučenou motorizací musím víceméně souhlasit, sám ji mám, přesto si neodpustím kritiku.

Duratec HE 2.0 je rozhodně povedený motor, je tichý, výkonný a ve velkém autě i překvapivě úsporný. Víceméně to platí i o motorech 1.8 s výkonem 81 a 92kW (rozdíl mezi nimi je patrně pouze v proměnlivém sacím potrubí) nicméně pro zvolený vůz jsou relativně slabé. Relativně píšu proto, že tazatel nenapsal způsob využití. Dvoulitr je s jedním až dvěma lidmi ve voze velice příjemný motor, ale celá r...
Ja mam tiez TDCi po facelifte, zatial 60t km a doteraz ziadne problemy. Netreba dat na plane reci. Spotreba 6 a pol, ale dost na neho tlacim. Najvhodnejsia volba by bola asi ten dvojliter benzin, tam sa netreba bat drahej poruchy, ale nepocital by som so spotrebou 7 litrov ako tu pisu kolegovia. Skor by som pocital tak 10 az 12.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.12.2008 15:55, RE: Elektrika
mufik.martin napisał:
Nevíte někdo prosím co je špatně, když na neutrál kolísá napětí? osvětlění at vnitřní tak venkovní plus podsvícení displejů problikává. Ne tedy nějak hodně, pokud o tom nevíe, asi si toho nevšimnete, ale vše lehounce pohasíná a hned se zase rosvěcí, přesně jako když poklesne napětí. Dělá to tak v intervalu jedné vteřiny. Je to mondeo 2004 motor 2,0 benzin. Kolik má mít otáček na neutrál? Já mám 750 tak jestli to není tím,že nezvládá pořádně dobíjet? Staci totiž plynem zvášit na 1000 a nic nepoha...
Martin, dobehni na fórum fordclub.sk, urcite ti bude poradene. Co sa tyka toho volnobeho, 750 ot. by malo byt ok. (mam rovnaky motor, len 2002)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.12.2008 17:01, RE: Odbyté
Radec napisał:
Ja mam tiez TDCi po facelifte, zatial 60t km a doteraz ziadne problemy. Netreba dat na plane reci. Spotreba 6 a pol, ale dost na neho tlacim. Najvhodnejsia volba by bola asi ten dvojliter benzin, tam sa netreba bat drahej poruchy, ale nepocital by som so spotrebou 7 litrov ako tu pisu kolegovia. Skor by som pocital tak 10 az 12.
Těch 12 není pravděpodobné. Nejezdím žádnou ekorallye, z křižovatky vyrážím první, dodržuju rychlosti a pokud netrefím ucpaný střed města, tak jezdím po Brně za 10 litrů teď při teplotách kolem nuly. Jsou to při tom krátké jízdy asi 10 km, motor se skoro nestihne zahřát. V létě to vychází po Brně i kolem 9 litrů, ale středu města se fakt vyhýbám, zejména ve špičce. Pokud jezdím mimo město, okresky a dálnice, tak se ta spotřeba opravdu pohybuje mezi 7-8 litry. Zkraje jsem kontroloval palubní počítač podle dotankování, byl mírně optimistický, ale max o půl litru.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.