anonym napisał:
Ale pochopil jsem to. Vy jste mimo mísu. Pojišťovna nemá pojištěno jedno auto. Má jich tisíce. Tudíž káždá pojišťovna má mix všech možných typů. A tudíž je jí to zcela jedno. Pojišťovna podniká. Cílem podnikání je zisk. Výběr chce mít co největší a zdůvodnění kolik od koho vybere je jen marketing.
Každý rok vám zdůvodňují, že potřebují od vás víc, protože si chcou zvýšit zisk nikoli proto, že by se mohli propadnout do ztráty. Hledají nějaký rozumně vypadající důvod proč to zvyšují, hlavně abycho...
Podle toho, co popisujete, máte zkušenosti s pojišťovnama smutné. Já jsem si pojišťovnu vybíral podle toho, jak se chová, ne podle nejnižší sazby. Tím pádem mám jistotu, že nebudou v případě hrazení dělat potíže a pokud někoho nabourám, tak na mě nebude postižený na..ný, že mu navíc ještě pořád neuhradili škodu. S tou pojišťovnou mám zkušenost i jako postižený, když do mého dřívějšího 15 let starého auta najel člověk, který u této pojišťovny měl povinné ručení. Nechal jsem opravit, předvedl technikovi a peníze přišly do halíře. A sazbu mi nezvedají, ale díky bonusu platím rok co rok stále míň.
A nemylte se, pojišťovny samozřejmě zajímají zákonitosti a jaké faktory mají na škodu vliv, jinak by to mohli brzo zabalit. Co se týče marketingu, nemůžou oškubávat majitele malých aut a slevovat majitelům velkých aut, protože víc než 50% aut je těch malých a pokud jim napaří velkou sazbu, půjdou jinam. A jen ti velcí je neuživí.